4.01.2013

Olejki Alterra już dostępne! // ALTERRA

Każda miłośniczka Alterrowych olejków śledziła ich losy. Były prośby, groźby, a nawet petycje, żeby ich tylko nie wycofano. Zniknęły na całkiem długo, aby pojawić się ponownie w nowej odsłonie. Ja mam w zapasach jeszcze dwa w starej wersji z typową nakrętką:


Szukałam ich bardzo długo jak tylko dostałam informację, że wracają na Rossmannowe półki.W końcu sobie odpuściłam i wczoraj kiedy wpadłam tam na chwilę znalazłam je! Już z nowym atomizerem! Podobno w starej wersji mają być nadal dostępne, z tym że te z pompką są o jakieś 5 zł droższe ;) Szkoda, że nie dostaliśmy jej gratis.
Moim oczom ukazały się raptem cztery sztuki, jeszcze bez ceny i wszystkie takie same (migdałowo- papajowe), ale są. Tylko szkoda, że nie pojawiły się  wtedy, kiedy były w promocyjnej cenie. Pozostaje mi cierpliwie czekać, także na inne wersje zapachowe. A Wy upolowałyście już swój egzemplarz? 

166 komentarzy

  1. Fajnie, że wracają. Jeszcze fajniej, że z pompką tylko czemu ta pompka tyle kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dodali pompkę :)
    Ciekawe tylko czy wszystkie olejki wrócą czy tylko migdał i papaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu! Tamto opakowanie było koszmarne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam. W niektórych drogeriach w Wawie pojawiły się właśnie jeszcze w promocji. Moje koleżanka kupiła mi go przed 1 stycznia z 30% rabatem. W jej drogerii było ich bardzo dużo. Za to w 2 obok mnie - zero.

    OdpowiedzUsuń
  5. nieźle :) bardzo dobra informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj widziałam w Rossmannie olejek migdały&papaja bez pompki, jednak oznaczone plakietką "Nowość"...

    OdpowiedzUsuń
  7. @SpinkaNie wiem, też mnie to zniesmaczyło ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. @procentovaz tego co widziałam na ich niemieckiej stronie będą same nowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. @MartaJa nie wzięłam, zużyję zapas i wtedy kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @BambiNic mi nie mów, jak widać jeszcze z dwoma się męczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodam jeszcze, że ta pompka nie jest taka doskonała. Znaczy nie zła, ale mogłaby być lepsza:) Podniesienie ceny też jak dla mnie mocno słabe.

    OdpowiedzUsuń
  12. to sobie policzyli :O nigdy nie miałam i chyba teraz też się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. odkąd włączyłam dziś rano komputer z każdej strony napotykam się na wzmianki o wielkim come back'u tego produktu ;) ja mam jeszcze połowe swojego starego opakowania bez pompki i mam nadzieje, że promocja nadejdzie zanim je zakończę ;) oglądałam kiedyś Twoje filmiki na youtube, szkoda, że przestałaś nagrywać bo miałaś we mnie wielką fankę ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @77gerdaJa szukałam ich w w drodze do domu w 4 dużych Rossmanach i nigdzie nie było przez kilka dni. Napisz proszę, w którym udało jej się znaleźć, bo jest chyba najszybciej zaopatrywany.

