11.01.2013

Nudne trio // NYX Eyeshadow TS 19 - Barely There, Champagne, Root Beer

Macie czasami tak, że musicie wykonać szybko makijaż i nie chce Wam się zastanawiać nad jego kolorystyką? Ja mam tak często, bo niestety makijaż jest moją ostatnią poranną czynnością przed wyjściem do pracy. Z tego powodu jeżeli coś innego się przeciągnie, np zagapię się na DDTVN, za długo będę układać włosy lub po prostu zaśpię, wtedy sięgam po mini paletkę. 


Nie ukrywam, że mam ich wiele, ale na sporą uwagę zasługuje paletka NYX w naturalnych odcieniach. Nie ma swojej ogólnej nazwy, ale w sklepie internetowym można ją znaleźć pod numerem TS19. Charakteryzują ją także nazwy pojedynczych cieni, czyli Barely There, Champagne, Root Beer. Wszystkie mają wykończenie perłowe i mają miękką strukturę, troszeczkę lubią się osypywać. Trwałości oczywiście nie ocenię, ponieważ moje powieki zawsze wymagają bazy pod cienie. 


Barely There to cytrynowo-złoty odcień. 
Niech Was nie zmyli, bo jest dosyć widoczny na powiekach.


Champagne  jest połączeniem miedziano-złotych tonów. 
Zdecydowanie najcieplejszy z całej trójki 
 i chyba najlepiej prezentujący się na ruchomej powiece. 


Root Beer to chłodniejszy brąz, 
idealny do nakładania w załamaniu powieki. 


Dzięki takiej kompozycji kolorów można stworzyć dowolny makijaż. Sądzę, że sprawdzi się u każdej minimalistki, stawiającej na ładny efekt i dobrą jakość. Poza tym świetnie odnajdzie się w każdej kosmetyczne, nawet mojej mimo tego, że posiadam chłodny odcień skóry. Przyjrzyjcie się jej bliżej kiedy będziecie odwiedzać salon NYXa, a jeżeli jesteście ciekawe na co jeszcze warto zwrócić uwagę zapraszam do zapoznania się z tym postem [klik]. I jak Wam się podoba ta paletka?

112 komentarzy

  1. Przyjemne dzienniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Barley there, to zupełnie jak pomadka Sleeka! ;)Muszę powiedzieć,że bardzo udana ta paletka, idealny zestaw na codzień! Champagne i Root Beer z tej trójki chyba najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @AktualnaaWbrew pozorom fajny makijaż wychodzi przy ich pomocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @lacquer-maniacsO, nawet nie wiedziałam że Sleek ma taką pomadkę :D Aż spojrzę na nią w necie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i stworzona jak dla mnie. Chyba w Blue City jest NYX to podejdę i zerknę. Uwielbiam takie rozwiązania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z lenistwa maluję się cielistymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @ernestyna Czasami trzeba zaszaleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemne kolory :) Nie miałam jeszcze do czynienia z kosmetykami NYX, ale kilka rzeczy mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, pigmentacja wygląda nieźle, przyjrzę się tym paletkom faktycznie jeszcze raz, może którąś wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @SheWomanWbrew pozorom mnie też ;D Sądziłam ze dobrze znam ich asortyment, ale mam kilka nowych kosmów upatrzonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Gray Mam jeszcze dwie matowe i są średnie, natomiast perłowe bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem przyjemna paletka, mogliby popracować nad dostępnością w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zestawienie kolorystyczne! uwielbiam takie nudziakowe palety :) choć dla mnie mogłyby być bardziej matowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie przepadam za brązami wpadającymi w rude i pomarańczami, nie wiem skąd mi się to wzieło ale odpycha mnie od ich zakupu chociaż na oku mi się podobają i sam kolor w sumie nie jest zły.. nie wiem na czym to polega, ale poprostu nie mogę się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie nudziaki
    sięgam po nie w sytuacjach awaryjnych lub gdy po prostu nie chce mi się starać ;))
    mam też takie nudne trio - złożone w Inglocie
    zawsze bezpieczne i pasują na każdą okazję
    z firmą, o której piszesz nie miałam jeszcze styczności
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie nudziaki ;) ja do ekspresowego makijażu wykorzystuję paletkę sleek au naturel

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwetto, w nawiązaniu do naszej wcześniejszej rozmowy o maśle z liczi - ono serio lekko barwiło skórę na różowo :D nie było z tym jeszcze takiej tragedii, gorzej z tym wariantem zielonym, mogło się wyglądać jak ufoludek :) wybacz za offtopowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w domu te cienie,choć nie wiem gdzie?Cienia Barely There używałam najczęściej,już nawet chyba powoli się kończy;-)Piękny odcień i ten chłodny brąz też bardzo ładny,:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie kolorkii

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie taką paletą jest Sleek OSS a teraz L'oreal Nude Lingerie. Zakochałam się w tej palecie i jak tak dalej pójdzie, to zużyję ją do końca. Dla mnie szok :) głównie dlatego, że mało mam zdenkowanych cieni, nie licząc palety Storm i częściowo Paraguaya.

