1.10.2013

Nowości / THE BODY SHOP, VICHY, CAUDALIE, PHENOME

Właśnie się zorientowałam, że uzbierała mi się mała gromadka nowości. Nie robiłam jednego dużego zamówienia, tylko kilka mniejszych sprawunków na przestrzeni minionego miesiąca. Wszystkie wynikały oczywiście z potrzeby, chociaż znalazło się też jedno chciejstwo ;) 


To co najbardziej potrzebowałam, to żel do mycia twarzy Vichy Normaderm. Dla mnie jest to najlepszy kosmetyk do demakijażu i pielęgnacji twarzy. Nie tak dawno, bo raptem dwa miesiące temu pożegnałam się z poprzednią butelką. Przez ten okres używałam Biodermy i AA, jednak żaden z nich nie spełnił moich oczekiwań w takim stopniu co Vichy. To jest mój numer jeden i chyba ostatni raz zrobiłam sobie od niego  tak długą przerwę.


Przy okazji zamówiłam wodę winogronową Caudalie. Słyszałam o niej wiele dobrego i liczę na to, że będzie lepsza od eliksiru, który mnie rozczarował. Mam zamiar przedstawić Wam oba kosmetyki w jednym poście, tylko dajcie mi trochę czasu ;) 
Skorzystałam też z bardzo fajnej promocji w The Body Shop. Mianowicie przy zakupie odżywki bananowej, szampon dostawało się gratis. W ten oto sposób za oba produkty zapłaciłam 25 zł, gdzie normalnie kosztuje tyle jeden z nich. Nie wiem czy ta oferta jest jeszcze aktualna, ale warto się przejść i sprawdzić, bo ta seria ma obłędny zapach. 


Przy wcześniejszych odwiedzinach w salonie The Body Shop skusiłam się na dwie maseczki w saszetkach. Dostępne są też w pełnowymiarowych opakowaniach, jednak na pierwszy raz nie chciałam ryzykować. Szczególnie, że wersja z olejkiem z drzewa herbacianego pachnie bardzo intensywnie, więc nie wiem czy nie będzie to dla mnie zbyt duży dyskomfort ;) Druga jest natomiast z algami i obie kupiłam w promocyjnej cenie. 


Zdecydowałam się też na kolejny cień w kremie Maybelline Color Tattoo, tym razem w odcieniu 35 On and on bronze. W Rossmannie był dostępny za około 14 zł, więc nie mogłam mu się oprzeć. Tak samo jak promocji na stronie Phenome, gdzie wszystkie kosmetyki były przecenione o 20% dodatkowo z gratisową wysyłką kurierem. Postanowiłam zmierzyć się ze sławą ich peelingu enzymatycznego. Będzie ciekawie, bo już dosyć dawno nie miałam tego typu kosmetyku. 


W sumie niewiele tego, ale więcej na razie nie potrzebuję. Zrozumiecie kiedy pokażę Wam paczuszkę, która dotarła do mnie z UK, ale o tym będzie w przyszłym tygodniu. Stay tuned ;)
Jak zawsze jestem ciekawa co sądzicie o moich nowościach, więc czekam na komentarze!

137 komentarzy

  1. Coraz bardziej mnie kusisz tym bananowym zestawem! Ciekawe czy ta promocja jeszcze trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. woda Caudalie jest świetna, mimo takich sobie opinii mam ochotę na ich słynny eliksir:) Mnie Normaderm podsuszał , miałam raz całą serię ale się nie sprawdziła. Fajne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że niektórych wysusza, ale mnie nie. Sama się dziwię, ale z drugiej strony cieszę, bo to dla mnie ideał.

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ten bananowy duet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna promocja w Body Shopie! tam te zapachy są genialne. Miałam kiedyś żel do mycia twarzy, tonik i tą właśnie maske z algami i z tego co pamiętam to były dość ok te kosmetyki... on and on bronze jest super- jedno małe chciejstwo nie zaszkodzi od czasu do czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to chciejstwo będzie super ;)

      Usuń
  5. Ciekawe jak się peeling enzymatyczny spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bym chciała z tych twoich zakupów. Żel Vichy też mam, ale zawsze staram się kupić 400 ml w cenie 200 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki udało mi się kupić :)

      Usuń
  7. Czemu u mnie nie ma takiej promocji na TBS :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna?

