24.10.2013

Zagraniczne nowości / KIKO, GUERLAIN, MAC

Zagraniczna paczuszka dotarła do mnie już ponad miesiąc temu, ale ciągle zapominałam wspomnieć o niej na blogu. Ponownie przy zakupie pomogła mi Hexxana (:*) i dzięki niej zrealizowałam kilka kosmetycznych marzeń. Większość nie jest u nas dostępna, nawet ciężko zamówić je przez internet, dlatego moja radość po rozpakowaniu była ogromna :) 


Skupiłam się głównie na włoskiej marce KIKO. Mają swoje sklepy stacjonarne i internetowe w UK i DE, ale nie wysyłają do naszego kraju. Przemilczę tę kwestię... 
Bardzo mi zależało na limitowanej paletce cieni Colour Party Palette 02 Generous Earth. Zauroczyła mnie swoją kolorystyką oraz wykonaniem. Stwierdziłam, że będzie ciekawą alternatywą dla paletki Urban Decay Basic, nad którą do tej pory się zastanawiałam. Ta z Kiko pasuje mi kolorystycznie i jakościowo, będzie idealna na wyjazdy :) Teraz żałuję, że nie dokupiłam z tej serii jeszcze różu. Oh well... 



Nie mogło też zabraknąć kilku innych cieni, jak bardzo popularny pojedynczy Water Eyeshadow 228 Taupe oraz Long Lasting Stick Eyeshadow 05 Rosy Brown w formie kredki. A tak spoza listy skusiłam się jeszcze na  Skin Glow Light Effect Day Cream, bo byłam ciekawa czy pielęgnacyjne kosmetyki mają tak samo dobre co kolorówka. 



I drugi ważny punkt programu to Guerlain Meteorites UV Shield Pressed Powder SPF 35 00 Blanc de Perle. W skrócie matująco- rozświetlający puder prasowany z dodatkową ochroną przeciwsłoneczną. Produkowany tylko na azjatycki rynek, ale był dostępny online w Debenhamsie (do nas też nie wysyłają).  Po przygodzie z kulkami zachciało mi się prasowanego odpowiednika, ale żeby nie powielać tego samego kosmetyku wymarzyłam sobie taką perełkę :) 


Od Hexxany dostałam jeszcze sypki puder utrwalający MAC Prep+Prime, Transparent Finishing Powder nad którym rozmyślałam od dłuższego czasu. Po przygodzie z Vichy Dermablend, szukałam lepszego zmiennika i muszę przyznać, że znalazłam :) 


A do tego jeszcze kilka miniaturek i próbek: 


I tyle! Chciejstwo zaspokojone :D 

137 komentarzy

  1. Ściska mnie z zazdrości na widok tej pierwszej paletki... Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również! :)) Ma piękne kolory, takie... no po prostu niesamowite :D

      Usuń
    2. i mnie, aj cudowna!

      Usuń
    3. A mnie zaskoczyła jakość! Matowych nie lubię, ale te są niesamowite :)

      Usuń
    4. Anonimowy24.10.13

      Mnie tez sciska - a ja niecieniowa :D

      Usuń
    5. No nic nowego nie wymyślę, też mnie ściska!

      Usuń
    6. I ja jestem ściśnięta! :)

      Usuń
    7. ...mnie już pokręciło z tego ścisku -.- :P

      Usuń
    8. Przestańcie się ściskać :P

      Usuń
    9. To samo pomyślałam jak zobaczyłam tą paletkę :)

      Usuń
  2. piękne zakupy, zwłaszcza pierwsza paletka cieni <3
    z powyższych znam jedynie cienie Water Eyeshadow - barrrdzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest przepiękna:) napatrzeć się na nią nie mogę! jak dla mnie idealny zestaw kolorów.
    Co do pudru... Myślę, że wypuszczając coś na rynek azjatycki powinni również uwzględnić przy tym rynek polski. Ostatnio kupiłam ulubiony podkład diora w kolorze dostępnym tylko w tamtej części świata. Tak ładnie dopasowany odcień rzadko mi się zdarza dostać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zamiast zrobić 5 jasnych odcieni, to dają dla mulatów :]