    OdpowiedzUsuń
  15. @DoniaTeż się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super !
    Szukałam, czytałam, czekałam...
    Nareszcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Atqa BeautyNo widzisz, u mnie tylko z pompką były :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @77gerdaWiem, słyszałam, że niektórym się zacina ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. @sauria80eee tam , zobacz ceny na Allegro ;) Wtedy pogadamy o drożyźnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. @joanna haczykowskaW takim razie jest mi niezmiernie miło, że zajrzałaś na mojego bloga :) Mam nadzieję, że będziesz to robić częściej ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo! tyle się o nich nasłuchałam, ze muszę jak najszybciej nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pompka zawsze spoko!:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. super, że są z pompką, bo w poprzedniej wersji były trochę nieporęczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że wracają. Tylko szkoda, że każą sobie płacić za dodatkową pompkę;/ nie wiem czy w związku z tym je kupię i czy nie spróbuję zamówić przez Allegro Alverde bądź Dabur :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nigdy nie stosowałam tych olejków a wiele o nich słyszałam, może czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście w Rossmanie nigdy nie ma czegoś, akurat kiedy to jest w promocji :P Tak samo było z pędzlami flat top z EcoTools. Miały mieć premierę w bardzo przystępnej cenie, a do sklepów weszły jakieś dwie gazetki później :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta pompka może okazać się strzałem w dziesiątkę :) Akurat mam jeszcze ten zapach w starej wersji. Szczerze mówiąc to straciłam nadzieję na ich powrót, a ponieważ służyły mi do olejowania włosów poszukałam czegoś innego. Jeszcze nowinki jeszcze nie użyłam (paczka przyszła do szczecina, a na święta zjechałam do domu), ale niedługo zacznę testy. Jeśli okaże się niewypałem to z radością wrócę do alterry.

    OdpowiedzUsuń
  28. oj, będzie trzeba przepłacać za pompkę;/

    OdpowiedzUsuń
  29. jak tylko pojawią się inne wersje zapachowe to się na pewno skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @Marteczka KaSądzę że warto po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @missesstylePrzynajmniej nic się nie rozleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. @powiew inspiracjiWiem, właśnie jak widać męczę się jeszcze z poprzednikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupiłam olejek przed świętami właśnie z pompką , wygodniej go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. @lacquer-maniacsPolecam porzeczkowego Alverde, podobno też mają go wycofać ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe, czy będzie pasować pompka z alverde, jak myślisz? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  36. @KosmetyczkaAniSą tak rozchwytywane, że lepsza reklama im nie potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. @KarotkaZszokowałaś mnie tą nowiną ** Eco tools ma flat topa? Nie widziałam go ani razu na oczy, a za każdym razem jak jestem w Rossmanie robię dokładny przegląd półek.

    OdpowiedzUsuń
  38. @MadlenMi też wydawało się, że są to olejki widmo. Miały być, a nie ma. Stąd ta radość ze znaleziska ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super! ! ! W końcu :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. @(syl)WuniaMożna kupić raz i bawić się w przelewanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. @ninnetteTeż czekam na nowsze olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @LipstickI super :) Mam z Alverde i pompka przy olejkach jest nieoceniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. @cammieNie skusiłam się na ten nowy, więc nie porównam w domu ;) Zawsze można przelać do buteleczki po Alverde ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uff dobre wieści przynosisz;D

    OdpowiedzUsuń
  45. @justeMoiSradość przeogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hmmm... nie skusiłam się na nie wcześniej, bo moja skóra głowy szalała - probowałam ją oduczyć codziennego mycia, było ciężko, włosy po jednym dniu były tłuściuteńkie i bałam się tych olejków. Po kilku miesiącach walki mogę spokojnie dać sobie 2 - 3 dni, więc może będę odważna i spróbuję olejki, które wszystkie wychwalacie pod niebiosa :)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Aż 5 złoty różnice ;o
    No nie wierzę, jak tak można. Ta zniewaga krwi wymaga!
    Ale i tak kupię, bo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kupiłam przedwczoraj mój pierwszy olejek. I... Zakochałam się! Czekam na inne wersje, bo byłam w 3 Rossmanach i znalazłam tylko migdały i papaję. Zapach jest obłędny. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przed świętami nawet była na nie promocja :D Szkoda, że nie widziałam innych wersji :(

    OdpowiedzUsuń
  50. @Iwetto
    One wróciły na zawsze? Dziś zobaczyłam je w Sopocie, rzuciłam się do kupna jak szlona bo bałam się, że znowu przez kilak miesięcy niet olejków :|

    OdpowiedzUsuń
  51. @Iwetto
    Ja akurat jestem przeciwniczką pompki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. teraz tylko pozostaje kupować i używać!

