10.09.2013

Klejnot / p2 090 Opulent

Piaskowy lakier 090 Opulent p2 od razu wpadł mi w oko. Lubuję się w ciemnych, szmaragdowych zieleniach, więc ten spodobał mi się od pierwszego wejrzenia. Najbardziej byłam ciekawa jak wypadnie na paznokciach. Byłabym całkowicie szczęśliwa, gdyby był tak samo wykonany jak 060 Strict czy 080 Lovely, czyli kolorowa baza i brokat w tym samym odcieniu. Wtedy byłby prawdziwym klejnotem.


A jak jest w rzeczywistości? Otóż Opulent ma ciemną bazę, lekko brązową i zielony brokat. Czyli całe to przedstawienie na zewnątrz opakowania mija się zupełnie z tym co otrzymuje się na paznokciach. Nie otrzymujemy pełnej zieleni, tylko ciemną bazę opalizującą szmaragdowym odcieniem. Nadal jest to przyjemny dla oka efekt, jednak trochę rozczarowujący.




I jak to bywa z piaskami ciężko uchwycić jego prawdziwą naturę. Aparat łapie każdy detal i nierówność, które w rzeczywistości rozmywają się dzięki drobinkom odbijającym światło. Złudzenie jakie powstaje ukazuje kolor, a nie strukturę samego piasku. Chyba najlepiej definiuje to poniższe zdjęcie: 


Aby uzyskać taki kolor potrzebne są dwie warstwy. Przy jednej niestety widać jeszcze prześwity i jest za mało migoczących drobinek. Dopiero druga nadaje sensu całemu przedstawieniu :)
I jak? Przyspieszył bicie serca?

68 komentarzy

  1. Ładny :) Mój aparat też nie chwyta pisaków, ani brokatów. Chyba żaden nie chwyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety muszę przyznać, że rozczarował mnie.. Tak dobrze się zapowiadał :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ale mimo wszystko zniechęca mnie wizja zmywania tego z paznokci:P Wiem, głupota^^

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolory!! ach ach ach! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma potencjał :) ale na tym koniec zalet na moje oko.

    Jeszcze RAZ, MOC uścisków :*

    OdpowiedzUsuń
  7. yhy, rzeczywiście inny niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10.9.13

    w buteleczce ładniej wygląda, ale nie raz już się tak nabrałam:) jeszcze nie mam ani jednego piaska może dlatego że przy krótki łamiących się paznokciach odechciewa się malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak najpierw pielegnacja,pozniej malowanie :)

      Usuń
  9. Jest cudowny!!! Bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę poprzedni fiolecik, ale te piaski się cudownie prezentują :) Muszę się takiego dorobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt i tak jest ładny. Myślałam jednak, że będzie to butelkowa zieleń lub coś w ten deseń. Szkoda, że nie daje efektu tak jak fiolet, który poprzednio pokazywałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nom, na mnie zrobił bardzo dobre wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Może oczekiwałam czegoś innego po zdjęciu, które niedawno pokazywałaś, ale nie rozczarowałam się. Wciąż mi się podoba i chętnie przygarnęłabym go, bo i serce lekko zadrżało, tak, to ten! (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spodziewałam się aż tak ciemnego koloru, tylko pięknej, głębokiej zieleni. Niemniej jednak, bardzo fajnie się prezentuje ten lakier.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  15. mi serce zabiło jak tylko zobaczyłam zajawkę twojego posta w blogrollu! i włączam oficjalne chciejstwo na ten lakier, oraz jego braci i siostry z nowego miotu :) jest przepiękny, lubię takie ciemne, konkretne lakiery :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. myślałam, że tego fioletu wczorajszego nic nie pobije, ale to coś jest przepiękne! te zielone drobineczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie zielenie przyciagaja moj wzrok!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda sympatycznie :) nigdy nie miałam piasków!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie się prezentuje na paznokciach!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety mnie nie zachwyca :( spodziewałam się innego efektu,jednak muszę przyznać,ze sam w sobie jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam, że będzie bardziej turkusowy, ale i tak bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że p2 nie ma w PL. Ot tyle na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11.9.13

    Szmaragdowa baza to byłoby to :) Ale i tak mi się podoba :) Choć Lovely zapadł mi w pamięci znacznie bardziej i myślę, że się na niego zdecyduję. Chciałam kupić jeden piasek, ale chyba się po prostu nie da... :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy11.9.13

    oooooo ja też spodziewałam się szmaragdu na paznokciach (bazy) a tutaj smuteczek...

