8.09.2013

Piaski p2 / 080 Lovely, 090 Opulent

Kiedy tylko zobaczyłam zdjęcie nowej kolekcji piasków p2 Sand Style, od razu zapałałam chęcią posiadania. Miałam wcześniej trzy kolory z tej marki i wiedziałam na co się porywam. Byłam z nich bardzo zadowolona, więc postanowiłam powiększyć gromadkę. Oczywiście nie było łatwo, ponieważ marka jest dostępna głównie w Niemczech, ale dzięki pomocy Tesi [Tesia maluje] stałam się szczęśliwą posiadaczką dwóch nowych odcieni.

060 Strict | 010 Adorable | 080 Lovely | 090 opulent | 030 Seductive

Wszystkie lakiery piaskowe, które posiadam pochodzą tylko z p2. Nie mam porównania do innych firm jak Golden Rose, OPI, Zoya itd. Te spodobały mi się nie tylko kolorystycznie, ale też polubiłam je za niską cenę (niecałe 2 euro w DE, na Allegro około 15 zł) . Poza tym to, co najbardziej mi się w nich podoba to brokat, który najbardziej w nich urzeka. Piaski bez migotek już mi się nie podobają i wyglądają według mnie dziwnie. Taka chropowata powierzchnia nie ma uroku. Błyszczący pyłek musi być :) 


Oczywiście Sand Style mają też inne zalety, jak szybkie wysychanie, wygodny pędzelek, dobre zmywanie (nakładałam nawet na gołą płytkę i jej nie odbarwiły), długo się trzymają (nie odpryskują, tylko delikatnie ścierają na końcówkach) oraz kryją po jednej lub dwóch warstwach. Jak widzicie jestem całkowicie zadowolona, dlatego bez wahania zdecydowałam się na 080 Lovely oraz 090 Opulent.


Pozostałe kolory z najnowszej kolekcji: 


Miałam pokazać je w jednym poście, ale ponieważ są bardzo wymagające i mam masę zdjęć, postanowiłam przedstawić każdy kolor oddzielnie. Dajcie znać który chcecie obejrzeć jako pierwszy :)

77 komentarzy

  1. O mamuniu, nogi mi się ugięły. Czekam a 090 opulent na Twoich pazurkach (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna gromadka :)
    Z chęcią zobaczę 080 Lovely :D

    Na p2 nie mam ciśnienia, ale pewnie gdybym była w Polsce to kupiłabym bez wahania :))) Sama postawiłam na piaski z Kiko a teraz dotarł do mnie OPI Alcatraz... Rocks! i czuję spełnienie :D
    Nie mogę się doczekać aż nałożę do na paznokcie. Póki co zrobiłam test na jednym i widzę, że żadne słocze nie pokazują jego piękna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko oddać urok piasków na paznokciach, tylko w rzeczywistości czarują. Kiko nawet nie oglądam, wolę nie robić sobie apetytu ;)

      Usuń
    2. Masz rację odnośnie zdjęć. Są bardzo niefotogeniczne... a szkoda. I wiem, że nie warto korzystać z lampy wbudowanej w aparat. Lepiej pobawić się z ustawieniami i korzystać z innych źródeł światła.
      Postaram się coś przywieźć ze sobą :)

      Usuń
  3. Ale piękne! Czekam na zdjęcia na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A już myślałam, że zobaczę te cuda :D Proszę o 080 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taki zamysł, ale przy pisaniu tego posta doszłam do wniosku, że lepiej będzie podzielić. Wyszedłby straszny tasiemiec :D

      Usuń
  5. Zielony poproszę najpierw, ale fiolet też mnie ciekawi :D
    Ja mam 3 piaski z p2 i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boziu *.* 080 poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.9.13

    Co pokażesz będzie dobrze, bo obydwa (a w sumie wszystkie pięć!) są przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, ale Ci zazdroszczę, no :P
    Chcę zobaczyć wszystkie :D
    Adorable i Lovely poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te lakiery, ja czekam aż mania piaskowa zaleje Polskę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo mają się pojawić Wibo :D

      Usuń
  11. wow! wszystkie kupuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8.9.13

    *-* ależ one są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pazurkach pokaż, a nie tak szczujesz tylko nas! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie pierwszy, ale nie mogę się zdecydować który wrzucić: zielony czy fioletowy :D

