17.02.2013

Makijaż pawie oko // URBAN DECAY Preen Palette

Weekend zawsze sprzyja moim makijażowym eksperymentom. Mam więcej czasu i mogę w końcu poświęcić więcej niż 20 minut na zmalowanie czegoś ciekawego. Tym razem sięgnęłam po pawią paletkę Urban Decay, którą już Wam pokazywałam na blogu [KLIK]. Szkoda tylko, że światło nie dopisało, ale skoro obiecałam to postanowiłam wrzucić klika zdjęć. 



W świetle dziennym kolory nie są niestety zbyt widoczne. 


W sztucznym trochę lepiej:


Ogólnie na ruchomej powiece są trzy kolory: w wewnętrznej części powieki zieleń Mildew, na środku niebieski Painkiller i w zewnętrznym kąciku fiolet Flash. Załamanie powieki i powyżej zaznaczyłam jaśniejszym brązem Toasted, natomiast dolną linię ciemniejszym cieniem Smog. W wewnętrznym kąciku nałożyłam odrobinę brokatowego Sntach'a. Kreskę wykonałam przy pomocy kredki Urban Decay 24/7 dołączonej do paletki. Makijaż miał prezentować się dziennie, więc nie jest bardzo mocny. 


Zdarza się Wam poszaleć kolorystycznie ? 

140 komentarzy

  1. dla mnie kolorystyczne szaleństwa to codzienność
    uwielbiam kolorowe makijaże ;)
    nuda nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za szybko klikło mi się

      oczko ładnie zmalowane ;)
      ten niebieski mi się podoba ;)

      Usuń
    2. Niebieski jest bardzo wyrazisty, świetnie się nim robi kreski :)

      Usuń
  2. mam tę paletkę i wedle mnie można z niej wiecej uzyskać, tutaj efekt słaby, w sensie pigmentacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt słaby bo niestety nie mam super sprzętu i lampy ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne połączenie :)
    Może wypróbuję takie połączenie u siebie :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, od czasu do czasu można strzelić sobie kolorowe oko ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wymalowane oko. Pawie oko kojarzy mi się z bardziej intensywnym niebieskim, ale ta kolorystyka idealnie pasuje do tego określenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama paletka zawiera wszystkie potrzebne odcienie, chociaż wolałabym żeby Snatch nie zawierał brokatu.

      Usuń
  5. Piękny makijaż! Bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to "słyszeć" od Ciebie :*

      Usuń
  6. Podoba mi się bardzo :) trochę mocniej zaznaczyłabym jedynie brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię ich mocno zaznaczać, tutaj jest jedynie cień do brwi i żel Celii ;)

      Usuń
    2. to samo chciałam napisać :)
      do mocniejszego oczka minimalnie mocniej brwi :D

      Usuń
  7. Ale słabiutkie te cienie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do notki o paletce to się przekonasz czy słabe ;)

      Usuń
  8. Podoba mi się!
    Widzę fajne kolory, które wspaniale wydobywają kolor Twojej tęczówki i do tego zaspokoiłaś mnie zdjęciowo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, raz na jakiś czas mam ochotę na wrzucenie makijażu, ale bez dobrego oświetlenia wychodzi jak wychodzi :P

      Usuń
  9. Bardzo spokojny, a jednak ma coś w sobie co przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatnie, subtelnie, bardzo efektownie, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości trochę bardziej wyrazisty, ale cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  11. Lubię takie kolorowe makijaże szczególnie latem i na imprezy :) Ostatnio jednak szaleję z zielonym kreskami, wystarczy że za oknem jest szaro - na twarzy już nie musi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się spodobał ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie ale troszkę mdło ... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne połączenie kolorów i subtelne przejścia achhh żebym ja tak umiała...piękny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej filozofii nie ma, tylko rozcieranie ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie!!! :) Ja to wręcz uwielbiam szaleć z kolorami na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z reguły smętne brązy lądują, dlatego w wolnym czasie sięgam po kolory :)

