6.03.2014

Zakupy, promocje / PHENOME . THE BODY SHOP . SUPER-PHARM . YVES ROCHER








W zeszłym miesiącu nie publikowałam posta z zakupami, bo skończyło się na kilku mniejszych sprawunkach, które pokazałam na Facebooku. Marzec za to przywitał mnie świetnymi promocjami, więc dzisiaj będzie o kilku z nich. Jak już pewnie zauważyliście skusiłam się na zakup szczoteczki sonicznej Clarisonic. W Sephorze do 9 marca trwają dni VIP, czyli z kartą jest -20 % na cały asortyment (również online, tylko trzeba podać kod z smsa lub kuponu otrzymanego pocztą). Wczoraj ponownie odwiedziłam centrum handlowe, ponieważ w Phenome do 9 marca jest -30% na cały asortyment (obowiązuje też w sklepie internetowym, dodatkowo wysyłka gratis). W końcu udało mi się kupić maskę oczyszczającą do włosów, która wisiała na mojej "wish liście" od stycznia. Miałam ochotę jeszcze na peeling do twarzy, ale niestety został wykupiony.


Przy okazji odwiedziłam, też Super-Pharm i zrealizowałam kupony. Za punkty, które uzbierałam na karcie Life Style odebrałam serum do rzęs L'Biotica. Miałam z tej serii krem i byłam bardzo zadowolona z działania, tylko forma aplikacji średnio mi odpowiadała. Mam nadzieję, że ten kosmetyk okaże się równie dobry. Poza tym do koszyka trafił fluid intensywnie kryjący z Pharmaceris. To już kolejny egzemplarz, który będę miała okazję używać. Mimo małych minusów, wracam do niego regularnie, ponieważ dobrze kryje i nie przyczynia się do powstawania zaskórników. Nie mogło też zabraknąć antyperspirantu Vichy. 


Na koniec zajrzałam jeszcze do The Body Shop. Głównym celem był zakup maseczki oczyszczającej. Okazało się, że do 13 marca niektóre produkty są przecenione nawet o 50%. Wszystkie są widoczne na ulotce. Dla siebie wybrałam maseczkę z olejkiem z drzewa herbacianego oraz mgiełkę do twarzy z witaminą E. Kupiłam ją z myślą o minerałach, ponieważ mój obecny Beauty Elixir z Caudalie właśnie się kończy. Oba kosmetyki były po 25 zł. 


W Empiku wypatrzyłam najnowszą książkę Helen Fielding, czyli trzecią część Bridget Jones. Dwie poprzednie uwielbiam, na równi z ekranizacjami, więc nie mogłam przejść obojętnie. Jestem już w połowie lektury i na dzień dzisiejszy mogę Wam powiedzieć, że jest inaczej. Niby ta sama autorka, ta sama bohaterka, ale to już nie to samo. Dam znać na Facebooku co sądzę o całości. Zapraszam też na Lubimy Czytać.pl, gdzie możecie poznać inne moje opinie o książkach.


W sobotę odebrałam z Zary torebkę, którą kupiłam online. Muszę przyznać, że okres realizacji był dosyć długi, bo czekałam tydzień aż dojdzie do sklepu. W porównaniu do innych firm Zara się trochę ociąga ;) Na plus muszę zaliczyć sam odbiór, ponieważ nie musiałam stać w długiej kolejce do kasy. Mają oddzielne stanowisko. Wszystko poszło szybko i sprawnie, wystarczyło podać kod zamówienia wraz z dokumentem tożsamości. Za to najbardziej lubię taką formę zakupów. 


Wczoraj natomiast po powrocie do domu natknęłam się na posta z kuponem zniżkowym Yves Rocher. Kod cri50 upoważnia do -50% na cały towar znajdujący się w koszyku, również wcześniej przeceniony i ten oznaczony zielonym punktem. Można z niego skorzystać, jeśli wartość całości przekroczy 115 zł. Naprawdę jest to świetna okazja i sama złożyłam już zamówienie. Kiedy wszystko podliczyłam w regularnej cenie wyszło prawie 400 zł, a ja zapłaciłam raptem 70 zł. Jak tylko przyjdzie paczka na pewno pokażę jej zawartość. Sami ocenicie czy się opłacało ;)
I to tyle z mojego zakupowego szaleństwa. Następne dopiero w kwietniu! 