      Usuń
    2. tak- polazlam tam na drugi dzien, ale te szmapony po 6e byly :(

      Usuń
  8. lo matko boska jak ja nienawidze zapachu bananow :( :P ale za to mam ten cien z Maybelline jak i jeszcze kilka innych i co tu duzo mowic love love love:D a wlasnie ten brazowy to w ogole najczesciej goscil mi na powiekach we wrzesniu :) Jedna dobra rada - nakladaj go pedzelkiem jakims a nie jak wiekszosc dziewczyn palecm ( tak bedzie ci sie on napewno trzymal caly dzien ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, mam dwa inne cienie Maybelline i faktycznie lepiej trzymają się nakładane cienką warstwą :)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tej wody z Caudalie, dużo słyszałam o ich kosmetykach, ale nigdy nie używałam;) Jesteś już drugą osobą, która pokazuje ten cień więc chyba też się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam żadnego z tych produktów, ciekawa jestem jak zadziała ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mam nadzieję że mi pomoże :)

      Usuń
    2. Ja też, mam nadzieję że mi pomoże :)

      Usuń
  11. Bananowy duet wygląda bardzo zachęcająco, jestem ciekawa jak się sprawdzą, a także peeling Phenome, zimą moja mieszana skóra staje się nadwrażliwa, więc oferuję jej delikatne peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel Vichy po jakimś czasie mnie okropnie wysuszył i już do niego nie wrócę. Bananowa seria TBS kusi mnie i kusi i chyba niedługo się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam podobne opinie o Vichy, jednak u mnie nic takiego się nie wydarzyło. Nie wiem, mam mieszaną cerę i używam kremu dwa razy dziennie, może dlatego?

      Usuń
  13. Anonimowy1.10.13

    Ciekawa jestem marki Phoeme czy warto wydać niemałe pieniądze na ich produkty a jak już wybierać to co konkretnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy produkt tej marki, ale był mi rekomendowany przez zaufaną osobę, czyli Hexxanę ;) Ma większe rozeznanie ode mnie i już robiła recenzje, więc polecam Ci zajrzeć na jej bloga:
      http://www.1001pasji.com/search/label/Phenome

      Usuń
  14. zel Vichy zrobil mi kuku na twarzy choc takie byly mile poczatki miedzy nami:P odzywka bananowa wyglada jak jakis smakowity mus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam już zdjęcia bananowcom i miałam ochotę zlizać swatche *___*

      Usuń
    2. hahah! mam nadzieje, ze zdjecia nie bede zbyt obgryzione:P

      Usuń
  15. Szkoda, że w Krakowie zlikwidowali jedyny TBS:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję :(

      Usuń
    2. Jak mogli :<

      Usuń
    3. Nie wiem właśnie, też tego nie pojmuję :-((

      Ta promocja w TBS jest świetna, bardzo żałuję, że nie miałam możliwości zakupu... Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z cienia CT Maybelline, ostatnio to mój ulubiony brązowy cień :-)))

      Usuń
  16. Gdybym wiedziała, że w TBS jest taka promocja to też bym kupiła ten szampon i odżywkę, bo zawsze chciałam je wypróbować na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę uzupełnić zapasy żelu Vichy, czaję się na 400ml butlę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawiłam sobie taki duży egzemplarz ;D

      Usuń
  18. Super nowości, z takiej promocji w TBS pewnie sama bym skorzystała, jakbym tylko miała dostęp. Ciekawa jestem tej paczuszki z UK, o której wspomniałaś na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam są dopiero rarytasy ;D Będzie w przyszłym tygodniu, jak tylko ogarnę zdjęcia.