    OdpowiedzUsuń
  53. Też je już dziś widziałam - i dobrze, bo skońcyzłam linokową wersję i w połowie migdałowej jestem :-)

    A że alverde porzeczkowy też mi się kończy, to spróbuję przełożyć pompkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. @Iwetto dlatego ja sobie te olejki przelewam do pojemniczków z pompką z Rossmanna - tych podróżnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. no nareszcie! muszę się po nie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja mam jeszcze starą buteleczkę, ale jak mi się skończy, to na pewno zakupię tę z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  57. w życiu nie miałam nic z Alterry, aż dziw bierze... muszę spróbować tych słynnych olejków w końcu!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dobre wieści, pewnie zrobię zapas przed wyjazdem :)
    Chciałabym limonkę i oliwkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. @Iwetto


    zgadza sie, porzeczkowego juz nigdzie nie ma.

    Ja mieszkam w DE i sprzedaje na allegro, niestety nie moge uszczesliwic tych, ktore chca porzeczkowy.Ale mam wsyzstkie inne dostepne z alverde.

    Jak bys chciala cos konkretnego z dm to pisz.

    Na allegro jestem: ja_lamcia

    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  60. Aż wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze ani jednego :P
    Może w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Właśnie wróciłam z Rossmanna i nie widziałam olejków :( Może jutro będą :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja uważam, że powinni wprowadzić z pompką ale zostawić też tańsze bez. Wtedy można by było potem kupować tańsze bez pompki i przelewać. U mnie ta pompka działa średnio, zresztą pompki z olejków Alverde też nie są takie doskonałe. To chyba nawet identyczne.
    A i adres bo pytałaś o tego Rossmanna to na ulicy Bora Komorowskiego. Na Gocławiu. Niedaleko Centrum Handlowego Tesco i Promenady. Odchodzi od Fieldorfa.

    OdpowiedzUsuń
  63. Lecę do mojego Rossmanna zobaczyć czy już są olejki z pompką. Moje zapasy już dawno się skończyły :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. A u mnie ich nadal nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  65. super, że olejki wróciły :) nie będę musiała oszczędzać swojego ostatniego starego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  66. muszę dzisiaj zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  67. @my-pink-plumSęk w tym że one nie przetłuszczają skóry głowy. Też się borykam z tym problemem i miałam pewne obawy do pierwszego użycia. Problematyczne może być tylko znalezienie odpowiedniego dla siebie. Po niektórych włosy są sianowate, ale po innych miękkie i błyszczące. Mi np najbardziej przypasował olejek Babydream dla kobiet w ciąży- moje włosy go kochają i jeszcze pięknie po nim pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @Ancia kosmetykihahaha zawsze można kupić jedną sztukę dla opakowania, a później przelewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. @ZielonaOdnoszę wrażenie, że tylko migdały z papają się na razie pojawiły. Nikt jeszcze nie napisał czy spotkał inny ;]

    OdpowiedzUsuń
  70. @NenaNo była promocja i ja właśnie wtedy ich najbardziej szukałam. Nie było żadnego ;]

    OdpowiedzUsuń
  71. @DiunaOczywiście! I jeszcze cieszyć się z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. @dzollsDaj znać czy pasuje Alverdowa pompka :)

    OdpowiedzUsuń
  73. @Pigeons BeautyMam nadzieję, że będą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. @CoconutLimeMam Alverde z pompką i uwierz że ułatwia to niesamowicie aplikację.

