26.03.2014

Jak czytać blogi? / FEEDLY, BLOGLOVIN



Robiłam dzisiaj porządki w subskrypcjach i natchnęło mnie na mały offtop. Pomyślałam, że dla niektórych może być pomocny. Na samym początku, kiedy założyłam swojego bloga, korzystałam z listy czytelniczej Bloggera. Do dzisiaj wspominam to jako największy koszmar. Często nie pojawiały się nowe wpisy, nowo dodane blogi znikały, a sama forma przeglądania była nieprzejrzysta. Poza tym nie można było dodać linku spoza blogspota. Odkąd przeniosłam się na własną domenę mam z nim duży problem. Większości blogów nie mogę dodać do obserwowanych i nie jestem w stanie  modyfikować zawartości, według własnych potrzeb. Ogólnie korzystanie z niego stało się bardzo uciążliwe.

Wtedy z pomocą przyszedł mi czytnik kanałów RSS Google. To było prawdziwe ułatwienie. Mogłam obserwować wszystko co chciałam, nawet strony internetowe. Umożliwiał dodawanie tagów, więc mogłam dowolnie grupować ulubione linki i wracać do nich ponownie. Czytanie za jego pomocą było bardzo wygodne. Niestety czytnik został zlikwidowany. Wszyscy na pewno o tym pamiętacie, bo przy okazji toczyła się dyskusja czy zniknie też gadżet Google Friends (btw możecie się tego spodziewać w najbliższym czasie).

Później zaczęłam używać Feedly, który działa bardzo podobnie. Szybko i sprawnie importuje obserwowane blogi z Bloggera. Można też ustawić automatyczną aktualizację, żeby sam dodawał te subskrybowane  przez Google Friends.
W tym czytniku przegląda się treść zawartą na blogach. Aby zamieścić komentarz muszę kliknąć tytuł posta, który mnie przekierowuje w oddzielnej karcie na bloga. Jest to trochę uciążliwe i zajmuje więcej czasu, ale też pozwala na szybkie przeglądanie wpisów i wybieranie tych najbardziej interesujących. Posiada też dogodne ustawienia odnośnie samej formy przeglądania (cała treść lub tylko fragment). Przy jego pomocy mogę udostępniać wpisy za pomocą mediów społecznościowych, dodawać tagi oraz katalogować np. moda, kulinaria, uroda. Dzięki temu szybko przechodzę do tych najbardziej interesujących. 
Dostępna jest też aplikacja Feedly, która działa na Androidzie, na przeglądarce Chrome (co prawda sporadycznie, bo co jakiś czas sama się wyłącza) oraz na iOS (Apple). Nie jest doskonała, bo często mam problem żeby za pomocą apki zostawić po sobie komentarz. Na dodatek kiedy jej używam wpisy nie trafiają do przeczytanych. To są małe niuanse, bo i tak rzadko z niej korzystam,  ale w oczywisty sposób przeszkadzają.

Ogólnie z Feedly jestem zadowolona, ale zaczęłam korzystać też z Bloglovin. Co mnie przekonało? Bloglovin jest dla mnie kolejną siecią społecznościową skupiającą czytelników oraz blogerów. Pozwala odkrywać nowe miejsca w internecie, a także obserwować upodobania samych autorów, dodawać posty do ulubionych lub katalogować je według własnych potrzeb.
Dostaję dodatkowo maila z informacją o nowych czytelnikach; o polecanych blogach, które mogą mnie zainteresować oraz wykaz postów z danego dnia. Ten ostatni pozwala na przeglądanie nowych wpisów za pomocą skrzynki pocztowej. Jest to pomocne, kiedy nie możemy skorzystać z aplikacji. Przy jego pomocy można też przeglądać strony bezpośrednio, a nie tak jak w przypadku Feedly przeglądać tylko ich zawartość udostępnioną przez czytnik. Ma to znaczenie przy podnoszeniu statystyk, czyli liczby wejść ;)
Bloglovin ma też swoje minusy, bo nie można np dodać linku zewnętrznego. Poza tym jeśli ktoś obserwuje tylko profil autora, widzi wyłącznie jego aktywność na innych stronach, nie widzi natomiast nowych wpisów.

Uważam, że oba są funkcjonalne i przejrzyste. Lubię z nich korzystać, chociaż nie są jeszcze idealne. A może znacie inny czytnik? Z czego korzystacie?
_________________________________________

103 komentarze

  1. ostatnio zaczęłam nieśmiało korzystać z Bloglovin i jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na tablecie/telefonie używam bloglovin, jednak na komputerze nadal z blogerowej listy czytelniczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I działa Ci dobrze?

