31.01.2013

Pawie oczko // URBAN DECAY Preen Palette, URBAN DECAY 24/7 GLIDE-ON EYE PENCILS

W mojej toaletce oprócz Naked 2 [KLIK] gości jeszcze jedna paletka Urban Decay. Teoretycznie nazywa się Preen Palette, ale ze względu na motyw opakowania nazywana jest Peacock :) Nie jest to metalowa sztaba ani miękki futerał, tylko tekturka.


W środku i na zewnątrz pięknie udekorowana jest niebieskimi pawimi piórami. Szata graficzna zdecydowanie pozytywnie wpływa na doznania estetyczne.  Z praktycznego punktu widzenia, nie ma problemu w utrzymaniu jej w czystości. Na plus należy także zaliczyć lusterko :) 


Cienie są niesamowicie nasycone i kolorowe. Wszystkie przypominają pawie pióra- zgaszone ale  naprawdę wyraziste i mieniące. Wykończenie mają perłowe, natomiast Snatch jako jedyny zawiera złoty brokat i jest to różowo- łososiowy odcień. Ze względu na drobinki nie nadaje się jako rozświetlacz, tylko jako migoczący akcent na ruchomej powiece.


Mildew to ładna zgaszona zieleń, taka trochę khaki, bardzo dobrze komponuje się ze Smog'iem. Świetnie też wygląda solo.


Flash to mój zdecydowany faworyt z całej paletki, wynikający nie tylko z uwielbienia dla fioletów. Lubię go nakładać na ruchomą część powieki i w załamaniu rozcierać go Toasted. Odwracając kolorystykę, też świetnie się prezentuje. Te połączenia kolorów najczęściej wybieram sięgając po tę paletkę.



Painkiller często miksuję z płynem Duraline z Inglota i robię nim kreskę na górnej linii. Latem taki makijaż to jeden z moich faworytów, bo taki turkusowy makijaż ładnie ożywia twarz, a przy tym jest trwały. Coś podobnego zmajstrowałam już we wcześniejszym poście [KLIK]


Smog to ciepły brąz, o którym wspominałam wyżej. Najbardziej zachowawczy kolorystycznie z całej szóstki i idealny do wykończenia każdego makijażu oka. 


Toasted pojawił się także w pierwszej wersji paletki Naked i jest to różowawy brąz. Tak samo jak Smog jest idealny do codziennego makijażu.


Oprócz 6 cieni Peacock posiada także sławną mini bazę pod cienie (która skończyła mi się już wieki temu) oraz nie mniej popularną czarną kredkę 24/7. Na temat bazy szerzej będzie w innym poście, natomiast ta kredka narobiła mi ochoty na więcej kolorów. Charakteryzuje się przyjemną miękkością i niesamowitą pigmentacją, naprawdę warta jest swojej ceny :) 


Paletkę bardzo lubię, mimo tego że ma nieduży wybór cieni. Często po nią sięgam używając mojego ulubionego zestawu Flash i Toasted, a kiedy mnie ponosi maluję pawie oczko :)
Czy Was także urzekła?

MAKIJAŻ PRZ UŻYCIU PALETKI URBAN DECAY Preen Palette KLIK

102 komentarze

  1. śliczna paletka, ma piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla tych dziennych kolorków pewnie bym ją kupiła :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh kusisz....ta Naked2;P a ja mam szlaban na kupowanie i co? i co ja pocznę?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne kolory cieni! zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @pat18sWbrew pozorom oprócz Flash i Smog, żadnego podobnego odcienia nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @MartaDzisiaj nawet mam nią zrobiony makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ona ładna :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. @delishya Ciekawie skomponowane :) Chociaż zamiast Smoga wolałabym czerń.

    OdpowiedzUsuń
  9. @ITSJUL.blogspot.comTo już wiesz na jaką paletkę zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @The Bertka Show Ładnie wykonana, za to lubię Urban Decay :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @idaliaOwszem, konkurencyjne firmy takiej nie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory tych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. @kropeczka33W obecnych warunkach jest to arcy-mega-upierdliwie trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @CoconutLimeRzadko trafia się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolory podobają mi się tak pół na pół :) raczej by zalegała u mnie w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @missesstyleTrzeba przyznać , ze kompozycja kolorystyczna nie jest tradycyjna. U mnie jednak się nie kurzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Flash i Smog bardzo mi się podobają.