    Z tego zestawu mogłabym przygarnąć Root Beer, bardzo mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Champagne i Root Beer bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cienie z NYX mają moc :) Czaruja pigmentacją.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatni brąz faaajny :) Ogólnie brązy to nie moje kolory, czuję się w nich trochę jak chora... Najbardziej lubię je z innymi, żywszymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj kusisz, kolory idealne dla mnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  27. mam coś podobnego z inglota pod ręka i sprawdza się zawsze i na każdą oakzję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się.
    Zwykle używam właśnie takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie kolory są idealne, jak się rano nie chce myśleć i kombinować :) Całkiem fajna, choć jak dla mnie znów zbyt ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @cammieNa razie tylko jeden sklep w Wwie, ale podobno pracują nad sklepem online :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @MartiNiestety trójeczki matowe przy tej wypadają blado, więc ich chyba nawet nie pokażę na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. To są baaaaardzo moje kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mi też się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. @enjoymakeupRozumiem, ja też je średnio lubię bo mi praktycznie nie pasują ;) Ale tak jak wspomniałam te prezentują się na powiekach bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. @Jus i MagTeż mam taką trójeczkę z Inglota :D Będę musiała o niej wspomnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. @aleksaMam i też bardzo sobie cenię, ale z 12 ciężko wybrać rano te 3, które chce się nałożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  37. @niemenka88Nie offtopujesz, miło mi że ciągniesz temat. Wierzę Ci całkowicie że farbują, bo tak samo było z masłem Farmony czekolada i pistacje. Najwidoczniej jakichś silnych barwników używają ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. @Basia8212Ten chłodny brąz bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  39. @saharuIdealne na każdą okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  40. @Hexx anaHexxano , dla mnie paleta Sleek to czasami za duży wybór kolorów rano ;D Gapię się na taką i nie mogę zdecydować co pacnąć na oko ;D Jedyne cienie jakie udało mi się zużyć to tylko nudziakowe, takie które nakładam na bazę, żeby cienie się dobrze rozcierały. Żadnego koloru jeszcze nie zużyłam do zera ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. @zoilaRoot Beer to mój faworyt ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne zestawienie kolorów :) Podobne odcienie znalazły się w moich zbiorach, tylko innych firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. @KatalinaAle tylko te perłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale ładne, dzienne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. @idaliaJa tak czuję się w pomarańczach ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. @M.Moje średnio, ale ten chłodny brąz ładnie równoważy całość :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Idealny zestaw kolorów :) Uwielbiam makijaże w tych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  48. @missesstyleTeż mam podobną z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  49. @UnaU mnie jest trochę więcej koloru na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  50. @Aleksandra A.Mi też wydawało się że będzie zbyt ciepła, ale brąz wszystko ładnie równoważy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. @ZzielonaMoje średnio, ale mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się, chociaż z reguły średnio przepadam za perłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ciekawe kolory ma ta paletka. ja także wspomagam się trio, przy szybkim makijażu, tyle, że z inglota, a kolory skomponowałam sobie sama. Również dokucza mi zagapienie się na ddtvn, zwłaszcza, jak prowadzą Wellman&Prokop;))

    OdpowiedzUsuń
  54. a tam nudne ;) idealne na dzienniaczek!

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne te cienie :) Ja zawsze gdy nie wiem co nałożyć na oko sięgam po niezawodnego Sleek'a Au Naturel i po kłopocie :D Szczególnie górny rząd idzie wtedy w ruch :D

    OdpowiedzUsuń
  56. nudziaki królują!