      Usuń
    2. Od dłuższego czasu sa z nia problemy. Już wiele dziewcczyn pisalo o tym na swoich blogach ;/

      Usuń
  3. Ja sporadycznie korzystam z listy czytelniczej blogera, ale głownie korzystam z bloglovin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jakoś boję bloglovin, sama nie wiem dlaczego:) ale fakt lista czytelnicza bloggera czasem nawala:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co nieznane onieśmiela, ale warto się przekonać ;)

      Usuń
    2. Mam podobny problem. No i szybko się przyzwyczajam, a powoli odzwyczajam. Ehh peszek.

      Usuń
  5. ja używam tylko bloglovin i jestem z niego bardzo zadowolona bo dzięki temu mam wszystko ogarnięte wcześniejsze rozwiązania bloggera kompletnie u mnie się nie sprawdzały .

    OdpowiedzUsuń
  6. Także zaczęłam korzystać z Bloglovin, ale też zdecydowałam się na uruchomienie profilu google+. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chętnie zrezygnowała z G+, ale prawdopodobnie to on zastąpi Google Friends.

      Usuń
  7. Od kilku dni tylko bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ładnie jestem za murzynami :) używam listy czytelniczej blogera i nie miałam pojęcia że można inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że mój post się przydał :)

      Usuń
  9. Ja korzystam głównie z listy czytelniczej, ale bloglovin też mam i tam zaglądam gdy lista czytelnicza nie chce się załadować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam bloglovin zawsze rano mam listę nowych postów na mailu i to jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Blogger szaleje, są problemy z obserwowaniem przez gadżet, więc będę musiała się zaprzyjaznić się z Bloglovin...

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja chętnie używam bloggera i nie mam większego problemu z nim, jednak od czasu do czasu zaglądam na bloglovin' :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. BLOGLOVIN mnie oczarował jakiś czas temu. Lista czytelnicza na Blogspocie niestety ma jakąś fatalną właściwość - nie pozwala od-subskrybować kanału :-( . Czasem jakiś blog nie funkcjonuje od ponad roku a u mnie nadal wisi i utrudnia odszukanie konkretnego kanału. Nie wiem co z tym fantem zrobić i strasznie mnie to irytuje bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na ten kłopot. teoretycznie Zarządzaj listą czytelniczą - ustawienia i tu powinien być guzik do skreślenia blogu z listy. U mnie wyświetla się okienko z propozycją "Obserwuj społeczność....." szału można dostać czytając takie instrukcje prowadzące do donikąd.
    Czy ktoś miał podobny problem?

    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta funkcja już od dawna nie działa. Nie mogę dodać do obserwowanych i nie mogę nic usunąć, więc też nie znam odpowiedzi.

      Usuń
    2. Po kliknięciu w "zarządzaj listą czytelniczą" pokazuje się wykaz blogów, klikamy w ustawienia i jest link "przestań obserwować tą witrynę", po kliknięciu strona pyta nas czy na pewno, jeśli potwierdzimy, blog zostaje usunięty z listy :)

      Usuń
    3. Sęk w tym, że to nie działa ;) Od dłuższego czasu nie jestem w stanie zarządzać listą.
      Ale dzięki za odpowiedź, może Honorata przeoczyła tę opcję.

      Usuń
    4. w takim razie u mnie to jeszcze działa :) a też długo nie mogłam tego znaleść więc nie wiem czy wtedy akurat nie działało, czy przeoczyłam :)

      Usuń
    5. U mnie przestało kiedy przeniosłam bloga na własną domenę i zmieniłam konto bloggerowe na google+. Sądzę, że tu jest pies pogrzebany :]

      Usuń
    6. Właśnie w tym sęk ze po kliknięciu w ustawienia zamiast opcji usuń wyskakuje okienko z propozycją "obserwuj społeczność XXXX..." nie ma śladu możliwości usunięcia. To moje wyskakujące okienko nie wygląda jak to pokazane w instrukcjach, których przejrzałam cala masę :-(

      Dziękuję za zainteresowanie absurdalnym problemem o którym możne nie powinnam śmiecić w tym miejscu :-)

      Usuń
    7. Spoko, jesteśmy od tego żeby sobie pomagać :) Ale z Twoim problemem jeszcze się nie spotkałam, co tylko potwierdza jaki Blogger jest beznadziejny XD

