15.03.2014

Najczęściej używane vol 1 // PHARMACERIS . MAC . BELL . LA ROCHE POSAY . OILLAN

Najczęściej używane kosmetyki, La Roche Posay Effaclar DUO, Oillan Hydro-aktywny żel pod oczy, Pharmaceris Delikatny fluid intensywnie kryjący,Bell korektor Perfect Cover, MAC Puder utrwalający makijaż Prep+Prime

Wczoraj wrzuciłam na Instragram zdjęcie z najczęściej używanymi kosmetykami. Doszłam do wniosku, że to może być ciekawa seria postów. Z reguły piszę pojedyncze recenzje, ale takie zestawienia dają większe wyobrażenie o tym co polecam, a co uważam za przeciętne. Nie chcę się też na ich temat rozwodzić, tylko po prostu opisać główne cechy produktu. Mam nadzieję, że ta propozycja Wam się spodoba :) 

Wróciłam do niego jesienią, kiedy miałam największy problem z cerą. Notorycznie pojawiające się wypryski, zanieczyszczona i wysuszona skóra to były moje największe bolączki. DUO pozwoliło mi się z tym wszystkim uporać i dojść do równowagi. Nie jest jeszcze idealnie, ale zmieniłam całkowicie swoją pielęgnację i czekam dopiero na rezultaty.  Stosuję go na wszelkie możliwe sposoby. Najczęściej na noc, ale też rewelacyjnie sprawdza się pod makijaż oraz nakładany punktowo na wypryski. Jeszcze żaden krem nie radził sobie tak dobrze, a przy tym nie podrażniał mojej skóry. Z tego powodu wracam do niego regularnie, a w planach mam spróbowanie i porównanie wersji DUO+.

Bardzo dobrze sprawdza się używany pod makijaż. Jako podstawa pielęgnacji skóry wokół oczu nie radzi sobie z odpowiednim nawilżeniem. Jednak stosowany pod korektor zabezpiecza ten delikatny obszar i nie powoduje nadmiernego ściągnięcia. Dzięki żelowej formule szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Makijaż dobrze się na nim trzyma, nie ściera i nie roluje. 

Lubię go za higieniczne opakowanie, lekką i bardzo kryjącą konsystencję, całkiem wysoki filtr (SPF20) oraz niekomadogenność. Rzadko trafia się podkład, który tak dobrze kryje, a przy tym nie powoduje pogorszenia stanu cery. Nie każdemu może odpowiadać ze względu na wykończenie, ponieważ wymaga zmatowienia oraz utrwalenia. Poza tym najlepiej prezentuje się po aplikacji jajkiem Beauty Blender lub Real Techniques. Dzięki temu osiągam efekt jak z photoshopa, więc wracam do niego zawsze, kiedy mam coś więcej do ukrycia. 

Bell - korektor Perfect Cover
Od razu napiszę, że nie jest ideałem, ale staram się go zużyć. Stosuję na pojedyncze przebarwienia i w tym celu sprawdza się najlepiej. Trochę ciemnieje i nie trzyma się bez dodatkowego oprószenia pudrem. Kupiłam go za grosze w Biedronce, więc nie miałam zbyt dużych oczekiwań. Ogólnie jestem zadowolona co do koloru i krycia, ale powrotu na pewno nie będzie. 

Bardzo się z nim polubiłam, bo świetnie wywiązuje się ze swojej roli. Przedłuża trwałość makijażu i matuje strefę T. Pozostawia naturalne wykończenie (czego nie mogłam napisać o Vichy Dermablend),  bez podkreślenia porów czy innych niedoskonałości. Obecnie to mój ulubiony kosmetyk do wykańczania makijażu. Doskonale spisuje się przy podkładach, które lubią się ścierać. Nie zawiera talku, jego bazą jest skrobia kukurydziana, co dla mojej cery jest ogromną zaletą. 

