1.03.2014

Ulubione cienie INGLOT / Moja dzienna paletka




Pod koniec stycznia dokonałam zakupów w Inglocie i wybrałam między innymi magnetyczną paletkę na 10 cieni. Chciałam dzięki niej stworzyć swój ideał do dziennego makijażu. Wkłady oczywiście miałam już wcześniej, ale potrzebowałam czegoś lepszego do ich zorganizowania. Nowe wersje palet wydały mi się eleganckie i estetyczne, więc idealne do moich celów. Za swoją zapłaciłam 21 zł i wybrałam wersję na okrągłe cienie, ponieważ takich mam najwięcej. Wszystkie pochodzą z Inglota, ale nie wiem czy numery są wciąż aktualne. 


Dominują tu jasne beże, róże, perłowe brązy oraz fiolety, czyli kolory które idealnie pasują do mojej chłodnej karnacji. Jeden cień nie do końca mi odpowiada, ale skoro już go mam, to muszę zużyć. Najjaśniejsze są oczywiście najczęściej używane i pewnie niedługo będę musiała dokupić nowe. Jak na razie cieszę się z tego co mam, bo paletka całkowicie spełnia się w swojej roli. Mogę stworzyć dowolny makijaż w moich ulubionych odcieniach. Przejdźmy do prezentacji.
  • 353 MATTE - matowy beż, dosyć ciepły
  •  12 PEARL - perłowy beż, bardzo rozświetlający i jasny
  • 390 MATTE - matowy beżowy brąz  
  • 356 MATTE - matowy jasny róż 
  • 109 AMC Shine - chłodny róż, lekko metaliczny z drobinkami. Tego wykończenia nie lubię.

Najbardziej lubię dolny rząd. Kolory są niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju, a dodatkowo z pięknym metalicznym wykończeniem. Inglot określa je jako perłowe, ale według mnie są lepiej napigmentowane oraz dają bardziej intensywny efekt niż typowa perła. Ogólnie są świetnej jakości i właśnie ten rodzaj cieni z tej marki lubię najbardziej. 

  • 402 PEARL - perłowy brąz z domieszką taupe, niektórzy porównują go do MAC Satin Taupe. Ogólnie jest od niego trochę cieplejszy. 
  • 423 PEARL - perłowy czekoladowy brąz
  • 358 MATTE - mój kolor idealny, czyli matowy odcień szarości z fioletem.
  • 420 PEARL - chłodny fiolet z domieszką szarości
  • 434 PEARL - ciemny chłodny fiolet również złamany szarością

Tak prezentuje się cała paletka. Jak już wspomniałam jestem z niej całkowicie zadowolona i sięgam po nią dosyć regularnie. Sprawdza się kiedy nie mam pomysłu na makijaż. Dzięki niej szybko i łatwo mogę jakiś skomponować, bez zbędnego dumania co z czym będzie dobrze wyglądało. Tutaj wszystko do siebie pasuje i na tym najbardziej mi zależało. 
Podobno okrągłe cienie są wycofywane, ale sprzedawczyni z salonu nie była mi w stanie tego potwierdzić. Niestety kolejny raz nie uzyskałam na ten temat konkretnej odpowiedzi. Jeśli wiecie coś więcej, dajcie znać w komentarzu. 
__________________________________________

108 komentarzy

  1. 358, 390 i 402 mam i bardzo lubię. 420 mnie zauroczył, piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam zdanie- 420 faktycznie wart uwagi :)

      Usuń
  2. własnie sama ciekawa jestem co z tymi okraglymi wkladami? beda dostepne czy nie? te kwadratowe jakos nie przemawiaja do mnie. Pieknie skomponowana paletka :) ja mam swoja paletke 5 cieni okraglych z inglota i jestem zachwycona! (pierwsze cienie z inglota ) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie podobają się kwadraty. Okrągłe są bardziej urocze :D

      Usuń
  3. Cudna paleta! Takie samodzielnie komponowane są najlepsze :) Cień 423 wygląda niesamowicie, muszę zmacać ;) Mam jeszcze pytanie o pędzelek - ten środkowy, z czarnym włosiem, puchaty - co to?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli chodzi o okragle wklady to juz 3 rok je wycofuja a nadal sa dostepne... Ostatnio slyszalam, ze to nie one maja byc wycofane, tylko te pojedyncze duze cienie co sa w okraglych czarnych opakowaniach... Jak jest naprawde to nie mam pojecia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydawało, że te duże już dawno wycofali ;)
      Co do wkładów- może powtarza się tama sama historia co z micelem Be Beauty :P

      Usuń
  5. U mnie na nowej wyspie już w ogóle nie mają okrągłych, a pani powiedziała, że będą wycofywane. No ale widzę, że różne wersje z tym wycofywaniem są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh no właśnie i ciężko wywnioskować jaka jest prawda ;]