Jeśli słyszeliście o jakiejś okazji czy promocji w innych sklepach piszcie koniecznie w komentarzach. Skusicie się na coś?
__________________________________________

122 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. I co złowiłaś?

      Usuń
    2. krem i olejek do demakijazu - następcy Clinique

      Usuń
    3. To czekam na Twoją opinię :) Sama chciałam kupić, ale doszłam do wniosku, że najpierw zmęczę Emmę Hardie do końca. Znając życie poszłaby w odstawkę, gdybym kupiła nowe kosmy na jej miejsce ;)

      Usuń
    4. jestem twardzielką! jeszcze nie użyłam, najpierw Clinique, no i przyplątało się mleczko Tołpy z pudełka - trzeba je wykończyć.
      Ale jak zobaczyłam cenę 35 zł zamiast 49 to nie mogłam się powstrzymać :)

      Usuń
    5. Torba też mi się podoba, przydała by mi się taka do pracy, chyba zajrzę do Zary ( a nie lubię tego sklepu....)

      Usuń
    6. a ja w tbs dorwałam bananowy duecik:D

      Usuń
  2. bardzo fajne zakupy :) Ja właśnie przeglądam stronę phenome :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum do rzęs mam i baaaardzo lubię . Mam nadzieję, że u Ciebie również się sprawdzi :) z The Body Shopu nie mam ani jednego kosmetyku, ale w końcu musi być ten 1 raz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka piękna :) A fluid Pharmaceris u mnie się niestety nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ideałem niestety nie jest, ale coś za coś :)

      Usuń
  5. super zakupy :) torebka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6.3.14

    ciekawi mnie ta maska z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile cudowności!!!! :) kobiecy raj :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba z Zary jest mega !!!! Ja w weekend do Galerii Bałtyckiej uderzę, więc zajrzę do TBS, może coś uda mi się upolować :D Dni VIP odpuszczam - zaszalałam z perfumami w Douglas, więc muszę pilnować portfela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już odpuszczam inne zakupy, wystarczy tego dobrego :)

      Usuń
  9. Serum do rzęs również kupiłam sobie kilka dni temu a torebka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę zajrzeć do TBS. A zniżka do YR jak długo jest ważna? Wiadomo coś na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiadomo, dlatego warto korzystać od razu. Podobno ten kod potrafi się zmienić z -50% na -50 zł ;)

      Usuń
  11. Anonimowy6.3.14

    Ja chciałam sobie kliknąć maskę oczyszczającą w Phenome, ale zabrakło jej dla mnie ;) Mam nadzieję, że uda mi się do końca promocji zawitać do salonu i znaleźć tam czekającą na mnie choćby ostatnią sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci żeby się udało :)

      Usuń
    2. jedna dziewczyna w komentarzu mi napisała, że kliknęła po północy od razu i jej się udało kupić tę maskę :)

      Usuń
    3. Ja robilam zakupy rano, bo spac nie moglam;)

      Usuń
  12. Super zakupy, szczególnie torebka ♥
    Na zakupy z Yves Rocher skuszę się jeśli moja koleżanka wyrazi jeszcze chęć, bo przyznam, że bardzo kusząca ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zamawiać we dwoje, bo wtedy można dobić do wysyłki gratis :)

      Usuń
  13. Same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się udało kupić maskę oczyszczającą z Phenome w sklepie internetowym, chyba tylko dlatego, że robiłam zakupy zaraz po północy :D razem z nią lecą do mnie jeszcze 2 kosmetyki z Phenome i nie mogę się doczekać aż dojdą :)
    a Twoje zakupy baaardzo mi się podobają, kulka z Vichy to mój stały hit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, rano jak zajrzałam do sklepu już jej nie było :D

      Usuń
  15. Bardzo lubię ten podkład z Pharmaceris łącznie z wersją Nawilżającą z sylimaryną. Znasz może ten drugi?
    Udane zakupy zawsze cieszą :DDDD aż ręcę zacieram :D
    Nie wiem jak promocje w TBS w PL, bo w UK to non stop się coś dzieje i zazwyczaj jest -40% bądź -50% przy określone kwocie. W zasadzie to sklep, w którym kupuje się niczym w YR :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego drugiego nie miałam. U nas niestety TBS nie ma tak korzystnych promocji, ale odnoszę wrażenie że ostatnio znacznie się poprawili. I dobrze, będę korzystać :D

