20.01.2013

Zachcianki // SLEEK, MUA, REAL TECHNIQUES, L'OREAL, GUERLAIN

Kolejny raz Marta z bloga Hunger for beauty okazała mi swoją dobroć i pośredniczyła w moich zakupach z UK. Zróbcie mi tę przyjemność i zajrzyjcie na jej bloga. Gwarantuję, że Was zainteresuje, szczególnie że ostatnio opublikowała obszernego posta z przeglądem swoich ulubionych mazideł do ust. 
Co do samych kosmetyków znowu skupiłam się na kolorówce ;) Nie mogło zabraknąć Sleekowych paletek. 


Nad Darks zastanawiałam się tak długo, że przestały być dostępne w PL. Przestraszyłam się, że już jej więcej nie dostanę i podjęłam decyzję. Kolory niesamowicie mi się podobają, tak samo jak w limitowanej paletce Sparkle 2. Grzechem było obu nie kupić i w ten sposób moja kolekcja liczy już sobie 6 sztuk. Absolutnie nie mam wyrzutów sumienia w tej kwestii, bo są świetnej jakości i tak jak moja pierwsza Storm, mam nadzieję że będą mi długo służyć. 


To samo tyczy się kolejnych cieni Loreal z serii Infaillible, o których obszernie już pisałam [KLIK]. Skusiłam się na dwa odcienie, które u nas są ciężko dostępne, mianowicie 032 Sassy Marshmallow (nietypowy szary błękit) oraz 037 Metallic Lilac (chłodny metaliczny fiolet). Do gromadki przyłączyła się też paletka MUA Pink Sorbet w naturalnych różowo- brązowych odcieniach. Z tej firmy też już mam kilka innych cieni i zadziwia mnie ich jakość w porównaniu do ceny. Wypiekane trio kosztuje coś około 13 zł, pojedyncze 6zł, a są świetnie napigmentowane i ładnie błyszczą. Z resztą na pewno napiszę o nich więcej w najbliższym czasie :)


Skusiłam się także na pędzle Real Techniques. Kolejne dwa dołączyły do wcześniej opisywanych [KLIK]. Większy to Expert Face Brush, czyli puchacz do podkładu, mniejszy natomiast to Setting Brush, który jest bardzo wszechstronny, ale najczęściej używam go do rozświetlacza. W tym przypadku także jestem bardzo zadowolona, są zdecydowanie warte swojej ceny. 


Marta była tak miła, że udostępniła mi odsypkę kulek Guerlain -Rose. Od pierwszego użycia uległam ich czarowi i magicznemu wpływowi na moją buźkę. Coś niesamowitego! Już zaczynam rozmyślać nad pełnym opakowaniem ;) 


Do paczuszki trafiło jeszcze kilka drobiazgów, między innymi pomadka Loreal oraz lakier Nails Inc. Co do tego drugiego, to był dołączony do gazety za 2 funty. Szokujące jest porównanie ceny z polskimi, bo w Spehorze kosztuje 69 zł ;) Zadziwia mnie ta ogromna dysproporcja, dlatego cieszę się że mogę go wypróbować. I na koniec coś co rozweseliło mnie baaardzo, czyli skarpetki w pingwiny!


Jeżeli czytałyście mojego poprzedniego posta to wiecie, że lubię ten motyw :D Pingwiny nie dość że fajne, to jeszcze ciepłe. W sam raz na nadchodzące mrozy! Nie zapomnijcie wspomnieć w komentarzu o czym chciałybyście najpierw przeczytać ;)

122 komentarze

  1. Ta obie paletki sleeka posiadam i jestem nimi zauroczona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zakupy :) Expert Face Brush to mój absolutnie ulubiony pędzel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy poleczasz te pedzle. Wiele dziewczyn o nich mowi. ale jakos sie nie skusilam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @toniaMają coś w sobie, dobrze zrobiłam że je kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. @eweska Polecam, są naprawdę dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  8. @EvMój już chyba też, pobił mpojego Sephorowego ulubieńca ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sleeki mam, meteoryty mam, pędzle chcę! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. @GosiaW tekście jest odsyłacz do recenzji moich poprzednich pędzli RT. Tych używam stosunkowo krótko, ale już widzę że jakościowo niczym nie różnią się od moich poprzednich. Szczerze je polecam, są lepsze od Hakuro, Inglota czy Sephorowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zakupy!
    Pędzli zazdroszczę i to strasznie, ale mam nadzieję, że kiedyś w końcu i ja się na nie skuszę.
    Słyszałam o nich wiele dobrego!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sparkle 2 mnie strasznie kusi
    ale rozsądek mówi NIE :))))))))