    OdpowiedzUsuń
  25. choć szmaragd i ogólnie zieleń to całkiem nie moja bajka (uwielbiam pomarańcz a taki piasek znalazłam poki co tylko z Ados'a) to mam całkiem pozytywne odczucia. Juz w butelce robił psikusy, gdy po wyjściu z drogerii okazał się być silnie benzynujący- czasem nawet widzę w nim fiolet. Mimo wszystko lubię tę zgniłą , bardzo zgniłą choinkę;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny jest... i muszę go mieć :D normalnie jestem zahipnotyzowana :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O nie, to dopiero istna perełka <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że zieleni tak mało...

    OdpowiedzUsuń
  29. w opakowaniu wyglądał obłędnie!
    szkoda, że na paznokciach wygląda zupełnie inaczej :< gdzie ta zieleń?

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzeba przyznać że wygląda ciekawie. Szkoda tylko że nie tak jak powinien :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11.9.13

    Nie lubię jak lakier okazuje się inny na pazurach niż w butelce, ale tutaj podoba mi się chyba właśnie po nałożeniu. Nie jest taki nabrokatowany, trochę przypomina nr 60 z Holidayów GR.
    Ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mi serce mocniej bije na całą tą jesienną kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy11.9.13

    ejj nie lubię Cie ! :D cudowne są te piaski z P2 a Ty tutaj kusisz :D ! :* piękny ten zielony niczym taki szmaragd :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Poprzedni zdecydowanie bardziej trafił w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A mi się podoba. Tylko jakoś nie mam serca, testować tych cudów na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładny jest skubaniutki, chociaż w buteleczce faktycznie prezentuje się nieco lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten podoba mi się zdecydowanie bardziej niż fiolet.
    Przy okazji, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! ;):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowity efekt! Choć u mnie piaski się nie sprawdzają, bo denerwują mnie przy takich banalnych czynnościach jak np. ubieranie spodni. Brr...

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny ale nie umywa się do fioletu, który prezentowałaś w poprzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny piaseczek:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie chciałabym mieć klientki, której musiałabym zmywać ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ładny, jednak szkoda, że na paznokciach nie wypada tak żuczkowo jak w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie przepadam za tego typu wykończeniem, ale wygląda naprawdę ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo mi się podoba :) jak widzę, zdania podzielone- ale opulent fajniej wygląda od fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. A mnie podoba się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mimo, że nie jest taki jak w butelce to i tak na paznokciach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mimo że zazwyczaj stawiam na fiolety, tym razem ten kolor podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. W opakowaniu wygląda pięknie :) jako, że nie jestem fanką piaskowców trochę pokręcę nosem :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładny jest, ale też wolałabym, żeby wyglądał jak w buteleczce :)
    Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj, boski jest! Choć raczej wolę jasniejsze kolory, ale dla tego mogłabym zrobić wyjątek :D

    OdpowiedzUsuń
  54. tak czułam, że ten spodoba mi się bardziej niż fiolet i przeczucie mnie nie zawiodło...CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  55. Według mnie jest śliczny, choć mógłby być odrobinę bardziej zielony :P i pasuje Ci do pierścionka!

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie wygląda jednak nie wiem, czy miałabym cierpliwość do zmywania tych wszystkich piaskowych lakierów - pewnie dlatego w swojej "kolekcji" nie mam jeszcze ani jednego ;p

    OdpowiedzUsuń
  57. Podoba mi się, chociaż to trudny odcień tzn tak do zobaczenia na zdjęciach. Zastanawiam się, które piaski powinnam przygarnąć w pierwszej kolejności a które w późniejszym terminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak się ma do Beam Me Scotty z linki Catrice. Tzn odcieniem..

      Usuń
  58. Ciekawy, trochę nieśmiały bo ukrywa wg mnie swój potencjał :) Chyba fiolet bardziej pzypadł mi do gustu jednak nie można odmówić mu uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładnie prezentuje się na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. takie klejnoty lubię nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Całkiem ładny jest, ale zgodzę się z Tobą, że faktycznie sugerując się tym, co widać w butelce można być rozczarowanym. Szkoda, że nie ma więcej tych zielonych drobinek, efekt byłby jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).