      Usuń
  14. Nigdy nie korzystałam z listy bloggera, od razu używałam czytnika Google i ciężko było mi z myślą, że zniknie. Miałam też krótki romans z Feedly, ale ostatecznie przesiadłam się na bloglovin. Ten mnie ostatnio wkurza, bo zamiast otworzyć link na który klikam, pobiera mi plik 'post' i za nic nie mogę przeczytać wpisu - chyba że samodzielnie wklepując adres bloga. Od dwóch dni podobnie mam z 'oznacz jako przeczytane' i niesamowicie mnie to zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten problem jeszcze się u mnie nie pojawił. Za to zauważyłam, że kiedy dodam autora i jego blog do obserwowanych to ładuje mi podwójnie posty. A jak śledzę tylko autora nie mam info o jego publikacjach :>
      Dziwię się, że zrezygnowałaś z Feedly, bo dla mnie jest praktycznie takie samo co czytnik Google :)

      Usuń
    2. Ja zawsze śledzę tylko blog, nie wiem dlaczego - chyba nie przyszła mi do głowy inna opcja ;)
      Też nie wiem, dlaczego przesiadłam się z Feedly. Chyba byłam w fazie testów i... iiii... Hm. :D Powrotu jednak nie wykluczam, tym bardziej po tych ostatnich usterkach.

      Usuń
  15. Ja tylko słyszałam o Bloglovin ale jakoś nigdy zbytnio tym się nie interesowałam. Teraz, kiedy blogger zaczął porządnie fiksować chyba czas najwyższy się zapoznać z tematem :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze używałam listy bloggera, chętnie zaczęłabym korzystać z czegoś innego ale obawiam się, że nie ogarnę (tuman) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, do odważnych świat należy :)

      Usuń
  17. Ja używam listy czytelniczej bloggera, nie mam z nią problemów :) Ale z bloglovin też czasem korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby działała mi jak należy, też pewnie bym z niej korzystała :)

      Usuń
  18. JAKI PIĘKNY KUBEK. Skąd on? (Nie mogłam się skupić na poście, wybacz!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, też jestem kubkomaniaczką ;D Ten pochodzi z Pepco i obawiam się, że nie jest już dostępny.

      Usuń
  19. Po Twoim poście założyłam konto na Bloglovin'. Zobaczymy, co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nic złego, będzie tylko lepiej :)

      Usuń
  20. ja najczęściej korzystam jednak z listy czytelniczej blogera. tak się przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też korzystam z Feedly i Bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja najczęściej korzystam z listy czytelniczej bloggera ale denerwuje mnie poniewaz potrafi zniknąć mi na kilka dni... do bloglovin musze sie przekonac mimo że mam to nie uzywam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie używałam do zeszłego tygodnia ;)

      Usuń
  23. U mnie są różne sposoby :) W zależności od chwili oraz używanego sprzętu.
    Lista czytelnicza jest ze mną od początku blogowania, nie mam żadnych problemów także nie mogę narzekać.
    Na pasku w przeglądarce "na szybkim wybieraniu" mam swoje naj naj naj ulubieńsze blogi, potem jest blogroll który też pomaga mi śledzić miejsca odwiedzane regularnie czyt. codziennie. Kolejny krok, Facebook. Mam grupę blogów na które wchodzę z FB. Bloglovin tylko wtedy kiedy mam dużo czasu i poświęcam go wyłącznie na przejrzenie blogów. Kilka blogów mam wyłącznie na maila i jeżeli post mnie interesuje, wchodzę :) Ostatnia metoda, to wejście bezpośrednie. Krótko mówiąc jest grupa blogów, których adresy pamiętam, po prostu i w taki sposób je śledzę :)

    W ostatnim czasie zrobiłam konkretne porządki, które zaprocentowały. Jednym słowem nie tracę niepotrzebnie czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie wybierasz prostych rozwiązań, ale ważne że te sposoby się u Ciebie sprawdzają :)

      Usuń
    2. Korzystam z wielu miejsc w sieci więc taka forma faktycznie u mnie sprawdza się najlepiej. Jakoś nie potrafię bazować tylko na jednym, natomiast bardzo brakuje mi czytnika kanału RSS. To była dla mnie podstawa :)

      Usuń
    3. Feedly działa na tej samej zasadzie, więc spróbuj :) Dla mnie jest to ogromne ułatwienie.