    OdpowiedzUsuń
  75. @rainy girl is meJa zaczęłam od mydełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. @Hexx anaTo złe wieści są takie, że na razie widziano tylko migdały z papają :] Jeżeli nie uda Ci się przed wyjazdem kupić, zawsze służę pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. @BlondiiPolecam< włosom tylko pomagają :) A jak sie nie sprawdzą, zawsze możesz zużyć do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  78. @odskoczniaodrzeczywistosciJa też się trochę na nie naczekałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  79. @77gerdaDzięki za adres, już wiem gdzie :D Będę tam zaglądać, bo mam okazję bywać na Gocławiu. Olejki będą dostępne w obu wersjach, z pompką i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Czekam aż się ponownie zadomowią :) Dobra Nowina! Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  81. @idaliaIdalio na pewno prędzej czy później się pojawią :) Ja się ucieszyłam, że w ogóle znalazłam, bo już myślałam że to olejki widmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. fajnie! :) lubię ten z papayą. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. @Mała MiZ korzyścią dla włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  84. @TamlDaj znać czy się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  85. @One_LoVeCiekawe czy będzie ponowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  86. chciałam kupić ale 17 zl hmm duzo

    OdpowiedzUsuń
  87. Mam! Upolowałam i jaram się :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy4.1.13

    nigdy ich nie używałam, może teraz spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  89. a ja musze czekac az do maja aby je zdobyc :( ah...

    OdpowiedzUsuń
  90. Szkoda, że z pompką są droższe ;/

    OdpowiedzUsuń
  91. widziałam dziś tą wersje z pompką za ponad 17zł...

    OdpowiedzUsuń
  92. Trzeba polować! Super muszą być! Ale szkoda, że nie ma wanilii, bo nie ma chyba??
    Pomarańcze za to kochamy również.

    OdpowiedzUsuń
  93. U mnie dziś też był tylko ten co u Ciebie, więc ciekawe czy reszta wróci..

    OdpowiedzUsuń
  94. no i prawidłowo. Rossmann zaliczyłby klapę, gdyby nie posłuchał klientek - tym bardziej ze mam wrażenie, że jakoś wieje nudą w Rossie :/

    OdpowiedzUsuń
  95. U mnie oczywiście ich nie ma, Panie nic nie wiedzą. Nawet miejsca na półkach dla nich nie ma ;-). Fajnie, ze sobie je kupiłaś :-)).

    OdpowiedzUsuń
  96. u mnie jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  97. A ja mam starą wersję mango i nie mam zielonego pojęcia jak mam go używać. Do masażu jakoś średnio pasuje, jako balsam do ciała odpada - wchłania się za długo, włosy mi obciążał, nic poza tym i tak stoi i się kurzy :(
    Fajnie, że wróciły, bo wiem że mają wiele fanek, co do pompki - olejki w cenie podstawowej mają dość solidną cenę, więc też uważam, że mogłaby być gratis ta pompka...

    OdpowiedzUsuń
  98. Migdałowo - papajowy mam, musze poprosić koleżankę, któa robi mi zakupy w Rossie, żeby rozejrzała się za innymi wersjami.
    Podniesienie ceny było do przewidzenia, ale w sumie można kupić po 1 opakowanu z pompką a później sobie uzupełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  99. @MałyJeżChyba tak, Zaglądałam na niemiecką stronę Rossa i tam mają ich jeszcze więcej! Więc wydaje mi się niemożliwością, żebyśmy ich nie mieli u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. @simply_a_womanJa uwielbiam pompkę :) Mam olejek z Alverde i jest bomba, bardzo ułatwia aplikację :D

    OdpowiedzUsuń
  101. @neomediadzięki, dodałam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  102. Niecałe 3 euro za niemiecki olejek z pompką, czyli u nas jak zwykle drożej... ech
    ale skoro będą dwie wersje, rozumiem, że tą drugą można potem przelewać... ot i zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  103. @saharutrzeba czyhać na promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  104. @KatalinaGratuluję :D jest czym ^^

    OdpowiedzUsuń
  105. @Dariajasne, możesz używać do włosów albo do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  106. @Joanna Jojak wróciły to mam nadzieję, że na dobre, więc na pewno kupisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. @luthiennaj tam, raz zainwestujesz a później będziesz przelewać ;D

    OdpowiedzUsuń
  108. @Cosmetixmaniaczka Ja nawet ceny nie sprawdziłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  109. @Greg and MikaCiężko mi powiedzieć, wprowadzają nowe wersje więc może się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  110. @Panna-KokosowaPrawdopodobnie nie, z tego co widziałam mają być zupełnie nowe.