    pędzle cudniaste :) mam jeden do różu/bronzera i zachwycona nim jestem
    strasznie milutki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej chciałabym pędzle i paletki Sleekowe :) No dobra, skarpetki też mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiesz, jaka teraz mam mine, smieje sie jak glupia do sera :))) Dziekuje!!!!!! :)
    Dziekuje tez wszystkim, ktorzy zajrzeli na mojego bloga i zdecydowali zostac na dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @cammiehahaha polecam, nie zawiedziesz się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie Sleek! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te kuleczki z Guerlain :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skarpetki są urocze! A reszta rzeczy też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @KosmetyczkaAniJeżeli będziesz miała możliwość, to nawet się nie zastanawiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @Alieneczkaeee tam rozsądek phi :P

    OdpowiedzUsuń
  21. @Kejmiskarpeciory rulez :D

    OdpowiedzUsuń
  22. @youriturielNo mam nadzieję, że to Ciebie zdopinguje do częstszego pisania ;D Szkoda żeby taka wiedza i doświadczenie marnowało się dla jednej osoby ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  23. @Wszystko co mnie zachwycaa jakie mięciuchne i jeszcze z antypoślizgiem :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam paletki ze sleeka! ostatnio ultra mattes dostalam od chlopaka;)
    Zrobilam nia makijaz. Mial byc dzisiaj ale chyba bedzie jutro:(

    OdpowiedzUsuń
  25. pedzelki chodza za mna ostatnio :D meteoryty mam i chyba puszcze w swiat bo mi nie robia nic na mineralach ;) pewnie na fluidzie by robily, ale nie bede maltretowac twarzy fluidami , bo mineralki lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj te kuleczki kuleczki chyba i ja sie w koncu skusze ;) bardzo ciekawe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  27. z paletką Darks miałam tak samo - długo się zastanawiałam (dlaczego?!) i kupiłam dopiero niedawno ;)
    czekam na Twoją opinie na temat pędzli!

    OdpowiedzUsuń
  28. Udane zachcianki, bardzo :)))

    Za mną na nowo chodzą Smocze kulasy, ale nie wiem czy powinnam ;)))

    Sleek w postaci cieni mnie nie kusi, ale za to wybrałam sobie face Form i Blush by 3 w dzikich kolorach :D

    Przyjemnego używania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hah! Czekam na Twoją recenzję meteorytów :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Sleek'a i nie mogę się doczekać kiedy powiększę swoją kolekcję. Jak na razie mam tylko dwie, ale wiem, że na nich się nie skończy ;) Bloga oczywiście odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam Darks, ale nie umiałam obsłużyć się tą paletką, więc ją sprzedałam, a na jej miejsce kupiłam dzisiaj Naked 2 :P Za to Sparkle 2 mogłabym przygarnąć, ale rozsądek podpowiada mi, żeby jej nie kupować ;)

    Jeśli chodzi o pędzle, to od dawna mam ochotę na blush brush z RT, ale to jeszcze nie teraz. Ale myślę, że przyjdzie na niego pora :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam koleżanki w Anglii i z tego co pisały to jedna paleta Sleek kosztuje tam ok. 45zł na nasze. A ja myślałam, że mają taniej...

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesłodkie te skarpetki! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. och chciałam ostatnio zdobyć ten setting brush RT i nie było:( zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne skarpetki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też uwielbiam pingwiny ;D

    takie zachcianki to można miec ;) a czy te pedzle RT są miękkie? czasami na nie patrze i w zasadzie nie wiem ktore wybrac, i czy to bedzie dobry wybor..cos do mineralnego pudru może polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. @Hexx ana Wysłałam e-maila :) Sprawdź skrzynkę!

    OdpowiedzUsuń
  38. @ernestyna Superdrug ma ciagle jakieś promo a poza tym w UK te 8 czy 10 Funtów za tego typu kosmetyk to tak, jakbyś kupowała u Nas Essence. Nie sposób tego przeliczać na złotówki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz powody do radości - same skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pingwinomaniaczka :D Też je lubię :) Ta cena lakierów Nails INC też mnie fascynuje, z tym że moim zdaniem ich jakość odpowiada raczej temu, ile kosztuje jako gratis z angielskim czasopismem ;) Idę obczaić tę nową paletkę od Sleek, bo jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja mam bazę rozświetlająca Guerlain i jest świetna...pędzelki RT uwielbiam!!:D

