28.01.2013

Zimowa ochrona stóp i dłoni // FLOSLEK Dr Stopa Płyn zmiękczający, SENSIQUE Cukrowy dwufazowy peeling do dłoni

Wszyscy dobrze znają zbawienny wpływ olejków na  skórę czy włosy. Z racji zimowej aury chciałam Wam przedstawić dwa olejki dedykowane do pielęgnacji stóp i dłoni. Teoretycznie są to tylko gadżety, ale świetnie pielęgnują i zasłużyły na recenzję :)


Olejek Flos Lek z serii DrStopa to tak naprawdę płyn zmiękczający. Stworzony jest do zadań specjalnych, czyli ma likwidować zrogowacenia, suchość czy odciski. Sprawdza się bardzo dobrze przy codziennej pielęgnacji. Nie wiem jak Wy, ale chodzę w butach przez cały dzień i dopiero w domu mogę założyć coś lżejszego. Ten olejek o bardzo przyjemnym cynamonowym zapachu pozwala mi odpowiednio zadbać o skórę pięt. Dzięki niemu są cały czas miękkie i odpowiednio nawilżone. Poza tym nie skupiam się tylko na nich, ale smaruję nim całe stopy, w większej ilości niż zaleca producent. Dzięki precyzyjnemu aplikatorowi dozuję tyle ile potrzebuję i nic się przypadkowo nie  rozlewa. Zawsze robię to przed pójściem spać i zakładam dodatkowo skarpetki. Rano stopy są wypielęgnowane i gotowe do kolejnego ciężkiego dnia ;) Kupiłam go przez internet w jakiejś śmiesznej cenie, więc jeżeli go jeszcze tak tanio trafię na pewno zrobię zapas na okres letni. 


Do dłoni z reguły używam różnego typu kremów. Jakiś czas temu na blogach natknęłam się na kilka pozytywnych recenzji dwufazowego cukrowego peelingu Sensique. Były dwie wersje zapachowe- pomarańczowa oraz czekoladowa, którą wybrałam dla siebie. Ich regularna cena w Naturze to kwota rzędu 10zł, warto się wstrzymać i kupić w promocyjnej za 6zł. Bez problemu można coś podobnego stworzyć w domu, wystarczy tylko cukier lub gruboziarnista sól i ulubiony olejek. Mimo wszystko nie mogłam się mu oprzeć, przede wszystkim ze względu na czekoladowy zapach. Po jego aplikacji łapki są nieźle natłuszczone , na tyle że nie jest się nimi w stanie nic zrobić, żeby nie zostawić gdzieś śladów. Warto się pomęczyć i poczekać aż trochę wsiąknie, bo skórki, paznokcie oraz skóra będą dobrze zmiękczone. Sam cukier raczej nie ma tu jakiegoś pozytywnego wpływu peelingującego. W przyszłości raczej ponownie po niego nie sięgnę, bo trafił do mnie z czystej ciekawości niż z większej potrzeby ;) 

Co sądzicie o tych gadżetach? Miałyście któregoś z nich?

60 komentarzy

  1. Warto dbać o dłonie i stopy zimą,! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy kosmetyk bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płyn do stóp muszę kupić, natomiast mam dwa peelingi do dłoni i lepszy niestety ten zagramaniczny :) polski fajny ale daleko mu do doskonałości :) będzie o nich na blogasku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek z flosleka bym przytuliła,moje pięty aż krzyczą z rozpaczy ,używam kremów jednak przede mną jeszcze długa droga do ich regeneracji

    OdpowiedzUsuń
  5. @Rudaaa12Jak i przez cały rok :P

    OdpowiedzUsuń
  6. @Kosmetyczna KrainaW takim razie jestem ciekawa co o nim napiszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Angel - Kosmetyki bez tajemnicZaintrygowałaś mnie tym zagranicznym ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. @beautystarletKremy niestety nie mają tak dobrego działania, chociaż u mnie świetnie sprawdziły sie też te z wysoką zawartością mocznika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów, mnie ten rodzaj gadżetów nie pociąga. Mam masę innych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja coś potrzebuje na mój czerwony nos :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Dr Stopy miałam sól do kąpieli stóp i działała rewelacyjnie, więc z chęcią bym i tego olejku spróbowała. Peeling do rąk mam i ja, tylko w wersji pomarańczowej i ja go bardzo lubię, używam go w kąpieli i spłukuję i u mnie się sprawdza. Znacznie łatwiej mi nawilżyć ręce, gdy go używam i są w lepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że Sensique wypuściło takiego cudaka :D

    A ten płyn od Doktora Stopy mógłby się u mnie sprawdzić :) Poszukam go, jeśli nie zapomnę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten dwufazowy peeling jest strasznie kuszący!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już tak się nakręciłam na ten produkt z Flos-Leku, aż tu mi piszesz, że cynamonem pachnie, a ja na cynamon mam uczulenie. No trudno, trza szukać dalej czegoś innego ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. @Una Całkowicie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Karo Ja używałam Carmexu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejek Flos-Leku jakby znajomy :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. @kosmetyczny-przekladaniecSpłukujesz ten olejek od razu? Ja dopiero po jakimś czasie, ale i tak wolę go używać wieczorem jak mogę nic nie robić rękoma ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. @KarotkaPolecam, daje niezły komfort :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do stóp uwielbiam kremy z Propodii,natomiast peeling do rąk to mój całoroczny Must Have:)