Używaliście któregoś z tych kosmetyków?
_________________________________________

106 komentarzy

  1. Cieszę się, że jesteś zadowolona z MAC'owego pudru :)
    Znam podkład Pharmaceris i pewnie nadal bym do niego wracała ale mój faworyt Parure de Lumiere jest nie do pobicia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bo dzięki Tobie go odkryłam :*

      Usuń
  2. wszystkie tak chwalicie Effaclar, że naprawdę muszę po niego pójść, moja cera ostatnio wygląda koszmarnie... A fluid z Pharmacerissa jakoś tak średnio zadowalająco u mnie kryje, spróbuję go nakładać gąbeczką, może to coś poradzi : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat, u mnie zakrywa dosłownie wszystko :)

      Usuń
  3. Ja swojego czasu zuzylam z dwa opakowania podkladu z Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że ta marka ma krem pod oczy. Kurczę no, chciałabym kiedyś wypróbować ten Effeclar Duo, ale wiecznie mi do niego nie po drodze. Widzisz, Ciebie na jasień obsypały niedoskonałości, a co ja mam powiedzieć, nieustanna walka z wrogiem. Jak wprowadzam nowy kosmetyk to zawsze muszę obserwować swoją cerę..A pomyślałaś, że może jakiś jeden konkretny składnik powoduje u Ciebie zapychanie ?I nie mówię tu o oczywistej parafinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oillan pod oczy to nowość :) Moja cera jest bardzo podatna na zapychanie, a jesienią niefortunnie zaczęłam stosować krem z kwasami marki Bandi i to on wyrządził największą szkodę. Od tamtej pory moja cera stała się bardzo czuła na każdy kosmetyk z kiepskim składem. Najmniejsza nieuwaga skutkuje wysypem, więc staram się bardzo uważać.

      Usuń
  5. Bardzo lubię effaclar duo, zdecydowanie must have dla każdego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego niekoniecznie, ale dla tych co borykają się z ciągłym wysypem :)

      Usuń
  6. Znam tylko krem duo i jestem z niego bardzo zadowolona. Chociaż obecnie go odstawiłam i stosuję krem Bandi z kwasem migdałowym, to myślę że do Duo na pewno wrócę. To jest kosmetyk, który zapewnia mi poczucie bezpieczeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, więc ciągle do niego wracam :) A z kwasem migdałowym zaczęłam stosować krem Pharmaceris, jednak musiałam go odstawić.

      Usuń
    2. Dlaczego musiałaś odstawić?

      Usuń
    3. Bo za bardzo przegięłam z jej oczyszczaniem i wolałam zostawić DUO, który jest łagodniejszy :)

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że mój krem mi nie zrobi krzywdy :)

      Usuń
  7. Kuszą mnie MACowe pudry :) Z korektorów Bell mam ochotę na BB pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam na niego ochotę, ale nie mogę trafić. Ciągle wykupiony ;)

      Usuń
  8. Muszę wypróbować ten podkład, bo bardzo lubię podkłady, które dobrze kryją.

    OdpowiedzUsuń
  9. Duo bardzo lubię :) W domu mam ten podkład Pharmaceris, ale strasznie się po nim świeciłam :( Może jak wrócę do niego po kilku miesiącach, to zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra się po nim bardzo świeci, więc to nie był jednorazowy przypadek ;)

      Usuń
    2. Czyli nie jesteśmy sobie jednak przeznaczeni ;)

      Usuń
  10. Effaclar Duo uwielbiam - powtarzam to zawsze i wszędzie :) podkład z Pharmaceris używałam kiedyś i nawet go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam Effaclaru Duo i również go bardzo lubię, zastanwiam się właśnie czy do niego nie wrócić. Obecnie kończę 3 kroki clinique i muszę coś wybrać. Olian pod oczy też mam kupiłam razem z kremem nawilżającym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 kroki kiedyś stosowałam, ale jakoś nie byłam przekonana, szczególnie do działania za tę cenę ;)

      Usuń
  12. Ja niestety nie polubiłam się z fluidem Pharmaceris :( Po jego użyciu moja twarz niemiłosiernie się świeciła, a jego trwałość pozostawiała wiele do życzenia. Byłam ogromnie zdziwiona, bo nie posiadam cery tłustej, poza tym zawsze go lekko przypudrowywałam. Natomiast moja mama go uwielbia i bardzo sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego przy nim świetnie sprawdza się puder MACa, który matuje i utrwala :) Wcale się nie dziwię, że Twoja mama jest zadowolona, bo na starszej skórze daje świetny efekt glow :)

      Usuń
  13. Muszę się zakręcić koło tego podkładu, bo kremy bb jakoś zaczynają mi się przejadać...