      Usuń
  24. Ja jestem chyba ze 100 lat za murzynami i z niczego nie korzystałam, ogólnie wszystkie blogi które czytam mam u siebie w "obserwowanych" [u ciebie jest to "zaglądam"] w pasku bocznym i jak wyskoczy jakiś nowy post to klikam :P
    Lakier z Barry M to Mushroom ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam bloglovin ale korzystam jeszcze nieśmiało, zwykle staram się śledzić blogi z mojej listy, czasem mam problemy bo mi wyskakuje że nie obserwuje żadnych blogów ale jak kilka razy przeładuję stronę to się spowrotem moja lista wczytuje. No i jest jeszcze FB na którym też śledzę kilka blogów. Czyli stosuje wszsytkiego po trochu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie wolę Bloglovin niż listę Bloggera, choć jednak z niej wygodnie się czyta na szybko...
    Jednak wkurza jej "awaryjność" i ograniczenie możliwości obserwowania do 300 blogów.
    W Bloglovin lubię też możliwość uporządkowania obserwowanych blogów i przeglądania sobie np. tylko wnętrzarskich, tylko kosmetycznych, tylko DIY, czy innych. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach zapomniałam o tym ograniczeniu ;)

      Usuń
  27. ja póki co korzystam z Bloggera i póki co nie mam problemów, ale powoli chce przenieść się na Bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja najczęściej jeszcze z bloggera korzystam ale na bloglovin tez czasem wchodzę. Tyle, że ja nie dostaję na skrzynkę wiadomości z nowymi wpisami, pewnie trzeba to w ustawieniach zaznaczyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, do spamu mi ich maila wędrowały ;) Mnie w Bloglovin denerwuje jedna rzecz: jak oznaczę jakiś post jako przeczytany to potem mi go już w ogóle nie wyświetla :(

      Usuń
    2. A mi wyświetla jako przeczytany, ale tylko z tego dnia. W takim razie spróbuj Feedly, bo tam nawet jeśli przeczytasz masz dostęp do całej treści.

      Usuń
  29. Ty dzisiaj o korzyściach z bloglovin a ja dzisiaj "walczę" z nim kilka ładnych godzin... Bo zeżarł mi wszystkich obserwatorów ze starego konta "scoobyciasteczka" :(( A raczej obserwatorzy tego konta nie będą już otrzymywać moich postów, tak się porobiło, że do tego konta nie mam dostępu. I raczej już nie będę... Ech życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej przygody jeszcze z nim nie miałam, ale dzięki za ostrzeżenie.

      Usuń
  30. jestem zadowolona z bloglovin, natomiast "obserwatorów" w GFC nie mogę już dodawać ... wtf? Mam nadzieję, ze bloglovin rozwinie więcej funkcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę i to jest jakiś globalny problem. Szkoda, że nie raczą go naprawić.

      Usuń
  31. Anonimowy27.3.14

    Ja też mam Bloglovin. Założyłem i korzystałem w czasie, kiedy wybuchła panika związana z usuwaniem obserwatorów. Bardzo przyjemnie korzysta się z tej strony. Nie podoba mi się opcja, że przeczytany post znika z listy (pewnie można to gdzieś zmienić?). Ogólnie wchodzę na blogi po adresach lub z listy na bloggerze. U mnie wszystko działa i nie mam z nią żadnych problemów : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, ale u mnie wyświetlają się przeczytane tylko z dnia bieżącego.

      Usuń
  32. Ja założyłam konto na bloglovin ale jednak nie przemówił do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę ściągnać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To może i ja założę konto na bloglovin,:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na razie korzystam z listy czytelniczej i nie narzekam :) Może kiedyś dojrzeję do bloglovin, ale nie chcę tego wszystkiego za dużo uaktywniać..

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę się w końcu przekonać do bloglovin, co prawda mam założone konto, ale jeszcze nie próbowałam się tam zadomowić i ogarnąć przeglądania. Na razie używam listy czytelniczej bloggera.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie bloglovin jakos irytuje, nigdy nie wybaczę google, że zrezygnowali z readera! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam bloglovin ale i tak najczęściej korzystam z listy czytelniczej bloggera.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jakos nie ogę przekonać się do bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przerzuciłam się całkowicie na bloglovin i jestem bardzo zadowolona, mam wszystko, czego mi trzeba. Nie byłam jednak świadoma, że obserwując osobę, nie widzi się wpisów bloga - muszę zmienić podlinkowania u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja d zawsze korzystam jedynie z mojego blogrolla :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja się powoli przerzucam na bloglovin, lista bloggera doprowadza mnie do szewskiej paski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz może jakiś sposób na przerzucenie listy czytelniczej z bloggera na bloglovin? Dodawanie pojedyncze każdego bloga będzie dosyć żmudnym zajęciem ;)

