1.02.2013

Karnawałowy ruffian! // OPI DS BOLD

Karnawałowy okres już dobiega końca, więc postanowiłam zaszaleć chociaż z manicurem. Ostatnio bardzo spodobał mi się Ruffian i pierwszy raz spróbowałam odtworzyć go na swoich paznokciach. Z  pomocą przyszły mi lakiery marki OPI w iście imprezowych kolorach. Srebrny Radiance mogłyście poznać już dzięki mojemu wcześniejszemu postowi [KLIK], natomiast Bold pokazuję po raz pierwszy. 


Łączy w sobie malinową słodycz z odrobiną szaleństwa, w postaci drobnego czerwonego i srebrnego brokatu. Całość pięknie mieni się przy sztucznym świetle. Przy dziennym także przyciąga spojrzenia ;) Ze względu na jego chłodne tony idealnie komponuje się ze srebrnym kolorem. Oba lakiery pochodzą z kolekcji Designer Series 2012.


Ruffian manicure sam w sobie nie jest trudny do wykonania, wymaga tylko trochę więcej precyzji. Radiance powędrował jako pierwsza warstwa, a dwie następne wykonałam lakierem Bold. Oba bardzo szybko wysychają, więc była to naprawdę szybka robota ;) Nie używałam żadnych naklejek, bo wydały mi się zbyt czasochłonne. Przypuszczam, że okazałyby się bardzo pomocne przy bardziej kontrastowych kolorach. 
Efekt jaki powstał po połączeniu maliny ze srebrem bardzo mi się spodobał. Niesamowicie migocze i przywodzi na myśl kulę dyskotekową. A jak Wam podoba się to połączenie?

90 komentarzy

  1. Fajny efekt, podoba mi się taki rodzaj mani ale nie moje kolory :P

    Ja mam dwie lewe ręce do takich kombinacji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mój H na ruffian mówi chore paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się niestety średnio podoba...może dlatego, że nie przepadam zbytnio za lakierami o takim wykończeniu :) Sądzę, że nałożyłabym na to matowy Top, aby to wszystko zmatowić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. disco pazury rulez! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. Jakoś nigdy nie byłam za tym sposobem malowania paznokci, może dlatego, że kojarzy mi się z odrostami przy lakierze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt, kolorek śliczny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę nie moje kolory, ale gratuluję umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jakoś sceptycznie do tego podchodzę...chyba wolę klasyczny :)
    uwielbiam lakiery essie ale ostatnio wszędzie widzę opi i chyba muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W buteleczce wygląda lepiej. Na paznokciach jest jak dla mnie zbyt brokatowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie, tak inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne połączenie kolorystyczne! Z reguły widywałam bordo ze złotem, a tu proszę- dla odmiany sreberko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się rozprowadzają!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory nie moje, tym razem ;)
    a ruffian jeszcze nie próbowałam, nadrobię to niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Hexx anaToż to bardzo proste, wystarczą chęci ;) Będę kombinować z innymi jeszcze kolorami, więc może coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @aalimkaaZ matem też wyglądałoby super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Rebellious lady Do mnie za to nie przemawiały pękacze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Greg and Mika Już nie mogę doczekać się kolejnych kombinacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. @Kosmetyczna Kraina Umiejętności? To naprawdę nic trudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. @elareePolecam są dobrej jakości. Essie lubię bo są stonowane i eleganckie, oferta OPI jest bardziej różnorodna i można znaleźć ciekawe kolory. W sumie większość brokatów mam od nich :P

    OdpowiedzUsuń
  21. @BlondiiTo prawda, dosyć oryginalne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. @xkeylimexTo dlatego, że Bold mimo czerwieni jest chłodnym odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @Redakcja Polki.plTo prawda, bardzo przyjemne w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy1.2.13

    Świetne! Radiance mnie oczarował kompletnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolorek idealny na zimę