      Usuń
  19. Bardzo lubię tą maseczkę z algami z TBS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze wiedzieć że zakup będzie prawdopodobnie udany :)

      Usuń
  20. Z niecierpliwością czekam na opinię o peelingu enzymatycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój ulubiony Color Tattoo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te Twoje nowości, wiesz? :)))

    A mówiłam żeby Elixir odpuścić:P Grape Water jest MEGA, już zapomniałam czym jest woda termalna :P
    Owocnego testowania, bo nie chcę żeby mi się oberwało za Phenome :DDDD

    Uraczę Cię proszkiem z Dermalogiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę psy wieszać na tym eliksirze :P Ale o tym w przyszłości ;)
      Kupiłaś proszek? Awww XD Miałam tylko saszetkę i bardzo mi się spodobał, czekam na Twoją relację :)

      Usuń
    2. Kupiłam finalnie :) i jestem zadowolona jak na razie. Widzę, że jest bardzo, ale to bardzo wydajny! Mam nadzieję, że dalsze użytkowanie odkryje same dobre strony :)

      Wiem, że dużo osób zachwyca się tym eliksirem, ale w moim odczuciu to chyba jest dobra sprawa dla osób, które mają suchą cerę? no nie wiem. Firma za bardzo się nie popisała.

      Usuń
  23. Zazdroszczę serii bananowej do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żel z Vichy jest w mojej łazience niemal zawsze, a duet bananowy z TBS wprost uwielbiam. Czekam na recenzje peelingu enzymatycznego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popełniłam właśnie błąd, że odstawiłam Vichy na dwa miesiące. Teraz przez to cierpię :P

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się tak samo dobrze jak u Was :))

      Usuń
  25. Woda winogronowa jest świetna. Ciekawa jestem jak się sprawdzi peeling.

    OdpowiedzUsuń
  26. Woda winogronowa jest świetna. Ciekawa jestem jak się sprawdzi peeling.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezła ta promocja w TBS, też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że zwody będziesz równie zadowolona jak ja :) Dziś kupiłam właśnie kolejną butlę :D I załapałam się na promocję i dostałam gratis krem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.10.13

      M., Ty zawsze trafisz na jakieś dobre promo :D

      Usuń
    2. Też jestem tego zdania co Megdil ;)

      Usuń
    3. Dziewczyny, ja się z tego cieszę, ale mój portfel już nie ;P
      Po prostu mam fajną aptekę z Caudalie ;)

      Usuń
  29. Widzę Moja Droga, że zainwestowałaś w maseczek z TBS, kurcze mnie bardzo odpowiadała i żałuje, że nie mam ich sklepu u siebie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze służę pomocą, gdybyś chciała ;)

      Usuń
  30. Anonimowy1.10.13

    I u mnie tatuaże Maybelline, Jestem ich niezwykle ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam na opinię tej odżywki bananowej ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. szampon bananowy z TBS jest jednym z moich ulubionych :) szkoda, że trochę mi nie po drodze do sklepu TBS, bo jakby była nadal ta promocja to bym się skusiła ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy1.10.13

    świetne kosmetyki;) też mam ten cień z Maybelline i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna promocja w TBS. :) Mi jakoś nigdy do nich nie po drodze, albo zapominam do nich zajrzeć. ;]
    Jestem ciekawa tego peelingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dowiedziałam o tym promo dzięki innym blogerkom i popędziłam czym prędzej :)

      Usuń
  35. o banan nie wiedziałam że mają coś o tym zapachu coś średnio zaglądam do tbs jak jestem na zakupach;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem rozeznana w całym ich asortymencie,ale od czasu do czasu lubię skorzystać z promocji ;)

      Usuń
  36. czekam na recenzje wody caudalie:]

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw z TBS prezentuje się kusząco! Choć nie wiem czy zniosłabym zapach, nie przepadam za wonią bananów. Ale może w tych kosmetykach się lepiej postarali ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci tylko napisać, że dostałam ślinotoku kiedy robiłam zdjęcia na bloga ze swatchami XD

      Usuń
  38. Ten zel Vichy od dawna mi chodzi po glowie, w koncu sie skusze na niego.... ;)
    a On nad On Bronze to jeden z dwoch color tattoos ktore mam i ten jest moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam Vichy, warto spróbować!