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym zestawieniu nie mogło zabraknąć Effaclar-a :D U mnie tez by się znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc żadnego z nich jeszcze nie miałam ale La Roche Posay Effaclar DUO - Krem eliminujący zmiany trądzikowe mnie kusi i chyba by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj lista do MAC'a to mi się wydłuża nie miłosiernie..

    OdpowiedzUsuń
  17. ten puder z MACa bardzo mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam pharmaceris matujacy i musze powiedzieć że jeszcze chybs zaden pokład mnie tak nie zapchal i zrobił masakre na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matującego jeszcze nie miałam i chyba nie będę próbować ;)

      Usuń
  19. Oillan do tej pory kojarzył mi się tylko z produktami do i po kąpieli. Nie wiedziałam, że w swojej ofercie mają żel pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość, niedawno pojawił się w sprzedaży :)

      Usuń
  20. La Roche Posay Effaclar DUO..najpierw mnie po nim wysypalao i przestac nie chcialo..po pol roku przerwy wrocialm do niego i nie robi nic..uzywam na noc..zdenkuje i wypad...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest z DUO, nie u każdego się sprawdzi :)

      Usuń
  21. Zaintrygował mnie puder MAC. Przy mojej mieszanej cerze przedłużenie trwałości makijażu jest mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy mojej też, więc mogę tylko szczerze polecić :)

      Usuń
  22. Anonimowy15.3.14

    Puder jest na mojej liście kosmetyków do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam zupelnie inne odczucie nt kremu oillan- mam wrazenie, ze sie strasznie lepi://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się sprawdza?

      Usuń
    2. Strasznie mnie wnerwia to lepienie i swiadomie go omijam:-) nie czuje sciagniecia skory po nalozeniu, ale ze wzgledu na jego kleistosc uzywam go tylko wieczorem, na dzien wybieram korresa wildrose z spf 15. Dostalam jeszcze od Czarnej Ines kremik pod oczy- niedlugo zaczne testowac.

      Usuń
  24. Miałam tylko Effaclar duo i różnie z nim u mnie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten podkład Pharmacerisa, zawsze mam zapas w kosmetyczce, nawet jeśli akurat używam jakiegoś innego podkładu. Ten jest niezastąpiony w sytuacjach, gdy skóra wygląda "tak se" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, poza tym świetnie zakrywa przebarwienia :)

      Usuń
  26. Pharmaceris , Delikatny fluid intensywnie kryjący miałam i bardzo lubiłam, obecnie mam matujący zwężający pory, znasz go może?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matującego jeszcze nie miałam, ale słyszałam że są bardzo podobne. Co o nich sądzisz? Jest między nimi znacząca różnica?

      Usuń
  27. Anonimowy15.3.14

    Ja bym chciala tego Mac ale wersji prasowanej. sypance sie w ogole u mnie nie sprawdzaja - mecze jeden z Essence i normalnie juz nie moge... a mialam go w wersji kompaktowej i swietnoe sie sprawdzal ;)

    zaciekawilas mnie tym fluidem Pharmaceris, czasami potrzebuje takiego mocnego krycia. No, potrzebuje go zawsze ale generalnie wole mniejsze, naturalne krycie ;)

    z Bell Biedronkowego mam fajny fluid kryjacy matujacy. Jestem nim zaskoczona, poniewaz fajnie sie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak podchodziłam do pudrów sypanych, a teraz mam ich więcej niż prasowanych :) Chyba podobają mi się, bo są lepiej zmielone i łatwiej stapiają się z podkładem.
      Ja też zazwyczaj używam fluidów z lekkim kryciem, ale ostatnio muszę zakryć trochę przebarwień,

      Usuń
  28. Ooo, a co to za nowinka duo+? można go kupić w Polsce? czym się rożni od zwykłego duo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienili jego formułę i podobno ma dodatkowo niwelować przebarwienia :) Jest już dostępny w PL.