      Usuń
  16. Jaaa, ale piękny :) Podoba mi się kształt kreski.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie współgra z tęczówką :)
    Wstyd się przyznac ale moje oczy oprócz kolorów ziemi to dawno nie widziały, a jak już mi się zdarza to jakiś morski turkus na dolną linię rzęś ale to tyle szaleństwa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się u mnie też tak jest na co dzień ;D Nic tylko ciągle buraso-smętasy :)

      Usuń
  18. Fajnie,podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda na twojej powiece, ale za taką cudną kreskę to ja bym nawet 2 flaszeczki wiśniówki domowej roboty oddała. kreska cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie bym skosztowała ;D

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba!
    Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten makijaż :). Lubię takie połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że rzadko takie noszę, ale spodobała mi się ta kolorystyka :)

      Usuń
  22. Dawno już nie eksperymentowałam z kolorem. Kiedyś dzień w dzień szalałam z cieniami na oku, a teraz jakoś tak przestałam ;( Śliczne połączenie :) Ale, ładnemu we wszystkim ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, Olu dziękuję za komplement :* U Ciebie też zawsze fajne makijaże się pojawiają :)

      Usuń
    2. Przeciętniaki :) Ale też dzięki ^^

      Usuń
  23. Mi też się podoba, bo ładnie podkreśla Twoją tęczówkę :) W sztucznym świetle ma ona śliczny kolor :) Ja muszę dokupić kilka cieni w Inglocie to też pokombinuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tęczówka raz jest szara, raz zielona w zależności od światła, dlatego tak różnie wygląda ;D Też wybieram się do Inglota, po okrągłe cienie, które podobno wycofują ;]

      Usuń
  24. Woow. Super makijaż :] muszę coś podobnego sobie na oku wymalowac :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny jest! :) Ale rzeczywiście słabo widać, bo na moim monitorze zielonego nijak nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bez dobrej lampy się nie obejdzie w przyszłości ;)

      Usuń
  26. ładnie, fajne kolorki :) ja na co dzień nie mam czasu na malowanie, mój makijaż to minimum środków i czasu na niego przeznaczonego :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak samo, dlatego lubię sobie pofolgować w weekend :)

      Usuń
  27. Pawie oko z klasą. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny makijaż :) a tęczówkę masz boską!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz śliczny kolorek tęczówki :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy17.2.13

    Ładnie ;) A ten niebieski piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu cieniowi przekonałam się do tego koloru ;) Lubię nim robić latem samą kreskę, efekt jest bardzo fajny :)

      Usuń
  31. no racja, niektore zdjecia nie oddaja tak kolorow, jak powinny, co nie zmienia faktu, ze tam gdzie juz je widze to mi sie makijaz baaardzo podoba, przede wszystkim kreska na dolnej i gornej powiece :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, zamiast wydawać kasę na kosmy powinnam kupić porządną lampę ;) Chyba z 300 zdjęć zrobiłam, żeby wybrać te kilka :P

      Usuń
  32. Podoba mi się :) Makijaż bardzo ciekawy kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, bardzo mi się podoba :D Pamiętam, że kiedyś chyba miałam podobny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie! Kolory pięknie się przenikają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozcieranie, rozcieranie i jeszcze raz rozcieranie :D

      Usuń
  35. Kolorowe szaleństwa nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam, są dla każdego :D Czasami trzeba się trochę pokolorować :D

      Usuń
  36. Pieknie wyglada. Tak, czasem podczas weekendow tez poszaleje z kolorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zobaczę efekt tego szaleństwa ;)

      Usuń
  37. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. W sztucznym świetle dużo lepiej :) Lubię takie kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem wiem , w przyszłości będę robić z lepszym światłem ;)

      Usuń
  39. Chyba pierwszy raz widzę Cię w takim mocniejszym makijażu na oku i jest naprawdę fajnie! Co więcej u mnie kolory nie są słabe, ani mdłe i makijaż wygląda na dość wyrazisty, jak na dzienniaka, ale jak najbardziej pozytywnie :) Bardzo mi się podoba te połączenie kolorów, zwłaszcza ten fiolecik w zewnętrznym kąciku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fiolet to mój ulubiony odcień z całej palety, często go noszę na całej ruchomej powiece ;)

