27.03.2014

Serum nawadniające / DERMEDIC Hydrain 3 Hialuro



Od kiedy zaczęłam stosować regularnie krem La Roche Posay Effaclar DUO, potrzebowałam dodatkowego nawilżenia. Szczególnie suche partie na policzkach stały się bardziej wymagające i tu z pomocą przyszło mi serum firmy Dermedic. Dedykowane jest do cery bardzo suchej w każdym wieku. Można je stosować rano i wieczorem na twarz, szyję oraz dekolt. Pachnie nienachalnie i świeżo, wręcz orzeźwiająco. Wiecie, że nie lubię dominujących zapachów w kosmetykach, więc ma ode mnie wielkiego plusa. Do tego estetyczne opakowanie, które od razu przykuwa uwagę. Pięknie prezentuje się na toaletce i jest funkcjonalne. Nie miałam z nim większych problemów, a pipeta za każdym razem spisuje się bardzo dobrze, nabierając dostateczną ilość kosmetyku.

Serum ma bardzo lekką, lejącą konsystencję. Przypomina płynne mleczko, więc bardzo spływa i trzeba poświęcić mu więcej uwagi przy aplikacji. Zaletą jest szybkie wchłanianie. Pozostawia świecącą warstwę, więc aplikowałam je tylko przed snem z obawy, że nie będę w stanie zakryć tego makijażem. Przy mojej mieszanej cerze różnie z tym bywa, więc wolałam nie ryzykować. Najważniejsze, że pozostały film nie jest klejący i nie przyprawia o dyskomfort. Hydrain bardzo dobrze dogaduje się z DUO i świetnie sprawdza się jako baza.  Nie nastąpiło żadne uczulenie lub inne podrażnienie skóry. 


Z działania jestem bardzo zadowolona. Serum utrzymało odpowiedni poziom nawilżenia, pomimo używania wysuszających kosmetyków. Stosowałam je na całą twarz i nie przeciążyło strefy T, ponadto dobrze regenerowało suche partie. Skóra nie produkowała nadmiaru sebum i nie pojawił się wysyp niedoskonałości. Sądzę, że pod tym względem posiadaczki cery tłustej oraz mieszanej będą z niego bardzo zadowolone. Czy poradzi sobie z suchą? Sądzę, że w duecie z nawilżającym kremem powinno stanąć na wysokości zadania. 

Wydajność jest przyzwoita, ale wiadomo, że jest to kwestia indywidualna. Opakowanie zawiera 30 ml kosmetyku i wystarczyło mi na ponad miesiąc wieczornego smarowania. Używałam go codziennie, bez wyjątku, aplikując na całą twarz oraz szyję. Nie żałowałam sobie, więc uważam to za dobry wynik. Swój egzemplarz otrzymałam w ramach współpracy, ale widziałam też w Super-Pharm oraz innych aptekach, więc na pewno będę czyhać na okazję. Kosztuje około 40 zł.


Na koniec jeszcze małe porównanie do koncentratu nawilżającego Hydra Vegetal z Yves Rocher /klik/. Jeśli byliście z niego zadowoleni, to będziecie tak samo z serum Hydrain 3. Oba kosmetyki charakteryzują się lekką konsystencją, takim samym działaniem oraz przyjemnym zapachem. Regularna cena Yves Rocher jest dwa razy wyższa, więc Dermedic może być ciekawą alternatywą. Osobiście mam zamiar stosować je na przemian, zawsze kiedy moja cera będzie wymagać większej dawki nawilżenia. 

Co sądzicie, sprawdzi się u Was?
_________________________________________

76 komentarzy

  1. Bardzo chcę kupić to serum! Zastanawiałam się nad nim czy fajny i nie wiem czemu go nie wzięłam:/ Ale po Twojej recenzji na pewno go zakupię :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przymierzam do jakiegoś serum z Witaminą C i swoje kroki stawiam w kierunku Biochemii Urody, a do nawilżania mam (czekam aż dojedzie) żel hialuronowy 1,5% chyba ze zrób sobie krem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wit C chcę sobie sprawić z Flavo C, ale to dopiero za jakiś czas.
      Będę czekać na Twoją opinię o żelu.