    OdpowiedzUsuń
  111. @shinodkaOstatnio nic nowego i ciekawego nie wprowadzają. Myślę, że taka wtopa i tak by im nie zagroziła. W końcu my- świadome tego faktu, byłybyśmy tylko malutkim ułamkiem odwiedzających ;] ale bez echa by się nie obeszło!

    OdpowiedzUsuń
  112. @*Natalia*Ja ich nie kupiłam ;) Czekam na nowsze wersje i zużywam zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  113. @YasminellaCierpliwości, jak u mnie w małym rossku się pojawiły, to i u Ciebie będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. @kosmetyczny-przekladaniecBo tak naprawdę trzeba dobrać odpowiedni olejek do włosów ze względu na ich porowatość. Mi też nie wszystkie odpowiadają i jak do tej pory najlepszymi okazały się porzeczkowy z Alverde (który został wycofany ;]) oraz babydream dla kobiet w ciąży ;) Jak widzisz trzeba szukać, ale wierz mi że warto!

    OdpowiedzUsuń
  115. @AnnaOczywiście, że tak! Można raz kupić i uzupełniać :) Nowych wersji jeszcze nie ma, ale mam nadzieję że to kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  116. @Angel KubickaDokładnie , u mnie były tylko z pompką, ale dziewczyny widziały bez :)

    OdpowiedzUsuń
  117. fajnie, że z pompką, ułatwia obsługę i uprzyjemnia uzywanie :)
    ale nie rozumiem tego, że trzeba za to dodatkowo płacić? :/

    OdpowiedzUsuń
  118. Olejków Alterry nigdy nie używałam.
    Jestem, za to,obłędnie zakochana w migdałowo-arganowym Alverde.
    Robi cuda z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  119. mam nadzieje ze te z pompka bedzie mozna odkrecic normalnie bo mam zamiar do tego opakowania przelewac potem kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  120. Najlepiej będzie kupić jeden, a potem przelewać :) sama nigdy nie używałam tych olejków, jestem niesystematyczna w smarowaniu ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  121. @MartiBędą dwie formy dostępne, zwykłe i z pompką dlatego pewnie nie zrobili w takiej samej cenie- wiadomo które by kwitły na półkach sklepowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. @Kosmetyczna KrainaMam tylko porzeczkowy, ale będę o tym pamiętać przy następnych zakupach skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  123. @MarieTeż mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  124. @KaroJa ich używam do włosów, polecam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Obskoczyłam wczoraj trzy Rossmanny, u mnie wszystkie olejki wykupione:(

    OdpowiedzUsuń
  126. no to trzeba poszukać i kupić tylko i wyłącznie, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy5.1.13

    Świetny blog , zapraszam do obserwowania i komentowania u mnie Agatuszkaa.blogspot.com , pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  128. jeszcze nie było mi dane ich wypróbować, ciągle męczę moją Vatikę...

