13.03.2014

Organizer akrylowy z Biedronki



Biedronka kolejny raz zaskoczyła mnie swoim asortymentem. Dzisiaj pojawiły się akrylowe organizery na kosmetyki. Dostępnych jest pięć rodzajów /klik/ i każdy kosztuje jedyne 10 zł. Cena jest bardzo konkurencyjna, bo sama do tej pory płaciłam o wiele więcej w Jysku, Muji czy w GlamShopie. Dla siebie wybrałam taki z największą ilością przegródek. Chciałam mieć miejsce na moje ulubione pomadki oraz kilka dodatkowych kosmetyków, po które codziennie sięgam. Wszystko ładnie się prezentuje oraz jest funkcjonalne. Znalezienie konkretnego produktu będzie znacznie łatwiejsze i szybsze. Dodatkowo pasuje do każdego miejsca, bo jest przezroczysty. Może stać w sypialni, łazience czy nawet na biurku.
Mimo tego że tani, jest solidnie wykonany. Jego jakość niczym nie odbiega od moich pozostałych organizerów. 


Skusicie się? A może już udało Wam się kupić? Na który model się zdecydowaliście? 
_________________________________________

140 komentarzy

  1. Super, ale nie dla mnie przy moich kotkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam koty, ale już wyrosły z takich zabaw :)

      Usuń
    2. Moje to bawia sie wszystkim co znajda, dopiero 3 lata maja wiec jeszcze sa mlodziutkie :P Szminki by lataly :D

      Usuń
    3. Też mam dwa trzylatki :) Nie wyciągają mi kosmetyków chociaż test organizera dopiero przede mną :D Kupiłam taki jak Ty, mam nadzieję, że upchnę wszystkie codzienne szpargały :)

      Usuń
    4. Moje juz z 5 lat maja, wiec nareszcie im sie znudziło ;) teraz tylko spanie i mizianie :)

      Usuń
  2. Poleciałam już po 7, bo ostatnim razem jak do Biedronki dali coś ciekawego to popołudniu u mnie już nie było.
    Też kupiłam ten organizer, a nawet dwa :D I jeszcze ten wysoki z 4 przegródkami miał być na patyczki i waciki, a powędrowały do niego pędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go chciałam, ale u mnie już nie było :]

      Usuń
    2. Szkoda, a może w innej Biedro będzie?

      Usuń
    3. Nie chce mi się szukać ;) Może następnym razem się uda.

      Usuń
  3. Ja teraz jak na złość nie mam dostępu do Biedronki, eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam je dzisiaj z myślą o ustawieniu w łazience, gdzie wykonuję mój poranny makijaż, ale uznałam, że się nie pomieszczę:P

    OdpowiedzUsuń
  5. mój również już zagospodarowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż chciałabym mieć Biedronkę pod ręką :) Świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogłam dzisiaj tego dostać, specjalnie wybrałam się do innej, dalszej Biedronki i kupiłam ten sam organizer co Ty. Jest super, bo organizer na szminki marzył mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej kupiłam w GlamShopie na same pomadki i kosztował 25 zł ;)

      Usuń
    2. Patrzyłam własnie tam już wcześniej i nastawiałam się na zakup, ale z przesyłką kosztowałoby to tyle co ze 4 organizery z Biedronki :) Mój już też jest zagospodarowany i jestem tym niesamowicie ujarana ;P

      Usuń
  8. Są świetne. Jutro spróbuję upolować jakiś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja macałam, ale odpuściłam - za dużo mam tego wszystkiego, żeby się zmieściło w tym organizerze, a i tak całość mam pod ręką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te organizery, jednak ja muszę mieć wszystko pochowane, więc takie rzeczy są u mnie po prostu nieprzydatne :) Mam swój "organizer" nieco płaski i zamykany...ma tez przegródki...wyciągam go całego jak robię makijaż, a później chowam do szafki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam. i jestem mega zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojemu kotu na pewno spodobałyby się kosmetyki pozostawione w zasięgu łapek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dwa już z tego wyrosły ;) Ale wcześniej nieraz szukałam pędzli po całym mieszkaniu.