    OdpowiedzUsuń
  26. super moim zdaniem. zmywają się łatwiej niż typowe glittery? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Magdalena MagSuRadiance jest boski, mnie też kręci ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. @Pati na minione święta też ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. @heavenrainIch zmywanie to masakra, ale pierwszy raz będę miała okazję przetestować bazę peel off z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny pomysł, świetne wykończenie, ale zamiast czerwonego użyłabym np. fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale migotki, haha :D Podoba mi się to połączenie, bardzo bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  32. @Rudaaa12A wiesz, że mam fiolet brokatowy z China Glaze , który by idealnie pasował? Pomyślę o tym w przyszłości ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam eksperymentować z lakierami, ale niestety nie mam czasu. Ten zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. @Iwetto

    no właśnie te brokaty jakoś tak krzyczą do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie Ci to wyszło, sama bym chętnie takie błyskotki na weekend wymodziła;)

    OdpowiedzUsuń
  36. @ZołzAnnaUwierz mi , że ten mani zajął bardzo mało czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. @Beauty in EnglishTo do dzieła :D I koniecznie pochwal się efektami ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Błyszcząco:) Ja czekam na moją paczkę z lakierami- w tym z nowym "piaskowym" OPI:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolor chociaż z tym srebrnym kojarzy mi się ze świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ładnie i równo Ci to wyszło! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się efekt. Chociaż czerwienie to najczęściej nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ani ruffian ani half moon nie przemawiaja do mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj nie podoba mi się ...

    OdpowiedzUsuń
  44. ta czerwień do mnie nie przemawia, ale efekt "half moon" lubię chociaż średnio mi wychodzi i faktycznie wygląda trochę jak "odrost" ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. @Magda60005ooo skusiłaś się :) Pokaż go na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. @KaroDziękuję, sama się zdziwiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. @delishyaDo mnie oba jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. @rainy girl is meTo chyba zależy od dobory koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  49. @elareeJestem ciekawa co dla siebie wybierzesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. jak dla mnie BOMBA! kolory świetne.

    OdpowiedzUsuń
  51. ale błysk, podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny jest ten ruffian! Ostatnio pierwszy raz zrobiłam u siebie gradient, więc ruffianem też się pewnie pobawię :D

    OdpowiedzUsuń
  53. @Iwettoech nie, za dużego lenia mam:D

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny ten lakier! Masz rację, że pasuje na disco :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy2.2.13

    świetnie to wygląda! ostatnio sama kupiłam kilka błyszczących cudeniek do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  56. @Iwetto Proste :P ale wychodzi tak jak powinno... Chyba poczekam aż odrosną mi paznokcie.

    Z kolorami to jest tak, że o ile solo mogą być to razem nie dla mnie ;) Może to kwestia tej malinki, no nie wiem ;)

    Na pewno będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  57. @tamit24Ha cieszę się że podzielasz moje zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  58. @lacquer-maniacsJestem ciekawa jak Ci wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. @young wild free Koniecznie się pochwal ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Disco pazury :))

    Ciekawe połączenie, naprawdę imprezowe :) A jak to się robi? Z paseczkami do frencza czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  62. Ruffian to jednak nie jest tym, co mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczny jest:)
    ALe mam bardzo podobny z Shine;)

    OdpowiedzUsuń
  64. @KarotkaTak jak napisałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  65. @Wszystko co mnie zachwycaJa tak mam z pękaczami, też nie rozumiem zachwytów ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. całkiem ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  67. hmmm
    jeszcze nie widziałam takiego połączenia, ale chyba nie jest w moim guście
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  68. @Jus i MagNie wszystko musi się podobać, dzięki za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  69. super! bardzo lubię takie kolorowe paznokcie a przede wszystkim zadbane :) Ja mam w swojej kolekcji różnego rodzaju szarości z drobinkami i granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetnie pomalowane paznokcie, ja nie mam cierpliwości więc zazwyczaj robie hybrydę u kosmetyczki jak potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).