18.03.2014

Ideał pod oczy / L'OREAL LUMI MAGIQUE Korektor rozświetlający


Ciężko mi uwierzyć, że jeszcze rok temu stroniłam od korektorów pod oczy. Uważałam je po prostu za zbędny kosmetyk. Nie odczuwałam potrzeby ich używania, ponieważ nie zmagam się z dużymi cieniami ani przebarwieniami. Na dodatek mam zmarszczki mimiczne, więc ciężko mi było znaleźć produkt który nie będzie się zbierał w załamaniach. Objawienie przyszło wraz z zakupem rozświetlającego korektora L'Oreal Lumi Magique.


Z trzech dostępnych wariantów wybrałam odcień #1 Light. Okazał się nie tylko najjaśniejszy, ale też podbity różowym pigmentem. Nie zawiera żadnych widocznych drobinek, tylko lekką mieniącą poświatę. Jego cudowne działanie opiera się głównie na kolorze. Można go także stosować na inne partie twarzy. Dzięki temu makijaż nabiera nowego wymiaru, a twarz wygląda naturalnie i promiennie. Opakowanie w kolorze rose gold prezentuje się elegancko. Napisy są trwałe, całość wykonana solidnie i tradycyjnie. Dozownik działa bez zarzutu, kręci się z charakterystycznym kliknięciem. Mogę się przyczepić jedynie do samego pędzelka, który jest wykonany z syntetycznego włosia. Podczas aplikacji na delikatnej skórze pod oczami odczuwam nieprzyjemne kłucie. Według mnie jest zbyt twardy, mimo że na dłoni wydaje się być bardzo delikatny. 
Konsystencja jest lekka, łatwo się rozprowadza oraz blenduje. Zazwyczaj rozcieram go przy pomocy pędzla, ale można też opuszkami palców. Bardzo ładnie stapia się z pokładem, nie odcinając od reszty makijażu. Utrzymuje się przez cały dzień, ale zawsze utrwalam go pudrem. Dodatkowo ma niezły poziom krycia, więc jego pigmentację zaliczam do tych lepszych. Przypuszczam, że bardzo dużych cieni nie zakryje, ale poradzi sobie ze średnim przebarwieniem.


Jestem oczarowana tym produktem. Cena może nie należy do najniższych, bo kosztuje około 40 zł, ale od czego są promocje. Sama upolowałam go podczas -40% w Rossmannie za 25 zł. Przy następnej takiej okazji zdecyduję się na niego ponownie. Pięknie odbija światło, prezentuje się bardzo naturalnie i odświeża spojrzenie. Szczerze polecam spróbować :) 
_________________________________________

115 komentarzy

  1. Mam ten korektor, pokazywałam go kiedyś u siebie i owszem - jest świetny! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie niestety za słaby ;/ mam teraz wypisz wymaluj podobny korektor w YR, nie kryje tak mocno jak bym chciała, ale jestem z niego zadowolona nawet :)

      Usuń
    2. ja takie rozświetlające kładę ZAWSZE na kamuflaż z Catrice :) solo u mnie nie robią nic :D

      Usuń
    3. Robię tak samo. Ostatnio kupiłam korektor z YR - jakaś nowość - i kładę go na Catrice. Jest super :)

      Usuń
    4. Sauria, a chciałam go zamówić przy ostatnim zamówieniu, ale mój odcień był wykupiony :]

      Patrycja, Magdalene mam ten kamuflaż i on akurat zbiera mi się w zmarszczkach. eh taka już moja uroda ;)

      Usuń
    5. za dużo warstw jak dla mnie, ale spróbuję Catrice :) A widzisz, musi być naprawdę dobry!

      Usuń
    6. Najwidoczniej :)

      Usuń
    7. A jaki to ten z YR? Aż mnie zaciekawiłyście?

      Usuń
    8. w takiej samej formie, czyli pisaku z pędzelkiem :)

      Usuń
  2. efekt na ręku fajny ;) faktycznie w promocji wart uwagi :) ale 40 zł bym nie dała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj użyłam pierwszy raz jego i jestem mega zadowolona, zbiera się co prawda w załamaniach, ale mam tak z każdym korektorem, ale jest niesamowicie leciutki i kryje bardzo przyzwoicie, aż się tego nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu będzie tak samo dobrze :)

      Usuń
  4. Czytalam o nim duzo dobrego, bede na niego polowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo fajnie, będę musiała się na niego skusić na następnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja również uważam takie korektory za zbędne i chyba będę musiała to zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, ja widzę ogromną różnicę :)