      Usuń
  6. Oprócz dwóch ostatnich kolorków taką paletkę widziałabym też u siebie, ale zapas nudziaków mam na całe życie :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. też wole okrągłe wkłady niestety nie mam żadnego z tych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo widzę swojego ulubieńca - 402 idealny brązowy cień. Ale widzę też następną perełkę (358), na którą na pewno przy najbliższej okazji skuszę się. Śliczna paletka :) zupełnie moje kolory :) Gdybym tylko umiała wykonywać fajne makijaże i gdyby pozwalała mi na to moja alergia, gdybym miała skomponować swoją paletkę wyglądałaby ona identycznie jak Twoja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam 358, szczególnie jeśli masz cień Maybelline Colot tattoo w odcieniu Permanent Taupe. Idealnie się komponują :)

      Usuń
  9. 353 i 358 mam w formie kwadratów i namiętnie zużywam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione kolory do dziennego makijażu. I cienie Inglota od jakiegoś czasu mnie kuszą, ale panie sprzedające skutecznie odstraszają mnie na razie od zakupów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... to odwieczny problem, szczególnie w kwestii wysp, bo salony mają świetną obsługę :)

      Usuń
  11. Pewnie niektóre odcienie mam też w swoich paletkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też. Z dokładnych numerów pamiętam, że mam na pewno 353, w którym można dojrzeć spore denko. :)

      Usuń
    2. Ja miałam kiedyś wszystkie spisane w telefonie, ale go zmieniłam i już drugi raz nie chciało mi się spisywać.
      Za dużo tego :P

      Usuń
  12. naprawdę uniwersalną paletkę sobie zorganizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne te cienie, ja mam pierwszą swoją paletkę 3 kolorową. Podoba mi się kolor 402 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne kolory wybrałaś :)) Nic bym w tej paletce nie zmieniła :) Ja swoją też muszę kiedyś uzupełnić, jak już ściągnę ją do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna paleta!! Muszę sobie taka skomponować: D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie skomponowana paletka! Lubię cienie Inglota i chętnie bym ją widziała u siebie : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie skomponowana paleta. Mam nadzieje, ze okraglych cieni nie wycofaja, bo mam 3 paletki do obsadzenia w razie denka cieni- choc moze to nastapic za kilka lat najwczesniej:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. 420 wygląda interesująco;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi na urodziny sprezentował paletkę z Inglota mąż :-) Na 5 cieni w tym 353 :-) Jestem z niego bardzo zadowolona :-) To znaczy z cienia i męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory, kocham takie. Najlepiej się w takich czuję. Sama muszę zainwestować w końcu w cienie Inglota. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nasze dzienne paletki są niemal identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy1.3.14

    mogłabym mieć taką paletkę! Piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolory. :) U mnie zlikwidowali salon Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zestawienie kolorystyczne!
    Mam 402, 420 i 356.
    Ten pierwszy uwielbiam :)

    Ale moim ukochanym cieniem z Inglota jest 367 - noszę go praktycznie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić czy przepadkiem go nie mam :)

      Usuń
  25. Ja swoje Ingloty oddałam Sisi...ale na Twoje kolory mam chrapkę:D

    OdpowiedzUsuń
  26. dolny rząd Twojej paletki zachwyca, muszę spisać numerki i je nabyć, wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne kolorki cieni

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne kolory ;) dzienne i wieczorowe makijaże spokojnie można wyczarować :)
    ja się zbieram od jesieni do postu o moich Inglotach... ehh ;)) może na dniach się uda ....;)

    OdpowiedzUsuń
  29. 420 i 423 są przepiękne, muszę je kupić! paletka sama w sobie, bardzo funkcjonalna

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjna paleta i super odcienie

    OdpowiedzUsuń
  31. Skomponowałaś bardzo fajny i uniwersalny zestaw. Kolorystyka idealna do dziennego makijażu :) Z resztą sama mam kilka spośród tych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 353 i 402 również mam :) 420 wygląda obiecująco. Nie wiem, czy byłoby mi w nim dobrze, ale mam ochotę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  33. 358 wpadł mi w oko :) chciałabym skomponować sobie swoją własną paletkę :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że mamy wspólny ideał:) 358 M namiętnie eksploatuję. Bardzo lubię ten cień. W swojej kolekcji posiadam również 353, 356 i 390. Jedynie beż mi nie odpowiada. Dla mnie jest za ciepły i nie czuję się w nim zbyt komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, 358 rządzi :) Mam go nawet w większym opakowaniu, czyli takim dużym zakręcanym słoiczku.

