5.01.2013

Piaskowy lakier // OPI Liquid Sand

Były już paznokcie oprószone kawiorem, były też włochate (które podobały mi się chyba najmniej), teraz przyszła pora na "piaskowe". Marka OPI ciągle szokuje i wraz z nową kolekcją sygnowaną przez Mariah Carey pokazała zupełną nowość, czyli lakiery z wykończeniem Liquid Sand.



Nie ukrywam, że bardzo mnie zaintrygowały. Podobno są trwałe i nie wymagają utwardzacza. 
Wysychają bardzo szybko i wystarczą dwie warstwy do pokrycia krótkiej płytki. 

źródło
Podoba mi się ten efekt!

źródło
Piaskowe wykończenie wydało mi się bardzo znajome. 
Jest brokatowe i matowe, więc tak naprawdę 
wykonanie go domowym sposobem nie powinno sprawić nikomu problemu. 
Wystarczy na pomalowany paznokieć sypnąć trochę drobnego brokatu i zmatowić. 
Wszystko zależy od samego brokatu, którego użyje się do tego manicure.

źródło

Jak Wam się podobają takie paznokcie?

108 komentarzy

  1. Mi sie ten efekt nie podoba. Zastanawiam sie czy po tym paznokcie sa chropowate? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ani włochate ani te poprostu mi się nie widzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @SolidaryExpensiveCzytałam, że nie są :) Tylko sam efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. @delishyaWłochate wydały mi się trochę przerażające ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy efekt :) Mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. get your number jest przepiekny, ale ten tanszy domowy sposob musze wyprobowac :))!

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się! fajna alternatywa dla matu, który nie do końca mnie przekonuje. Jeśli jeszcze dodatkowo nie są chropowate, to już w ogóle rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiolecik jest świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba ten myk, ale jednak to nie dla mnie... jestem totalnym lakierowym laikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się z tej serii OPI podoba tylko ten najciemniejszy kolor. W dodatku bardziej bym go wolała w wersji połyskliwej kiedy jeszcze się suszy - kolor ma większą głębię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam matowe wykończenia! Bardzo mi się podobają, chociaż te piaskowe chyba nieco by mnie denerwowały zwłaszcza przy zmywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś tak mi się nie widzi to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm ciekawe wykończenie, trzeba będzie spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ile za brokatem na pazurkach nie przepadam, o tyle ten piaskowy efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o rany, jaki ciekawy efekt wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy5.1.13

    Świetnie to wygląda, ale cena lakierów jest moim zdaniem zbyt wygórowana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. te lakiery wyglądają cudownie, a efekt jaki dają jest mega :) ach...!

    OdpowiedzUsuń
  19. Faaajne :) ale wygląda jakby mogło się "czepiać" np delikatnych tkanin i być własnie chropowate :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jestem jak najbardziej pozytywnie nastawiona do tego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ten efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się pomysł na wersję economy :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nawet jak aplikuję błyszczący brokatowy lakier to nakładam tyle warstw nabłyszczacza aż poziom drobinek się wyrówna... Rozumiem potrzebę kreowania nowości przez firmy kosmetyczny, ale do mnie taki patent nie przemawia :P

    Tym bardziej, że w praktyce to tak różowo nie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie niestety lakiery OPI się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam zabawy fakturą i wykończeniem!
    jak dla mnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś dawno dawno temu były takie lakiery o bardzo bardzo podobnym wykończeniu, nazywały się lakiery mrożone. od wielu lat ich nie widziałam, ale strzelam, że to jest to samo, tylko 10 lat później i drożej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Włochate paznokcie do mnie nie przemawiały, kawior tylko na początku intrygował, ale te piaskowe pazurki bardzo mnie zaciekawiły-efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urbi pokazywała na blogu :) całkiem ciekawe, coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. całkiem fajnie wyglądają, coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak jak u Essie nie przekonały mnie lakiery magnetyczne, tak u OPI te piaskowe. Tym razem podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdy tylko ujrzałam te cudeńka w internecie to zakochałam się w wykończeniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Te czarne są mega!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł sam w sobie świetny bo nie masz zabawy z wszędobylskim potem brokatem.
    Ja jestem całkowicie ZA !

    OdpowiedzUsuń
  35. genialny jest ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Efekt jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatni mani wydaje się najbardziej wpasowywac w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  38. Coś czuję, że to będzie najczęściej 'podrabiany' lakier tej wiosny :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Czarna wersja jest cudowna :-O

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakoś mi się one nie widzą... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Co ja zrobię, że ta moda mi się totalnie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  42. @KarotkaTeż bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. @MartaMi wpadł w oko Stay the night ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. @Brain For SaleKiedyś trzeba zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. @KatalinaTo prawda, mat spłyca kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  46. @AguteńkaNie wiem niestety jak jest w kwestii ich zmywania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. @Angel KubickaNa szczęście nie musi :D

    OdpowiedzUsuń
  48. @sauria80Też bym z chęcią ich spróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. @Kosmetyczna KrainaMoże dlatego że efekt migotania jest dosyć subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. @Rebellious ladyJa też, szczególnie Stay the Night :)

    OdpowiedzUsuń
  51. @rainy girl is mePrawda? Coś ciekawszego niż zmatowiony brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  52. @EmiliaOne niestety nigdy nie były tanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  53. @CoonfiesameNie spodziewałam się, że wymyślą coś tak ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  54. @Marteczka KaWłaśnie taki dają efekt, ale są gładkie.