    Oglądałam ostatnio ze Stri Naked 2 i tak sobie myślę, że gdybym nie miała takich kolorów, to byłaby dobra opcja żeby kupić. Podobały mi się słocze na dłoni Stri :) o ile na zdjęciach mnie nie uwodziły to na żywo już było inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda super, choć kolory nie do końca moje. A kredki UD potrafią być bardzo różne, mam brązową Bourbon, która jest rewelacyjna i szarą Pistol, która ma w sobie drobinki i nie jest już taka fajna, chyba jednak wolę avonowe super schocki, bo jakościowo to jest dokładnie to samo, a cena o wiele przyjemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tosted jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ta paletka, idealna pigmentacja, nasycenie cieni

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tą paletkę na swojej liście... a przynajmniej chciałabym mieć możliwość pobawienia się nią. Zestaw kolorków przyjemny :) Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna paletka. podobają mi się poszczególne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie widzialam ze taką mają

    OdpowiedzUsuń
  24. Zieleń jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Opakowanie jest fantastyczne! Kolory również są piękne, ale kupiłabym dla samych tych pawich piórek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna :) Pokaż to pawie oczko w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna paletka
    cienie dobrze napigmentowane ;) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy31.1.13

    Kolory niekoniecznie moje, ale design paletki bardzo przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam i lubię :> tylko kredeczki u mnie brak, a kredeczki 24/7 są na mojej chciejliscie

    OdpowiedzUsuń
  30. Cienie z Urban Decay są czymś, czego zdecydowanie muszę spróbować. Ale ciągnie mnie najmocniej do Naked 2. Teraz tylko wygrać w totka i na pewno ją sobie kupię ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne kolorki i oczywiście design jak to w UD ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne kolorki! U mnie same "nudne" kolorki. Nawet mój mąż ostatnio mi powiedział, że mam w paletce wszystkie cienie do siebie podobne. Niestety taka prawda...:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatni kolor mnie zaciekawił, a co do kredek to dla mnie słynna Super Shock jest aktualnie nie do pobicia

    OdpowiedzUsuń
  34. @Hexx anaTeż zastanawiałam się jak z nią będzie kiedy do mnie dotrze. Studiowałam swatche w necie, ale przyznam że to było błędne koło. Wszystko wyglądało inaczej niż w rzeczywistości. Na szczęście przy poznaniu kolorystyka bardzo zyskuje i dobrze zrobiłam ją zamawiając.

    OdpowiedzUsuń
  35. @MizzVintage Tego się po UD nie spodziewałam :) Przekonałaś mnie żeby skupić się na avonowych kredkach, bo do tej pory mam tylko jedną, a gama przecież jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @niemenka88Uwielbiam go, solo też świetnie wygląda na powiece :) To jest ten typ brązu który nie jest za ciemny i ładnie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  37. @shinodkaNa mojej liście jest już Smoked> wzdycham do niej :D

    OdpowiedzUsuń
  38. @simply_a_womanCieszę się, że nie tylko mi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. @RossnettMają mają, ale to stara kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna paleta, ale niebieski to bym z niej wyrzuciła:)

    OdpowiedzUsuń
  41. @Independent Woman Tak i mimo tego że jest ciepła dobrze komponuje się z moją chłodną tonacją :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @MadlenNie ukrywam że to jest jej ogromy atut ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. @elareeBardzo chętnie jak tylko nadejdzie wiosna, czyli dobre światło :D

    OdpowiedzUsuń
  44. @Alieneczka W użytkowaniu jest jeszcze bardziej przyjemna niż w odbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. @Pink Caster Sugar To prawda, bardzo nęcący :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  47. @Obsession Oj też przygarnęłabym jeszcze jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  48. @Ruda W takim razie mam nadzieję że wygrasz :*

    OdpowiedzUsuń
  49. pierwszy raz o niej czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. @poliiiA widziałaś najnowsze Czarnoksiężnika z Oz? Niebiańskie!