      Usuń
  35. 356 wygląda bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam wielką ochotę na skompletowanie takiej paletki, od jakiegoś czasu nie kupuję już żadnych cieni, bo czekam na wyjazd do PL i napad na Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekne odcienie ;-) musisz ich naprawde namietnie uzywac, ze juz widac taki ubytek.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie dobrane kolory:)
    Bardzo lubię cienie Inglota, mam min. 358 i 420 ijestem nimi oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  40. moje cienie! paletka idealna również dla mnie :) a cień 358 ideał,zapamiętam go sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie wszystkie z dolnego rzędu super, a szczególnie 402 i 420 :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie kolorki są świetne :) Mi jest zawsze ciężko się zdecydować na jakiś cień , bo jest ich tyle , że w oczach się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne odcienie. Chyba rozejrzę się za 358 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. 358 wydaje mi się cudowny! Może w końcu skuszę się na pierwszy cień tej firmy:P

    OdpowiedzUsuń
  45. idealna paletka! ja nie mam zadnego produktu tej firmy. musze nad soba popracowac;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam 358, 390 i 423 :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna paletka :) kolorystyka bardzo moja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękne kolory! ja żałuję, że nie zdecydowałam się na bardziej spokojne barwy tylko poszalałam i kupiłam np. szafirowy, żółty... przydają się, ale z pewnością takie neutralne kolory bym szybciej zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  49. te dolne są przegenialne! muszę kupić ten ostatni! takie cienie są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie skomponowana paletka :) Mam zarówno okrągłe jak i kwadratowe cienie z Inglota i ostatnio kupuję więcej tych drugich, bo nie wiem co z tym wycofywaniem. 358 jest świetny - mam zapisany jego numerek w telefonie i zawsze zapominam, żeby go kupić :P Wszystkie cienie, które posiadam mam spisane w tel bo zawsze było tak, że wchodziłam do Inglota i zastanawiałam się, czy przypadkiem nie mam tego cienia ;) Z tych mam 353, 356 i 402. Już zanotowałam sobie nr 420 - wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam 353, 358 i 390. Ogromnie je lubię! W ogóle polubiłam matowe makijaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam wszystkie cienie z dolnego rzędu i bardzo lubię te odcienie :-))

    OdpowiedzUsuń
  53. moje ulubione cienie:) kilka z Twojej paletki jest częścią również mojej codziennej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne wszystkie, na makijaż dzienny rzeczywiście idealne:) 353 i 356 wspaniałe <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja słyszałam od Pani z wyspy ;), że mają być wycofane cienie pojedyncze w okrągłych opakowaniach, a nie same wkłady okrągłe. Choć mam wrażenie, że wyspy, które powstały niedawno mają już tylko w ekspozycji kwadraty.

    OdpowiedzUsuń
  56. 402 i 423 - moje ulubione :) mam je w tym samym miejscu w palecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolory w 100% moje! Co prawda mam tylko dwa cienie z inglota, ale bardzo je cienię.

    OdpowiedzUsuń
  58. Również bardzo lubię cienie Inglota. Kolorki dokładnie takie jak preferuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna paletka! Kolorki śliczne i idealne do dziennych makijaży ;) Ja ostatnio zainwestowałam w paletkę na 20 cieni z inglota i pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi się znacznie bardziej podobały stare palety, na szczęście jeszcze taką mieli, jak kompletowałam ostatnio moją paletkę. Jest w podobnej tonacji, jak Twoja, ale jedyny pokrywający się kolor to 434P, choć u mnie wygląda zdecydowanie inaczej. Swatche robiłaś na jakiejś bazie? Mówiąc już o bazie, jestem bardzo zadowolona z cieni i ich konsystencji. Kolorystyka, jaką stworzyłam wydaje mi się idealna dla mnie. Tylko ostatnio borykam się z problemem znalezienia dobrej bazy. Tak jak kiedyś nie miałam z tym większych problemów, a na bazie Artdeco cienie trzymały się u mnie cały wieczór i noc, to tak teraz po kolei zaliczam wtopy i cienie schodzą mi po trzech godzinach z powieki :/