      Usuń
  14. A ja kupiłam kilka dni temu brokatowego piaska z Lovely, Baltic sand nr 3 i wpadłam, ideał;) kiedyś robiłam podobne paznokcie sypiąc brokat i pokrywając go kameleonem. przejrzyj fotki na guglach albo kiedyś przy okazji odwiedzin rossmanna na niego popatrz, błękitny brokat jest naprawdę cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go, ale nie lubię niebieskiego ;) Czekam na piaski z Wibo, na stronie Rossmanna już wisi zapowiedź :)

      Usuń
  15. nawet linka podrzucę, zajrzyj tu; http://mavia-nails.blogspot.com/2013/06/lovely-baltic-sand-3.html
    :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykończenie ma świetne,ale ten kolor do mnie nie przemawia :]

      Usuń
  16. Patrzyłam na te piaski z P2 w DM i jakoś nie mogłam dla siebie żadnego dobrać, a teraz jak patrzę to bym przygarnęła wszystkie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze tak jest ;) Ja teraz też żałuję że nie przygarnęłam jeszcze kilku rzeczy ;D

      Usuń
  17. opulent ! czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zobaczyła bym je na twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe kolory, ale to nie moja bajka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. i chyba mam ochotę na wszystkie kolory! czekam na prezentację na pazurkach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. miłość od pierwszego wejrzenia ... zielony chce pierwszy! :P

    OdpowiedzUsuń
  22. 080 poproszę :) A sądziłam, że je teraz pokazesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam- wyszedłby post tasiemiec ;)

      Usuń
  23. Zamówiłam już w cytrynowej jeden złoty piasek i dwa glittery :) Nie wytrzymałam ciśnienia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wiem, szkoda tylko że przywalili na nie taką cenę ;)

      Usuń
    2. Szkoda, ale cóż zrobić, jak się coś człowiekowi spodoba to koniec ;)

      Usuń
  24. AAAAaaaaaaaaale Ci zazdraszczam, kurde. Ja się nie mogę doczekać moich piasków. Jeszcze nie wiem jak, ale jakoś do mnie trafią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, sposób zawsze się znajdzie :)

      Usuń
  25. wszystkie są piękne, ale chyba 080 lovely podoba mi się najbardziej. Też uważam, że piaski bez drobinek nie wyglądają ciekawie, przypominają mi beton albo papier ścierny;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiemy się w tej kwestii doskonale ;)

      Usuń
  26. ale sliczne kolory, czekam az pokazesz na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  27. 080 wygląda bardzo ładnie, czekam na prezentację na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy8.9.13

    060 Strict jest dla mnie najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, najbardziej oryginalny kolor :)

      Usuń
  29. nie jestem fanka piaskow, ale ten najciemniejszy jest sliczny, chce go zobaczyc na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  30. Już nie moge się doczekać, aż zobacze je na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam piaski P2 - chyba za niedługo dokupię te, których jeszcz enie mam ;)
    Czekam tez na prezentacje na pazurkach- ciekawa jestem twojego zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Opulent widziałam u Ciebie na Instagramie i bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  33. No nie moge sie do tych piaskow przekonać:P

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam najbardziej na opulent :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczności! czekam na paznokciowe prezentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pokazuj te cudeńka na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają!
    Niezwykle udana (przynajmniej kolorystycznie) kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądają fajnie.Jestem bardzo ciekawa jak prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja chcę zobaczyć wszystkie 5 bez wyjątku w obojętnie jakiej kolejności hyhy :P

    OdpowiedzUsuń
  40. łoooooooooooł 090 powalił mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam piaski z p2 <3
    Na ten fiolecik właśnie czekam :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten fiolet wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Najchętniej zobaczyłabym fiolet i róż.

    OdpowiedzUsuń
  44. pokaz wszystkie na paznokciach plissss ....

    OdpowiedzUsuń
  45. Są prześliczne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Fiolet jest cudny,ja odkryłam niedawno równie tanie u nas piaski z Adosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a o tych nie słyszałam :D Czekam na prezentację!

      Usuń
  47. Ciekawa jestem tego zielonego :) Ostatnio kupiłam sobie zwykły lakier w takim odcieniu i niestety gdzieś uciekła jego magia :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Są piękne,jestem ciekawa jak będą wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi także średnio podobają się matowe piaskowe lakiery. Bardziej wolę takie z brokatem. Jestem ciekawa numerku 080 :)

    OdpowiedzUsuń
  50. też mam P2 bordo ze złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Opulent wygląda wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Piaski p2 chyba zawsze prezentują się naprawdę dobrze według mnie to jedne z najlepszych lakierów tego rodzaju, jakie widziałam :) Nie dziwię Ci się, że powiększyłaś kolekcje o nowe odcienie, mi wpadł w oko z dodanej serii ten złoty :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).