      Usuń
  3. Bardzo je polubiłam :) Mam raczej suchą skórę i wchłania się do całkowitego matu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nawet dłonie po nim lekko świecą XD

      Usuń
  4. Będę musiała także zainwestować w coś bardziej nawilżającego, choć zastanawiam się nad jakimś kremem rosyjskim. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym asortymencie nie mam w ogóle rozeznania :>

      Usuń
  5. Bardzo fajny skład, będę o nim pamiętać, jak skończę aktualnie używane serum z e-naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam je, czeka na swoją kolej :)
    Dobrze wiedzieć, że się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to będę wypatrywać Twojej recenzji :)

      Usuń
  7. U mnie świetnie się sprawdza, uwielbiam go, na lato planuję zakup kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy27.3.14

    Miałam i bardzo dobrze wspominam, może nawet kiedyś jeszcze do niego wrócę :) Dla mnie dermedic to porządna firma za bardzo przystępną cenę. Nie wiem, czy wszystkie ich kosmetyki są ok, nie sposób się o tym przekonać, ale wszystko, co do tej pory wypróbowałam, spisywało się na medal :) Jedynie mogłabym się przyczepić do micela, czy raczej jego zapachu.. dla mnie był jakiś gipsowy..? :D Ale nic to, skoro działanie świetnie.
    Swoją drogą, lubię Twoje zdjęcia, naprawdę, są takie jasne, przejrzyste, ładne; nie do osiągnięcia moją kaleką cyfrówką :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania, ale wiele nauki jeszcze przede mną. Używam lustrzanki i tęsknię za cyfrówką XD
      Cieszę się, że masz pozytywną opinię o firmie.

      Usuń
  9. bardzo ciekawe serum, na szczęście moja skóra nie jest sucha, więc myślę, że będę się zanim rozglądać dopiero bliżej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam maske nawadniajaca dermedic- dobrze spelnia swoja funkcje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie stosować serum, z tej marki teraz mam krem pod oczy jak będę zadowolona to może kupię coś wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz podobno w superpharm można kupić ten duet ze sporą zniżką.

      Usuń
  12. słyszałam o nim, moja skóra nie wymaga dużego nawilżenia więc u mnie by się sprawdził, bo słyszałam, że u bardzo wymagających nie daje rady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość, zastanawiałam się czy podoła :)

      Usuń
  13. Wczoraj niestety czytałam niepochlebną opinię na temat tego serum - nie nawilżało jak zakładał producent. Nie pamiętam co prawda czy osoba, która pisala o tym serum miała skórę suchą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałoby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydało by mi się takie serum:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to wszystko brzmi. Mogłabym je wypróbować. A fakt, po ED skóra to pustynia:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szczególnie przy regularnym stosowaniu.

      Usuń
  17. Miałam je w planach, może kiedyś uda mi się je dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadło w moje łapki, ale szybko się go pozbyłam. Teraz zamieszkało u Yasminelli i jestem bardzo ciekawa co zdziała u niej. U mnie bardzo przesuszyło czoło, co mnie dziwi, bo nigdy taka sytuacja mi się nie przytrafiła, ba nawet moja cera nie jest skłonna do podrażnień, nie wiem co z nim było nie tak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm faktycznie nietypowe działanie. To jestem ciekawa co o nim napisze Yasminella :)

      Usuń
    2. Użyłam go narazie 2-3 razy i jestem zadowolona, zobaczymy co będzie za jakiś czas

      Usuń
  19. Ja wykańczam serum z Bioliq, z którego nie jestem zbytnio zadowolona a potem biorę się za serum w postaci olejku z TBS :)
    O serum z Dermedic ostatnio czytałam negatywną opinię, jednak wszystko najlepiej przetestować samemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, ja tak samo czytałam super opinie o Bioliq i chciałam je kupić po zużyciu Dermedic. Chyba ostudziłaś moje zamiary ;) Poczekam na recenzję.

      Usuń
  20. Z płynu micelarnego Dermedic jestem zadowolona, więc może to serum też się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślisz, że nada się do suchej cery dojrzałej? Chyba sprawie takie serum Mamie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, wszystko zależy też od kremu jakiego będzie używać.