      Usuń
  29. Tego pharmacerisa miałam próbki ale mi nie podszedł. Nie krył za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja znam tylko Effaclar, na razie odstawiłam bo jestem wciąż opalona ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie ten fluid z pharmaceris zapychał :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Żadnego nie używałam, z Bell mam korektor, ale ten z minerałami - porównując do Essence z pędzelkiem, ten z Bell jest świetny. Szkoda, że Olian jest słaby, bo bym go kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bell podobno ma świetny korektor BB, ale nie mogę go trafić ;)

      Usuń
  33. Bardzo lubię Effaclar DUO i korektor z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie miałam żadnego z tych produktów, ale chciałabym coś podobnego do tego pudru z MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy nie pomyślałabym o podkładzie Pharmaceris... lekka formuła i dobre krycie? brzmi jak ideał dla mnie :) ciekawa jestem bardzo, jak się ma działanie Effaclaru Duo do K, którego używałam przez ponad dwa miesiące ze sporym zadowoleniem. niektórzy piszą, że Duo jest za słaby, chyba spróbuję go w tej nowej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DUO jest łagodniejszy. Używałam K, ale robił mi tylko masakrę ;)

      Usuń
    2. to chyba moja cera nie jest bardzo wrażliwa, skoro tak lekko łyknęła K :)

      Usuń
  36. Mam tego maczka tyle, że w kompakcie. Podkład Pharmaceris tez miałam

    OdpowiedzUsuń
  37. Effaclar Duo w pierwotnej wersji służył mi znakomicie. Od ponad tygodnia stosuję ten z plusem, mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Effaclar Duo czeka u mnie na otwarcie, na razie wykańczam Pharmaceris z kwasem migdałowym. Jestem bardzo ciekawa jak ED się u mnie spisze. Pozostałych produktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczęłam stosować Pharamceris z kwasem, jednak musiałam go odstawić. Może drugie podejście okaże się lepsze i długoterminowe ;)

      Usuń
  39. Efaclar Duo już do mnie idzie bo musiałam go zamówić, zobaczymy jak się sprawdzi bo pole minowe jak mam obecnie na buzi jest przerażające. Ostatnio była promocja na fluidy z Pharmaceris i będę o nich pamiętała, ale jak już idzie wiosna to powoli przerzucam się na kremy BB. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci pomoże :) U mnie poradził sobie bardzo dobrze.

      Usuń
  40. Effaclar miałam jakoś w zeszłym roku i u mnie ani nie pomógł ani nie zaszkodził, jestem ciekawa tej nowej wersji. Natomiast z MAC'a mam wersję prep+prime ale w formie prasowanej i jeśli chodzi o matowienie to póki co jest średnio. Trochę żałuję, że nie kupiłam jednak wersji sypanej, bo cieszy się ona dobrymi opiniami ale jakoś strasznie się sypancow boję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś wzbraniałam się przed sypką formą pudrów, jednak z czasem się przekonałam. Teraz mam ich większość ;)

      Usuń
    2. Ja to się boję, że za dużo takiego sypkiego pudru nałożę na twarz i będę wyglądała niczym straszydło ;) Ale chyba za jakiś czas po sypańca sięgnę, w końcu jak człowiek ma się do czegoś przekonać skoro ciągle tego unika ;)

      Usuń
  41. Mi effeclar duo niestety nie pomogl. Mysle, ze moje problemy maja glebsze podloze. Ja uzywam MAC blot powder ale dobil denka i myslalam nad pudrem z NARS, ale jesli MAC jest taki swietny to moze sie skusze hmmm. musze tez ceny porownac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać co wybierzesz :)

      Usuń
    2. Chyba maca wezme ale to za miesiac.