      Usuń
  16. faktycznie czas oczekiwania jest długi 7 dni masakra ;/ ciekawa jestem tego fluidu kryjącego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu już jest recenzja :) http://www.iwetto.com/2012/03/najlepszy.html

      Usuń
  17. Na maskę oczyszczającą też mam ochotę, mam nadzieję, że uda mi się ją wreszcie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy! Bardzo żałuję, że nie mam TBS pod ręką :( Torba fantastyczna, sama szukam czegoś podobnego! :) Daj znać jak nowa Bridget! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam o nowej Bridget Jones, już ją kliknęłam ;P Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torebka! bardzo lubię takie klasyczne kroje, no i czerń jest moim ulubionym kolorem :)
    idę chyba na stronę Phenome wreszcie zanurkować, może coś mi się kliknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czarny, ale już kilka ładnych lat nie miałam torebki w tym kolorze :)

      Usuń
  22. Wspaniałe zakupy ;) co do Bridget Jones to uwielbiam ale oglądałam jedynie filmy, teraz jestem na fali czytania więc pewnie sięgnę i po książki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę skusić się w końcu na ten antyperspirant, mój obecny akurat się kończy :) Torebka jest przepiękna, trzeba będzie się za nią lub podobną rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka piękna, mam nadzieję, że wpadnie w moje ręce :)
    Phenome bym kupiła, ale nawet ze zniżką jest za drogie :(
    A Twoich zakupów YR jestem bardzo ciekawa - sama bym coś kupiła, ale nie ma mnie w PL, więc nawet bym nie odebrała paczki :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mnie ciekawi serum i krem do rzęs z L`biotica. Pewnie kiedyś zainwestuję :D
    Zakochałam się w Twojej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też kupiłam dziś torebkę:) chętnie kupiłabym coś w Phenome ale już zaszalałam z zakupami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę w końcu kupić to serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki Tobie (twitter) złożyłam wczoraj zamówienie z YR , to moje drugie zakupy w tym sklepie, także z chęcią zobaczę Twoją zawartość paczki i może znajdę coś co warto kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też skorzystałaś :)

      Usuń
  30. Sama przygarnęłabym tą maseczkę herbacianą z TBS, ale, że kupiłam ostatnio maseczkę w Lush to raczej się powstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy6.3.14

    swietne zakupy, a najbardziej podoba mi sie torebka :) torebki z Zary sa mega :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Samy bym chętnie wszystko to przygarnęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś łowczynią świetnych promocji dlatego masz super zakupy :)
    ta promocja YR na -50% jest świetna,do kiedy trwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiej informacji, więc warto korzystać :)

      Usuń
  34. I ja przymierzam się do kolejnych zakupów w YR. Skuszę się na to serum do rzęs. Może i ja będę z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo, od dawna czaiłam się na psikadełko z TBS, chyba w końcu się zdecyduję :). Czekam na opinię o nowej Bridget!

    OdpowiedzUsuń
  36. To żeś poszalała... Ja też muszę coś kliknąć, bo zwariuję od tych promocji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. coś czuję że się wybiorę do TBS ;)
    a torebka jest przecudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie promocje w TBS... ale nie chce mi się specjalnie jechać do Katowic :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy6.3.14

    Zaczynam już polować na tą książkę w bibliotece:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nowa Bridget Jones chętnie bym ja przygarnela ;) L'biotice serum nic wielkiego mi na rzęsach ńie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  41. Same dobroci:) Też ostatnio przypuściłam szturm na TBS: dorwałam wreszcie bananowy szampon i odzywkę, i zrobiłam zapas żeli pod prysznic:) Ta zniżka w YR kusi, ale obawiam się, że już wyczerpałam swój limit zakupowy na najbliższy czas:/

    OdpowiedzUsuń
  42. Też byłam dziś w TBS (oparłam się pokusie przygarnięcia następnego zestawu bananowego za pół ceny :)) oraz w SuperPharmie - kupiłam m.in. słynne Regenerum do paznokci, zobaczymy jak się u mnie spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że o czymś zapomniałam ;) Też miałam w planach Regenerum ;]

      Usuń
  43. Też zrobiłam zakupy w Yves Rocher, też za 70 zeta :) Bardzo się cieszę z tej promocji, polowałam na krem pod oczy z olejkami, a teraz cena była wyjątkowo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna torebka, właśnie takiej potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale świetne zakupy!<3