      Usuń
  7. Dla mnie pewnie albo za ciemny albo równy z kolorem podkładu i nici z rozświetlenia.
    NYX jak zwykle mnie nie zawiódł i znalazłam dla siebie odpowiedni korektor. Musze się zmobilizować i w końcu zrobić o nim notke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam, bo korektora od nich jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  8. u mnie do tej pory idealnie sprawdza się kamuflaż z Alverde ale zaznaczam, że moje cienie pod oczami należą do tych bardziej widocznych niż mniej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam, jednak konsystencja jest dla mnie zbyt treściwa i szybko zbiera się w załamaniach.
      Fajnie natomiast sprawdza się na pojedynczych przebarwieniach :)

      Usuń
  9. dzieki teraz kupilam sobie inny, ale nastepnym razem poszukam i zakupie zeby wyprobowac? A moze znasz jakis bardzo dobry krem pod oczy .....dostepny w USA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam. Sama jestem obecnie na etapie szukania jakiegoś dobrego.

      Usuń
  10. nono, krycie, kolor i rozprowadzenie - bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam produkty tego typu i mam już swojego ulubieńca Milani.
    Ten oglądałam kilka razy w Rossamnie wszystko fajnie ale jednak odcień nie do końca mi pasuje. Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milani? Zainteresowałaś mnie :D

      Usuń
    2. Postaram się jutro zrobić zdjęcia, i wreszcie coś skrobnąć na ten temat bo to ulubieniec roku ale nie obiecuję na 100 % :P

      Usuń
    3. Ok, będę czekać cierpliwie :)

      Usuń
  12. Słyszałam o nim sporo dobrego, na pewno się skuszę przy okazji promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam go i świetnie się u mnie sprawdził, ale okazał się strasznie niewydajny ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go baaaardzo długo bo jest niesamowicie wydajny :)) Lubiłam go, może czas na kolejne opakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też już długo służy, chociaż nie używam go regularnie. Staram się zużyć kiepskiego poprzednika ;)

      Usuń
  15. Ja mam dość spore cienie pod oczami niezależnie od tego ile śpię :) mam korektor z Maca Studio Finish Concealer, wiem że jest to ciężki produkt i wiele osób nie poleca go pod oczy ale ja go nawet lubię :) Ładnie kryje, jak nałożę za dużo to zbierze się w załamaniach. Myślę że przydałoby mi się coś rozświetlającego pod oczy ale nie chcę marnować tamtego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny pisały w pierwszych komentarzach, że nakładają go najpierw na kamuflaż. Może w takiej formie by się u Ciebie sprawdził?

      Usuń
    2. może, chociaż wolałabym nakładać jeden produkt :)

      Usuń
  16. Czytałam o nim same dobroci :-) Teraz będę się na niego czaić na najbliższej promocji. Chcę spróbować też NYXa, bo podobno dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nyxa- daje obledne rozswietlenie spojrzenia, ale jest dosyc zastygajacy i moze wchodzuc w za:-) lamania.

      Usuń
    2. Który z NYXa?

      Usuń
    3. HD, on nie jest rozswietlajacy, brak mu drobinek, ale daje efekt takiego rozbielenia, gladkosci na skorze- oszukuje wzrok. Ja mam najjasniejszy-fair/clair.

      Usuń
  17. To był jeden z pierwszych korektorów jakich używałam pod oczy, zawsze uważałam, że skoro nie mam cieni pod oczami to po co to miejsce obciążać kolejna warstwa. Ten ślicznie rozświetla i właśnie stwierdzam, że muszę do niego powrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam cieni, ale dostrzegam ogromną różnicę kiedy go używam :)

      Usuń
  18. Jak będzie kolejna promocja skuszę się :) kusi mnie od dawna a teraz wiem że warto.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiam na bardzo skrajne opinie o tym korektorze, z przewagą na te negatywne chyba. Sama bym chętnie spróbowała, nawet podczas promocji -40% się mu przyglądałam, ale u mnie w Rossmannie dość szybko "wyszedł". Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! To się cieszę, że trafiłam na same pozytywne, które mnie zachęciły do zakupu :)

      Usuń
  20. Ostatnio chodził mi po głowie. Mam duże cienie pod oczami i zastanawiam się czy naprawdę dobrze rozświetla, bo chciałabym go używać na korektor mocno kryjący, żeby skóra w tych okolicach nie wyglądała cięzko. Jak zwykle mój tok myślenia jest wyjątkowo zawiły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie Ciebie rozumiem. Dziewczyny pisały w pierwszych komentarzach, że nakładają go najpierw na kamuflaż, więc najwidoczniej się sprawdza :)

