25.01.2013

Jestem w niebie? // BENEFIT Hervana

Do różu Hervana marki Benefit wzdychałam całkiem długo. Dzięki karcie upominkowej kupiłam go taniej (nie licząc wkładu ofiarodawcy) :) W świetle dziennym możecie zobaczyć jak się prezentuje we wcześniejszej notce [KLIK]. Używam go prawie rok, więc nie będzie to recenzja pisana pod wpływem pierwszej ekscytacji, tylko spojrzenie na trzeźwo ;)


Nie miałam wcześniej żadnego różu czy bronzera z tej firmy, więc było oczywiste że zachwycił mnie kartonik, czyli znak rozpoznawczy. Jest całkiem trwały i po roku wojaży cały czas w nienaruszonym stanie. Na temat pędzelka się nawet nie wypowiem, ponieważ go nie używałam. Lusterko też można zaliczyć na plus, jednak ani razu się w nim nie przejrzałam. 



Bardzo podoba mi się jego kolor, który w opakowaniu wygląda na dosyć ciemny. Nic bardziej mylnego. Po zmiksowaniu daje przyjemny różowo-koralowy ocień. Mimo tego nie ociepla mojej chłodnej tonacji i ładnie się komponuje.  Na policzkach wygląda jak dziewczęcy rumieniec, bardzo naturalny i ciężko z nim przesadzić. Po prostu idealny do dziennego makijażu, nada twarzy świeżości i ją rozpromieni. Jest drobno zmielony, jednak się nie pyli. Pozostawia satynowe wykończenie z minimalnym efektem glow. Drobinki widoczne w opakowaniu praktycznie znikają na policzkach. Zrobiłam zdjęcia z prezentacją na twarzy, jednak w obecnym świetle tylko te nadają się do publikacji i oddają jego kolor:

Z lewej satyna, z prawej glow. 
Dobrze się w nim czuję i ładnie wygląda na moich policzkach. Ubolewam jednak nad tym, że nie pozostaje na nich zbyt długo. Próbowałam go na wielu podkładach i niestety po 3 godzinach nie ma po nim śladu. Drugim aspektem jest oczywiście cena, bo według mnie jego jakość nie odbiega od innych drogeryjnych kosmetyków z talkiem i miką w składzie ;) Na więcej róży z Benefit się nie skuszę, ponieważ tylko ten spodobał mi się kolorystycznie. Niestety do nieba mnie nie porwał .

108 komentarzy

  1. również do niego wzdycham :) jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kolor!! szkoda tylko, że taki nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad nim pod koniec roku jak była promocja -30% w Spehorze, ale nie kupiłam bo jakoś żal mi kasy było...skoro nie porwał Ciebie to może dobrze postąpiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobny efekt daje spiekany róż z FM, gdy nałoży się go mniejszą ilość :) Ładny ten róż, ale ta trwałość... zostałam już rozpieszczona 12h utrzymaniem różu i nie wiem, czy uda się mnie przekonać do zmiany ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kuś kobieto ! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski jest ten róż:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie i odcienie to chyba największa zaleta tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jego zapach tak cukierkowo pachnie zaraz po otwarciu hmmm to dziwne bo ja mam brazer z benefitu hoola i w nienaruszonym stanie bez poprawek wytrzymuje mi caly dzien roze tak samo

    OdpowiedzUsuń
  9. A powiem Ci, że jestem zadowolona z Hervany :)Zamknęła ona moje trio :D Jest Dallas, Hoola i Heravna. Jednak Hoola wyleci łącznie z Ziemią Egpiską, mam nowe cacko które idealnie pasuje mi kolorystycznie i pod kątem tonacji. Niezłe wyzwanie, znaleźć bronzer który jest w zimnej tonacji, na dodatek jeden chciałam z drobinkami a drugi matowy. W końcu się udało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda, szkoda tylko, że niezbyt trwały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor mnie urzekł, z chęcią bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli... Kiepska jakosc w zbyt wysokiej cenie. Szczerzylam sie do niego ponad rok, ale juz mi chyba przeszlo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hervana jakoś nigdy mnie nie kusiła. Za to mam i uwielbiam Coralitę i Bella Bambę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor bardzo na plus, ale czemu się tak krótko utrzymuje?! jak za taką cenę to powinien być cały dzień, no bez jaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, szkoda że jest taki nietrwały...

