23.02.2013

JOY pełen zniżek // KUPONY RABATOWE

Słyszałyście już o tym, że w najnowszym marcowym numerze JOY jest sporo zniżek? Kupony zajmują 7 stron i wydaje mi się, że są godne uwagi. Firm jest wiele, większość znanych i ogólnodostępnych. Są obniżki na ciuchy, biżuterię, kosmetyki i usługi. Koszt gazety to tylko 3,99 , ale sprawdźcie przed zakupem czy z jakiegoś skorzystacie, bo dla samej treści nie warto tego kupować :P Obowiązują tylko w weekend 16-17 marca. 


Kuponów kosmetycznych jest mało, więc postanowiłam wszystkie tutaj wrzucić:

KLIKNIJ żeby powiększyć!

Najbardziej zainteresował mnie ten do Pat&Rub, z którego może skorzystać każdy (bez gazety). Wystarczy że w tych dniach przy robieniu zamówienia online wpiszecie kod JOY, a otrzymacie 20% na całe zakupy. 


Skorzystacie czy odpuścicie?


126 komentarzy

  1. podoba mi się kuponik na makijaż w MAC'u :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe na czym polega "ilość miejsc ograniczona" ;) Trzeba się zapisywać czy jak?

      Usuń
    2. na pewno trzeba się wcześniej zapisać :)

      Usuń
    3. Albo kto pierwszy ten lepszy ;)

      Usuń
  2. A czy jest jakaś zniżka/promocja do Pandory?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo .. to trzeba kupić !!

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cubus i loccitane może :) hmm muszę zerknąć co z tych sklepów można dostać ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzę w kiosku :) W sumie widzę, że w BBW na mgiełkę się opłaca, ale jeśli chodzi o TBS, czy L'occitane, to już średnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyczne promocje to takie trochę naciągane, bo normalnie mają lepsze ;) Ale Rusinowe kosmy warto ze zniżką przygarnąć :)

      Usuń
  7. Anonimowy23.2.13

    Pewnie Yoy jest już wszędzie wykupione ;P Ale będę próbować upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie skorzystam, mam szlaban na zakupy :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też, ale tylko te kosmetyczne ;D

      Usuń
  9. Rzeczywiście fajne zniżki. Szkoda, że nie mam bliżej do MACa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą Złote Tarasy, bo Brock tam maluje ;)

      Usuń
    2. a no zgadzam się xD

      Usuń
    3. Powiedz jej, żeby więcej nagrywała! Oglądam ją od wieków, cieszę się, że w końcu wróciła.

      Usuń
    4. Też się cieszę że znowu nagrywa :D

      Usuń
  10. muszę przeglądnąć tego Joya ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę rzucić okiem do sklepów czy cokolwiek, poza rajtkami i pończochami w Gatcie, mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Joy ma chyba najlepsze takie zniżki, pamiętam jak pracowałam w Tally Weijl, to klientki za tym biegały do kiosków, nieznane sobie panie robiły jakieś spółki przy kasie itp. :D To chyba było u nas 20%, przy większych zakupach naprawdę się opłaca. Tutaj nie ukrywam kuszący jest ten kupon do Pat&Rub, bronie się, wiem że mi nie potrzebne, ale chciałabym wypróbować, co nie co dla zaspokojenia ciekawości :) A jest może kupon do Mohito?
    Swoją drogą nacięłam się na tego MACa, myślałam że to rabat na zakupy i zrobiłam takie gały, ale oczywiście wystarczyło przeczytać, co na kuponie jest napisane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że te kupony to średnio atrakcyjne, fajniejsze są ciuchowe :) Mohito akurat nie ma, a jeżeli chodzi o Pat&Rub to polecam się jakby co :D

      Usuń
    2. Mam takie silne postanowienie oszczędzania, a potem zrealizowania kosmetycznych celi z listy, a tu ciągle takie pokusy! Bardzo dziękuje za ofertę :*

      Usuń
    3. Kupon do Mohito jest w HOT -20% na całą kolekcję wiosna-lato 2013 od 9 do 10 marca :)

      Usuń
  13. Nie skorzystam, bo mało ciekawych sklepów tam widzę, większości nie ma u mnie w mieście. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tylko pokazałam jedną stronę, jest jeszcze 6 ;D

      Usuń
  14. Na pewno się zakręcę za marcowym JOY'em :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, widzę że "moje" sklepy obniżają ... Lecę po Joya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem ciekawa które miałaś na myśli ;)

      Usuń
  16. Szczerze to pupy nie urywa bo zniżki są na drugi tańszy produkt albo przy zakupie na jakąś kwotę nasze zniżki w PL są żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyczne akurat nie zachwycają, ale ciuchowe już bardziej się opłacają ;D

      Usuń
  17. Z kosmetykami szału nie ma, ale rozejrzę się po tych ciuchowych :) Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no akurat nie ma, też spodziewałam się czegoś lepszego :)

      Usuń
  18. ja odpuszczam, ostatnio zrobiłam się dość powściągliwa w zakupie kosmetyków i o dziwo nawet mi się to podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie jeżeli chodzi o kosmetyczne ;D Dzisiaj np wyszłam z drogerii z niczym, natomiast mój men kupił sobie aż 2 ;D

      Usuń
  19. Mnie jakoś nic nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chora normalnie ;D

      Usuń
    2. :) Nie już mam przesyt wszystkiego, poza tym taki czas, że muszę zacisnąć pasa, bo kosztowny urlop za 2 m-ce.

