17.03.2014

Zakupy // YVES ROCHER

Zakupy YVES ROCHER, krem pod oczy intensywnie regenerujący Riche Creme Yves Rocher, kawowy żel pod prysznic Jardins du Monde, peeling Morelowy Yves Rocher, Odżywka do włosów suchych z wyciągiem z owsa, żel pod prysznic z olejkiem arganowym Bio,roll-on pod oczy Elixir 7.9, Woda Toaletowa Purple Lilac, Olejek odbudowujący do włosów Yves Rocher, kawowy żel pod prysznic Jardins du Monde

Uwielbiam oferty Yves Rocher, szczególnie te -50%. W zeszłym tygodniu skorzystałam z kodu, który obniżał cenę wszystkich kosmetyków, także tych z zielonym punktem (rzadko to się zdarza). Promocje się sumowały, więc żal było nie skorzystać. Szczególnie że ostatnie zakupy poczyniłam u nich w czerwcu zeszłego roku. Całym sprawcą zamówienia był krem pod oczy intensywnie regenerujący Riche Creme /recenzja/. Nasłuchałam się o nim wiele dobrego i musiałam w końcu spróbować. Jego regularna cena to prawie 90 zł, dlatego nie zwlekałam kiedy mogłam go dorwać za 1/3 kwoty. 


Oprócz tego wybrałam kawowy żel pod prysznic Jardins du Monde /recenzja/, który ubóstwiam za niesamowity zapach. Olejek odbudowujący do włosów wisiał już na mojej liście od dłuższego czasu. Obecnie mam go na włosach i spodobał mi się jego przyjemny zapach. Mam nadzieję, że utrzyma się dłużej. U mnie wszystko ostatnio kręci się wokół kokosa, więc zamówiłam też miniaturkę wody toaletowej

Poza tym na stronie widniała ciekawa oferta, czyli 3 kosmetyki z torbą na zakupy za 23zł. Po rabacie zapłaciłam niecałe 12zł, więc opłacało się jeszcze bardziej. Wybór był bardzo duży, ale zdecydowałam się na kosmetyki, które poniekąd znam. Peeling morelowy /recenzja/ to mój stały ulubieniec z ich oferty. Odżywka do włosów suchych z wyciągiem z owsa /recenzja/ oraz żel pod prysznic z olejkiem arganowym Bio /recenzja/, to dla mnie nowości. Jednak miałam inne kosmetyki z tych serii i byłam zadowolona. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie podobnie.


Na koniec gratisy. Yves Rocher zawsze pod tym względem rozpieszcza. Tym razem wybór był bardzo duży. Dostępne były na przykład trzy rodzaje kremów pod oczy. Zdecydowałam się na najdroższy, który też najbardziej mnie zainteresował, czyli roll-on pod oczy Elixir 7.9. Jego regularna cena to 73 zł. Poza tym przy większych zakupach można było wybrać wodę toaletową Purple Lilac. Wersja o zapachu bzu wydała mi się idealna na zbliżający się wiosenny okres.

Jak widzicie otrzymałam dwie, mimo że przysługiwała mi tylko jedna. Otóż tym razem w Yves Rocher mieli duże problemy z zamówieniami. Z tego co słyszałam, większość w ogóle nie otrzymałam gratisowych upominków. Do mnie napisali maila z pytaniem jakie produkty wybrałam, mimo że wszystko było na potwierdzeniu zamówienia, które od nich otrzymałam. Podobnie było z kosmetykami "3 za 23". Musiałam podać jeszcze raz na co konkretnie się zdecydowałam. Napisałam też do nich wiadomość, że wysłali mi jedną wodę więcej. Odpowiedzieli mi, że wszystko się zgadza, bo tak było przyjęte zamówienie. Ok, dwa razy nie będę pytać ;)

Pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło przy zakupach online. Dobrze, że stanęli na wysokości zadania i wszystko udało się załatwić drogą elektroniczną. Przesyłka dotarła stosunkowo szybko, bo po kilku dniach była już u mnie. Kiedy policzyłam całość bez jakiegokolwiek rabatu wartość paczki oszacowałam na ponad 400 zł. Za wszytko zapłaciłam niecałe 70, więc mogę tylko rzec: takie promocje to ja lubię! 