    OdpowiedzUsuń
  55. @KrashTo jest nas większość :D

    OdpowiedzUsuń
  56. @simply_a_womano tak, dziewczyna która go stworzyła miała bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  57. @Anastazja BTen lakier już pozostawia gładką płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. @tamit24Ja też i myślałam, że już nic nie da się nowego wymyślić, a tu prosze ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. @strī-lingaTak samo było z pękaczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. @SheWomanNa widok włochatych wręcz robiło mi się niedobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. @KaroW USA wszystko mają szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. @MANIA w świecie lakierów (Lakierowa Mania Mani)O widzisz, zapomniałam o magnetycznych :) Mi też ten efekt się nie podobał :]

    OdpowiedzUsuń
  63. @Yuki.Jestem ciekawa czy nie rozczaruję się jak zobaczę je na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  64. @J.Mi tez te najbardziej się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  65. @Beauty in EnglishAż nie spodziewałam się tak pozytywnego odbioru :)

    OdpowiedzUsuń
  66. @krzyklaTen ręcznie robiony? Mi też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  67. @Agnihahaha chyba wróżymy mu to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  68. @*Natalia*Te ciemne prezentują się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  69. @odskoczniaodrzeczywistosci Sądziłam, że więcej osób będzie miało podobne zdanie co Ty i aż mnie zdziwił ich pozytywny odbiór.

    OdpowiedzUsuń
  70. @77gerdaZapomnisz, ze widziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  71. ale wymyślili :) fajne.. chyba :) ciekawa jestem jak się będą prezentować na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczne kolory !:)
    obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  73. Jasne kolory jakos mi nie przypadly do gustu ale ten ciemny z kolekcji Mariah Carey poprostu cudo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  74. jak dla mnie genialne:) efekt świetny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam takie pazurkowe nowinki! Masz rację, że w domowym zaciszu ( np z matowym topem flormaru) samemu można wyczarować takie pazurkowe arcydzieło, które bardzo fajnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. @MartiWydaje mi się, że mogą tylko wyglądać lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  77. @MagdaMi też właśnie on najbardziej się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  78. @LisicaJestem ciekawa co jeszcze wymyślą ;D

    OdpowiedzUsuń
  79. @taka jedna madziaJa też bardzo lubię tego typu nowinki, dlatego nie mogłam się powstrzymać przed zamieszczeniem tego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  80. oj nie, taki efekt zupełnie nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  81. @DoniaSzczerze? i tak jestem zdziwiona, że większości osobom się podoba :) Sądziłam, że będzie więcej głosów na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Włochacze to jak dla mnie ochydztwo ;) Ale już takie welurowe/zamszowe mnie kusiły. Jeśli efekt rzekomo nie jest chropowaty w dotyku to pewnie skusiłabym się na próbę - nienawidzę czuć niczego na paznokciach i zawsze to zeskrobuję :P Ale efekt nie powala na kolana, chyba nawet te pazurki wykonane metodą domową bardziej mi się podobają. Mignęły mi ostatnio gdzieś te lakiery i nie mogę skojarzyć gdzie, a nie jestem pewna czy to było nie OPI... Nie zdziwię się, jak to było MUA :D

    OdpowiedzUsuń
  83. @kosmetyczny-przekladaniecZastanawiałam się kiedy zaczną pojawiać się tańsze odpowiedniki ;) Paznokcie nie są po nich chropowate (przynajmniej jeżeli chodzi o OPI, więc możesz próbować :D). Jeżeli MUA coś takiego wprowadzi to daj znać, z chęcią jednego przygarnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  84. Z jednej strony bardzo mi się podoba, bo efekt taki niecodzienny, a z drugiej już wyobrażam sobie, jak zaciągam takim lakierem moje rajstopy czy inną bluzkę z eleganckiego materiału :) Chyba jestem fanką klasycznego blasku! Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  85. @Jo NoviPodobno są gładkie, więc o zaciąganiu nie ma mowy :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mogłabym się pokusić :) choć ja ostatnio odkryłam pewną bazę z p2, która zostawia fajny matowy efekt ze srebrnymi drobinkami. Kiedyś mi się to nie podobało a teraz przycią jak magnes :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Efekt mi się podoba, ale wydaje mi się że zaczepiałabym paznokciami o ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  88. @Hexx anaej, też chcę taką baze :D

    OdpowiedzUsuń
  89. @elareeWłaśnie sęk w tym, że paznokcie są gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. czerwony lakier jest wspaniały ^^

    OdpowiedzUsuń
  91. jeej uwielbiam takie lakiery ^^ niedawno skończyłam bardzo podobny do The Impossible tylko nie mogę sb przypomnieć marki :/ super te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Są piękne, odkąd zobaczyłam na blogu lakier o piaskowym wykończeniu zakochałam się i muszę jakiś upolować :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).