      Usuń
  20. Jutro lece kupić tę gazetkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw zajrzyj czy będzie Ci się opłacało kupić ;D

      Usuń
  21. nie kupię, takie zniżki tylko zachęcają do kupna czegoś czego normalnie bym nie kupiła...a że do zakupów nie trzeba mnie namawiać, więc wolę nie ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to akurat działa odwrotnie: kupię, zapomnę i nie skorzystam :P

      Usuń
  22. U mnie w Olsztynie tylko YR jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tam są też ciuchowe, zajrzyj może Ci się coś przyda :)

      Usuń
    2. Ale wiesz, zwykle tych sklepów, których u mnie nie ma :) Ale, nie potrzebuję w tej chwili, zbieram pieniądze na wyjazd do Oslo :)

      Usuń
    3. Szczytny cel, powodzenia :)

      Usuń
  23. O fajnie :) Muszę się wybrać bo Joy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy coś Ciebie zainteresowało ;D

      Usuń
  24. Dzisiaj trzymałam tę gazetę w łapkach, ale ostatecznie odłożyłam, bo jakichś spektakularnych promocji z których mogłabym skorzystać nie zauważyłam ;) A jak napisałaś - za treść gazety szkoda płacić te 4 zł ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dlatego polecam najpierw przejrzeć te kupony przed zakupem ;D

      Usuń
  25. w tamtym roku zniżki bardziej mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne te zniżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie średnie, ale kryzys mamy to nie ma co narzekać :P

      Usuń
  27. muszę się zorientować do jakich sklepów odzieżowych są zniżki ;) bo z kosmetycznych nic oprócz P&R mnie nie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pat&Rub przygarnę chętnie ze zniżką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególni że od dawna czekałam na dobre promo :D

      Usuń
  29. ja też już łypałam na te łakocie okiem :) no i P&R kusi strasznie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję, że napisałaś o tych zniżkach, bo bym pewnie nie wiedziała.
    A zaraz rozglądnę się po tej stronce pathandrub ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś znajduję ciekawego to zawsze dzielę się tym na blogu ;)

      Usuń
  31. Chyba się skuszę na coś. Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proszę i polecam się na przyszłość :D

      Usuń
  32. ooo proszę dobrze wiedzieć :)
    może się przyda tym bardziej że to promocje na marzec więc będzie już na koncie świeża gotówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe właśnie, żeby tylko pieniądze były to można korzystać :D

      Usuń
  33. Super notka :)bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałam się skusić, bo mam upatrzoną kieckę w Mohito, ale już przeczytałam w komentarzach, że do Mohito nie ma:( Szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupię, w końcu cztery złote to nie majątek.
    A kto wie, być może się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie, tak samo pomyślałam :)

      Usuń
  36. W HOT też zniżki, ale ciuchowe :)

    OdpowiedzUsuń
  37. oo chyba sobie zakupię tego Joya, widziałam dzisiaj i miałam wziąć, ale jakoś tak ...wypadło mi z głowy :P jutro sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę jutro kupić joya;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy24.2.13

    Zazwyczaj kupuję Joy'a, ale znudziła mnie treść, która w każdym numerze jest podobna! Widzę, że i tak będę musiał kupić : ))

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno skorzystam ze zniżki Pat&Rub:)

    OdpowiedzUsuń
  41. dzięki za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie raz będą mieć takie kupony ;)

      Usuń
  43. ooo super ze piszesz o tym bo nigdy nie kupuje tej gazety a kilka bonow by sie przydaaalo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie kupuję, ale tym razem wzięłam dla kuponów ;D

      Usuń
  44. Z braku kasy muszę odpuścić, ale nie rozpaczam zbytnio, bo na wsi w Często to i tak nie ma większości joyowych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  45. Może jest jakaś zniżka do Zary :D ? Szkoda że zniżka do Bath & Body Works dotyczy tylko mgiełek bo mam ochotę na kolejną świeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Żeby dostać zniżkę trzeba zazwyczaj spełnić wiele warunków, a to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku kosmetyków niestety tak ;)

      Usuń
  47. Dzięki za info o P&R :)

    OdpowiedzUsuń
  48. P&R yes! :D dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Akurat będę w Londynie.. Ale wole zakupy w Londynie:D

    OdpowiedzUsuń
  50. kurcze blaszka szkoda,bo mieszkam w UK i ominie mnie promocja:(a szkoda.....
    i to w okolicach moich urodzin,bo mam 19marca:)
    a to peszek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz pocieszyć się zakupami w UK, w końcu tyle tego macie ;D

      Usuń
  51. ech kupiłam ten numer, ale jeszcze nawet nie zdążyłam zniżek przejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzieć czemu są na końcu, a przecież są najciekawsze na tle całości :P

      Usuń
  52. O, ja na pewno skorzystam z kuponu TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mnie na szczęście nic nie kusi :)
    P.S. W końcu założyłam swojego bloga - jak masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. a ja mam pytanie czy są może jakieś zniżki do Reserved, a jeśli tak to jakie? bo czaję się tam na jedną torebkę, ale szkoda mi trochę wydać na nią 139 pln :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , niestety nie ma. Ale Hot ma jeszcze jakieś kupony ;)

      Usuń
  55. Z pat&rub skorzystam - dziękuję za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
  56. suuper :D muszę szybciutko kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. obecnie do każdego zamówienia na stronie Pat&Rub można wybrać sobie 10 próbek z 25 proponowanych. Próbki mają wielkość od 3 do 6 ml ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, czytałam o tym ale jakoś wolę poczekać na zniżkę :D

      Usuń
  58. Ciekawe kuponiki;) Muszę upolować joy'a;)

    OdpowiedzUsuń
  59. 20% to sporo, a jak jeszcze się doda inną, bo u nich się łączą promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  60. gdyby nie inne wydatki chętnie bym pochodziła po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie! chyba się skusze i jutro pobiegnę do kiosku ! :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).