21.01.2013

Dobry początek tygodnia,czyli promocje :)

We wczorajszej notce o zakupach z Anglii pisałam o kosmetykach marki MUA. Mam dla Was bardzo dobrą wiadomość, ponieważ obecnie na ich stronie jest przecena -50% na wszystko oraz darmowa wysyłka. Wystarczy wpisać kod ze zdjęcia (MUA50) oraz wydać minimum 15 GBP. Jeżeli miałyście coś na oku, gorąco polecam skorzystać, bo takie okazje często się nie powtarzają. Macie czas do godziny 17 czasu brytyjskiego (u nich jest godzinę wcześniej niż u nas) 24 stycznia.Należy także pamiętać, aby wybrać opcję darmowej wysyłki ;) Wszystko jest drobnym druczkiem:


Zaskoczył mnie także Rossmann, ponieważ od dzisiaj do niedzieli (27.01) wszystkie podkłady będą o 40% tańsze. W telewizji ruszyła już reklamówka, więc oferta jest jak najbardziej aktualna. Rabat naliczany jest przy kasie i zwróćcie na to uwagę, bo okazuje się że nie do każdego punktu ta informacja dotarła. 
Po pracy na pewno odwiedzę Rossmanna, bo mam na oku podkład MaxFactor Smooth Effect :) Dajcie znać czy go miałyście i jak się u Was spisywał. A może jesteście w stanie polecić mi coś innego? Macie zamiar coś sobie kupić?

103 komentarze

  1. U mnie wcale nie był Smooth Effect i mam focha na Rossa więc raczej tam nie zajrzę. Za to udało mi się w końcu dobrać podkład idealny. Najśmieszniejsze jest to, że miałam okazję poznać go w zeszłym roku ale przez to wszystko zapomniałam. Przypadkowe szperanie ukazało niesamowitą okazję, jest już ze mną :D

    Udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ucieszyła ta promocja w Rossmanie, bo choć sama nie skorzystam, to moja mama szuka właśnie sobie idealnego podkładu :) Gdybym już była na 100% przekonana do mojego nowego podkładu, to pewnie bym poprosiła kogoś o zrobienie zapasów, bo uważam, ze to naprawdę duży rabat.
    Dzięki za info o MUA! Mam ich newsletter, ale albo skasowałam, by nie kusił albo nie wysłali mi (jeszcze?) tego info. Rewelacyjna promocja i do tego darmowa wysyłka, która jest moją bolączką w MUA, bo nie chcę płacić tyle samo za wysyłkę, co za 3 produkty ;) Muszę sprawdzić stan konta, bo miałam ostatecznie zakończyć zakupy już na konto stycznia, ale w sumie zanim dojdzie, to będzie prawie luty :P Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja może się zastanowię nad jakimś płynnym podkładem do zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja idę po Burżuja, ale nie wiem którego :PPP

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie słyszałam reklamę Rossmanna w radio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta promocja na podklady, ale chyba zaden z dostepnych w Rossmannie mnie nie interesuje...

    OdpowiedzUsuń
  7. czy to ta stronka http://www.muastore.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za info o promocjach
    do R się nie wybieram bo wierna jestem mojemu Double Wear i nie zamienię go na żaden inny ;D ale Mua -kto wie, kto wie ;)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie przejrzałam podkłady i sama nie wiem, czy jakiś chcę, chyba jednak nie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Hexx anaej no, co to ma znaczyć? Pisz mi tu zaraz co to za podkład XD

    OdpowiedzUsuń
  11. @kosmetyczny-przekladaniecTeż się zastanawiałam nad zakupami w MUA, ale ostatecznie odpuściłam , bo i tak już sporo w tym miesiącu znalazło się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Unatym bardziej że teraz się opłaca ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. na MUA trzeba poczekać bo strona pada w zasadzie caly czas takie jespo poruszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. @AguBourjois kliknęłam sobie na Allegro, dlatego zastanawiam się nad innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Kosmetyczna Kraina Czyli informacja sprawdzona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Jus i MagMi niestety ten podkład średnio się spodobał, ale liczę na MF ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Iwetto
    No u mnie niestety może się okazać, że MUA się rozmyśli za mnie - działa tylko główna strona, nic poza tym :(