    OdpowiedzUsuń
  42. no no no ! ładnie się obłowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Guerlain -Rose, mam i kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. od niedawna sama jestem posiadaczka tych cudownych pedzli , paletki Sleek bym przygarnela do kolekcji ;) super skarby

    OdpowiedzUsuń
  46. O jak Ci dobrzeeee:D:*

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolorystyka MUA jest przepiękna :)
    Będę wyczekiwała bliższej recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  48. kuszą mnie te paletki Sleek przeogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. o kurczę, same dobroci!
    Z pędzla Expert Brush na pewno będziesz zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Sparkle 2 chyba będzie moja, bo mnie kusi mocno. Darks niby też, ale jednak wolę odrobinę błysku! :))) ŚWIETNE zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  51. Pędzel Expert Face Brush zamawiam wkrótce, będzie to mój pierwszy pędzel z tej firmy ale nasłuchałam się tyle dobrego, że aż mnie skręca :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Same dobre rzeczy :) Przygarnęłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. kupuj kuleczki kupuj - już wiem u kogo będę załatwiać odsypkę ;PP
    świetne zakupy
    pzdR
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  54. ha ha ha mnie Marta tez namowila na kulaski i kupowalysmy razem :) tzn ona kupila i mi poslala. Uwielbiam efekt na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  55. @SolidaryExpensiveważne, żeby w ogóle się pojawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. @Candy KillerChyba masz rację, że lepiej się sprawują na fluidach. A jakie masz kulki?

    OdpowiedzUsuń
  57. @Pigeons BeautyNa pewno się pojawi recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  58. @Hexx anaodpisałam, sprawdź może spam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. @Hexx anaA mnie ze Sleeka właśnie nic nie kusi oprócz cieni, właśnie ze względu na dzikie kolory. Pokaż na blogu, może mnie przekonasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. @niecierpekChyba nie będzie zbytnio odbiegała od Twojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. @GingerU mnie też zaczęło się skromnie- od jednej ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. @KarotkaAch ten rozsądek, psuje całą przyjemność z kupowania ;) Z naked mam nadzieję, że będziesz zadowolona tak samo jak ja, a jeżeli chodzi o pędzle RT to ja mam ciągle ochotę żeby powiększyć swoją gromadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. @heavenrainjasne że są miękkie! Na dodatek bardzo dobrze się domywają. Do minerałów polecam Flat topa, bo Blush Brush jest za bardzo puchaty i sprawdza się dobrze tylko przy prasowanych.

    OdpowiedzUsuń
  64. @KatalinaZa to Wishlista się skróciła ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. @kosmetyczny-przekladaniecahahaha w życiu nie zapłaciłabym 70zł za lakier do pazurów, no chyba że spełniałby życzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  66. @Rudaaa12Warto było oszczędzać ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. @Marteczka KaTeż pałam do nich coraz większym uczuciem ;D

    OdpowiedzUsuń
  68. @elareeDzięki, całkowicie zaplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  69. @EmiliaMam nadzieję, że też jesteś z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. @rainy girl is meWierz mi, to nie jest jeszcze szczyt mojego kosmetycznego spełnienia, to dopiero początek :D

    OdpowiedzUsuń
  71. @Kosmetyczna KrainaNie tylko kolorystyka, jakość też :)

    OdpowiedzUsuń
  72. @YenneferdŻadnej nie masz? Szokujesz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. @missesstyleMasz rację, już jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  74. @KaroJa właśnie nie mogłam się zdecydować którą wybrać i trzeba było wziąć dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. @DoniaMogę tylko napisać, że dobrze czynisz i się nie zawiedziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. @Angel - Kosmetyki bez tajemnicBo wszystko było zaplanowane, zero przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Darks jest cały czas na Allegro i w sklepach internetowych ;) mam ją w planach i mnie przestraszyłaś, że się coś zmieniło, bo tydzień temu je obserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  78. W UK, są pewnie taniej niż u nas, co nie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  79. @Jus i Maghahaha nie ma sprawy, tyko na które się zdecydować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. @Baby Jane HudsonPrzypuszczam, że moje pochodzą z tego samego zakupu ;P Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  81. @Iwettono nie wiem, nie wiem, póki co jesteś jedyną podejrzaną, chyba, że ktoś jeszcze się na blogach ujawni;D

    OdpowiedzUsuń
  82. Sleeki jakoś przestały mnie kusić, ale pędzle RT są u mnie na tapecie :P

    OdpowiedzUsuń
  83. świetne zakupy! mocno mnie kusza pędzle i chyba niedługo trafią do mojego zbioru