      Usuń
  13. ale super, muszę jutro iść do Biedry, też mi się przyda organizer na pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby coś jeszcze zostało gdy dojadę do Biedronki kiedyś tam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że jutro jeszcze będą dostępne

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten co ty i jeszcze ten kwadratowy z przykrywką. Jeden na kosmetyki po które sięgam codziennie, a drugi na przybory do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie, ja nad moim jeszcze pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nawet zrobiłam dziś generalne porządki, by przepakować się do tych organizerów. Są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie zapomniałam po niego dzisiaj jechać do Biedry ale jutr się wybiorę :) Mam nadzieję że jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy13.3.14

    ja mam bardzo podobny jak ten co kupiłaś, ale kupiony w easy glam za jakies 30 zł... także różnica cenowa kolosalna ... aż się chyba jutro do Biedry przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest świetny! Ostatnio oglądałam identyczny na allegro za 50 zł + przesyłka. Jutro po pracy biegnę do Biedronki, mam nadzieję, że jeszcze uda mi się go dorwać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ale cudeńko pomysłowe :) jutro lecę po pracy do Biedronki :) ciekawe tylko czy je dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, chociaż rozchodzą się jak świeże bułeczki ;)

      Usuń
  23. Rano specjalnie wstałam wcześniej i wzięłam tylko 30 zł, żeby nie przesadzić :D Kupiłam ten sam co powyżej i dwa podłużne, żeby mi się pędzle nie kurzyły. Całej kolorówki w życiu bym do nich nie wpakowała, więc ta używana najczęściej została w akrylu, a resztę schowam w mniej widocznym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki zamiar, żeby najczęściej używane kosmetyki były na widoku.

      Usuń
  24. Świetny jest ten organizer i bardzo chciałabym go kupić. Wygląda jak inne, droższe ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten sam :) Skusiłam się!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie go zagospodarowałaś :-))
    Masz rację, organizery są naprawdę doskonałej jakości, plastik jest mocny i twardy. Jestem naprawdę zachwycona! Aż dziwne, że niektórzy uważają, że są one tandetne lub słabe... No, ale wiadomo - każdy ma swój gust i prawo do własnego zdania ;-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tak uważa? W sumie nie powinnam się dziwić ;)

      Usuń
    2. Tak... :-)
      No cóż, bywa :-) jestem szczerze zdziwiona, bo ja nie mam im nic do zarzucenia, ale to tylko moje zdanie.

      Usuń
  27. Ja jestem z tych co lubią mieć wszystko pochowane, zero bibelotów na wierzchu, ale z drugiej strony strasznie podobają mi się takie organizery :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jutro wybieram się do Biedronki, przyglądnę się tym organizerom... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tak teraz patrzę na Twój załadowany organizer, żałuję, że nie kupiłam... Jutro pojadę znowu, mam nadzieję, że jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też skusiłam się na ten model :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakupiłam dokładnie ten sam! :) bardzo spodobała mi się ilośc przegródek i kształt ;)
    zastanawiam się gdzie mam go położyć, ale chyba zostanie w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę przyznać, że czuję się skuszona :) Biedronka mnie zaskoczyła, myślałam, że on będzie dużo mniejszy i mniej funkcjonalny. Jutro robię obchód po wszystkich sklepach w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam identyczny i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. chyba się po niego wrócę i sobie poukładam w rządek moje pomadeczki MAC :> :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie dla mnie, nie wiedziałabym co do niego wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  36. jutro będę w Biedrze więc poszukam-fajny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba się jutro wybiorę zobaczyć jak to wygląda. Mam wszystko w koszyczkach, ale w nich często się wszystko przewraca miesza i jest bajzel ogólny, może takie cosik by się sprawdziło.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja kupiłam ten który kupiłaś Ty oraz ten prostokątny zamykany. I muszę Ci podziękować, bo o tej promocji dowiedziałam się z twojego instagrama. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny, jutro go poszukam choć jest bum na nie więc nie wiem czy znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetny!Jutro lecę do biedronki go kupić!Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  41. O nieźle! Jutro postaram się zahaczyć o jakąs biedronkę i zobaczę co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jutro się wybieram choć pewnie nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna sprawa! :)siostra ma podobny i bardzo sobie chwali. wszystko w jednym miejscu, pod ręką. do codziennego makijażu przynajmniej:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Koniecznie muszę je kupić, bo od dawna na nie czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja się cały czas zastanawiam, czy on na pewno mi potrzebny bo miejsca i tak brak... Tzn z braku laku gdzieś bym go wcisnęła... Ale pewnie tak długo będę się zastanawiać, że mi w końcu go wykupią i będzie po ptakach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie póki co nie zachwyciły..ale może jutro wpadnę do Biedry i się zakocham? Dziś byłam, ale ich nie widziałam, chociaż też nie szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Widziałam je, ale nie podobają mi się. Gdyby nie były plastikowe ...