    OdpowiedzUsuń
  129. @Iwetto Będę pamiętać :*
    Migdał i papaja nie był zły ale jakoś uparłam się na Limonkę z oliwką.
    Wbrew pozorom dość szybko zużywam oleje wszelkiej maści, szczególnie jak jest udany zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja jeszcze mam zapas starych ;) Szkoda, że pompka faktycznie nie była gratis, ale można kupić nowe opakowanie,a po zużyciu przelewać do niego olejek z buteleczki bez pompki :)

    OdpowiedzUsuń
  131. matko wreszcie sie doczekalam... pedze na zakupy, tyle czasu na nie polowalam ze juz stracilam nadzieje, ze wroca:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Dobrze, ze olejki wróciły bo mieliby ze mna do czynienia heh :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Ooo, a właśnie tego porzeczkowego chciałam spróbować! I dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. @DorotaNieźle się rozeszły ;]

    OdpowiedzUsuń
  135. @AgatuszkaaDziękuję, na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  136. @yzma87Ja też zużywam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  137. @SalomeaOczywiście, ja mam buteleczke z pompka z Alverde :D

    OdpowiedzUsuń
  138. @LisicaTo tak samo jak ja ;]

    OdpowiedzUsuń
  139. @aquasefhahaha :D To dobrze że wróciły ;D

    OdpowiedzUsuń
  140. Ja nie jestem fanką tych olejków. Kiedyś kupiłam jeden dla mojego taty- nie pamiętam, w jakiej wersji- ale jego zapach skutecznie mnie odstraszył (pachnie jak zepsuty jogurt owocowy :/).

    OdpowiedzUsuń
  141. A ciekawe czy będzie się dało przełożyć pompkę na opakowanie bez pompki...

    OdpowiedzUsuń
  142. nie wiem skąd to się bierze, ale jakoś nie wierzę tej firmie :) ale wszyscy chwalą te olejki, jak nie stchórze to kupię gdy Hipp się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  143. @xkeylimexZapach potrafi skutecznie zniechęcić od używania kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  144. @Nika.Wątpię, ma inne zakończenie. Jeżeli już to tylko przelać.

    OdpowiedzUsuń
  145. @heavenrainJa używam ich tylko do włosów i w tej kwestii chwalę sobie, ale nie wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  146. Obiecują, obiecują, wypuszczają gazetki z promo, a towar na półkach niedostępny, nie lubię takiego kręcenia;/

    OdpowiedzUsuń
  147. @Iwetto na twarz bym się nie doważyła chyba nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  148. @heavenrainNie każdy na twarz się nadaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. @Iwetto
    Ja z tą porowatością nic nie łapie, zero zadatków na włosomaniaczkę, ktoś by musiał mi zrobić indywidualne rozpoznanie i może wtedy by coś z tego było ;)

    OdpowiedzUsuń
  150. Też się ucieszyłam, jak je zobaczyłam, chociaż cena była niemiłym zaskoczeniem... Na razie nie kupiłam, mam jeszcze zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  151. @kosmetyczny-przekladaniecNajprościej po prostu szukac oleju odpowiedniego do Twoich włosów, metodą prób i błędów, a późnij przeanalizować skład ;) Jak znajdę posta, gdzie to było dokładnie opisane, to Ci podrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  152. @YenneferdJa też mam zapas, więc nie kusił mnie zakup :) Poczekam na dobrą promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  153. Również znalazłam tylko wersję z papają :( Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  154. @Jo NoviCiekawe kiedy pojawi się reszta :]

    OdpowiedzUsuń
  155. nie jestem wielką fanką. W sumie jakoś szczególnie na mnie nie działały i niewydajne w porównaniu z innymi olejami. Ledwo wykończyłam wersję z papają i teraz zrobię sobie przerwę - właściwie nie widzę efektów po stosowaniu kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  156. @Piękna BestiaTak naprawdę trzeba znaleźć ten odpowiedni, a olejki będą działały cuda. Warto szukać, może wśród innych marek?

    OdpowiedzUsuń
  157. bardzo bym chciala miec ten olejek z migdalem i papaja...niestety w uk nie sa dostepne,jesli mialaby ochote na taka zamiane paczka za paczke,ze ja bym ci wyslala cos z uk,pisz smialo pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  158. uwielbiam takie olejki więc nie ma zmiłuj kupię nawet kilka tak w razie czego! :D Ale będzie jakaś recenzja przez Ciebie napisana ? Chciała bym się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).