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj szkoda, moja coralista jest bardzo trwała i dopóki sama jej nie zedrę z twarzy to nie ma bata ;) Hervana mnie na szczęście nie kusi i chyba nie pokusi.. wezmę jeszcze Bella Bamba z Benefitu, ale czekam na jakieś zniżki i to będzie na tyle Benefitowej miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki piękny kolor! Tez myślę, że na moje tłustej cerze nie utrzymałby się wybitnie długo, ale póki nie spróbuje, to się nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  18. @kameleonworldWydaje mi się trochę przereklamowany ;) Będę szukać podobnego w MACu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, nietrwałość boli...

    OdpowiedzUsuń
  20. ja poki co zaczelam przygode z Hoola aczkolwiek jeszcze mysle o Dallasie. Szkoda, ze ten roz taki nie trwaly bo kolorystyka bardzo ciekawa i zachecajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @Aleksandra A.Proszę Ciebie, w tym przypadku to mogę tylko pomarzyć ;) Obejrzę w takim razie FM :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wizualnie wygląda bosko, ale te 3 godziny to duuużo za krótko, tym bardziej, że kosztuje niemało.

    OdpowiedzUsuń
  23. @BarszczNiestety na tym koniec ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. @Paulina S.na pierwszy rzut oka owszem ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. @naatajlaNo widzisz, u mnie niestety jest odwrotnie. Zapachu nawet nie poczułam, ale może za bardzo się już do niego przyzwyczaiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że złazi z ryjka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Hexx anaWiem gapiłam się na Hoola przy ostatnich promocjach, odcień świetny. Jednak po doświadczeniach z Hervaną nie skusiłam się. W ogóle Benefit przestał mnie interesować. Przeżyłam chyba katharsis stojąc ostatnio przed ich szafą ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. @annFakt, kolor może zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  29. @Independent Woman Pięknie to podsumowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @vilandreA jak u Ciebie z trwałością > Bez zarzutu?

    OdpowiedzUsuń
  31. @Agusiak747Też mi się tak wydaje, pomyśl jaki szok przeżyłam. Nie wiem może powinnam go nakładać tonę, żeby chociaż pół dnie się trzymał ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. @pat18sMam nadzieję, że się nie zawiedziesz kiedy się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. @Brain For SaleTeż nie widzę tam nic dla siebie ;) Czaję się na MACa i będę u Ciebie wertować mazidła twarzowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. @DorotaJa nie mam tłustej i to mnie najbardziej zdziwiło :]

    OdpowiedzUsuń
  35. @simply_a_womanoch nawet nie wiesz jak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. @ShopperkaA jak jest z Twoimi? Trzymają się dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  37. @Iwetto

    Jutro będę miała zasyp MACowych róży więc niedługo z pewnością coś pokażę, więc może coś wyhaczysz dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. 3 godziny to szału nie robi. Ja osobiście polecam Mac'a. Kosztują podobnie, a trwałość o niebo lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  39. chyba przestanę do niego wzdychać;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią bym go przygarnęła;))

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładny, naturalny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. 3 godziny !?!? stanowczo za malo za ta cene ale kolory piekne

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam od niedawna ten róż i jestem bardzo zadowolona :) Na podkładzie mineralnym trzyma się naprawdę dobrze, jeśli nie pocieram twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszyscy zachwycają się tymi kartonikami, a dla mnie są okropne! Jestem jakaś inna, czy jak? ;) Mi się znacznie bardziej podoba opakowanie mojego różu Clinique <3 A co do trwałości to faktycznie mój Dandelion ma podobną przypadłość i przez to nie wiem czy kupię pełnowymiarową wersję ;( A efekt jest śliczny, iście niebiański :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo mi się podoba ! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. ja go uwielbiam, trzyma sie u mnie od rana do wieczora i dzieki niemu jestem w niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moją ulubioną firmą w tej dziedzinie jest The Balm, ale mam już wszystkie ich róże, więc zabrałam się za Benefit. Mam coralistę i sugarbomb i na ich podstawie stwierdzam, że nie są to złe produkty, ale jednak trochę przereklamowane

    OdpowiedzUsuń
  48. Szkoda,ze taka kiepska trwalosc:( bo wyglada rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  49. Do chwili kiedy przeczytałam o jego kiepskiej trwałości był na mojej 'wish liście'. Teraz trochę zniechęciła mnie relacja jakości do ceny;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Rzeczywiście wygląda niesamowicie i kusi strasznie, ale nie takiej trwałości oczekiwałam za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Szkoda, że nietrwały bo kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  52. Mnie Hoola kusi coraz bardziej :)
    Hervana zdecydowanie mniej mi się podoba.