      Usuń
    3. Ma lepsze opinie na makeupalley

      Usuń
    4. A mi sie wydawało, ze Nars ma lepsze opinie. Dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  42. Zainteresował mnie podkład Pharmacerisa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ojj kusisz tym pudrem MAC. Myślałam, że mam spokój, bo znalazłam swojego ulubieńca ale MAC wciąga mnie coraz bardziej, a jeszcze Ty polecasz hmm idę na stronę MAC ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ciekawy pomysł na serię postów ;-)

    z tych kosmetyków miałam tylko Duo- stosowałam doraźnie i punktowo, tak najlepiej się u mnie sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie ten podkład pogarszał stan cery niestety:( Za to wierna jestem jego nawilżającemu bratu, który jest leciutki i krzywdy mi nie robi:) Effeclar Duo też się u mnie nie sprawdził, wywołał straszne podrażnienie i nawrót azs:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takiej wrażliwej cery raczej bym go nie polecała.

      Usuń
  46. Zastanawiam się nad zakupem podkładu z pharmaceris, ale kurczę, nigdzie nie ma próbek, boję się tych kolorów..

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam ochotę spróbować produktu z Mac'a i podkładu z Pharmaceris - zewsząd docierają do mnie pozytywne opinie na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam żadnego produktu, ale zaciekawił mnie podkład Pharmaceris i puder MAC. Jak skończę Triacneal od Avene to chyba kupię Effaclar Duo. Ciekawa jestem czy u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Osobiście nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale mam z MACa inny puder i również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię u Ciebie te podsumowujące posty, ulubieńców, czy teraz - najczęściej używanych. To takie krótko, zwięźle i na temat, ale zawsze wtedy najbardziej mnie coś uwodzi na pokuszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. znam MACowy puder, działanie baaardzo lubiłam, ale że nie przepadam za sypańcami i bliżej mi do prasowańców, to znalazłam mu nowy domek ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdecydowanie muszę przyjrzeć się podkładowi z Pharmacerisu. Poszukuję czegoś kryjącego, ale niezbyt zabójczego dla mojej cery. Super kryjący okazała się Vichy Dermablend, ale doprowadził moją skórę do ekstremalnego wysuszenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trochę używałam Vichy dermablend i u mnie sprawdził się jako korektor.

      Usuń
  53. nie mam nic z tych rzeczy, ale na effeclara się czaję i temu podkładowi z pharmaceris : )

    OdpowiedzUsuń
  54. A jak z odcieniem tego podkładu pharmaceris? Nadaje się dla posiadaczki bardzo jasnej karnacji?? Czekam na odpowiedź i zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo jasną i właśnie bardzo dobrze się dopasowuje :)

      Usuń
  55. Bardzo lubię podkład Pharmaceris! Na pewno będę do niego wracać :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja dopiero zaczynam zabawe z effaclar duo, mam nadzieje ze sprawdzi sie dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam kiedyś ten podkład Pharmaceris, ale mi nie podpasywał.

    OdpowiedzUsuń
  58. Effaclar DUO wpisuję na "chciejlistę" :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ta seria rzeczywiście może być fajna. U mnie by się nie sprawdziła, bo przez większość czasu używam właściwie tego samego ;) Słyszałam dobre opinie o tym kremie Ollian, ale jeszcze go nie otworzyłam. Kremy pod oczy mimo że stosuję codziennie, jakoś trudno mi się zużywa :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Lubię podkłady pharmaceris, mam wszystkie. kryjący jest teraz dla mnie trochę za ciężki za to uwielbiam nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  61. Dzięki tobie Kochana i twojemu krótkiemu wpisowi zdecydowałam się właśnie na puder z mac. Teraz tylko pytanie:) zamówić on linie czy wybrać się do salonu? (choć przyznam szczerze że pierwsza opcja będzie bezpieczniejsza, bo ta druga już nie za bardzo. Jak wchodzę do salonu nigdy nie wychodzę z jedną rzecza:D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście zamowilabym w Douglasie przy okazji jakiejś promocji ;) zawsze to taniej

      Usuń
  62. Czuję się skuszona na ten podkład z Pharmaceris. A tak w ogóle to bardzo podoba mi się pomysł na taką serię postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. też uwielbiam Effeclar Duo :)

    OdpowiedzUsuń
  64. jakoś mi nie po drodze do tego Effaclar Duo :D teraz jak na złość nie chce mi się skończyć krem z Pharmaceris, złośliwiec jeden :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).