      Usuń
  39. Kocham ten cień <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzisiaj oglądałam te tatuaże w Rossmannie i nie wiem czy się na jeden nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Te cienie d Maybelline mnie przesladuja:)Szampon bananoxy kiedys mialam,nie byl zly:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ooo, nawet nie wiedziałam, że Phenome ma taki fajny peeling enzymatyczny :) jestem ciekawa go teraz, więc czekam niecierpliwie na Twoją o nim opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam recenzję Hexxany, bo to dzięki niej kupiłam ;) http://www.1001pasji.com/search/label/Phenome

      Usuń
    2. lecę czytać :) ale i tak chętnię przeczytam Twoją :)

      Usuń
  43. Ciekawi mnie ten bananowy zestaw, ale raczej nie dla mnie - pewnie ma intensywny zapach, a ja za bardzo za bananami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pachnie musem bananowym, bardzo przyjemnie :)

      Usuń
  44. Właśnie poszukuję jakiegoś peelingu enzymatycznego.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bananowy szampon i odżywka - mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  46. też używam tego żelu z vichy ;) i zakupiłam ostatnio ten sam odcień cienia color tattoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. ja też poleciałam po cień z maybelline, ale oczywiście wszystkie były pomazane... jakby nie było testera. ale z rozpaczy wzięłam jedne, najmniej uszkodzony, bo w innych rossmanach w ogóle nie było.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam go w piątek i był pełen wybór.

      Usuń
    2. masz więcej szczęścia niż ja :) albo bydgoszczanki takie niewychowane, że paluchy wkładają...
      co do zapachu November Rain to w słoiku pachnie na pierwszy "rzut nosa" ... mężczyzną :) nie jest to nic mocnego, czy duszącego - dość świeży, przyjemny zapach, z wyraźną męską nutą. potem zaczyna się zmieniać i kojarzy mi się dalej z mężczyzną, ale taką ciepłą skórą zmoczoną deszczem - na pewno nie jest to zapach, który każdemu się spodoba. kilka osób wyczuwało tam nawet mokrą ścierkę :D ja bym postawiła na tartę.

      Usuń
    3. nie umiem opisywać zapachów, ale mam nadzieję, że chociaż trochę ci pomogłam :)

      Usuń
    4. Dziękuję, teraz już wiem że to nie mój klimat ;)

      Usuń
  48. na Maybelline skusiłam się i ja.
    Ja chwalę sobie też żel Avene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam miniaturkę i jednak nie działał na moją cerę tak dobrze co Vichy.

      Usuń
  49. Czekam na recenzje peelingu enzymatycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy2.10.13

    Ciekawi mnie ta woda winogronowa:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zazdroszczę TBS :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Duet z TBS najbardziej mnie kusi :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie poczytam o peelingu enzymatycznym Phenome ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Seria bananowa nie kusi ze względu na zapach ;) i zapasy w szafeczce (na jakieś 1,5 roku), a zphenome zamówiłam wodę micelarnę - też chcę się zmierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  55. poczytam chetnie o bananowej odzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wybiorę się dziś do Rossmana po Color Tattoo. Ciekawe czy jeszcze jakieś zostały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było ich pełno, ale zakupy robiłam w piątek ;)

      Usuń
  57. Anonimowy2.10.13

    Peeling z Phenome ubóstwiam :D Najlepszy!
    Ciekawią mnie te kosmetyki z TBS, jak potestujesz, to uracz nas spostrzeżeniami :)
    Mam też w planach wodę winogronową z Caudalie, chociaż Elixir też chciałam wypróbować... Post z porównaniem to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wszystko się pojawi we właściwym czasie ;)