    OdpowiedzUsuń
  48. Byłam specjalnie w Biedronce o te organizery, jeden już miałam w koszyku, ale ostatecznie zdecydowałam że nie mam ich gdzie ustawić. Cena zachęcająca, kupiłam za to kosmetyczkę

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie kupiłam tych organizerów, bo strasznie nie lubię mięc kosmetyków na wierzchu. U mnie wszystko ma swoje miejsce, ale w szufladach, półkach i szafkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie:) może gdybym miała toaletkę..ale nie czuję potrzeby, więc wszystko pochowane w koszyczkach i na półkach:)

      Usuń
  50. Byłam dzisiaj w Biedronce i nie widziałam tego. No cóż jutro też jest dzień!

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie bym wypróbowała taki organizer, chociaż nie mam zbytnio miejsca :) mam nadzieję że jutro je jeszcze gdzieś spotkam :)
    A tak w ogóle to dziękuję za naprawdę cenne rady, ostatnio każdy Twój komentarz wiele mnie uczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie postrzegalam tego w ten sposób, ale miło mi ze tak uważasz :)

      Usuń
  52. Bardzo fajnie wszystko poukładałaś :) Ja w moich 3 będę grzebać jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy13.3.14

    O wow!
    ja tego typu organizery kupuje sobie i mamie na ebay, zazwyczaj z chin ;) uwielbiam je, ale jakbym wszystkie moje mazidla do ust wyeksponowala, tak jak mi sie marzy, to moj maz dostalby zawalu, jakby ta ilosc zobaczyl ;) na widoku zatem trzymam czesc w takich organizerach a czesc pochowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe czego oczy nie widza sercu nie żal ;)

      Usuń
  54. Anonimowy13.3.14

    W mojej Biedrze kosz z organizerami wyczyszczony co do jednego. Jutro drugie podejście w innej Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Przygarnęłam ten i podłużny zamykany w celu ochrony pędzli przed kotem ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. nie wiesz przypadkiem do kiedy będą one dostępne? musze sobie przynajmniej jeden taki sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajne to, przydałoby się!!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kupiłam sobie 2, siedzą już wypełnione w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładnie go zagospodarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  60. W tym wypadku akurat się nie skusiłam, bo już mam za dużo tych pierdół stojących na wierzchu, ale muszę to napisać - jak tu nie lubić Biedronki? ;) Niektóre gazetki/promocje naprawdę im się udają. Szkoda tylko, że z reguły trzeba tam jechać z samego rana, żeby w ogóle cokolwiek ciekawego dorwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby więcej tego ściągać, zeby wystarczyło dla każdego :)

      Usuń
  61. U nas jeszcze nie ma ale się skusze. Nie tylko jako organizer na kosmetyki do makijażu ale tez do robienia pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  62. a i dołączyłabym do obserwowanych ale cos googl ma problem :(