    OdpowiedzUsuń
  84. @Wenatak, bo znowu się pojawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. @WenaNieznacznie taniej, ale mają ciekawe promocje. Większość prezentowanych rzeczy kupiłam 3 za 2, czyli najtańsza rzecz gratis ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. @GreatdeePolecam pędzle, nie ma co się zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  87. @MrsOccluencyPolecam, są trwałe, miękkie, nie gubią włosia i świetnie się domywają. To naprawdę pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. @Iwetto (nie mogę zlokalizować opcji odpowiedz) - rozsądek rozsądkiem, ale ograniczony budżet też swoje robi :P Cały czas czekam na wypłatę za styczeń (w sensie czekam do lutego), bo skoro pracuję dwa razy tyle, to i kaski powinno być dwa razy tyle :D Myślę, że zostawię co nieco na targi kosmetyczne, bo na początku marca są w hali MT Polska, wybierasz się może? Już widzę oczyma wyobraźni jak bardzo obkupię się w lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  89. a ja nie moge sie do sleeka przekonac ladne sa dobre sa a ja ciagle na nie. pedzle i kuleczki bardzo mnie kusza. jak chcesz jeszcze jedna paletke do kompletu to ja z checia tobie oddam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. @KarotkaNie wiedziałam że teraz będą :) Z reguły odwiedzałam te jesienne przy Prądzyńskiego :) Zastanowię się ;D

    Guziczek do odpowiedzi jest pod zdjęciem, chyba że go nie ma to napisz, najwidoczniej się popsuł ;D

    OdpowiedzUsuń
  91. @Joanna JoSprzedaj na Allegro będziesz miała zysk :D A jaką masz paletkę? Bo ja mam jeszcze kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. ta z naturalnymi kolorami, dostalam w glosy box, nie mam konta na allegro, a na ebay mi sie zupelnie nie oplaca glowy zawracac.

    OdpowiedzUsuń
  93. Tez mialam to trio z MUA, w tym samym kolorze... Niestety uzylam raz i wyrzucilam. Okropne cienie, daly taki tandetny look, ze wiecej sie nie zdecydowalam ich uzyc. Ale moze u Ciebie sie sprawdza, oby... Polecam natomiast paletke z MUA "Heaven and Earth" - bardzo fajny zestawik cieni. Teraz czaje sie na MUA Undressed, podobno zamiennik ktorejs z palatek Naked UD.
    Natomiast paletki Sleek to moje zdecydowane ulubienice, sama mam 6 czy 7 sztuk a Darks dostalam od siostry na gwiadke i tez uwazam, ze jest super. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  94. @Joanna JoTo albo chodzi o Au NAturel albo Oh So Special, obie zdaje się mam :) W takim razie zrób rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  95. @MT031979Fakt trio z MUA daje niezłe rozświetlenie i to mi się podoba. Używam jej kiedy mam zszarzałą, zmęczoną twarz i działa cuda. Nadaje taki promienny, świeży wygląd :) Najjaśniejszego cienia używam jako rozświetlacza, oczywiście w małych ilościach ze względu na skład ;) Jestem z niej bardzo zadowolona, ale cienie przez ten błysk gubią kolor (przypominają mi bardzo ruby rose).Dlatego brąz nakładam na całą powiekę i w załamaniu, bo jako najciemniejszy tyko on jest widoczny na oku ;)Reszta daje poświatę.
    Sleeki to także moi faworyci, jestem ciekawa na jakie jeszcze paletki się zdecydowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  96. Na widok Sleeka zawsze się ślinię ;) jestem uzależniona od tych paletek :D

    OdpowiedzUsuń
  97. @SheWomanja chyba mogę to też już potwierdzić u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  98. Moja ulubiona paletka Sleek to Oh so special - bardzo fajne zestawienie kolorystyczne i kilka matowych cieni. Polecam jej zakup. Mam tez Au Naturel, Storm, Paraguaye i Darks (i backup Au Naturtel). Bardzo mi sie podoba ta nowa Respect i byc moze sie w nia zaopatrze:) A i dzieki za cynk o promocji na stronce MUA, juz leci do mnie m.in. paletka Undressed - patrzylam na paru blogach na porownanie jej do UD Naked i to jest normalnie kopia UD:)

    OdpowiedzUsuń
  99. @MT031979Mam Oss i też bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. paletkami bym mogła sie z chęcią zaopiekowac :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Haaa! A ja posiadam jedną paletę ze Sleek <3 po prostu uwielbiam jest super wydajna:) Dostałam od mojej sis paleta nr 594 :)

    OdpowiedzUsuń
  102. bardzo fajne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).