13.10.2013

Zakupy z "Twoim Stylem"

W ten weekend ponownie odbyła się akcja miesięcznika "Twój Styl". W październikowym były dostępne kupony ze zniżkami do sklepów z odzieżą, kosmetykami, butami itd. Oczywiście postanowiłam wziąć udział, skoro już miałam gazetkę, ale wyszło skromnie. Chyba zakupową wenę w całości wykorzystałam podczas wcześniejszego weekendu :P 


Nie mogłam jednak odpuścić zniżki w H&M, gdzie miałam upatrzony naszyjnik. Trochę jest dla mnie zbyt bogaty, więc w planach mam odjęcie krótszego łańcuszka z zawieszkami. Ponieważ musiałam dobić do kwoty 50 zł, aby uzyskać rabat -20zł, wzięłam jeszcze pierścionki. Skorzystałam też ze zniżki w F&F, gdzie kupiłam tylko bluzkę. 


Odwiedziłam też Hebe w celu zakupienia podkładu Catrice All Matt. Na tygodniu udało mi się też w końcu trafić kamuflaż z tej firmy w najjaśniejszym odcieniu. Nie mogłam też odpuścić sobie nowych cieni z serii Liquid Metal. Kolory są zachwycające!


Dotarła też do mnie wygrana od Cosmetics Lady, czyli cień MAC w odcieniu Satin Taupe. Sama wybierałam odcień i jestem nim szczerze oczarowana. Takie kolory uwielbiam, czyli połączenie fioletu z brązem, cudo! 


A tak poza tym zgarnęłam trochę darmowej lektury i z Carrefoura migdałową herbatkę z mojej ulubionej serii Dilmah (jeżeli będziecie mieć okazję spróbujcie połączenia róży z wanilią- obłęd :)


Na co wykorzystaliście swoje kupony? 

130 komentarzy

  1. A ja słyszałam, że w Hebe jest promocja na Essie - 20zł, ale nie wiem czy to tylko na ten weekend czy np. jutro też jeszcze będzie...
    Ja skorzystałam z promocji w Super-Pharmie i kupiłam krem dla Mamy oraz dwa tusze, dla siebie i mamy. Kupiłam też sobie zegarek :D

    Strasznie podoba mi się naszyjnik z H&M, który kupiłaś. Lubię ostanio takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapomniałam spojrzeć na essiaki Jakiegoś zaćmienia dostałam... a upatrzyłam sobie aż 3 nowe kolory :]
      W super Pharmie też były fajne promocje, ale robiłam tam zakupy w zeszłym tyg, więc tym razem odpuściłam :)

      Usuń
    2. Ale ta zniżka na Essie to tylko w nowootwartym Hebe w centrum handlowym Plac Unii :) Do 18.10 :)

      Ja też skorzystałam w ten weekend ze zniżek, ale facet mnie poganiał, bo mieliśmy trochę spraw do załatwienia, więc wybrałam sobie charmsy na prezent urodzinowy w Pandorze i kupiłam marynarkę w H&M :) Pozostałe zakupy załatwiłam tydzień temu :)

      Usuń
    3. To i tak świetna wiadomość, bo mam niedaleko :D

      Ja właśnie w ten weekend bardziej skupiałam się na mężczyźnianych zakupach, ale jak widać i tak coś przytuliłam :D Widziałam na insta pudełeczko, ale pochwal się zawartością!

      Usuń
    4. Iwetto, jeszcze nie mogę! Sama muszę wytrzymać do urodzin jeszcze 1.5 miesiąca i z ogromnym żalem oddałam wczoraj tę torebeczkę Michałowi, żeby zamknął ją w swojej skrytce :P

      Usuń
    5. Ah rozumiem :) wspolczuje Ci- tyle czekac. Ale z drugiej strony na to patrzac- jest na co ;)

      Usuń
    6. Dziewczyny, przez Was tym bardziej czuję potrzebę odwiedzenia Placu Unii... xD Na kamuflaż z Catrice poluję już od wieków, moje nadzieje powoli umierają. A podkład stoi w kolejce zakupowej, tak się wszyscy nim zachwycają, że coś czuję, że muszę przetestować.

      Usuń
    7. Już wiem, zajarałam się tak, że w Hebe są Essie po 20zł, że aż nie pomyślałam, że to na Pl. Unii :D Wybacz Iwetto! :D Tak na mnie działa Essie, jakieś maksymalne zaćmienie umysłu :P

      Usuń
  2. Anonimowy13.10.13

    Ja chyba też lepszy dzień na zakupy miałam tydzień temu. Teraz skorzystałam tylko z karty do h&m i zniżki do Golden Rose :) ahh nie jeszcze Natura, też mam już swój kamuflaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z kamuflażu, chodziłam za tym najjaśniejszym ponad kwartał.