    OdpowiedzUsuń
  57. Dwa jaśniejsze cienie dla mnie za ciepłe, ale Beet Root jest świetny, uwielbiam takie odcienie! Cieszy mnie Twoja dobra opinia o cieniach NYX, bo nigdy nie miałam nic z tej firmy, a ostatnio przejrzałam ich ofertę i mają wiele kolorów cieni, których szukam od dawna, niestety w pojedynczych, co trochę mnie zniechęca - idealnie by było gdyby mieli coś w formie Freedom System Inglot, bo gotowe paletki też jakoś mi nie podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  58. Aaa pewnie lepsze niż Sleek? ;> piękne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. A makijaż gdzie? Myślałam, że coś podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. szybki makijaż wykonuję każdego dnia rano :) brakuje mi w tej paletce ciemnego brązu i czerni

    OdpowiedzUsuń
  61. trzeba sobie życie ułatwiać. też mam takie zestawy cieni na dodatek w podobnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kolory piekny , ale nie używałam nigdy cieni z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajna ta paletka! Ma wszystko, co potrzeba:) kolory bomba, praktyczne i ladne:) moze sobie sciagne i tez sie zaopatrze:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Takie kolory są zawsze potrzebne. Nieważne jak mało masz czasu jesteś pewna, że makijaż będzie ok :) Też mam takie szybkie zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  65. ooo coś idealnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza środkowy cień :) jednak takie cienie można znaleźć w wielu sklepach, a NYX to, póki co, dla mnie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  67. @NenaSą bardzo klasyczne i 3w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. @nikkiTeż dobrze się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  69. @taka jedna madziaTo także mój ulubiony duet :D Lubię nieszablonowe komentarze Prokopa :)

    OdpowiedzUsuń
  70. @DiunaWolę troszkę więcej koloru na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  71. @GingerTez lubię Au Naturel, ale tam taki wybór ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. @yzma87no ba,chyba w każdej kosmetyczce ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. @kosmetyczny-przekladaniecNo niestety tego nie mają, tzn cieni w formie wkładów. Pojedyncze też są fajne i godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  74. @J.Nie, NYX ma więcej cieni i ich jakość jest zróżnicowana. W sumie ze Sleekiem też bywa różnie ;) Napiszę dyplomatycznie że obie firmy mają podobną jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  75. @karcia2910Za oknem ostatnio paskudne światło ;]

    OdpowiedzUsuń
  76. @powiew inspiracjiWypisz wymaluj potrzebna Ci Au Naturel ze Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. @karoslavaChyba każda z nas znajdzie u siebie coś podobnego :) Uważam że warto mieć taką paletkę w swojej toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. @kameleonworldKiedyś trzeba zacząć :) Polecam Ci spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  79. @rainy girl is meNie wyobrażam sobie bez niej szybkiego porannego makijażu :]

    OdpowiedzUsuń
  80. @SpinkaDokładnie, jak otwieram większą to mam pustkę w głowie i nie mogę się zdecydować ;]

    OdpowiedzUsuń
  81. @KaroW sensie że za drogi? W PL się cenią, w USA to jak u na Wibo ;]

    OdpowiedzUsuń
  82. @Iwettooj tak, jaram się jego ynteligencją;)))

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękna paletka, brązy królują u mnie na powiekach :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. @*Natalia*U mnie z pośpiechu też :D

    OdpowiedzUsuń
  85. @taka jedna madziaahaha ma swoje wady, ale przynajmniej nie jest nadęty jak reszta ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Na dzień jak znalazł, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne kolory, kupiłabym sb takie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jeśli mogę spytać?:ile kosztuje ta paletka?????

    OdpowiedzUsuń
  89. ja ostatnio cierpie na makijazowa niemoc - kredka, naturalne kolory jesli juz, tusz do rzes i koniec.
    Jesli chodzi o makijaz oka :)

    OdpowiedzUsuń
  90. @mariolkaNie wiem, kupowałam ją w USA :)Tam jest za 7USD, ale np teraz można ją już kupić za 4$. U nas nie patrzyłam ile kosztuje. Pewnie trochę więcej niż pierwotna cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. @Gosia (beautyfascination)U mnie na co dzień troszkę więcej koloru króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ładne kolory, idealne jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Standardem każdej babskiej kosmetyczki powinno byc takie trio ;D ja tez zwykle tak mam, ze dzień w dzień mażę sie tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  94. bardzi ciekawe odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja w takiej sytuacji nakładam tylko liner:)

    OdpowiedzUsuń
  96. @DusiaDla mnie to za mało ;) Cieni używam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Używam podobnej paletki ,mam takie trzy ulubione cienie i one najczęściej występują na mojej powiece :) Bardzo fajne i przyjemne te twoje kolorki ale mi najbardziej do gustu przypadł Root Beer :)

    OdpowiedzUsuń
  98. pasują do makijazu "na codzien" :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).