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam Smooth Effect i jestem z niego bardzo zadowolona więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @TheOleskaaataaa widziałam co się dzieje na FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @niemenka88Dziękuję Ci bardzo :* Utwierdzasz mnie tylko w zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli zrobili taką promocję to chyba znak, że czas wreszcie kupić Bourjois, bo kręcę się wokół niego już chyba miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, bardzo kuszące te promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. promocje dobre na wszytko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. @Iwetto Guerlain Parure De Lumiere, jeżeli chciałabyś to dołączę próbasa do całości :)
    No i okazało się, że zakup poczyniłam w zasadzie od znanej osoby dla większości w blogosferze :))) Świat jest mały ale wirtualny jeszcze mniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. na mnie smooth effect ciemnieje :(((

    OdpowiedzUsuń
  26. OO, fajnie, że dodałaś info, idę buszować!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. @MoNuSiAChyba lepszego promo nie będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. @xkeylimexInaczej bym o nich nie pisała ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. @Rudaaa12Szczególnie jak ma się coś na oku ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. @simply_a_womanTo mnie troszkę zasmuciłaś, a ja go już kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Hexx anaahahaha świat jest bardzo mały ;) Chętnie uszczknę kapkę, żeby przekonać się na własnej skórze ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. @kosmetyczny-przekladaniecNiestety jeden wieli bum jest na ich stronie ;) Wszyscy chcą zrobić zakupy i serwer pada. Na FB proszą żeby przestać wchodzić ;) Al obiecali, że nie będzie żadnych produktów out of stock, wszystkie zamówienia zrealizują :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Potrzebuje właśnie jakiegoś kryjącego podkładu do cery mieszanej, możesz coś polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no to czas ruszyć po bourjois healthy mix:)

    OdpowiedzUsuń
  35. @annNo właśnie sama zdecydowałam się na Max Factor Smooth Effect. On jest też nawilżający, więc w sam raz na wysuszone poliki. Mają chyba jeszcze matujące, ale żadnego nie miałam. Nie jestem Ci w stanie nic konkretnego polecić, bo te które miałam do tej pory nie sprawdziły się jakoś super ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. @oliwkowa029I to szybko bo podobno go wycofują ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie podkładem nr 1 jest healthy mix! nie zamienię na żaden inny!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już po wizycie w Rossmanie :) healthy mix już nie było u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21.1.13

    ja już Rossmanna odwiedziłam, w moje ręce wpadł Dream Matte Mousse Maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  40. @MrsOccluencyMi nie przypadł do gustu, ale leć po niego bo mają go wycofać ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. @truuskawkaWycofują go więc rozchodzi się jak świeże bułeczki ;]

    OdpowiedzUsuń
  42. @Dariaooo, daj znać co o nim sądzisz, bo tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. @Hexx anao, Hex, no to już się dowiedziałam czy będziesz w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja się nie wybieram :) Muszę pierw zużyć to co mi zalega w szafce.

    OdpowiedzUsuń
  45. @Iwetto
    Ta obietnica z brakiem standardowego przy przecenach i promocjach out of stock jest super :) Swoją drogą już zmienili banner, że należy wydać 30 funtów, czyli 15 po obniżce.

    OdpowiedzUsuń
  46. @kosmetyczny-przekladaniecNo to extra ;) Poczuli że mają oblężenie i postanowili to wykorzystać ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. @MadlenMi nic nie zalega, dlatego skusiłam się na MF ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja chetnie bym jakis podklad kupila ale nie moge sie zdecydowac:(
    I musze sie pochwalic;D w koncu wstawilam moj pierwszy makijaz na bloga;D

    OdpowiedzUsuń
  49. O! Trzeba zapolować, sesese :D

    OdpowiedzUsuń
  50. a mam burżuja na oku :) mam nadzieje ze trafie na moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też się zastanawiam nad tym jaki wybrać?! chodzi za mną bourjois ale kurde na razie cen jest dla mnie zbyt wysoka - poczekam na lepsze czasy :D

    A Ty na co się zdecydowałaś??

    OdpowiedzUsuń
  52. No i już buszuję po MUA...

    OdpowiedzUsuń
  53. @Iwetto
    Jeny, dramatu z MUA ciąg dalszy... Jako, że cały dzień usiłuję zamieścić zamówienie, jestem na bieżąco z ich fanpage na FB. I co? Ludzie na tej zawieszonej stronce godzinami robią sobie koszyk, by potem nagle znikło zamówienie albo, o zgrozo!, okazało się, że spora część rzeczy jest... out of stock... Dalej kompletuje moją listę i zobaczymy co z tego będzie, może jakoś to ogarną jutro...