      Usuń
  3. szkoda że nie pokazałaś bluzy w całej okazałości :P naszyjnik bardzo ładny. Ja też skorzystałam z karty kupiłam leginsy i stanik sportowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam te staniki, ale nie wiedziałam czy warto. Napisz mi koniecznie kiedy przetestujesz :)

      Usuń
    2. teraz kupiłam drugi :) bardzo wygodne są ale wiesz sama musisz go przetestować w przymierzalni - poskakać trochę i sprawdzisz czy dobrze leży :)

      Usuń
    3. Dzięki za podpowiedź, sprawdzę :)

      Usuń
  4. tez wykorzystalam znizki :) zaszalałam w nike i HM

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13.10.13

    A ja jestem jedną z niewielu, która nie zaopatrzyła się w kupony i nic w ten weekend nie kupiła! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak ostatnio odpuściłam akcję Glamour ;)

      Usuń
  6. super zakupy! zazdroszczę Wam tych zniżkowych weekendów :D
    a MACowy Satin Taupe jest cudny! świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w hebe też były jakieś zniżki?

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ubrania z f&f, zawsze coś fajnego tam znajdę. Naszyjnik z h&m faktycznie jest taki 'na bogato', ale dobrze wygląda i nic bym tutaj nie zmieniała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak piszesz to jeszcze się zastanowię :)

      Usuń
  9. korzystałam wczoraj z kilku kuponów i karty do H&M. Ciekawe zakupy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się taki odcień cienia. Musze jednak zerknąć na żywo w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja byłabym ciekawa bluzy, a tylko jej nie widać w całości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bluzka akurat z krótkim rękawkiem, zwykła prosta :)

      Usuń
  12. Ta bluzka z F&F wydaje się być bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne łupy ;) Ja z kuponów nie korzystałam poza 2 kartami do H&M gdzie kupiłam bluzę i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa tego naszyjnika!

      Usuń
    2. Na blogu jest foto - choć takie jakieś niewyraźne, bo Instagram strasznie żre jakość :O

      Usuń
    3. to prawda, ale i tak zajrzę ;)

      Usuń
  14. Ja odpuściłam - jakoś nie mam weny na chodzenie po sklepach. Wolę zamówić albo kupić przy okazji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był mus, bo to były bardziej zakupy dla mojego mena ;) Ja robiłam tylko towarzysko ;D

      Usuń
  15. Super zakupy, a herbatkę chętnie "dopadnę" :) Ja kupiłam torebkę, jak widziałaś na Insta, ale chyba jednak ją oddam i poszukam czegoś bardziej uniwersalnego, choć jej kształt szalenie mi się podoba... Jest jeszcze cień szansy, że ją zostawię, ale najpierw przeglądnę ofertę jeszcze jednego torebkowego sklepu w okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz się z nią źle czuć to lepiej oddaj. Szkoda, żeby przeleżała w szafie. Fason ma rewelacyjny, wzór też mi się podoba, ale to Ty będziesz ją nosić :) Od siebie mogę dodać, że fajne widziałam w Reserved i H&M w klasycznych kolorach ;)

      Usuń
  16. ależ śliczny ten satin taupe :) mam te cienie z catrice i chyba się z nimi polubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę rozczarowały, bo gubią kolor przy rozcieraniu, ale jeszcze muszę się nimi pobawić, żeby wydać ostateczny werdykt ;)

      Usuń
  17. Nie trafiłam na kupony ;( Jak zwykle lamię... :/
    Cień - geniusz <3
    Też poluję na ten kamuflaż i podkład :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczególnie podkład. Chociaż mam go dopiero drugi dzień, widzę potencjał ;)

      Usuń
  18. swietne zakupy:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja na zakupach byłam w piątek...ominęło mnie całe to kuponowe szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumów nie było, ale ja wyrwałam z samego rana, więc może dlatego ;)

      Usuń
  20. Też uwielbiam herbaty z tej serii Dilmah, ta z różą jest przeboska !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! Cieszę się że Tobie też smakuje :)

      Usuń
  21. ..jeszcze nigdy nie korzystałam z kuponów.