      Usuń
  4. paletka ma piękne kolory,ale KIKO nie zadowala mnie jakością cieni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nimi pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  5. Anonimowy24.10.13

    Piękna jest ta paleta KIKO,szkoda że się w najbliższym czasie nie wybieram do Włoch ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i tak była limitka ;) Chociaż obecne też mi się bardzo podobają, ale wszystkiego mieć nie można :]

      Usuń
  6. Cudowna ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
  7. MI na dniach tez ma przyjsc paczuszka z kiko :D
    apopos , ta paletka cieni jst cudna- starsznie żaluje z nie kupilam jej ;( ;( ;( (w de juz wyprzedali te serie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała jeszcze róż, teraz żałuję że nie wzięłam. Miał tak samo cudne opakowanie i kolor!

      Usuń
    2. btw czekam na Twoje nowości :)

      Usuń
    3. róż mam i kocham <3 aż tak, że pozbylam sie wszystkich innych :D (jest 3 kolorowy, wiec kolorki i nasycenie moge zmieniac ;)
      Na dniach będą i sie pochwalę :D ale nie są aż tak ciekawe jak twoje ;)

      Usuń
    4. Mimo wszystko jestem ciekawa co wybrałaś dla siebie :)

      Usuń
  8. Kurdę, piękna ta pierwsza paletka! Muszę zajść do KIKO!
    A te miniaturki REN uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. REN jeszcze nie używałam, ale dobrze wiedzieć że polecasz :)

      Usuń
  9. Ale piękne rzeczy :) Z MAC prep+prime będziesz zadowolona - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile piękna w jednym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda prześlicznie, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paletka cieni - cuuuudo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna, tfu, cudna paczuszka, ślinię się! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. super zakupy! jak mogłaś zapomnieć się wcześniej pochwalić? :P
    paletka cieni świetna! a puder Gerlę i za mną łazi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo mi ciągle coś nowego wyskakiwało ;)

      Usuń
    2. skąd ja to znam :P hihi

      Usuń
  15. Sama czasem zastanawiam się jak zdobyć niedostępne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka jest przecudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam kiedy ją zobaczyłam online :)

      Usuń
  17. Same cuda na zdjęciach! :) Szczególnie ta paletka mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. paletka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza paletka obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Meteoryty w każdej postaci są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pokochałam je za to co robią z moją twarzą :)

      Usuń
  21. Zazdro na 150! :D
    Czekam na recenzje :) Same fajne rzeczy sobie upatrzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne nowości! Ciekawa jestem jak się sprawdzą. Szczególnie mnie ciekawią prasowane meteorytki.

    OdpowiedzUsuń
  23. ŁaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaŁ!
    Oglądając to sama się podjarałam, więc domyślam się jaka ekstaza była u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy24.10.13

    Ach, zazdroszczę tej paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam niecierpliwie na recenzję tej paletki, bo macałam w kikowym sklepie ich cienie ale jakoś nie przekonały mnie do siebie. Ale niedługo znow tam zawitam, więc KUŚ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja nie miałam okazji macać, ale mnie naprawdę zaskoczyły. Szczególnie maty! Do tej pory kręciłam nosem na wszelakie, ale te są cudne :)

      Usuń
  26. piękna paletka <3 podziwiamy ze Słomką to zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama podziwiam! Serio UD Basic się chowa :P Pozdro dla Słomki :*

      Usuń
  27. Ja nie za bardzo lubie Kiko ale mam tylko pomadki i lakiery. za to cienie te pofalowane chcialabym miec... z drugiej strony doloze funta i mam MACa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za to same cienie Kiko i jestem szczerze oczarowana :) Powinnam przeklinać, że nie mam do nich odstępu,ale chyba jednak tak jest dla mnie lepiej ;)

      Usuń
  28. pudru z mac uzywam juz bardzo dlugo i jes swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam :) Ostatnio pomógł mi utrwalić mineralny filtr, który mi praktycznie spływał. Tylko P+P dał rade :D

      Usuń
  29. Zazdroszcze paletki Kiko jest sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Meteoryty w tej wersji marza mi sie. Ale zadnych nie moglam znalezc w necie..

