14.02.2013

Pędzle Zoeva - prezentacja // ZOEVA MAKEUP BRUSHES 142 / 223 / 225 / 227 / 317

Jeszcze zanim opisałam swoją przygodę z pędzlami Hakuro, zamówiłam dzięki Hexx anie pierwszą partię pędzli z Zoevy. Nie słyszałam o nich wiele, ale wystarczyła mi całkowicie rekomendacja zamawiającej ;) Podczas wyboru kierowałam się najpilniejszymi potrzebami, którymi okazały  się pędzle do makijażu oczu. 


Dostępne są online na ich niemieckiej stronie. Ceny nie są wygórowane, raczej średnie. Mniejsze pędzle kosztowały około 5-6 euro, większe około 7. Skusiłam się też na żelową kredkę Graphic Eyes w odcieniu Hypnotic, czyli fioletowym. Teraz żałuję, że nie skusiłam się na jeszcze jeden odcień, bo jest miękka, świetnie napigmentowana i całkiem trwała.


Co do pędzelków to każdy przyszedł w oddzielnym opakowaniu, które porównałabym do torebki strunowej. Dodatkowo każdy był jeszcze w koszulce foliowej. Wszystko prezentowało się schludnie, czyli tak jak lubię, a na opakowaniach zamieszczono naklejki z informacją na temat zawartości. 

142 / 223 / 225 / 227 / 317

Przejdźmy do sedna, czyli co dla siebie wybrałam:
  • #142 Concealer Buffer -puchata zbita kulka do korektora. Do precyzyjnych aplikacji raczej się nie nadaje, za to bardzo dobrze rozciera się nią korektor pod oczami, a także aplikuje kremowy róż (chociaż lepszy byłby większy rozmiar ;)
  • #223 Petit Eye Blender - mała puchata kuleczka do rozcierania cieni. Miałam nadzieję że jednak będzie mniejsza, do mojej dolnej linii rzęs jest trochę za duża. Nic straconego, ponieważ jest wykonana tak samo jak ta do korektora, więc będę jej używać do kamuflażu drobniejszych niedoskonałości albo do precyzyjniejszego nakładania cieni w załamaniu.
  • #225 Eye Blender - pędzelek do rozcierania cieni w załamaniu, o okrągłym przekroju. Miękki i elastyczny i wspaniale spełnia się w swej roli.
  • #227 Soft Definer - to bardziej języczkowy puchacz do rozcierania granic między cieniami. Praca z nim to prawdziwa przyjemność.
  • #317 Wing Liner - ścięty pędzelek do brwi lub oczu. Tak jak mała kulka okazał się trochę za duży do moich oczu. Nic straconego, ponieważ Zoeva ma mniejszą wersję. Teraz trochę żałuję że jej nie kupiłam, ale tak to jest przy zakupach online. 
142 / 223 / 225 / 227 / 317
Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona... na razie ;) Żaden włosek nie wypadł, domywają się idealnie, świetnie mi się nimi operuje. Widać także lepsze wykonanie samych trzonków, poza tym są trochę cięższe od znanych mi do tej pory. Przyjemnie leżą w dłoni, mimo tego że są krótsze. Zobaczymy jednak co będzie po dłuższym czasie ;)

Tymczasem chciałam Was poprosić o wszelkie sugestie dotyczące nowego wyglądu bloga. Dajcie znać czy wszystko działa. Mam nadzieję, że nowy szablon przypadł Wam do gustu. Zmiany są potrzebne, ważne żeby były na lepsze. 

100 komentarzy

  1. wyglądają mięciusio;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się ostatnio w pędzle Zoeva obkupiłam i jestem bardzo zadowolona. Polecam pędzel do pudru – to najlepszy pędzel, jaki kiedykolwiek miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pudru mam już Real Techiques, nie wiem czy powinnam go zdradzić ;D

      Usuń
  3. wygladaja ladnie, jak MACki i Sigmy, ale sa duuuzo tansze :) posty o pedzlach, moje ulubione:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam Słońce porównania, ale zdaję się na Ciebie ;D Też lubię pisać o pędzlach, tylko mało o nich ostatnio w sieci, może się zmobilizujesz? :P

      Usuń
    2. w niedalekiej przyszlosci :P

      Usuń
    3. dyplomatyczna odpowiedź ;) :)