    OdpowiedzUsuń
  63. U mnie w Biedronce o 16 już ich nie było xD Na początku żałowałam, ale potem pomyślałam, że może to i dobrze, bo i tak nie zmieściłyby się do szafki, w której trzymam kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  64. Muszę poszukać, też chcę taki.:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam nadzieję, ze jutro coś jeszcze dla mnie będzie, chciałabym taki + wersję z głębokimi przegródkami i jeszcze drzewko na biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Tak jak pisały dziewczyny wyżej, na moje kosmetyki byłyby za małe więc sobie darowałam ^^ Poza tym nie miałabym gdzie postawić :(

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie chodzę ostatnio do Biedronki! :( Nie mam czasu! :( W weekend już pewnie ich nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Macałam ten sam, ale odpuściłam. Nie mam toaletki, a pchanie go do szuflady uznałam za bezsensowne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. u mnie w Biedronce nie było tych organizerów:(

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie skusiłam się. Wszystko mam ładnie poukładane w szufladach.
    Zresztą, nie lubię mieć kosmetyków na wierzchu :)
    Ale prezentuje się ładnie, przyznaję!

    OdpowiedzUsuń
  71. Gdy zobaczyłam je w gazetce od razu zaplanowałam na nich nalot ;d z samego rana poleciałam i zakupiłam. Jestem tak samo bardzo zadowolona z jakości, a o cenie nie wspomnę-te na allegro mnie przeraziły. Myślę też o zakupieniu jeszcze jednego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny w innych sklepach sa zaporowe w porównaniu do Biedronki

      Usuń
  72. Anonimowy14.3.14

    Czaje się dokładnie na ten sam, w dniu wczorajszym wybrałam się na spacer na rozeznanie, ale w mojej biedronce nie było żadnego :( Ale dziś będę w mieście i zajrzę do innej, obym tam go dostała!

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajne są, muszę skoczyć i zobaczyć, czy w mej Biedrze są jeszcze :) Moje koty jakoś też już nie interesują się kosmetykami i bezpiecznie mogę trzymać dużo na półce, na widoku, organizer mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna okazja :-)
    Mam coś podobnego tylko większego i kupionego w TK Maxx. Chyba jednak nadal jest do dla mnie za małe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  75. U mnie wczoraj leżała cała góra i nikt nawet nie oglądał, ja też się nie skusiłam - już widzę moją Rozrabiakę jak jej się oczy błyszczą :) Za to kupiłam fantastyczny nocnik z Myszką Minnie :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne są, ale moje kosmetyki mieszkają w kuferku na razie, więc są mi zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Skusiłam się wczoraj na wersję z przykrywką :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Muszę się dziś wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Rewelka, tylko że jak ja zajdę do Biedronki, to pewnie ich już nie będzie :/

    OdpowiedzUsuń
  80. Swietny ten organizer :D i za jakie pieniadze... ja chcialam kiedys organizer na pomadki i blyszczyki, ale niestety mam ich tyle, ze nie starczyloby mi w domu miejsca, a tez nie chce go zagracac i stawiac wszystkiego na widoku. Wole raczej miec wszystko pochowane :D

    OdpowiedzUsuń
  81. oglądałam je, ale u mnie nie było już tego co Ty masz.... jak zwykle, najlepsze rozeszły się jak świeże bułeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja już mam :) Dzisiaj byłam w Biedronce, ale tego konkretnego już nie było, zostały inne modele, ten zdecydowanie najpopularniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Chciałabym ten sam model co Ty, ale nie wiem czy w mojej biedrze będą :( Niby mamy takie trzy gigantyczne biedry w mieście, ale czasami tego na czym najbardziej mi zależy wcale nie mają :/