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiko! Zastanawiam się czy uda mi się znaleźć tą markę w Barcelonie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiko <3 Ta paletka ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myslalm, ze niewiele może mnie naprade zaskoczyć z asortymentu kosmetyków kolorowych. Zapałałąm prawdziwą miłością do Guerlain perełkowego. Jak go zdobyć?! Jakbyś jednak nie byłazadowolona daj mi znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam był dostępny w Debenhams online :) Może jeszcze jest , sprawdź :)

      Usuń
  34. Bardzo elegancko i gustownie wyglądają te wszystkie kosmetyki, a paletka Kiko to już w ogóle obłęd... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kręcą mnie kosmetyki Kiko, ale pewnie puder MAC najpierw wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czekam na recenzję sypkiego pudru utrwalającego:) Jako mieszaniec chętnie czytam recenzje tego typu kosmetyków. Za każdym razem mam nadzieję, że trafię na produkt, który utrzyma twarz w ryzach przez 8 h:)

    Szkoda, że kosmetyki Kiko są trudno dostępne. Cienie tej marki wyglądają kusząco. Nie pogardziłabym zestawem nudziaków:)

    OdpowiedzUsuń
  37. super paczka z zagramanicy :P i ta paletka cieni boska!!! nigdy nie próbowałam nic z Kiko bo szczerze powiedziawszy nigdy nic w Irlandii od nich nie widziałam więc pewnie ich tu nie ma albo ja jestem ślepa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem, to nie ma u Ciebie. Najbliżej UK :)

      Usuń
    2. no nie ma.. ja też nie widziałam ;)

      Usuń
  38. rewelacyjna paczuszka, niech Ci wszystko dobrze służy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak to wszystko pięknie wygląda! Chciałabym każdą z tych rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wiem jak z pigmentacja i trwałością cieni ale zauroczyła mnie paletka i ten metaliczny cień :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pozazdrościć. :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie! Tyle radości :) matowych cieni używam nawet ale ostatnio polubiłam perły z Inglota.. Dziś sięgnę po Kiko, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Achhhh wszystko piękne, ale paletka KIKO przecudna <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką prasowanego pudru z wysokim filtrem, o którym wspominasz w notce. Myślę, że będziesz z niego zadowolona - kosmetyk jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie upolowałaś swój jeśli można wiedzieć?

      Usuń
    2. W sklepie online, Selfridges czy jakoś tak :)

      Usuń
    3. dziękuję :) Ja kupowałam w Debenhamsie, ale oni nie wysyłają do PL, dlatego pytam :)

      Usuń
    4. To zakup z Selfridges :P
      Nie wiem, czy się opłaca u nich brać opcję przesyłki międzynarodowej. Aż sprawdzę z ciekawości :)

      Usuń
  45. O jejku! Same cudowności :) Niech się dobrze spisują :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękna ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy25.10.13

    Paletka z KIKO wygląda pięknie - zarówno w środku, jak i na zewnątrz :)
    Prasowane meteoryty uwielbiam i przyjaźnie zazdroszczę Ci tej wspaniałej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudo, Cudo, Cudo <3 Guerlain Meteorites to moje marzenie...

    http://edytee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Awww same cudowności! Jestem ciekawa tego pudru MAC. Czy to coś w rodzaju Kryolan? Używałaś go może? Który wg Ciebie lepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryolanu nie używałam, słyszałam tylko że jest świetny :) MAC sprawdza się u mnie bardzo dobrze, lepiej niż Vichy Dermalbend.