    OdpowiedzUsuń
  22. na satin taupe mialabym smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na Twoją opinię o tym podkładzie. Magda i mnie zachęciła do jego zakupu, ale poczekam aż rimmelowy match perfection dobije dna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dwa razy miałam go na pyszczku, ale już lubię :) Za odcień, za to jak wygląda na skórze i za to jaki jest bezproblemowy :) Jak będzie dalej- zobaczymy ;)

      Usuń
  24. Miałam jeden podkład Catrice i bardzo miło wspominam :) też MAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tę wcześniejszą wersję :)

      Usuń
  25. Ja nic nie kupilam w zwiazku z ta akcja. Balam sie ze poplyne ;) ale zakupy z Catrice bym zgarnela w calosci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. same cudowności, a herbatka już niedługo u mnie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tobie również będzie smakować :)

      Usuń
  27. U mnie o dziwo weekend bez kuponów . Sama się sobie dziwię. Udane zakupy. Ja uwielbiam kamuflaż z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kamuflażu nie używałam, ale liczę na to, że będę tak samo zadowolona ;)

      Usuń
  28. Anonimowy13.10.13

    Dla mnie za małe są takie zniżki minus 20% chyba że bym czegoś potrzebowała to bym może się udała na zakupy a tak trzymam się daleko od zakupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zobaczyć u nas tez zniżki co w USA czy UK, czyli -75 % ;)

      Usuń
  29. Anonimowy13.10.13

    Mam nadzieję, że z podkładu będziesz tak samo zadowolona jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej świetny jest ten naszyjnik! Ja swojej zniżki do H&M nie wykorzystałam - bardzo żałuję :( ale pochorowałam się! Kupiłam za to wczoraj spodnie w sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja lubię te zniżki. Nawet widziałam, że można było kilka kart wykorzystać naraz, nie tylko jedną ;)

      Usuń
  31. Uwielbiam tą rózaną herbatę!
    Sama zaszalałam trochę w Inglocie, z ubrań kupiłam tylko bluzkę i spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zapomniałam wpaść do Inglota- a chciałam mini zalotkę :]
      Czekam na Twojego posta w takim razie :)

      Usuń
  32. Mam kupony w dwóch gazetach, ale ich nie wykorzystałam - mam inne wydatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście priorytety są ważniejsze!

      Usuń
  33. Nie wiedziałam że catrice ma w swojej ofercie taki podkład. Ale już wiem i na pewno postaram się go zdobyć:)
    Cień satin taupe jest na prawdę unikatowy i ciężki do podrobienia. Wiele razy już miałam go w ręce ale w ostatniej chwili odkładałam na miejsce wybierając inny odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nad czym się zastanawiasz? Szczerze polecam się przełamać, chociaż wiem, że do najtańszych nie należy.

      Usuń
  34. Ja moich nie wykorzystałam w trakcie tego weekendu, bo choroba mnie powaliła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję, mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz :*

      Usuń
  35. Ciekawa jestem jak sprawdzą się nowości z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadają się naprawdę ciekawie :)

      Usuń
  36. Bardzo fajne zakupy :) Tę część z naszyjnika może wykorzystasz jako bransoletkę? Fajny jest ogólnie :)
    Ja po zachwytach love krowe też mam chrapkę na ten podkład Catrice, na pewno go kupię :)
    Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Dziękuję za podpowiedź, nie wpadłabym an to :D
      hehehe Magda skutecznie nas skusiła ;D

      Usuń
  37. Ja kupiłam Grazię i też się potem obkupiłam w H&M :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten podkład Catrice, to wznowienie tego wcześniej wycofanego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pisała Magda to tak. Zajrzyj do niej (link w tekście), bo robiła porównanie :)

      Usuń
  39. Widzę, że przekonałam Cię do cieni MAC:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie macnęłam, mam pewne obawy ;) Dziękuję jeszcze raz :*

      Usuń
  40. rabaty z H&M wykorzystałam na bazowe topy ich nigdy w szafie za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. W ten weekend nie szalałam, wyczerpalam sie w zeszły:))

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zakupy :) ja jakoś nie miałam głowy do zakupów... czekam na naoczne słoczowanki cienia z maca - wygląda cudownie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeżuuuu, dlaczego w Irlandii nie ma takich akcji? Ale może to i lepiej dla mojego portfela ;) naszyjnik mi się bardzo podoba i uwielbiam od jakiegoś czasu midi rings.
    Satin Taupe kocham i uwielbiam, dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to macie inne ciekawe zniżki i primarka :P