      Usuń
    2. Chyba można pobrać automatycznie w ustawieniach :)

      Usuń
    3. Faktycznie na początku była taka opcja, a teraz niestety nigdzie jej nie widzę :(

      Usuń
  43. Ja od praktycznie samego początku korzystam z Bloglovin, ma fajną opcję na telefon, mogę czytać blogi gdzie chcę, subskrybować nie tylko te z blogspota, jest przejrzysty i wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jestem zwolenniczką Bloglovin. Podoba mi się opcja grupowania blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi bloglovin nie działa dobrze więc korzystam z listy czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Korzystam z bloglovin i o czytniku bloggera już dawno zapomniałam:P był mało praktyczny. Chociaż bloglovin też czasami umi nawalić, ale wystarczy strone odżwieżyć i jest ok;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja wiernie trzymam się Bloggera, Bloglovin' mam dla tych którzy mają ochotę obserwować mnie. Dla mnie Blogger jest wygodny, nie mam dużych wymagań - ma pokazywać nowe posty i to robi ;) fakt czasem wpisy pojawiają się z opóźnieniem, ale przełykam to bez większej goryczki. I bez problemu dodaję do niego blogi spoza blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Blogger ostatnio zaczął wariować, więc też przejdę na bloglovin :) Ja jeszcze używam Pocketa do zapisywania postów i stron do przeczytania na później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad Pocket :) Szczególnie odkąd korzystam z Iphone :>

      Usuń
  49. ja mam duży problem z listą czytelniczą. często nie pojawiają się tam moje posty. konto google + założyłam od razu przy zakładaniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja właśnie założyłam bloglovin', zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też jestem zła na blogspot... Wiszą te martwe blogi, a tych które chcę przestać obserwować - nie mogę... Komunikat o braku możliwości spełnienia mojego żądania doprowadza mnie do szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, nie lubię takiego bałaganu :>

      Usuń
  52. Anonimowy27.3.14

    Ja śledzę ulubione blogi przez fb i zakładki - nie jest ich dużo, więc łatwo jest to ogarnąć :) Dawniej czytnik bloggera, jakoś tak przywiązałam się do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, dlaczego nie mogę wejść na Twojego bloga? Co to ma znaczyć? Będę ryczeć :(

      Usuń
    2. Anonimowy28.3.14

      Hej, no coś Ty, nie becz, bo będę zmuszona go odblokować ;P Ale tak na poważnie, to troszkę chciałam popisać "dla siebie" - na razie tak zostanie, ale nie mówię, że nie upublicznię "się" z powrotem :) Na razie bloguję smartfonowo, znacznie ograniczyłam grono odwiedzanych blogów, za to tych ulubionych. Zakładki póki co wystarczają ;)

      Usuń
    3. Anonimowy28.3.14

      * DO TYCH ulubionych, oczywiście ;)

      Usuń
    4. Ok rozumiem, będę czekać :)

      Usuń
  53. Bardzo się opierałam przed zakładaniem konta na Bloglovin', bo przecież jestem już porejestrowana w tylu miejscach w sieci, że każde następne, to już przesada. W końcu z pół roku temu stwierdziłam, że może jednak warto spróbować i nie żałuję. Uwielbiam przejrzystość, jaką oferuje Bloglovin', obserwowanie blogów na bieżąco stało się dużo przyjemniejsze. Jedyne co mi przeszkadza, to właśnie brak możliwości dodania każdej strony, no ale nigdy nie może być zbyt pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być, Feedly na to pozwala :)

      Usuń
    2. No to pięknie, znowu się gdzieś zarejestruję :D

      Usuń
    3. Wystarczy tylko podać maila.

      Usuń
  54. A ja z bloggerem jeszcze nie miałam żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja używam od jakiegoś czasu Bloglovin, odpowiada mi jego forma i opcje. Do tego czysty, przejrzysty interfejs. Blogera włączam jednak do powrócenia do notek, przy których zostawiłam komentarz, niestety na Bloglovin chyba nie ma opcji przejrzenia ponownie przeczytanych postów, bądź ja do niej nie doszłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma, dlatego uwielbiam Feedly :)

      Usuń
  56. Ja nałogowo używam feedly :)

    OdpowiedzUsuń
  57. właśnie mam problem z listą i się przenoszę do feedly, mam nadzieje, że będzie idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz zawiedziona. Można importować subskrypcje bezpośrednio z blogera :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).