Jestem ciekawa co zamówiliście dla siebie? Co sądzicie o tej firmie? Robicie zakupy wysyłkowo, stacjonarnie czy online? 
_________________________________________

126 komentarzy

  1. Ten krem pod oczy mam na swojej liście zakupowej :)
    Zapomniałam o tej promocji ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, na pewno jeszcze bedzie :)

      Usuń
  2. Dawniej lubilam zagladac do sklepu, lubilam fajne gadzety typu lusterk, ktore dodawano do zakupow. Szczegolna sympatia obdarzylam produkty wlasnie z zielona kropka, ktore nigdy nie podlegaly rabatom. Co wiecej, musialam pilnowac opakowan z balsamami dzika jezyna, bo jeden z moich psow chetnie go wyjadal:-) teraz zagladam rzadziej, choc przed swietami obowiazkowo, bo zestawy idealnie nadaja sie na prezent.
    Ps. Przez cale studia zauroczona bylam kremem nawilzajacym dla cery wrazliwej i kupowalam go regularnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze wybieram gratis kosmetyki, ale wcześniej skusilam sie na zestaw wyjazdowych toreb. Fajne na weekend. No i jakieś kubki czasami wezmę, ale sporadycznie ;)
      Hehe piesio ma niezłego smaka :D

      Usuń
    2. Innych tak nie polubil;))

      Usuń
  3. tą wodę toaletową o zapachu bzu mam i uwielbiam :D i próbuję nią od dzisiaj przywołać znów wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze różana i obie pięknie pachną, szkoda ze tak krótkotrwale :)

      Usuń
  4. Ja byłam z tego ich kremu creme riche pod oczy baaaardzo zadowolona. Za to z serii elixir ten kremik mi w ogóle nie podszedł. Z tego co widziałam na stronie to żele z serii "Ogrody Świata" zmieniły opakowanie. Jestem ciekawa czy tym razem bezproblemowo się otwierają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jeszcze trudniej je otworzyć ;)

      Usuń
  5. Woda toaletowa o zapachu bzu musi być obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że chyba jeszcze nigdy nie miała produktu firmy Yves- Rocher, Jakoś mnie nie przekonują. /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przekonała mama do ich kosmetyków ;)

      Usuń
  7. Uuu, jakie zakupy :D Ja zawsze robię zakupy stacjonarnie, chociaż, jak patrzę, to nie wiem, czy bardziej nie opłaca się kupować przez Internet (tyle, że wtedy nie będzie pieczątek, które można wymieniać na kosmetyki?). Mam tę wodę kokosową i pachnie likierem :D Kupiłam tez kilka dni temu kawowy żel pod prysznic, ale moim ulubieńcem jest tutaj orzech makadamia - musisz spróbować - coś genialnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zakupach online faktycznie nie ma pieczątek. Chciałam ten żel z orzechem makadamia, ale był wykupiony, Może następnym razem się uda :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne zakupy, a jeszcze za taką kwotę to już w ogóle super :) Lubię kosmetyki Yves Rocher, a zakupy robię przeważnie na ich stronie internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę zakupy online. Wydaje mi się że są lepsze okazje i często wysyłka gratis.

      Usuń
  9. Świetne zakupy zrobiłaś :) Też niedawno kupowałam u nich i faktycznie był problem z gratisami. Ja wybrałam wodę toaletową Naturelle, a w przesyłce zamiast niej dostałam .... peeling do twarzy, w dodatku mechaniczny, a ja takich nie używam. Jednak YR pokazało klasę, bo zaraz po napisaniu maila dostałam odpowiedź z przeprosinami i perfumy dotarły do mnie za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że u Ciebie też "dali ciała". Dobrze, że wszyli z tego z twarzą :)

      Usuń
  10. Świetne produkty upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą wodę kokosową i pachnie całkiem całkiem tylko nie jest zbyt trwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Miałam z tej serii malinową i też nie utrzymywała się długo.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja też :D Nie znam drugiego takiego ;)

      Usuń
    2. bo nie ma :P mam 3 w zapasie, bo jak poszłam do sklepu zeby odebrać płyn z bławatkiem za zakup , to się okazało, że kupując dwa, trzeci miałam za 1gr i jeszcze ten płyn za 1gr - nie mogłam nie skorzystać :)

      Usuń
  13. Nie skorzystałam z tej promocji, ale może jeszcze kiedyś uda mi się zrobić takie zakupy ;) Póki co czekam na recenzję tego olejku do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17.3.14