      Usuń
  4. Ładnie wyglądają, kredka ma super kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie się prezentują :) ja jednak jak będę kolekcję powiększać to postawię na Real Techniques, jakoś ciągnie mnie do nich i chyba jak zdobędę wszystkie to dopiero wtedy na innych zawieszę oko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladaja identycznie jak Hakuro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiscie jezeli chodzi o wlosie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu już jest wielka rozbieżność i nie ma porówania ;D

      Usuń
  8. wyglądają przyjemnie. muszę się nad nimi zastanowić, bo potrzebuję jakiegoś dobrego pędzelka do rozcierania cieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko działa jak należy :)
    Wyglądają bardzo porządnie :) Szczególnie kulki mnie zainteresowały (wersje do korektora i do oczu lub korektora). Daj znać jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      W porównaniu do pędzli H czuć i widać ogromną różnicę.

      Usuń
  10. Mi szablon bardzo się podoba, wszystko działa :)
    Co do pędzli- wyglądają bardzo porządnie. Niebawem planuję zakup jakiś porządniejszych pędzli i mam właśnie na oku te z Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że jest ok :)
      Nie chcę Ciebie do nich przekonywać, ale zapowiadają się naprawdę dobrze :)

      Usuń
  11. hmm coś czuję, że do listy Sigmowych i RT marzeń, dojdzie jeszcze Zoya ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoeva? Nie mogę na razie z czystym sumieniem polecić, ale wyglądają na solidne i niezłomne ;D

      Usuń
  12. Anonimowy14.2.13

    Zamówiłaś dzięki Hexx, czyli zamówienie zbiorowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, raczej koleżeńska przysługa ;)

      Usuń
    2. Anonimowy14.2.13

      Aha ;) Bo mam apetyt na pędzelki Zoevy i tak się rozglądam kto planuje zbiorowe zamówienie.

      Usuń
    3. ach rozumiem :)

      Usuń
  13. Wyglądają baardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie też wywarły na mnie wrażenie :)

      Usuń
  14. Póki co jestem zadowolona z Ecotools,ale te wyglądają naprawdę fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do końca nie była zadowolona z ET, dlatego zaczęłam szukać innych :)

      Usuń
  15. Tamte róże co miałaś wcześniej, to mi się chyba jakoś tak bardziej podobały :) Ale i tak jest uroczo ^^
    A co do pędzelków bardzo podoba mi się ten do korektora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, ale trochę mnie już przytłaczała ta ciasnota. Potrzebowałam przestrzeni :)

      Usuń
  16. Całkiem przyjemne, ale ja już widzę, że kilka byłoby tak jak u ciebie za wielkie do moich oczu, które z goła same w sobie małe nie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,uważam że powinni jeszcze podawać wymiary na stronie ;)

      Usuń
  17. zakochałam sie w odcieniu kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, fiolety to moja miłość <3 a jak byłam mała ich nie znosiłam, cóż za przewrotność ;D Natomiast niechęć do żółci, czerwieni i pomarańczu pozostała mi do dzisiaj :P

      Usuń
  18. Kuszą! Ale pędzli już mi wystarczy (chwilowo pewnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mogłabym tak napisać, ale większość mojego zbioru się nie nadaje :P

      Usuń
  19. Czytajac recenzje Hexxany rowniez nabralam ochoty na te pedzle. Poki co chce jeszcze kilka Maestro sprobowac a pozniej mam nadzieje przyjdzie czas na Zoeve :) Zycze milej "zabawy" z pedzlami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam nad Maestro, ale ostatecznie zdecydowałam się na Zoevę. Mam nadzieję że to był dobry wybór ;)

      Usuń
  20. Wyglądają przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają bardzo zachęcająco! Gdyby tylko były łatwiej dostępne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyjemy w globalnej wiosce, pomacać nie można ale są na wyciągnięcie ręki :D

      Usuń
  22. No no fajnie sie prezentuja!!!ale zostaje przy Hakuro ;)
    Za to ta kredke chcialabym natychmiast:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niezła i cieszę się że udało mi się dorwać ją na wyprzedaży :)

      Usuń
  23. wygląd na plus, zwłaszcza forma komentarzy :)

    Fajnie te pędzle się prezentują, elegancko bardzo, tak lubię najbardziej.
    Popatrzę sobie jakie mają pędzle do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Wcześniejszy szablon niestety bardzo utrudniał wszystko ;D

      Do twarzy mają fajne jajo, szkoda że mam już podobny z RT ;)