      Usuń
  40. Bardzo fajne przejście kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna tęcza! Muszę sprawdzić jak u mnie by podobny motyw wyszedł:) Iwettozdolniaszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na pościora z Twoim wykonem ;D

      Usuń
  42. bardzo ładnie :) chociaż ja na co dzień maluję się delikatnie, u kogoś zawsze podziwiam takie barwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście źle się czuję w delikatnym, szkoda bo zawsze to szybciej rano ;]

      Usuń
  43. Piękne pawie oczko zmalowałaś :) Pasują Ci takie kolory. Chociaż w gruncie rzeczy odnoszę wrażeniem, że jakiego koloru byś nie nałożyła, to i tak za każdym razem jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się mylisz, nie pasują mi ciepłe czerwienie, żółcie i pomarańcze ;) Unikam jak ognia :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Dzięki za podzielenie się opinią :)

      Usuń
  45. bardzo mi się podoba;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajny makijaż...
    ja tam uwielbiam szaleć z kolorem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piekne pawie oczko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładny, na dzień też się nada :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi się makijaż bardzo podoba! Jak tylko gdzieś czytam że pawie oko ma być to od razu oczyma wyobraźni widzę miliony kolorów i kicz, a u Ciebie wyszło to tak, że mogłabym spokojnie do ludzi wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam z tym do ludzi i jakoś się nie krzywili wiec było chyba ok :D Lubię kolorowe wariacje ale z umiarem ;D Cieszę się że Tobie także się podoba :D

      Usuń
  50. Bardzo fajny, jednocześnie ciekawy i nieagresywny:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładnie :)
    Ja ostatnio jestem niebywale nudna jeśli idzie o kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego naszło mnie na taką weekendową odskocznię :)

      Usuń
  52. Bardzo fajnie się prezentuje :) Ja ostatnio chciałam zmobilizować się do tego, by mój makijaż był nieco bardziej zróżnicowany, ale pośpiech i wrodzone lenistwo nie ułatwiają mi tego postanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :D Dlatego w weekend lubię stworzyć coś nowego :)

      Usuń
  53. Świetne kolorki w sam raz na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja tam nudziara jestem, bo do dziennego makijażu głównie szarości używam, ale Twój post mocno mnie zainspirował i dał kopa do działania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na co dzień trzymam się bezpiecznych kolorów ;D

      Usuń
  55. Iwa! Ale Ci to ładnie wyszło! Chętnie bym coś takiego na swym oku zmalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ale Ci ładnie! pasują Ci takie kolory! świetne oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Iwetto, jak pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi się podoba :D

      Usuń
  58. Bardzo ładnie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie się prezentują te kolorki:) też lubię eksperymenty z kolorami:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko w wolnej chwili tak się marzę, na co dzień czasu jednak brak :)

      Usuń
  60. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  61. MAkijaż bardzo mi się podoba:):)ja na codzien nie uzywam cieni wogole..mam duze oczy i szczerze to mam problem z podkresleniem ich...

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczny makijaż :) Bardzo ładne kolory dobrałaś .

    OdpowiedzUsuń
  63. Baaaardzo ładny makijaż,nie krzykliwy ale bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne pawie oczko! Mi zawsze brakuje odwagi i umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ladne pawie oczko CI wyszlo i bardzo kolorki pasuja do Ciebie :) tez mam ta paletke :) w sumie jedna z UD odkurzylam wczoraj ,moze pora na ta teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładny makijaż, świetnie ci podkreśla oczka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. pikny pawik! ;) marzy mi się ta paletka UD <3

    OdpowiedzUsuń
  68. jestem dość ekscentryczną osobą i najczęściej maluję oczy w czerwonych tonacjach, ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  69. sliczny makijaz:D bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).