    OdpowiedzUsuń
  84. Też kupiłam ale ten na pędzle, chyba pobiegnę jeszcze dokupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale ładnie sobie tam wszystko ułożyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Skusilam sie na ten model, tylko jeden,bo jest wystarczajacy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. nie chciałam kupować... powiedziałam sobie po co Ci to!!! teraz wchodzę tutaj... widzę Twoje kosmetyki ułożone i stwierdzam że muszę go mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  88. Oj trzeba lecieć do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jak uda mi się go jeszcze zdobyć, to kupię :) Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  90. ja nie kupiłam, nie lubię takich kurzołapów, wolę zamknięte pudełka na takie drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były dostępne też zamykane, ale doskonale rozumiem Twoje podejście :)

      Usuń
  91. Po tym jak wrzuciłaś zdjęcie na Insta poleciałam do Biedry, ale ostatecznie zdecydowałam się na podłużne pudełeczko z pokrywką z tej serii, bo stwierdziłam, że jak sobie postawię taki organizer to moja kotka będzie miała świetną zabawę wywalając wszystko na podłogę. Ona chyba nigdy z tego nie wyrośnie, stara a głupia ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Telefon do mamy wykonany, mam nadzieję tylko, że zrozumiała instrukcje i zakupi organizer taki jak Twój, bo wydaje mi się on najładniejszy spośród innych przedstawionych + właśnie ta przegródka na lipstick jest genialna. Trzeba chuchać na zimne, bo możliwe, że jak przylecę do Polski we wtorek już ich w Biedronce pewnie nie zastanę patrząc na popularność: w poście na co drugim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja nie odwiedziłam Biedronki, ale ten organizer prezentuje się u Ciebie świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy14.3.14

    Kurcze, oglądałam je dzisiaj i jakoś mnie nie przekonały... ale to chyba dlatego, że chcę ograniczyć takie gadżety;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Chcialabym ! Ale nie wiem czy dorwe

    OdpowiedzUsuń
  96. jak zwykle dowiaduję się ostatnia, ciekawe czy jeszcze u mnie będą ...

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja już po zakupach, kupiłam aż 3 sztuki :) Są super .

    OdpowiedzUsuń
  98. bardzo fajny koniecznie muszę wybrać się do biedronki!

    OdpowiedzUsuń
  99. Ojaaa dlaczego dopiero teraz to zobaczyłam :C Już jadę do Bierdy może jeszcze będą :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest! Mam! Dziękuję Ci za ten post <3 Szukałam od długiego czasu takiego organizera, ale albo były za drogie albo za małe itd. Ten jest idealny *___*

      Usuń
    2. Fajnie, że się udało :)

      Usuń
  100. Dzisiejszy hit blogosfery. ;-) Ładnie go sfotografowałaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. Biedronka się postarała :D

    OdpowiedzUsuń
  102. Zrobiły furorę w blogosferze ja jednak się nie skusiłam i nie czułam potrzeby nie przepadam za trzymaniem kosmetyków na wierzchu.

    OdpowiedzUsuń
  103. Kupiłam ten sam, ale jeszcze nie poukładałam wszystkiego:P

    OdpowiedzUsuń
  104. Nie kupiłam (jeszcze), ale ten model, który masz wydaje się najbardziej funkcjonalny :) Wygląda solidnie, idealny na komsmetyki, po które sięgamy najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Jest boski! Też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja niestety nie mam blisko siebie biedronki a może stety bo pewnie też kupiłabym ten uroczy organizer. A wcale go nie potrzebuję bo mam różne pojemniki i koszyki.

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja już niedługo kupuję biurko Micke, jako toaletkę na nowe mieszkanko, yuuhuu! Na razie będę próbowała pomieścić jak najwięcej w środku, a na wierzchu zostawić tylko codziennie używane kosmetyki, absolutny minimalizm, ale jeszcze nie wiem jak je zorganizuje.

    OdpowiedzUsuń
  108. NIestety już ich nie dostałam. Może jeszcze kiedyś będą :)

    OdpowiedzUsuń
  109. ale ładny, nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest w biedrze :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).