    OdpowiedzUsuń
  21. peeling do rak nie robi u mnie nic kupilam z ciekawosci i nie kupie juz;) a dr.stopka zaintetesowal mnie CHCE GO!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio dostałam hopla na punkcie pielęgnacji stóp - moja stopowa kosmetyczka zaczyna się niebezpiecznie rozrastać...a tu taki fajny produkt którego nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  23. peelingi do rąk to sama robię lub korysztam z rękawic, natomiast ten specyfik do stóp by mi się przydał, bo już mi się wymyka spod kontroli trochę :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że istnieje peeling z Sensique :) Ja ostatnio w Hebe widziałam Cztery Pory Roku - dwufazowy peeling do rąk z solą. Chyba na niego się właśnie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy28.1.13

    Ja właśnie szukamczegoś takiego jak ten olejek. Na pewno się skuszę bo uwielbiam wszelkie olejki, oliwki itd.
    Z kosmetyków do stóp, które mogę polecić to krem PILARIX, do kupienia w aptece- świetnie natłuszcza pięty i zmniejsza rogowacenie, poza tym ma zastosowanie po goleniu- zmniejsza zaczerwienie i ewentualny stan zapalny, myślę że idealne wyjście dla dziewczyn, które męczą się z czerwonymi krostkami po goleniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten płyn mnie zaintrygował :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Możliwe, że skuszę się na ten peeling do łapek, jeśli dobrze nawilża. Warto na noc go wsmarować, włożyć ręce w rękawiczki i pójść spać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś u mnie OTAGOWANA :) Szczegóły na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @DiunaMnie też bardzo kusił ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. @MadlenNiestety nie znam nic godnego polecenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. @Hexx anaoczywiście że znany :) Zakupiony po Twojej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  32. @JuicyBeigeNie znam tych kremików o których wspomniałaś ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. @kameleonworldNie ma problemu, piszesz i masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. @Marteczka KaJestem bardzo ciekawa co za skarby ukrywa ta kosmetyczka ;) Może jakiś post na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  35. @heavenrainOczywiście, taki peeling można bez problemu samemu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @aalimkaaTeż widziałam ten peeling, ale z racji tego że już jeden posiadam wstrzymałam się z zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. @Magdalena MagSuWiesz, że chyba o nim już słyszałam? Zapiszę sobie, bo nie wiadomo kiedy okaże mi się potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @KatalinaU Hexxany pojawiła się dokładniejsza recenzja ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. @Aleksandra A.Po takim zabiegu miękkie łapki gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie przepadam za peelingami do dłoni ale stópki to już inna para kaloszy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. @DoniaMi nie robi różnicy, jeżeli jest cukrowy to lubię wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam sól cynamonową do stóp z serii z serii DrStopa i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja miałam ten z FlosLeku. Nakładałam go po wymoczeniu stóp na pięty i czekałam około 15-20 min. aż zadziała, a potem ścierałam naskórek tarką papierową. Działał świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawa recenzja, a kosmetyku nie znam... :)

    OdpowiedzUsuń
  45. @77gerdaCzytałam o niej, ale moczenie nóg to dla mnie za dużo zachodu ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. @ZołzAnnaW ten sposób go nie używałam, dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten płyn zmiękczający jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. @BellaDaj znać jak się sprawdzi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę się koniecznie rozejrzeć za tymi produktami bo wydają się całkiem ciekawe:) A moje stopy normalnie błagają o litość:/

    OdpowiedzUsuń
  50. @LisicaTo olejek na pewno Ci pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  51. @Iwetto Cieszę się, że jesteś zadowolona bo gdyby nie kontakt z Flos-Lekiem to przegapiłabym tak świetny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  52. Płyn zmiękczający do stóp brzmi ciekawie. A peeling cukrowy ostatnio ukręciłam sobie sama - na bazie oleju kokosowego, masła shea i oleju ze słodkich migdałów. Z powodzeniem używam do ust i dłoni i jestem bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  53. @RudaNie ma to jak własne kręcenie kosmetyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. to jest śmieszna cena? ; D czy kupowałaś w jeszcze śmieszniejszej?
    http://allegro.pl/floslek-dr-stopa-plyn-zmiekczajacy-naskorek-50ml-i2935468341.html

    OdpowiedzUsuń
  55. @korej mruSądzę że jest akuratna jak za taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  56. nie miałam, ale chyba warto poszukać z tego co piszesz
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  57. peeling mnie zaciekawił ;>

    OdpowiedzUsuń
  58. ja używam kremu do stóp z firmy FUSS WOHL :) Polecam zwłasza w lecie :) peeling interesujący

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).