9.09.2013

Lovely! / p2 Sand Style

Fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów i wstydzę się przyznać ile lakierów mam w tym odcieniu ;) Jednak nie przeszkodziło mi to w kupieniu nowego piaska Sand Style marki p2 080 Lovely. Na dodatek jest przeładowany brokatem! Drobny miesza się z większym co daje trójwymiarowe wykończenie. Do tego jeszcze ta chropowata powierzchnia, która migocze samym blaskiem - coś pięknego! 


Lovely to prawdziwa biżuteria na paznokcie. W zasadzie wykończeniem niewiele różni się od 060 Strict czy 010 Adorable, jest tylko w innym kolorze. W tym przypadku mamy chłodny odcień fioletu ze srebrnymi drobinami. Mieni się niesamowicie i przykuwa każde spojrzenie :)


Kryje po jednej hojniejszej warstwie, jednak warto nałożyć dwie mniejsze, aby zintensyfikować efekt i otrzymać więcej drobinek na niewielkiej powierzchni.


I jak go oceniacie? 

89 komentarzy

  1. Anonimowy9.9.13

    sympatyczny :) a jak ze zmywaniem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie męczyłam się jakoś specjalnie, ale mam wrażenie że miał też na to wpływ zmywacz z Isany. Dobrze sobie radzi w ciężkich przypadkach ;)

      Usuń
    2. Anonimowy9.9.13

      dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  2. Rany, ale cudna błyskota! Przyłączam się do pytania, jak zmywanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, można się pokusić o nałożenie na bazę peel off żeby było łatwiej ;D

      Usuń
  3. Jak dla mnie świetny, lubię fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ on piękny! Już po buteleczce wiedziałam, że będę się zachwycać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! *ślinotok*

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski lakier;D zakochałam sie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, magiczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. podobny do opi, ale i tak go potrzebuję w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. fiolet jest przepiękny! muszę się mocno postarać, żeby go zdobyć, ale jak widzę - warto :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w necie już dostępny, w jakiejś drogerii netowej, tylko cena dwa razy wyższa :]

      Usuń
  10. witam kolejną maniaczkę fioletowego koloru,
    uwielbiam ten kolor do tego stopnia, że do ślubu był zaraz po bieli :)
    a lakier jest cudowny
    iskrzy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny, jestem ciekawa jakby się prezentował pod topem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam, ale ciekawy pomysł :) Seche Vite mogłoby go udoskonalić ;D

      Usuń
  12. Anonimowy9.9.13

    cudowny <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny, przyznaję, choć dalej do piasków mi nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądziłam początkowo, ale takie przesycone brokatem bardzo mnie kręcą XD

      Usuń
    2. ale weź to póżniej zmyj... tragedia! Pięknie się prezentują te z brokatem, masz rację, ale ja jednak wolę mieć gładką płytkę, ewentualnie odgniotę sobie od kołdry wieczorek i będzie PRAWIE jak piasek :D

      Usuń
  14. Uwielbiam fiolety! Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9.9.13

    chcę go na sylwestra! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj tam na sylwestra, do pracy też się nadaje ;)

      Usuń
  16. Genialny lakier!!! Gdzie go kupiłaś?? Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pośrednika, ale można go też dostać w drogerii internetowej :)

      Usuń
  17. Ja za fioletami na pazurkach nie bardzo przepadam ale ten lakier robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. przyjemnie się patrzy chociaż ja skłaniam się bardziej ku tym piaskom z jak najmniejszą ilością świecących drobinek, co nie zmienia faktu, że mam takie egzemplarze także u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają też świetny efekt jako dodatkowy akcent, ale ja lubię na bogato :D

      Usuń
  19. Spodziewałam się, że będzie ciemniejszy ale i tak mi się podoba. W końcu to fiolet ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę ciemniejszy, szczególnie po dwóch warstwach :)

      Usuń
  20. Piękny!Dzisiaj już go ogladałam na innym blogu i wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny - chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. przyjemny kolorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglada! Bardzo lubie piaskowe wykonczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach! i Och! Mogę tak wzdychać cały dzień :D
    Cudownie wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny jest ten fiolet, a na paznokciach robi wielkie wrażenie. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lovely ten Lovely! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. na co dzień do biura, jaka dyskoteka :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, zarówno kolor jak i efekt. Fiolet jest również moim życiowo ulubionym kolorem, jednak na paznokciach jeszcze swojego ideału nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba się bardzo! Na mnie by chyba nie pasował, ale miodzio ;d czekam na zieleń :))

    OdpowiedzUsuń
  30. e tam fiolet... zielen <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW... naprawdę jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba. Uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy10.9.13

    Nie jestem przyzwyczajona do takiego bogactwa na paznokciach, ale te piaski przeciągają mnie na swoją stronę :D Lovely jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Patrzyłam na niego w cytrynowej, ale w końcu zrezygnowałam. Czekam na złotko Precious i dwa glitterki, tak jak pisałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Precious jest bardzo podobny :) Byłam ciekawa tych gliterków, czekam na Twoją notkę :)

      Usuń
    2. Jak tylko się u mnie pojawią to postaram się coś o nich napisać :)

      Usuń
  35. Robi niesamowite wrażenie :)
    Cudownie u Ciebie wygląda:)
    Uwielbiam taki przepych ...

    OdpowiedzUsuń
  36. o rany, wygląda niesamowicie:) ciekawi mnie jeszcze ta zieleń...zapewne efekt będzie bardzo szlachetny:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Biżuteryjne cudeńko :) Sylwestrowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  38. No jest piękny, trzeba mu to oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tam czekam aby zobaczyć tą zieleń... :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię piaskowe lakiery, ale matowe. Świecące do mnie nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda przepięknie! A jak ze zmywaniem? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, spodziewałam się czegoś gorszego, ale Isanka daje radę :D

      Usuń
  43. Super;)
    Jestem ciekawa też tego drugiego cuda;)

    A jak się zmywają te piaski?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez większych problemów, ale na pewno znajdą się tacy co będą narzekać ;)

      Usuń
  44. efekt wieczorowy :) ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wygląda ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny! Uwielbiam piaski :3

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudnie wygląda na pazurkach, idealny kolor na jesień no i moja ulubiona faktura ... popatrzę za nim na necie

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny lakier :) dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  51. P2 ma chyba jedne z najładniejszych piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jak ładnie błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  53. O a ten ,a to mnie zachwyca !!!:) piękny

    OdpowiedzUsuń
  54. Dla mnie obłęd - jest prze prze przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz rację, jest bardzo ozdobny, ale jest to tylko i wyłącznie według mnie jego atutem :) Sama niezbyt lubię nosić biżuterię, więc dla mnie takie paznokcie, to idealne rozwiązanie. Nie sięgnęłabym raczej po niego na co dzień, ale na wyjścia, imprezy, jest naprawdę super :) I fajny ma ten chłodny odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. przecudnie się mieni ten fiolet - zapisuję na wishlistę:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładny, bardzo lubię piaski z brokatem.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).