    No tak, to się nazywa rabat :D
    Widzę, że moje ulubione żele zmieniły opakowanie, ja również uwielbiam ten o zapachu kawy, prysznic z jego udziałem to niezwykła przyjemność, zwłaszcza, że aromat jest bardzo intensywny i chwilę po kąpieli utrzymuje się jeszcze w łazience :)
    Riche Creme też chcę wypróbować, na pewno nie omieszkam zaopatrzyć się w niego kiedyś, tymczasem będę czekać na Twoją opinię, ciekawa jestem, czy podzielisz te zachwyty, o których mnie również przyszło czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam drugiego takiego żelu o tak przyjemnym zapachu kawy :) W ogóle rzadko spotyka się ten aromat w kosmetykach, a szkoda bo bardzo lubię. Tak jak kokosa ;)
      Sama jestem ciekawa jak wypadnie krem. Wolałabym żeby się sprawdził, bo już mi się nudzą poszukiwania ideału ;)

      Usuń
  15. Ty to potrafisz sie obkupić za niewielkie pieniądze :D I nic sie nie zmieniło...nadal kojarzysz mi się i będziesz kojarzyła z marką Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam, to nie ma wielu osób w blogosferze, które regularnie zaopatrują się w ich kosmetyki :)
      Ja lubię tę markę i jakoś zawsze coś wybiorę dla siebie.

      Usuń
  16. Z wielką chęcia bym zrobiła takie zakupy, rabat pierwsza klasa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, inne firmy mogłyby brać przykład ;)

      Usuń
  17. Szczerze powiedziawszy, to chyba nie testowałam jeszcze żadnego produktu tej firmy, choć bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam tę promocję i zsatanawiałam się nad zakupami, jednak odpuściłam na razie ;)
    Na ten krem pod oczy i ja mam ochotę, kiedyś na pewno go dopadnę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zakupy! Bzową wodę miałam ostatnio wiele lat temu, ale miło ją wspominam :) Niech się wszystko dobrze spisze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna promocja, to trzeba przyznać YR, że można u nich naprawdę zrobić zakupy za ułamek regularnej ceny, ze względu na ich duże promocje i sumujące się bez końca kody rabatowe :)
    Nie wiedziałam, że ten krem jest taki dobry, jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi. Olejek do włosów kupiłam już jakiś czas temu, ze względu na zachwyty nad nim na blogach, ale jeszcze się za niego nie zabrałam. Kończy mi się powoli olejek Oilmedica, więc chyba czas go wdrożyć do pielęgnacji :) Kiedyś lubiłam ten peeling morelowy i maseczki z 3 minutowej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast wiele dobrego czytałam o olejku oilmedica :) Zapomniałam o nim! Miałam w planach zakup i teraz znowu muszę odwlec, bo obecnie mam cztery (z czego dwa są do niczego... eh).

      Usuń
    2. Ja też się do niego zabierałam i kupić nie mogłam, w końcu mam dzięki Hexx :) Ale mam dość mieszane uczucia do niego.

      Usuń
  21. Ja mialam do wyboru 2 kremy;) i czeklam na doslanie wody. Tez skusilam sie na peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej ciekawi mnie ten roll-on Eliksir pod oczy. Daj znać jak się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten olejek do włosów jest super ;) Co do ich kremów pod oczy to ostatnio mocno się zraziłam, mam Serum Vegetal 3 i roluje się praktycznie z każdym innym kremem/olejkiem... przez uzywam go tylko na noc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zachwalasz olejek :) Miałam go dopiero raz na włosach, więc jeszcze niewiele mogę powiedzieć. Liczę, że będę tak samo zadowolona ;)

      Usuń
  24. o teraz skojarzyłam, że ja nie dostałam torby na zakupy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( eh szkoda, że Ciebie to spotkało ;]

      Usuń
  25. Ale się obkupiłaś, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No niestety u mnie też się pomylili, ale na moją niekorzyść. Nie dodali mi gratisów mimo, że były na zamówieniu. Podobno mają dosłać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dostaniesz :) Wielu osobom nie dostarczyli i później naprawiali błąd.