    OdpowiedzUsuń
  51. @aalimkaaNie martw się, u mnie też niewiele koloru, dlatego nie miałam wyrzutów sumienia kiedy sobie zamawiałam pawią paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. @Beauty in English Czyli nie tylko mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. @yzma87Też mam i muszę zamówić jeszcze chociaż fiolecik :D

    OdpowiedzUsuń
  54. @Basia8212 Dobrze że nie jestem osamotniona w moim zachwycie ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. O mamo, ależ piękne te cienie! Takie kolory jednocześnie wyraziste, ale zgaszone (choć to chyba oksymoron?), świetne wykończenie, do tego kredka i baza w paletce - jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bajkowe te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne kolorki :) Ja teraz poszukuję raczej cieni o matowym albo satynowym wykończeniu. Marzy mi się paletka do makijażu twarzy i oczu "More by Demi" z Oriflame... Szczególnie rozświetlacz mnie oczarował. Narazie czekam z nadzieją, że będzie kiedyś na wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. mam ta paletke wsrod jeszcze paru UD i kurcze wszystkie sobie po prostu leza....nie wiem czemu,przeciez sa swietne ...moze przez blysk...

    OdpowiedzUsuń
  59. Większość palet UD wywołuje mój uśmiech (najbardziej jednak Naked). Kiedyś sobie jakąś sprawię :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne kolory (szczegolnie podoba mi sie Smog i Snatch), ale chyba nie dla mnie :). Ostatnio w ogóle nie maluje się cieniami, raczej stawiam na usta.

    OdpowiedzUsuń
  61. @77gerdaTrzeba sobie urozmaicać życie ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. @JuicyBeigeTeż mi się podobają :) Dzisiaj na moich oczętach gości Midlew i Smog :)

    OdpowiedzUsuń
  63. @powiew inspiracjiBo ona wyszła jeszcze przed famą UD w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. @kosmetyczny-przekladaniecMusze przyznać że UD robi jedne z lepszych cieni, błyszczą się jak należy i nie tracą przy tym koloru :) Marzy mi się jeszcze Smoked ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. @BleksiBajkowe to są, ale w najnowszych dwóch paletach Czarnoksiężnika z Oz.

    OdpowiedzUsuń
  66. @AngieNie orientuję się w ogóle w kolorówce Ori ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. @EmiliaMi właśnie ten błysk bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @KaroNie zawiedziesz się :)

    OdpowiedzUsuń
  69. @JoyofjellyJa właśnie wręcz odwrotnie- zawsze oczy, a o ustach często zapominam ;]

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy1.2.13

    Przepiękne kolory, ale jak dla tylko do podziwiania ;) Na co dzień robię makijaż bardzo minimalistyczny, więc na tą paletkę bym się nie zdecydowała. Co innego paletka UD Basic, która kusi, oj kusi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. @Magdalena MagSuMnie właśnie nie kusi, jak dla mnie jest zbyt zachowawcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne kolorki! Ja nadal czekam na moją kolorową paletkę UD :)

    OdpowiedzUsuń
  73. @Iwetto A ja polecam kredki Bare Minerals, Avon może się przy nich schować i zniknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  74. @Iwetto Trudno o dobre swatche :( a szczególnie takie, które faktycznie pokazują potęgę koloru.

    OdpowiedzUsuń
  75. @BambiMam nadzieję, że się doczekasz :)

    OdpowiedzUsuń
  76. piękna ta paletka! dla samego opakowania bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. kredka z UD 24/7 jest najlepszą kredką jaką kiedykolwiek posiadałam w swojej kolekcji!
    poza tym ich cienie są naprawdę rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie przekonuje mnie ta paletka. Jedynie kredkę chętnie bym potestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  79. @SpinkaPolecam, kredka jest naprawdę świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Paw jak się patrzy :) Bardzo zgrana i udana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  81. @Hexx anaWiem, macałam je w Sephorze :) Teraz żałuję że nie wzięłam tego zestawu za stówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. piękne, nasycone te kolorki
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  83. @Jus i Magi co najlepsze tak samo wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Fiolet jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo fajna paletka!

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).