      Usuń
  58. O kurczę, nie wiedziałam o tej promocji w TBS! Koniecznie muszę sprawdzić czy jest jeszcze aktualna.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten peeling chodzi za mną od dłuższego czasu. Tylko, że coś nie mogę dojść do sklepu, żeby go kupić. Tak samo jest z tym bananowym zestawem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłam dojść do sklepu, więc skusiłam się na promo online ;)

      Usuń
    2. Właśnie słyszałam, że często mają fajne promocje... W takim razie poczekam na jakąś:)

      Usuń
  60. dawno u mnie nic nie bylo z Body Shopu, musze sie chyba tam przejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super zakupy :) Jestem ciekawa tego peelingu :>

    Taka promocja w TBS a w Krakowie zamknęli swój sklep! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, nie wiem jak mogli :<

      Usuń
    2. w Bydgoszczy też zamknęli... nie czuj się samotna w bezsilności Ewwwo.

      Usuń
  62. Mnie chyba najbardziej interesuje to jak będzie sprawdzał się peeling z Phenome :) będę wyglądała recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie wypróbuję żel Vichy...jak tylko skończę ogromną butlę Effaclaru:-) z maseczek TBS polecam taką z niebieską kukurydzą, świetnie oczyszcza i ściąga pory.

    OdpowiedzUsuń
  64. Kuszą mnie te tatuaże z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  65. jestem ciekawa wszystkiego:) u mnie w TBS niestety już promocji nei było, podobno wszystkie zapasy się sprzedały, no trudno:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne zakupy zrobiłaś, chyba podkradłaś moją listę zakupową ;) Czekam przede wszystkim na recenzje wody winogronowej i peelingu enztymatycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam od dawna ten szampon i odżywkę bananową. Często na nie bywa promocja. Zapach bardzo ładny. Lubię szampon, ale odżywka jest średnia. Ogólnie to jakościowo nie są jakieś super kosmetyki, takie przeciętne. Żel Vichy też jest u mnie numerem jeden od lat. Nic go nie pobiło jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  68. A ja będę się przypominać o recenzję wody winogronowej! :) W ogóle marka Caudalie bardzo mnie intryguje i chyba skuszę się w końcu i coś wypróbuję! :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach większe zakupy z tej marki, jednak zużywanie zapasów stoi na pierwszym miejscu ;)

      Usuń
  69. Czyli udało Ci się zdobyć zestaw bananowy z TBSu, fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten konkretny odcień color tattoo to jak dla mnie must have dla każdej dziewczyny :) Na powiekach wygląda jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Obawiałam się że będzie zbyt ciepły jednak wygląda idealnie :)

      Usuń
  71. Widzę kultowy żel z vichy- to mój ulubieniec:-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jeśli masz ochotę chciałam zaprosić Cię do akcji pt. "Październik miesiącem maseczek" - więcej szczegółów tutaj Akcja jest organizowana przez Malinkę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam tą odżywkę, tym razem z promocji nie skorzystam, poczekam na recenzje szamponów:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Banan, banan! <3 jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem też ciekawa tego peelingu, także czekam na opinie. Fajne zakupy poczyniłaś, przemyślane, sama skusiłabym się na bananową serię The Body Shop.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  76. Woda Caudalie jest świetna, miałam ją w okresie letnim gdzie moja skóra na twarzy od ostatniego roku często szaleje i dostaję okropnego uczulenia. Ta woda znakomicie koiła i nie ściągała mojej skóry, tak jak dzieje się to przy przy innych wodach tego typu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że Uriage lubi ściągać, ale przy mojej cerze to nawet plus ;)

      Usuń
  77. Anonimowy3.10.13

    Nie miałam pojęcia o promocji w TBS :) Chętnie bym kupiła odżywkę ;) Jestem ciekawa jak się sprawdzi razem z szamponem ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. numer 35 jest i mój, szkoda, że macany ;/

    OdpowiedzUsuń
  79. Niepostrzeżenie dużo tych nowości Cię napadło... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  80. mmm :) ale mam na te rzeczy ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jestem ciekawa, czy będziesz zadowolona z peelingu i z odżywki TBS.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).