      Usuń
  27. Pamiętałam o tej promocji, pamiętałam i w końcu zapomniałam, ale ze mnie gapa :/
    Mam ten olejek odbudowujący i ogólnie go lubię, podobnien jak ich żele pod prysznic. Z tych wód toaletowych mam owoce leśne i mango z marakują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, oni często robią takie promo :)

      Usuń
  28. Wstyd przyznać, ale jeszcze nigdy nic nie miałam z Yves Rocher:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne produkty kupiłaś:) ja teraz nic nie potrzebuję, ale promocja zacna, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
  30. haha wszyscy dostali gratisy a ja nie;) takie moje szczescie :) a zamawialam krem ten co ty i bardzo go lubie i krem na noc. Moj Malzon za to perfumy ktore pachna oblednie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kokosowa woda toaletowa od dawna gości w mojej kolekcji ,teraz na liscie znajduje sie takze brzoskwiniowa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w ciemno, ale już mi się podoba :D

      Usuń
  32. zakupy jak najbardziej udane, same perełki:) odżywka do włosów suchych z wyciągiem z owsa jest świetna, mam ją i sprawdza się u mnie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam ją w ciemno, więc mam nadzieję że też będę zadowolona :)

      Usuń
  33. Oni ogólnie miewają problemy - ja kiedyś zamówiłam, zapłaciłam, a pani dzwoniła do mnie z pytaniem co zamówiłam bo oni mają kasę, a zniknęło im zamówienie :D

    A tak poza tym to zazdroszczę kodu :( Ja chyba przeoczyłam, a szkoda bo mam chrapkę na wiele zielonych punktów. Ten krem pod oczy, który kupiłaś naprawdę bardzo lubię. Stosuję go na noc i widzę efekty. Kupiłam go bodajże za 3 dyszki z hakiem, ale dałabym nawet więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pierwszy raz zdarzyła się taka sytuacja, ale teraz widzę że to nagminne ;)
      Już nie mogę doczekać się kiedy kremik pójdzie w ruch. Liczę na to, że spełni też moje oczekiwania.

      Usuń
    2. To trzymam kciuki :) Ja kupiłam po recenzjach Hexx i Marylin - pod oczami lubię nieco bogatsze konsystencje. Co prawda YR mnie dość zdziwił, bo spodziewałam się cięższej formuły, a on spokojnie sprawdza się również pod makijażem. Nie mam wielkich problemów ze skórą pod oczami więc nie mogę mówić o jakimś efekcie wow bo bym skłamała, ale jak na moje potrzeby jest obecnie w sam raz :)

      Usuń
  34. Też ostatnio kupiłam ten kawowy żel i olejek do włosów :) W ogóle ostatnio YR wypuściło kilka ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mają ciekawe nowości. Teraz żałuję, że nie skusiłam się jeszcze na coś z kolorówki ;)

      Usuń
  35. Ja bym się skusiła na płukankę octowo-malinową. Ale to jeszcze trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją jeszcze w zapasach. Pięknie pachnie i zawsze ją dokupuję jak tylko skończę opakowanie :)

      Usuń
  36. Bardzo chciałam skorzystać z tej promocji, niestety u mnie kod nie zadziałał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej już się zdezaktywował. Nie przejmuj się, oni często mają takie obniżki. Na pewno dam znać jeśli znów będzie dobra przecena.

      Usuń
  37. ja co jakiś czas robię tam zakupy, zwłaszcza gdy obowiązują fajne kody promocyjne lub dodają interesujące mnie kosmetyki jako gratisy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy17.3.14

    Lubię robić u nich zakupy, jednak robię to stosunkowo rzadko, ale jeśli już do tego dochodzi, są konkretne :D Szczególnie przypadły mi do gustu żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  39. czemu ja nie wiedziałam?! NO CZEMU?!

    OdpowiedzUsuń
  40. No i teraz żałuję że nie skusiłam się na te zakupy

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie skusił ich żel pod prysznic z orzechami macadamia- zapach świetny, delikatny. Zobaczymy jak zadziała na moją skórę podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go chciałam zamówić, ale był już niedostępny. Może następnym razem się uda :)

      Usuń
  42. Kupon -50% po kilku dniach zmienia się na -50zł, więc pewnie dlatego tylko tyle Ci odjęło.
    Dobrze, że dosłali gratisy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. To już za niecałe 70 zł można było wybrać wodę? nieźle!!
    Zakupy w YR lubimy bardzo, zamawiamy właśnie przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez internet chyba najbardziej się opłaca :)

      Usuń
  44. Anonimowy17.3.14

    mam ta wode toaletowa i ja uwielbiam! reszty produktow nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. też złożyłam zamówienie i otrzymałam dodatkowy gratis - pomadkę do ust, zabrakło za to dwóch innych produktów, ale szybko mi je dosłali w drugiej paczce więc jestem na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że wszystko się pozytywnie skończyło :)