      Usuń
  21. Też się na niego czaiłam na promocjach e Rossmann i Super-Pharm ale niestety nie było najjaśniejszego ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problem i dopiero w drugim punkcie trafiłam swój odcień :)

      Usuń
  22. Miałam go kupić kiedyś na promocji -40%, jednak zrezygnowałam. Może następnym razem się skuszę :) Akurat kończy mi się korektor z Maybelline, a Prolongwear'a używam przeważnie na niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie trójeczka czeka na denko korektora Mary Kay :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam w planach go kupić, ale bardziej jako rozświetlaczo-wspomagacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wypróbuję za jakiś czas:) a od siebie polecam korektory pod oczy z ArtDeco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam go w kolorze 3 i może powinnam wziąć jeszcze jaśniejszy. Teraz jestem do niego bardziej przekonana ale nie do końca zadowolona (jakiś czas temu pisałam u siebie o nim recenzję), fajnie stapia się ze skórą ale niestety oddziela się w załamaniach powieki ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18.3.14

    Nigdy go nie mialam ale narobilas mi ochoty na niego, ciekawe czy jest dostepny w uk?
    lubie tego typu korektory stosowac pod oczy (lekkie rozswietlajace)
    obecnie uzywam dwoch bb pod oczy - Garnier i Loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że jest u Ciebie dostępny, bo widziałam go też na zagranicznych blogach :)

      Usuń
  28. przyznam, że zaciekawił mnie i zapoznam się chyba z nim bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię kamuflaz z Alverde, aktualnie jest na wykończeniu ale służył mi kilka dobrych miesięcy. Teraz kupiłam korektor z p2, jestem ciekawa jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kamuflaż też lubię, ale pod oczy okazał się zbyt treściwy i szybko mi się zbiera w załamaniach.

      Usuń
  30. w tej chwili praktycznie nie używam korektorów pod oczy, ale skoro ten jest taki cudowny to postaram się go dorwać w jakiejś promocji i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachęciłaś mnie, na pewno się zdecyduję przy okazji zniżek w rossie. Martwią mnie tylko różowe tony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze dwa inne odcienie, bardziej beżowe, więc na pewno wybierzesz coś dla siebie :)

      Usuń
  32. Muszę go chyba wypróbować nałożony na inny korektor, bo solo efekt mi sie nie podoba. Samodzielnie w zasadzie niczego nie przykrywa. No nic, trzeba będzie stestować metodą "kanapkową" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat wystarcza aplikacja solo, ale na innym też podobno prezentuje się dobrze :)

      Usuń
  33. liczyłam na naoczną prezentację:p
    ale i tak jestem mega jego ciekawa w porównaniu z TBS który właśnie używam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam dostępu do dziennego światła. Czekam na wiosnę ;)

      Usuń
  34. po takiej rekomendacji pewnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Używam od pół roku i nie zamieniam już na żaden inny póki co:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią go kupię i wypróbuję. ..

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam na razie spore zapasy, ale jak się wykończą, chętnie po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydaje się być ciekawy. Jak już uda mi się zużyć to, co mam w domu, być może się na niego zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam, ale kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Taki korektor zdecydowanie mi się przyda.
    Podobnie jak Ty, będę polować na okazję w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Skusiłam się na niego w promocji -40% w Rossmannie i nie jest zły, chociaż moich mocno widocznych cieni nie zakrywa do końca. Ale u mnie zawsze jest z tym kłopot - ciemne cienie, dosyć sucha skóra i zmarszczki mimiczne - życ nie umierać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe wiem co przeżywasz ;) Dziewczyny kładą go na korektor, może też spróbuj używać w ten sposób?

      Usuń
  42. Też kupiłam go w związku z jakąś przeceną. Zgadzam się ze wszystkimi stwierdzeniami. Jeden z lepszych korektorów. Szkoda tylko, ze ma jedynie 3 odcienie, ja używam 2, ale jest trochę za jasna. Za to 3 jest już za ciemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych odcieni to zawsze nam pożałują ;)

      Usuń
  43. Anonimowy19.3.14

    Świetnie, że o nim napisałaś, bo chyba nie zwróciłabym uwagi na ten korektor. Obmacam go sobie w sklepie, może znajdę odcień dla siebie, jeśli tak, to zaczaję się na promocję i nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trafisz na odpowiedni dla siebie :)

      Usuń
  44. No to czas przyczaić się na jakieś promo i zgarnąć! Już ostatnio na niego łypałam okiem ale w duchu zakupowej abstynencji sobie darowałam... teraz chyba nie będę taka silna XD