      Usuń
  22. Szukam jakiegoś dobrego serum pod krem na noc i pomyślę nad tym :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ogromną ochotę na wdrążenie do moje wieczornej pielęgnacji jakieś serum. Może skusze się na to. /P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe to serum, zwłaszcza, że Dermedic, to firma godna zaufania :) Jestem serummaniaczką, więc pewnie skusze się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez serum :) Jak dla mnie to podstawa :D

      Usuń
  25. Na swojej liście zakupowej mam serum GoCranberry i to na nie skuszę się w pierwszej kolejności.
    Z Dermedicu mam chrapkę na maseczkę nawadniającą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niej też słyszałam dobre opinie :)

      Usuń
  26. Brzmi ciekawie, czytałam o nim już całkiem dobre opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś dla mnie i dla moich suchych policzków :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Juz od jakiegos czasu na niego poluje, przekonalas mnie, jako posiadaczka tlustej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam wiele dobrego o tym serum, ale ostatecznie wybrałam podobny produkt z Biodermy (siła przywiązania i zaufania do marki zrobiła swoje;P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zawsze chętniej sięga się po sprawdzoną markę :)

      Usuń
  30. Szukam teraz czegoś mocno nawilżającego, bo mnie suszy ;) Rozważałam to serum Caudalie http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=56586, ale cena mnie powstrzymała... Moze skuszę się na Hydrain ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz podobno można je dostać w Super pharm w duecie z kremem pod oczy.

      Usuń
  31. recenzja w samą porę :) właśnie zastanawiam się nad czymś lekkim i nawilżającym na noc, do kompletu z effaclar duo. wpisuję na listę! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się wstrzelić :D

      Usuń
  32. Mam z tej serii krem, maseczkę (rewelacyjną), peeling (jeszcze nieużywany) oraz płyn micelarny. Te kosmetyki, których używałam, bardzo przypadły mi do gustu, choć krem pozostawia na skórze film, także używałam go również głównie na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczkę wiele osób polecało mi w komentarzach :)

      Usuń
  33. Widniał na mojej liście ale obecnie używam własnoręcznie zrobionego serum z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja sobie właśnie na przesuszenie zamówiłam Dermogal :)

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam i uwielbiałam z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś kolejną osobą, której to serum przypadło do gustu, więc coś musi w nim być ;-) Planuję takie serum wdrożyć po lecie i postawiłam na Hydra Vegetal z YR :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam z niego zadowolona i nie widzę między nimi większej różnicy.

      Usuń
  37. Bardzo fajnie się prezentuje to serum. Ja dotychczas używałam serum z witaminą C - Flavo C ale powiem szczerze - tyłka nie urywa.... ani trochę :). A to serum bardzo ciekawe jest ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo a chciałam je kupić jako kolejne :>

      Usuń
  38. planuję kupić to serum jak tylko trafię na jakąś korzystną promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam sera, moge chyba nazwac siebie serumomaniaczką :)
    Tego Twojego nie znam. Kojarzę jednak z blogsfery i chyba większość opinii jakie czytałam była jak najbardziej pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam kilka produktów Dermedic, które otrzymałam w ramach współpracy (btw, lubię twój tag "PR tester" :) dawno temu i były bardzo przyzwoite. To serum mogłoby się u mnie sprawdzić ale nie kupię bo mam 3 w kolejce :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bez serum nie wyobrażamy sobie pielęgnacji, a nawilżenie to podstawa, więc zapewne by się i u nas sprawdził ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo zachęcająca recenzja.
    Przmyślę zakup tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja miałam serum na rozszerzone pory tej marki, było całkiem fajne ale trzeba było uważać z ilością. bo przy nałożeniu zbyt dużo skóra się kleiła.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mogłoby całkiem nieźle sprawdzić się u mnie. Zastanowię się nad zakupem. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo lubię ten kosmetyk, serum również mi służy, a teraz także kupiłam krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie że porównałaś go akurat z YR, bo właśnie go używam :) co więcej, wszystko mi w nim odpowiada poza... zapachem, w którym akurat wyczuwam jakąś jedną nieprzyjemną i drażniącą mnie nutę. Niby rześki, ale ma w sobie coś niezdrowego. zapach micela Dermedic jest orzeźwiający dokładnie w taki sposób, jaki mi odpowiada, więc chętnie przymierzę się do tego serum, bo pewnie pachną podobnie (micela Dermedic nie polecam do demakijażu oczu – kompletna porażka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam micela i jak dla mnie pachną identycznie.

      Usuń
  47. Widziałam to serum w Hebe i chętnie bym też wypróbowała właśnie na noc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też dostępne w Hebe? to dobra informacja :)

      Usuń
  48. Nie znam tego serum, ale po Twojej recenzji mam ochotę je poznać :) Z Dermedic kusi mnie jeszcze maseczka nawadniająca.

    OdpowiedzUsuń
  49. Na pewno wypróbuję to serum, bardzo mnie zachęciłaś :) Ostatnio je oglądałam, ale jakoś wstrzymałam się z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).