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja poluję już od dawna na jakiś pokład w musie! Więc tym bardziej teraz to dobra okazja do zakupu...
    P.S.
    Kto mi poleci jakiś dobry "podkłado-mus"? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. A jednak uległam. Przypadkiem poszłam z mamą do R. i oglądałam podkład Affinitone i miałam nie brać, a mama bierz jak taka promocja, jak nie będzie ok, od Ciebie odkupię:) To wzięłam i mam. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  56. no weź mnie nie załamuj co :P ...

    OdpowiedzUsuń
  57. @kosmetyczny-przekladaniecahaha no nie mogę ;D To dlatego na FB tak piszą, żeby wyjść z ich strony :D Mam nadzieję że jednak uda Ci się coś kupić :) Może poczekaj do godzin nocnych, będzie może mniejszy ruch. Co tam sobie upatrzyłaś od nich?

    OdpowiedzUsuń
  58. @SolidaryExpensiveGratuluję, nie omieszkam skomentować :D

    OdpowiedzUsuń
  59. @shinodkaTrzymam kciuki ;D Trzeba szybko działać, póki jeszcze info się nie rozeszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. @Moniak23Na to o czym wspominałam czyli Max factor Smooth Effect. Miałam go już wcześniej na oku, jest średnio kryjący i nawilżający. Wybrałam odcień 45 i po pierwszej próbie wygląda że będzie mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  61. @shinodkaoooo nie zrywa Ci? Oni na FB proszą ludzi, żeby przestali wchodzić na ich stronę ;) jestem ciekawa co wybierzesz dla siebie, napisz mi koniecznie. A i nie wiem czy wiesz ale zmienili warunki, teraz musisz wydać przed rabatem 30GBP, a nie 15 ;] Zmienili warunki w trakcie trwania promocji ;]

    OdpowiedzUsuń
  62. @KolorowaChmurkaJa miałam żelowego z Rimmela i był całkiem ok, ale miałam tę gorszą wersję która różni się napisami na naklejce. Jest recenzja na blogu. Ktoś mi jeszcze polecał żelka z Maybelline, ale o którym dokładnie pisał nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. @77gerdaI słusznie, zawsze można puścić na Allegro na przykład, ja tak zrobiłam z Bourjois Healhy Mix, który okazał się dla mnie tragiczny ;P

    OdpowiedzUsuń
  64. @Diunaale przecież ja tylko informuję :P

    OdpowiedzUsuń
  65. @strī-linga Stri, przecież wiesz, że pójdę :) For you :*

    OdpowiedzUsuń
  66. @Iwetto Ciekawa jestem, czy Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapraszam do zabawy TAG-u The Versatile Blogger

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ogromnie rozczarowałam się zakupami na MUA. W zasadzie to zakupami - widmo. Przez kilka godzin (!!!) próbowałam dodać produkty do koszyka, zanim poklikałam co chciałam, to koszyk robił się pusty. Później podnieśli próg zamówienia od 30 GBP. Dla mnie to totalny nieprofesjonalizm z ich strony, promocję związaną z ilością fanów planowali od dawna, mogli zadbać o serwery, bo nie wierzę, że nie spodziewali się takiego odzewu, większość kosmetyków jest już niedostępna. Dla mnie tragedia, a szkoda, bo MUA uważam za fajne kosmetyki za grosze.

    A i prośby by klienci opuścili stronę uważam za totalne buractwo.
    Jestem strasznie wk***ona i zrezygnowałam z zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  69. Starsznie mnie Mua kusi, ale nie mam Paypalla :(((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  70. ja kupiłam sobie podkład w Rossmannie jakoś tydzień temu i teraz pluję sobie w brodę no ale cóż :( skąd miałam wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  71. @*Natalia*Wiem śledziłam całą "korespondencję" na FB, masakra. Jeszcze na koniec sami zrzucili stronę. Powinni byli przy tak dużym zainteresowaniu przedłużyć akcję. Masz rację, że zachowali się totalnie nieprofesjonalnie i nieodpowiedzialnie, ale najwidoczniej nie spodziewali się aż takiego oblężenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  72. @Karoeee zakłada się go w 10 min ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. @chodzpomalujmojswiatNikt nie wiedział, więc nie miej wyrzutów :]

    OdpowiedzUsuń
  74. Promocja bardzo fajna, tylko sama nie wiem, czy któryś z podkładów spełniłby moje wymagania. Czy jest coś godnego polecenia Iwetto? W kwestii podkładów długotrwałych, raczej kryjących (z pominięciem rimmela żelowego)?