    OdpowiedzUsuń
  45. chyba wyczekam jakiejś promocji i się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam pisakowe korektory / rozświetlacze! Tego co prawda nie znam osobiście, ale mam kilka swoich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  47. muszę zerknąć na kolory w sklepie i pogrzebać w internecie, może na Allegro trafi się coś po promocyjnej cenie. Aczkolwiek uważam, że jeśli korektor dobrze działa, czyli zakrywa niedoskonałości, nie zbiera się w załamaniach skóry i rozświetla ale nie za pomocą tony brokatu to 40 zł nie jest wysoką ceną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale skoro można kupić go taniej, to po co przepłacać :)

      Usuń
  48. Opakowanie śliczne, ale przy moich cieniach i zaczerwienieniach ten odcień chyba by nie zdał rezultatu:/

    OdpowiedzUsuń
  49. Musze go kupić i porównać z równie dobrym korektorem pod oczy Maybelline, bo coś podobnie mi wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja właśnie mam chyba do tej pory takie podejście jak Ty sprzed roku :D ale będę o nim pamiętać w czasie promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  51. jedna z moich ulubionych vlogerek go miała i była z niego zadowolona, więc kto wie może po tych wszystkich recenzjach i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. mam cienie pod oczami i to całkiem spore, ale stronię od korektorów ze względu na moje "mimole" :) kosmetyki wchodzą w zmarszczki, a przy okularach wygląda to podwójnie paskudnie... może kiedyś odważę się na kosmetyk L'Oreal, bo wygląda na dość przyjemny :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha fajne określenie. pierwszy raz się z nim spotykam :D

      Usuń
  53. A tu wpadka, bo mnie uczulił juz po samej próbie na dłoni :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałam go kupić ostatnio, ale w Rossmannie do którego chodzę, wszystkie Light były potwornie zmacane.
    Kupiłam zamiast tego True Match z tej firmy. Zobaczymy jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o nim wiele dobrego, więc będę wypatrywać Twojej opinii :)

      Usuń
  55. Ostatnio ogromnie rozczarował mnie zachwalany korektor Dream Lumi Touch Highlighting Concealer. Wygląda bardzo ciężko pod oczami, zbiera się w załamaniach i wcale nie rozświetla skóry. Może następnym razem dam szansę wersji L'oreal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiej firmy, bo nie kojarzę? Maybelline?

      Usuń
  56. Chętnie wypróbowałabym go, muszę poczekać na promocje w Rossmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  57. ja mam La Touche Magique i puder w kamieniu Lumi Magique, a ten mnie jakoś ominął. ale zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się sprawują? Bo z tej serii skusiłam się tylko na korektor.

      Usuń
    2. puder w kamieniu lipa, przynajmniej na mojej mieszanej cerze, jakoś tak praktycznie nic nie robi (odcień Rose Radieux), dostałam go od M., która też nie była zadowolona. a korektora jeszcze nie otworzyłam, bo mam kilka innych w obiegu na razie.

      Usuń
  58. Obecnie kusi mnie rozświetlacz pod oko od YSL, ale chętnie przyjrzę się też temu od L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wygląda wspaniale! Na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Właśnie szukam jakiegoś nowego, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Tak się właśnie do niego przymierzam. Mój Maybelline pomału dogorywa więc chętnie zamienię go na L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  62. mam korektor YR i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  63. Może go kiedyś wypróbuję, ale będę musiała wybrać inny odcień. Aktualnie mam korektor rozświetlający z Avon i sprawuje się dobrze, ale denerwują mnie drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  64. Miałam jeden korektor w takiej formie - z Rimmel, ale nie polubiłam tej formy. Pędzelek również był dość twardy, źle rozprowadzał produkt, nie wiedziałam jak go umyć, a samego korektora nigdy nie wychodziła mi na niego pożądana ilość. Wolę tradycyjną gąbeczkę, płaski pędzelek albo własny paluch i do tego tradycyjne opakowanie :) Teraz zachwycam się Maybelline The Erase Eye, ale jego opakowanie to strzał w kolano, nie wiem czy przez to go jeszcze kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  65. Chyba też się skuszę przy następnej promocji -40% w Rossmannie ;P

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja już o nim mówiłam u siebie, że bardzo, ale to bardzo go lubię. Niestety mój dzisiaj wyzionął ducha i muszę się zakręcić za nowym egzemplarzem. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  67. Od pół roku się zastanawiam chyba nad nim - zdecydowane, kupuje:D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).