    No i do mnie, te kartonikowe opakowania średnio przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mnie jakoś te róże nie kuszą (no może trochę Coralista), nie mówiąc już o tym, że są dla mnie o wiele za drogie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. kolor jest śliczny ale dzięki , że zniechęciłaś mnie trochę tą trwałością :D
    chyba za tą kasę lepiej kupić róże Lily Lolo :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakiś takiś zakręcony ;-D nie no, ładny jest bez wątpienia :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ale piękne rozśwwietlenie! mi marzy się Coralista :DD.

    OdpowiedzUsuń
  57. Szkoda, że nie trwały, bo mi się marzył :(( Ja się chyba skuszę na CORAListę :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Trzy godziny trwałości za tak dużą cenę to trochę mało... Ale trzeba przyznać, że kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  59. @sheerblondeI właśnie na MACa planuję wymienić Hervane ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. @Beauty in EnglishWarto najpierw poprosić makijażystkę, żeby trochę naniosła na poliki i zobacz ile będzie Ci się trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. @Anna Trzeba mu to oddać, że ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  62. @MelmanO tak, chyba przy każdym odcieniu cery się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  63. @DoniaNo właśnie, wielka szkoda ;]

    OdpowiedzUsuń
  64. @KarotkaOczywiście bez dotykania ;) Może sekretem są minerały?

    OdpowiedzUsuń
  65. @J.Przykuwa spojrzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. @kosmetyczny-przekladaniecNareszcie ktoś kto patrzy trzeźwym okiem, sądziłam że tylko u mnie się tak ściera po tych wszystkich zachwytach ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Szkoda że produkt tak dobrej firmy ma tak słabą trwałość, nie lubię poprawiać makijażu w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  68. @KOSMETASIACieszę się że u Ciebie się chociaż sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  69. @Wszystko co mnie zachwycaZa to ja się zastanawiam nad The Balm teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. @aleksaNiestety ma się nijak, trochę na wyrost ta cena.

    OdpowiedzUsuń
  71. @Justyna Chaber - jusssiA domyślasz się jakie moje było rozczarowanie?

    OdpowiedzUsuń
  72. @SpinkaNo włąśnie i dlatego będę szukać kolorystycznego odpowiednika ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. @Kosmetyczna KrainaHoola ma bardzo przyjemny odcień, też się nad nim wahałam przy ostatnich wyprzedażach. Jednak po doświadczeniach z Hervaną go nie kupiłam .

    OdpowiedzUsuń
  74. @KaroJak widać nawet cena nie gwarantuje jakości ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. @MartaTak naprawdę na skórze jest bardzo minimalistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  76. @kosmetoholiczkaMam nadzieję, że będziesz bardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  77. @KatalinaWarto było chociaż kupić i się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. @elareeJa tym bardziej, chcę nałożyć rano i zmyć wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. @m_and_zPrzypuszczam, że okażą się lepsze, szczególnie że to minerały ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. @IwettoWarto! :D Chyba będę musiała stworzyć notkę i CIę pokusić :D

    OdpowiedzUsuń
  81. No przy ich cenach taka słaba trwałość to naprawdę duża wada. Wygląda jednak kusząco, to fakt

    OdpowiedzUsuń
  82. hmmm ciekawe jakby się u mnie sprawował, miałam/mam na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Niestety u mnie Coralista tez krotko sie trzyma a szkoda bo kolor ma dla mnie idealny ;/

    OdpowiedzUsuń
  84. @Iwetto Mnie jakoś mało pociąga ta firma. Nigdy zbytnio nie szalałam. Chyba jestem inna :P

    OdpowiedzUsuń
  85. @Iwetto
    Oj u mnie w ogóle relacja z Benefitem jest specyficzna, jak dla mnie są świetne pomysły i chęci, ale cena nie adekwatna do jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Szkoda, że tak szybko znika ;(

    OdpowiedzUsuń
  87. Kolor, cała ta mozaikowatość prezentuje się bardzo ładnie. Ale niestety moje wszechobecne sknerstwo nie pozwoliłoby mi na wydanie ok. 140 zł na róż, nawet jakbym miała go męczyć rok.

    OdpowiedzUsuń
  88. @taka jedna madziaJak widzisz nawet kosmetyk za 140 zł nie gwarantuje jakości ;]

    OdpowiedzUsuń
  89. Całkiem przyjemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).