    OdpowiedzUsuń
  75. @Iwetto Niestety nie mam własnego konta bankowego, a moja mama się boi zakładać na paypallu :)

    OdpowiedzUsuń
  76. niestety na stronie producenta nie można ich zakupić :((.

    OdpowiedzUsuń
  77. Jakie to szczęście, że nawet nie wiem, co to są kosmetyki MUA ;)) w Rosie byłam... ale nie mogłam się zdecydować... i nie wzięłam nic :D Podpisuję się pod pytaniem takiej jednej madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  78. która z nas nie kocham promocji :) ja będę jutro polować na lotnisku, może nie na promocje jako tako, ale wiadomo, że na lotnisku taniej :D

    OdpowiedzUsuń
  79. @Marti
    ale mi masło maślane wyszło :P wiadomo chyba jednak o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Zachęcające promocje, na podkład nie mam aktualnie zapotrzebowania, mam jeszcze dużo MF Facefinity :)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Żal nie skorzystać z takiej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy23.1.13

    Strasznie mnie Mua...muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  83. @taka jedna madziaCiężko mi powiedzieć,bo moje dotychczasowe nie były jakieś wybitne i nie kupiłam żadnego ponownie. Za to jestem zadowolona z Max Factora Smooth Effect, o którym wspominałam że kupię. Ma jak dla mnie idelany kolor i dobrze się trzyma, ale jest to nawilżający fluid. No i używam go raptem 2 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. @angel.of.sadness Już odpisałam, ale nic godnego nie mam do polecenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  85. @MartiWiadomo, chodzi o dobre promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  86. @Tanika i WojtasI jesteś z niego zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  87. @SheWomanszczególnie jak się jest w potrzebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. @stylezjiato mam nadzieję, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  89. @Iwetto
    Próbuję codziennie po pracy przez cały wieczór i wcześniej i później, cały czas strona po dwóch kliknięciach pada i jest offline :/ Oczywiście w ty czasie mnóstwo rzeczy jest już out of stock i pełno wpisów ludzi, którym strona padła w trakcie zamawiania i nie wiedzą czy kasa poszła czy nie etc. Dla mnie ta przecena stała się antypromocją firmy, to miał być rabat, a nie polowanie na cud i działającą stronę dłużej niż minutę :/

    OdpowiedzUsuń
  90. @Iwetto
    ja go używałam jak byłam w liceum czy gimnazjum, już nie pamiętam, ale zużyłam kilka opakowań i jeśli ktoś szuka czegoś bardziej w rodzaju kremu koloryzującego i nie ma przetłuszczającej się cery to będzie ok. U mnie też zdarzało mu się brudzić ubrania :/

    OdpowiedzUsuń
  91. @Iwetto
    No to jest serio żenada, sorry że tak w 50 komentarzach o tym piszę, ale nie mam z kim innym na ten temat żali powylewać :D Cieszę się, że nie tylko ja tak myślę, ogólnie odstręczyło mnie to od zakupów i przynajmniej oszczędzę te 20f i zrobię sobie zakupy w NYX w lutym.

    OdpowiedzUsuń
  92. @kosmetyczny-przekladaniecMasz rację, to może doprowadzić tylko do frustracji i mocno zniechęcić. I tak Ciebie podziwiam, że jeszcze masz cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. @Iwetto
    Wyobraź sobie, że jak się tu pożaliłam to działa normalnie, śmiga i hula! Ale kilka rzeczy, które chciałam są już nie dostępne, plus ten zwiększony próg i naszły mnie wątpliwości, bo znów kupię nie wiadomo ile kosmetyków totalnie mi zbędnych, zamiast jednego lub dwóch porządnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. @kosmetyczny-przekladaniec Zajrzałam na ich stronę, przez chwilę się pośliniłam i... odpuściłam. Rozsądek bierze górę. Chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  95. podkład bourjous 123 perfect :) moim zdaniem wart swojej ceny bo swietnie się 'wtapia' w skóre :> serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  96. uwielbiam takie promocje! :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).