    A jeszcze o wycofywaniu okrągłych wkładów, to mi ekspedientka powiedziała, że słyszała plotki o tym, ale im nikt nie powiedział nic takiego oficjalnie. Niby mieli je wycofywać, a dalej im uzupełniają wkłady, więc sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam cienie Inglota :-) Jestem pewna, że wybrałabym podobne odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. jak dla mnie kolory są idealne do codziennego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Naprawdę paleta idealna do dziennego makijażu, a do tego świetne zdjęcia! Ja na co dzień jestem zbyt leniwa, by robić makijaż oka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak tak zaczelam zastanawiac sie ktory cien z Twojej paletki podoba mi sie najbardziej to doszlam do wniosku ze nie ma w niej takiego ktory nie trafial by w moj gust, dziekuje za wpis bo dzieki tego typu publikacjom ide do Inglota i wiem czego chce :) za kazdym razem gdy wchodze tam bez zamierzonego celu to po prostu dostaje oczopląsu i ciezko jest mi dobrac cos trafnego :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dolny rząd bardzo chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Idę zaraz zobaczyć 358 :) Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  67. Pięknie zestawiłaś sobie tę paletkę. Cały górny rząd jasnych kolorków mam i bardzo lubię. Numerek 420 wygląda bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie skomponowana paleta. Uwielbiam cienie z Inglota i też mam ich małą kolekcję, w której znalazły się odcienie 353, 423, 109, a 420 wpadł mi w oko. Słyszałam o tym, że okrągłe cienie mają być wycofane, ale mam nadzieję, że do tego nie dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Jakie piękne kolory, ja niestety mam bardzo ograniczony dostęp do Inglota do najbliższego 50km :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne kolory:) Podpytywałam ostatnio u siebie o paletki i byłam święcie przekonana, że kosztują ok. 35zł.... a może to było na 20 cieni? Teraz już zgłupiałam.,..:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam patrzeć na takie spersonalizowane paletki. Sama jestem w połowie tworzenia swojej codziennej palety i chyba coś udało mi się u Ciebie podpatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  72. 358 jawi się również jako mój ideał. Ja posiadam od Inglota same kwadraty, więc czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Twoją paletkę mogłabym przygarnąć w całości!

    OdpowiedzUsuń
  74. Z Twoich cieni posiadam tylko 353 i bardzo go lubię u mnie bardzo dobrze sprawdza się jako cień bazowy :)

    ja w swoim inglocie też o to pytałam i pani była zdziwiona i nie potwierdziła informacji o wycofaniu cieni

    OdpowiedzUsuń
  75. Super cienie, coś w tym stylu muszę sobie skompletować w Inglocie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękny komplet :) Widać, których cieni najczęsciej używasz :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Kompozycja kolorystyczna wręcz idealnie trafiałaby też w moje potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Te wszystkie beże śliczne! Też mam taką paletkę, ale połowa jeszcze pusta :) Teraz rozglądam się właśnie za szarościami - najlepiej takimi perłowymi jak Twoje. Z Inglotem mam jeden problem, u mnie w galerii jest wyspa, ale mają tam tak dziwne światło, że testowanie kolorów to koszmar, zupełnie inaczej wyglądają niż w świetle dziennym.

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękności, zwłaszcza dolny rządek ^^ Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetnie skomponowałaś cienie. podobają mi się wszystkie. Każdy jest w mojej tonacji. W takich odcieniach najczęściej się maluję. Mam bardzo mało kolorówki i chyba powinnam zastanowić się nad jej rozbudową. Wszystkie Twoje cienie ingot bardzo kusząco wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękną paletkę stworzyłaś, idealna do codziennego makijażu, a także smokey eye! Z Inglota do tej pory uzbierałam tylko 4 cienie i przyznam, że dosyć rzadko po nie sięgam :(

    OdpowiedzUsuń
  82. Paleta idealna, co najmniej trzy numerki muszę kiedyś obczaić na żywo. Coś mi się zdaje, że te informacje o wycofywaniu okrągłych wkładów, to kolejna bujda...

    OdpowiedzUsuń
  83. spiszę i jak będę na chodzie zabiorę się za stworzenie paletki idealnej

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetnie skomponowana paletka, uniwersalna i wcale nie nudna. Dolny rządek faktycznie piękny, dla mnie najładniejsze kolory to 402 i 423, a z górnego rzędu wpadł mi w oko matowy róż 356, jest czarujący :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Paletka idealna <3 402 i 420 muszą być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ukochane cienie Inglota <3 :) Nie wiem, jak to się mogło stać, ale nigdy nie miałam 423, a jest taki piękny, nadrobię na pewno! :)
    Lubię tez serię Rainbow (zbieram się do recenzji, ale cały czas ich używam i tak ucieka), w Inglocie tendencja zdecydowanie na kwadraciki, także może dotychczasowe cienie w kółkach, załadują po prostu do mniejszych kwadratów, gdy się pytałam na wysepce, tez pani nie wiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  87. polecam ci 378 braz zimny fioletowy ,502 taupe wg mnie wersja 420 w macie , 344 rozobraz , jesli masz 358 te sa tez w nieokreslonej barwie, do brwi super szarybez 349 ,musze sie zaopatrzec w 12 p super bez nie widzialam go wczesniej pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Obejrzę je przy najbliższej okazji :)

      Usuń
  88. mam chyba ze 40 cieni Inglota i jakby ktoś zapytał który jest mój ulubiony to bym chyba nie potrafiła odpowiedzieć :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).