      Usuń
  24. Wyglądają bardzo porządnie :) Ładny komplet sobie złożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach mam jeszcze trzy, wtedy poczuję się spełniona :D

      Usuń
  25. Widać, że są solidnie wykonane. A krótkie trzonki według mnie są wygodniejsze. :) Oby Ci się sprawdziły :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet czuć jak się weźmie do ręki, mój luby też zauważył różnicę :)

      Usuń
  26. Wyglądają super miękko :) szczególnie mnie zainteresowały dwa pierwsze 142 i 223 :). Oby Ci się lepiej sprawowały niż Hakuro :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sądzę że na pewno będą trwalsze ;)

      Usuń
  27. Wyglądają na naprawdę porządne! Aż ma się ochotę przygarnąć chociaż jeden. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann to samo pomyślałam, ale na jednym się nie mogło skończyć :P

      Usuń
  28. Ciekawa jestem twojej opinii na temat tych pędzli, wszystkie wyglądają bardzo porządnie:)
    Nowy wygląd bloga jest bardzo fajny, szczególnie podoba mi się to, że nie ma etykiet tuż pod nagłówkiem, to sprawia, że jest tak przejrzyście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie odnośnie pędzelków jest pozytywne, ale Wiesz jak to bywa ;)
      Zależało mi bardzo na przejrzystości i czytelności bloga, więc cieszę się że to się udało :)

      Usuń
  29. Ciekawie się prezentują.
    Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają na bardzo miękkie pędzle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzle mięciutkie jak kaczuszka?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O kurczę, te pędzle prezentują się niesamowicie :-)!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie się prezentują :) Niby nie potrzebuję nowych pędzli ale mam ochotę kilka zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, chociaż warto z kimś zamawiać bo wysyłka troszkę kosztuje ;]

      Usuń
  34. Szablon jest świetny! :)

    A o pędzlach nigdy nie słyszałam, widać muszę dłużej poszperać w necie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      Ja o nich też dowiedziałam się stosunkowo niedawno ;)

      Usuń
  35. Mam wielką ochotę na te pędzle też za sprawą Hexx :) Szczególnie interesują mnie te do oczu. Ile wyniosła Cię przesyłka do Polandii ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, była dzielona ;)

      Usuń
    2. Po taniości :) N
      Normalnie 11 Euro jest w pełnej wersji, ale tu UPS więc nie ma co marudzić :)

      Usuń
  36. mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzą (lepiej niż HAKURO:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy przetrwają moje testy :P

      Usuń
  37. Wyglądają na solidne:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze słyszę o tej firmie, ale prezentują się ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądają solidnie, oby się sprawdzały tak dobrze jak najdłużej :-) mnie przeraża nazwa tej firmy, nie wiem dlaczego, ale jakaś taka dziwna jest... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanego miziania :))) ja za Twoją sprawą mam zestawy RT no i jeszcze nie rozpakowałam swoich pędzelków oprócz "jajeczka" które jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli jajeczko z Zoevy? Szkoda, że wykupione już ;)

      Usuń
  41. Fajne są:) Próbuję odłożyć trochę grosza na Hakuhodo ale jakoś mi nie idzie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chodzą za mną pędzle zoevy, ale pierwsze w kolejce są RT ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądają! Nie mogę się doczekać "grubszej" recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak się spiszą po dłuższym czasie ;)

      Usuń
  44. Bardzo ładne są :) Szczególnie te do korektora puchate kulki mnie zaciekawiły.
    Czekam na głębszą recenzję tej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. przyzwoicie wyglądają , podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Prezentują się bardzo ciekawie i też nic wcześniej nie słyszałam o takiej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. pędzle wyglądają bardzo atrakcyjnie i profesjonalnie:)ja w swojej kolekcji mam tylko albo aż dwa:)do pudru w kamieniu i do różu:)

    OdpowiedzUsuń
  48. OMG co za pędzelki, od razu widać,że są dobrej jakości. Muszę się ładnie uśmiechną do cioci w Niemczech i zdobyć te cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej i jak te pędzle zniosy próbę czasu??? Lepsze niż Hakuro? Proszę o odp bo właśnie staram sie dokonać wyboru czy rodzime hakuro czy niemieckie zoeva. nie miałam ani jednych ani drugich a chce kupić spory zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie są lepsze od Hakuro i Zoeve zdecydowanie bardziej polecam :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).