      Usuń
  46. uwielbiam YR za te promocje i gratisy:)a przede wszystkim za dobre kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Żel pod prysznic z olejkiem arganowym miałam i nie mogłam znieść jego zapachu:( Straszny śmierdziel. Kremu pod oczy jestem bardzo ciekawa, bo już trochę pieśni pochwalnych na jego temat czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu według mnie też śmierdzi XD Chciałam wersję z orzechem makadamia, ale już był wykupiony. Miałam nadzieję, że ten będzie ładnie pachniał ;] Facet zużyje :P

      Usuń
  48. Swietne zakupy, ten krem pod oczy mnie kusi, ale po pierwsze wygralam dwa kremy ostatnio, a po drugie nie mam YR w UK.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zakupy! Przyznam, że zaciekawiłaś mnie tym kremem pod oczy, nie czytałam o nim chyba żadnej opinii...
    Dosłali mi gratisy, ale oczywiście musiałam się przypomnieć i napisać co mi "przysługiwało" ;-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, sami z siebie już się nie zapytali :]

      Usuń
  50. Wspaniałe kosmetyki wybrałaś, kawowy żel, jak i wiele innych żeli z linii Jardins du Monde, uwielbiam, piękne zapachy i doskonałe działanie, pasują mojej skórze, z linii Elixir 7.9 ciekawił mnie właśnie ten roll-on oraz krem do cery mieszanej i serum ( aktywator młodości ) więc będę czekać na Twoją opinię, czy warto :)
    Woda toaletowa musi pachnieć cudownie... ja z ostatnim zamówieniem otrzymałam próbkę Cherisier en Fleurs - zakochałam się w tym aromacie, niestety na razie nie jest dostępny, choć kuszą też róża i cytrusy :)
    Ja tym razem odpuściłam sobie, z bólem serca oczywiście, ale ich kosmetyki zaczynają dominować w moich " zapasach ", mają zawsze tak kuszące oferty i te gratisy... aż grzech nie skorzystać ;)
    Miłego stosowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum 7.9 już recenzowałam i w skrócie napiszę, że nie zauważyłam żadnego działania- ani pozytywnego, ani negatywnego ;)

      Usuń
  51. również ostatnio robiłam zakupy na promocji i mam te same perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę, że paczka w końcu po zawirowaniach z zamówieniem doszła :) Fajne zakupy!
    A teraz sobie uświadomiłam, że nie dostałam torby do tych zakupów za 23zł.
    Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tego co zamówiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak nieudolnie potraktowali Twoje zamówienie.
      Oby następnym razem wykazali się lepiej :)

      Usuń
  53. Zakupy po naprawdę korzystnej cenie i do tego gratisy - czego chcieć więcej :) Ja jeszcze nigdy nic nie kupiłam w tej drogerii i widzę że muszę to nadrobić. Ale chyba już nie w tym miesiącu :) Chętnie poczytałabym co watro tak kupić, robiąc pierwszy raz zakupy i praktycznie nie znając asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinnam w końcu zrobić posta z ich polecanymi kosmetykami ;)

      Usuń
    2. Bardzo powinnaś :)

      Usuń
  54. Trzeba przyznać, że YR często robi bardzo korzystne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja już pisałam o moich zakupach na blogu... jednak nie dostałam wszystkiego... bo nie było :/ niesmak pozostaje :/

    OdpowiedzUsuń
  56. Najważniejsze, że Twoje zamówienie dotarło w komplecie a nawet z nadprogramowym bonusem:) Krem pod oczy bardzo lubiłam, ale olejek do włosów nie zagrzał u mnie stałego miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  57. Mnie strasznie kusi serum Elixir 7.9 bo słyszałam że nie jest złe jednak cena trochę wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już o nim pisałam na blogu i niestety nie wywarło na mnie dobrego wrażenia.