      Usuń
  50. och, ach, jakie to wszystko piękne :) Prasowane meteorki wyglądają bosko, mnie kusiła kulkowa wersja tych białasków, może kiedyś ją zdobędę :)
    Paletka z Kiko jest obłędna, proszę zrobić post ze słoczami i makijażami i milionem zdjęć :D
    Hexx jest kochana, miło mieć kogoś, kto pomoże w zakupach :)
    Miłego używania tych kosmetycznych perełek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx już nieraz mi pomogła :) Dobrze mieć taką dobrą i pomocną duszę :)
      Białych kuleczek nie widziałam, ale dobrze wiedzieć że też takie są :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  51. Same cuda! Szkoda że u nas nie ma Kiko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ubolewam, wolałabym wszystko zmacać osobiście ;)

      Usuń
  52. Szalenie mi się podobają kolory w tej paletce!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mnie bomba, paletka ma idealne kolory, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam ochotę na kosmetyki Ren, ciekawe, czy w Niemczech są gdzieś dostępne...Dotąd ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podpowiem. Szukaj ewentualnie online, np na feelunique.

      Usuń
  55. piekna paletka, troche zaluje ze jej nie mam, ale moze wystarczy mi, gdy obejrze u Ciebie wykonane nia makijaze:) To kiedy?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak opanuję nowy aparat ;) Czyli nigdy? ;D Tak na serio, to nie mam czasu usiąść i się nim pobawić. Ale makijaże mam w planach, dlatego go kupiłam ... między innymi ;)

      Usuń
  56. Świetna paczuszka. Paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystko prezentuje się fantastycznie, choć chyba najbardziej zazdroszczę prasowanych meteorytów Guerlain ^_^ Samo opakowanie wygląda rewelacyjnie, a co dopiero zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale cuda, zazdroszczę wszystkiego po kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  59. O kurczę, ale świetne kosmetyki!! :) Teraz nic, tylko używać :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Paletka i pojedynczy cień z Kiko powiedziały do mnie 'Mamo' :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Swego czasu Kiko wysyłało jeszcze do Polski, sytuacja zmieniła sie jakoś na początku tego roku :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Pudrem MAC mnie kusisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  63. Zaszalałaś ;) Podoba mi się paletka Kiko, ma cudowną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. wspaniałe nowości, zazdroszczę Tobie Guerlain:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez :) aż mi sie oczy zaswieciły ;)

      Usuń
  65. Uwielbiam Water Eyeshadow, mam 200 i 205 i jestem z nich bardzo zadowolona, często goszczą na moich powiekach :)
    Iwetto, a zakupy godne pozazdroszczenia.
    Mi Hexx pomogła kiedyś w zakupie Soap&Glory, to dobra duszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. aaaa, meteryty, chodzą mi po głowie!! Powiedz ile za nie zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 200 zł,ale poluj na truskawie. Kulki kupiłam za niecałe 120 zł ;)

      Usuń
  67. meteorki i Ren !!! czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystko bym chciała, ale ta paletka z KIKO... świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Paletka! I rozświetlacz!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Paleta Kiko podbiła moje serce! Jest przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Ależ fantastyczną drużynę sobie skompletowałaś (:

    OdpowiedzUsuń
  72. Booooże jakie cudeńka :D Paletka jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy25.10.13

    paletka cieni wygląda ciekawie, pokaż ją w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. paletka wygląda naprawdę ładnie :) czekam na twoje przemyślenia na jej temat. sporo ciekawych kosmetyków do testowania, więc przyjemności!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  75. paletka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  76. paletka jest piękna oby równie dobrze się sprawowała... szkoda że nie wzieli PL pod uwagę odnośnie wysyłki...

    OdpowiedzUsuń
  77. Paletka z kiko również i mi się bardzo podoba. Będę musiała poszukać jej na ebay-u bo sklepu kiko niestety nie mam w swojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była LE, więc mimo tego mam nadzieję, że uda Ci się ją kupić :) Ja ją polecam :)

      Usuń
  78. guerlainek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  79. Niech Ci wszystko dobrze służy :)))
    No i Mac'owy puder trafił w dobre ręce. Ja już nie miałam do niego serca. Doceniam jego właściwości, ale za żadne skarby nie raczył współpracować z Parure de Lumiere.... A kompakt Guerlain w moim odczuciu ma dobre i złe strony, nie do końca mi się podoba lecz do spółki z Tenue de Perfection może być :P Na szczęście nie jest zbyt duży ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).