    OdpowiedzUsuń
  46. Paczki z Zary i innych Inditexów idą tak długo bo są wysyłane z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parfois czy C&A też idzie z zagranicy, ale o wiele szybciej ;)

      Usuń
  47. Zakupy świetne! Piękna torebka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy6.3.14

    miałam coś waznego napisać... tylko jak zaczęłam czytać komentarze to zapomniałam -.-

    OdpowiedzUsuń
  49. Niedobra Ty! Już wiem, kto mi maske do włosów wykupił, też cały czas na nią poluję i nic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też online wykupili, dlatego przeszłam się osobiście ;)

      Usuń
    2. Upssss....to bylam ja ;)
      Kupilam online a 2h pozniej sprawdzalam na stronie i juz tego co kupilam nie bylo

      Usuń
    3. haha jak mówi przysłowie
      Kto rano wstaje ten się więcej naje ;)

      Usuń
    4. Hehe....dokladnie;)

      Usuń
  50. Jak już pisałam na FB, torebkę mam i uwielbiam już od kilku miesięcy, niech i Tobie się dobrze nosi :)
    Patrzyłam na sklep internetowy Phenome, swego czasu miałam dużą na nich ochotę, ale dziś jakoś nic mnie specjalnie nie zainteresowało, sama nie wiem, co się dzieje ;) Jeszcze kilka tygodni temu wyklikałabym pewnie z 10 rzeczy jak szalona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przygodzie z peelingiem enzymatycznym już wiem, że w Phenome będę robić bardzo zachowawcze zakupy ;)
      A torebka bardzo fajna. Na początku wydała mi się dosyć spora, ale już się przyzwyczaiłam i wcale nie jest tak dużych rozmiarów ;) Dzięki za polecenie!

      Usuń
  51. Bardzo ciekawe nowości :) Myślę, że to serum do rzęs może być niezłe. Faktycznie ten podkład jest przeznaczony do cery problematycznej, ale z tego, co wiem, paleta kolorów jest dosyć słaba, a ja jestem bladziochem. A ta maska oczyszczająca jest bardzo, bardzo interesująca. Chyba czytałaś recenzję Iwony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej masce czytałam wiele dobrego u kilku osób, więc bardzo możliwe że też u Iwony :)
      Akurat miałam podobną z TBS i wiem, że te z glinką mi bardzo służą.

      Usuń
  52. Poszalałaś. Same cuda widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ide skladac zamowienie na YR!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy6.3.14

    Jak ja pragnę, aby TBS był w moim mieście! Takie promocje to ja rozumiem :D Gratuluję zdobyczy. U mnie tez sporo ostatnio nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładna torebka :) Kurczę, ja nie mogę przeżyć że w Krakowie nie ma TBS :/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałe zakupy :) ale piękna ta torebka z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię ten podkład i kulkę z vichy takie stare dobre klasyki

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak już pisałam świetne te Twoje zakupy, a torebka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie kuś.. Podjęłam się wyzwania 40 dni bez zakupu kosmetyków! :P

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajne zakupy! :)
    Mam to serum do rzęs, zauważyłam jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Torebka wygrywa wszystko :-)) jest przepiękna, klasyczna. Uwielbiam takie!
    Też się skusiłam na zakupy w YR, u mnie w zamówieniu królują szampony ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam jeden i zupełnie się u mnie nie sprawdził, więc wolałam już nie ryzykować ;)
      Czekam w takim razie na Twojego posta zakupowego :D

      Usuń
  62. BRIGET czytalam po ang, coś strasznego, nadal nie moge sie otrząsnąć... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie można tego nazwać górnolotną lekturą ;)

      Usuń
  63. Torebka świetna, tak jak pisałam na FB :) Maskę Phenome mam, recenzja niebawem. Na kulkę Vichy zdecydowałam się niedawno i już zdążyłam ją bardzo polubić! Do Sephory wybieram się jutro ;]

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam te mgielke z Tbs- bez szalu:-)
    Ja rowniez mam swoje konto na lubimyczytac i ciesze sie z mojej polki "przeczytane" :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Serum L'Biotica sprawdza mi się lepiej na brwiach. Z rzęsami nie robiło prawie nic... Ech, szkoda, że nie mam dostępu do TBS, chętnie skorzystałbym z tych promocji. Fantastyczna torebka! Bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  66. o proszę co widzimy- TBS- uwielbiamy ich masełka!!