      Usuń
  58. muszę wreszcie zdecydować się na zakupy yves rocher, niewiele kosmetyków tej marki znam. uwielbiam zapach bzu, ta woda toaletowa z pewnością by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, więc powąchaj jeśli będziesz mieć okazję :)

      Usuń
  59. Czemu ja nic nie wiedziałam o tej promocji? Od razu kuiłambym hydro żel krem do twarzy ehh.... :( Twoje zakupy zacne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym kremem, ale rozsądek wziął górę i usunęłam go z koszyka ;)

      Usuń
  60. Też właśnie kupiłam ten żel pod prysznic z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Widzę, że wszyscy szaleją z Yves Rocher. Uwielbiam ich peeling do stóp i owocowe wody do ciała. Zainteresował mnie krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne zakupy zrobiłaś, jednak nie skorzystałam, ale może jeszcze kiedyś dadzą -50% :)
    Ciekawi mnie ta woda o zapachu bzu, bo ogólnie uwielbiam zapach tych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiernie oddaje zapach, więc powinna Ci się spodobać :)

      Usuń
  63. mega promocja - aż szerzej oczy otworzyłam kiedy zobaczyłam, ile zapłaciłaś :) ja bardzo średnio, żeby nie powiedzieć wcale, znam kosmetyki YR i chyba dlatego jakoś mnie do nich nie ciągnie... zawsze mam w każdej kategorii masę rzeczy, które chciałabym spróbować i zamówienie odkładam. ale życzę Ci przyjemnego używania i czekam na recenzję :) jestem bardzo ciekawa zapachu tej wody.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten peeling morelowy chyba kupię, jeśli piszesz, ze to Twój ulubieniec, a już myślałam o nim tez :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ojoj, będzie testowanko, zazdraszczam :) Olejek się u mnie nie sprawdził, zero działania. Ale za to o kremie pod oczy też dużo słyszę, więc czekam na recenzje, a jak tylko trafię na promocję -50% (raz mi się udało), to nie zapomnę o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero użyłam go raz i też nie zauważyłam oczekiwanego efektu. Zobaczymy jak będzie dalej :]

      Usuń
  66. bardzo lubie produkty YR. Maja swietne sklady

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajne rzeczy wybrałaś. Ja dawno nie gościłam w YR a mam bardzo blisko... Jestem ciekawa tego olejku i kremu pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham produkty Yves :-) Nad tym olejkiem się zastanawiam, bo mam płukankę octową z malin i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  69. ja z serii riche mam krem na dzień i ten pod oczy. krem na dzień stosuję na noc bo na dzień jest zdecydowanie zbyt riche :P co do kremu pod oczy... nie widzę tych spektakularnych efektów, no ale stosuję dopiero miesiąc, może będą widoczne za 10 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać co o nim sądzę :)

      Usuń
  70. ja już na swoim blogu pisałam o sekcie Yves Rocher i zakupach online :) ich styl, marketing, zawiłości rabatowo-prezentowe - wszystko mnie zachwyca! to jest maksymalnie uzależniająca firma i mimo że dawno temu przejrzałam ich na wylot, średnio co dwa miesiące zostawiam po stówce i przychodzi do mnie wielki karton kosmetyków, gratisów i czego tam :D oczywiście zabawa nie byłaby tak doskonała, gdyby ich produkty były słabe – a że są bardzo różne, w tym wiele perełek, łowy stają się jeszcze bardziej ekscytujące :D

    bardzo jestem ciekawa Twojej opinii na temat kremu pod oczy. To nie jest jakiś ósmy cud świata, ale bardzo przyjemny, porządny krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekta- trafne określenie ;) Lubię ich kosmetyki, ale tylko do nielicznych wracam regularnie. Jakoś nie znajduję wśród nich hiciorów, więc na zakupy decyduję się tylko przy naprawdę dobrej okazji.

      Usuń
  71. Niestety rzadko mam przyjemność robienia zakupów w YR, ale uwielbiam ich zapachy produktów - od żeli pod prysznic po kremy czy serum do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Olejek odbudowujący do włosów też muszę kiedyś koniecznie spróbować. A wodę toaletową uwielbiam, pachnie cudnie i całkiem nieźle się utrzymuje, a opakowanie idealne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  73. O wow! Ale się obkupiłaś! Naprawdę wyszło na to, że zapłaciłaś grosze za naprawdę sporą gromadkę interesujących kosmetyków. Najbardziej ciekawią mnie zapachy - bzowy i kokosowy. Może skuszę się na coś przy kolejnej atrakcyjnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  74. ile świetnyhc produktów wzięłaś:D
    uwielbiam ten żel pod prysznic :) a wodę toaletową wolę malinową ;)
    i odżywkę z olejkiem jojoba, ale faktycznie...promocja była świetna!

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).