      Usuń
  44. a ja szukalam gazety i nie moglam znależć, podzielilabys sie kuponem do home& you?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja miałam jechać na zakupy, ale korzystając z wolnego weekendu i pięknej pogody, tym razem odpuściłam chodzenie po CH :) W przyszłym tygodniu są zniżki w Avanti, więc może nadrobię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już odpuszczam Avanti , dwa weekendy z rzędu mi wystarczą ;) Trzeba jeszcze odpocząć :D

      Usuń
  46. Łańcuszek z dodatkami jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Odpuściłam sobie ;) Póki co wszystko co kosmetyczne mam a ubraniowe średnio mnie zainteresowały. Stwierdziłam, że pewnie podobna okazja będzie na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, nawet na blogu mam posta z kwietniowej bieżącego roku ;)

      Usuń
  48. Też wykorzystałam kupon zniżkowy ale tylko do Inglota :)
    Stwierdziłam, że innych kosmetyków mam pod dostatkiem i odpuściłam sobie, choć było ciężko :)
    Jestem bardzo ciekawa tego podkładu z Catrice, w Hebe u siebie jeszcze go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucaj posta z Inglotowymi łupami ;)

      Usuń
  49. Ja do Sinsay na rękawiczki i naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja ostatnio robiłam zakupy z Elle :) też były kody promocyjne :) Satin Toupe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele gazet teraz wrzuca kupony, fajnie :)

      Usuń
  51. Anonimowy14.10.13

    Naszyjnik rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wstyd się przyznać, ale miałam dwie gazety z kuponami i żadnego nie wykorzystałam, ze względu na złe samopoczucie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość chyba dopadło ;] Lepiej siedzieć w domu, niż robić coś na siłę ;)

      Usuń
  53. Kupiłam tylko kilka rzeczy, które planowałam kupić już dawno. Generalnie bez szaleństw, ale jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że udało Ci się je trafić taniej :)

      Usuń
  54. Świetne zakupy, zwłaszcza te z Catrice :))) daj znać co sądzisz o podkładzie Catrice, szukam czegoś do mojej bladej skóry :) czy kolor faktycznie jest jasny. Gratuluję wygranej :))) mnie też się ostatnio poszczęściło i wygrałam róż z MACa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tez gratuluje :) co do podkladu to naprawde jest jasny, az sama sie zdziwilam ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :) dziś siostra ma mi go obmacać i zdać relację z wrażeń kolkorystycznych, kusisz bardzo tym podkładem :)

      Usuń
  55. Te cienie są genialne! Cudem ich nie kupiłam :) Pomogło tylko policzenie w głowie ilości cieni schowanych w domu w pudełku ;) Muszę się wybrać kiedyś do F&F, bluzka wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę jednak rozczarowują przy bliższym poznaniu, ale nie jest tak źle ;)

      Usuń
  56. bardzo ładne kolory tych cieni catrice'owych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wybierałam najbardziej oryginalne ;)

      Usuń
  57. Super zakupy :)
    Ooo ja też się czaję na ten kamuflaż z Catrice. Jak się u Ciebie spisuje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam, ale dam znać :)

      Usuń
    2. To ja z chęcią poczekam na Twoją recenzję ;) A później albo polecę kupić, albo nie ;))

      Usuń
  58. Naszyjnik z H&M jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  59. gratuluję wygranej :) jestem ciekawa jak się sprawdza ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję wygranej:) Przepiękny kolor wybrałaś:)
    Kusi mnie ten podkład z catrice, od razu zabrałam się za czytanie poleconej recenzji. szkoda, że jest taki neutralny, ale i tak wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Niezłe zakupy! Rozsądne bardzo - i prawidłowo! :-)

    Moje kupony na nic nie poszły. Nawet nie kupiłam gazety. Weekend pełen pracy był i tyle. ;-(

    (Zawsze jak są jakieś takie akcje zakupowe, wzywa mnie robota - to na pewno jakaś zmowa przeciwko mnie!)

    OdpowiedzUsuń
  62. Odpuściłam sobie akcję kuponową, niestety w tym miesiącu, jak i następnym mam spore wydatki:( A z Twoich zakupów najbardziej spodobała mi się bluza z F&F, chociaż widać tylko jej część;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja niestety mam ban na zakupy już :D wykorzystałam tylko swoja VIP zniżkę z Sephory na kilka nowości z Clinique :D. A na herbatę chyba się w końcu zdecyduje bo akurat się wybieram na zakupy herbaciane :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Kochana a czy mogłabyś wstawić zdjęcie tej bluzy/bluzki w całej okazałości jak np wisi na wieszaku i jak się prezentuje? :) proszę proszę! bo wydaje się cudna!

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).