    Zakupy w Super-Pharm lubimy!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Serum do rzęs i podkład miałam/ mam i bardzo lubię :) Za to bardzo interesuje mnie mgiełka z TBS :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Czasem żałuję, że w Krakowie zamknęli TBS... Co do Bridget, nie czytałam tej części, ale poprzednie znam i trochę mnie zdziwił opis, który zapowiada dość ponurą historię. Bridget kojarzy mi się z wesołą (choć w angielskim stylu, czyli niekoniecznie na 100% beztroską) opowieścią, a tu na dzień dobry mamy śmierć Marka. Nie oceniam jednak, nie czytałam, czekam na Twoją opinię.

    Zauważyłam na innym blogu że faktycznie emulsja Vichy jest w nowej szacie graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ta torebka z Zary jest piękna :)) Iwetto, jaka jest jej cena?

    OdpowiedzUsuń
  70. Podkład bardzo sobie chwaliłam swego czasu, niestety na mojej skorze tlustej nie wytrzymywal zbyt dlugo, stosowalam do momentu odkrycia podkladu Catrice photo finish :) i Dermiki :) Cudna torebka !!

    OdpowiedzUsuń
  71. Poszalałabym, ale oszczędzam, bo w tym miesiącu mam i tak inne zakupowe cele:P
    Torebka jest świetna, czekam na opinie mgiełki z TBS.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ostatnio, jak byłam w Douglasie, Phenome mrugało rzęskami do mnie, ale nie było wówczas jeszcze promocji, mam nadzieję, że niebawem coś wpadnie w me łapki z ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ona wygląda na bardzo dużą, jest taka ? a ile zapłaciłaś i czy jest jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  74. Super rzeczy, oh jakbym chciała takie przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Podkład z Pharmaceris ma świetne krycie tylko szkoda że wymaga zmatowienie w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  76. Pharmaceris to mój zimowy ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Z tym Phenome i wysyłką gratis to nie jest tak super. Dopiero po przekroczeniu kwoty 150zł wysyłają gratisowo.

    OdpowiedzUsuń
  78. śliczna ja osobiście uwielbiam duże torby są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Jaka torba boska, piękna, cudowna :) podkład Pharmaceris jakiś czas temu był moim ulubionym podkładem ale strasznie się świecił na mojej mieszanej buźce. Aktywne serum do rzęs również testuję (pomadka Alterra jednak w moim przypadku nie zdała egzaminu, strasznie podrażniała mi oczy). Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  80. świetna ta torebka. nie wiedziałam że jest kolejna część Bridget Jones, muszę poszukać w takim razie i zakupić :) zaciekawiła mnie ta mgiełka, daj znać jak poużywasz czy jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetna torba, niech dobrze służy :)
    Kulkę Vichy i ja do koszyka wrzuciłam.
    Zniżka w Phenome kusi, ale póki co, dzielnie się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  82. swietne zakupy. ja torebki z zary juz nie upie bo moja mala skorzana rozpadla sie po pol roku...

    OdpowiedzUsuń
  83. Maska TBS jest genialna! Jeśli kiedyś uda mi się wyrwać do Wawy zakupię sobie taką wersję w słoiczku!

    OdpowiedzUsuń
  84. również chciałam zakupić oczyszczającą maseczkę do włosów z Phenome ale niestety już jest niedostępna na stronie www a do sklepu stacjonarnego mam daleko; dlatego z promocji nie skorzystam choć bardzo chciałam ... :|

    OdpowiedzUsuń
  85. świetne promocje w Phenome oczywiście w chwili, kiedy jestem bez kasy... ja to mam szczęście ;) serum do rzęs z L'biotici u mnie sprawdza się dużo lepiej niż krem, rzęsy są mocniejsze i przede wszystkim dłuższe. szkoda, że nie mam dostępu do TBS, bo pewnie mój zestaw wyglądałby jak Twój. torebka ciekawa, podobają mi się takie, ale zupełnie do mnie nie pasują. jak zwykle wybrałam coś "listonoszkowego" :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  86. Super łupy, torby zazdroszczę jak nigdy, sama ją mam na oku. Co do promocji w YR to ten kod się zmienił i mam 50 zł zniżki przy zakupach za 139 zł. Szkoda trochę, ale i tak się prawdopodobnie skuszę, bo fajne prezenty są

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).