2.09.2013

Igła w stogu siana / Rimmel 405 Rose Libertine

Znacie moje zamiłowanie do lakierów. A jak jeszcze jakiś sobie upatrzę, to nie ma zmiłuj -musi być mój! Tak właśnie było z Rose Libertine z mojej ulubionej Rimmelowej serii 60 seconds. Historia jest taka, że zobaczyłam go u Essiebutton i bardzo zapragnęłam. Tylko trochę późno się ocknęłam, bo zniknął już dawno z polskich półek. Dlatego oszalałam kiedy zobaczyłam go na czeskich! Mało tego, trafiłam akurat na promocję i kosztował mnie niecałe 5 zł. Wcześniej oczywiście przeczesałam cały internet, nawet jeden egzemplarz ma do mnie dotrzeć dzięki Hexxanie z UK, jednak tak mi się spodobał, że postanowiłam kupić drugi. Wiem - szalona :D


Można by rzec, że jego szukanie było porównywalne z przysłowiową igłą w stogu siana, ale się udało. I teraz mogę cieszyć się tym obłędnym kolorem. Bo widzicie jest to bardzo przyjemny róż, ale lekko koralowy. Dlatego w zależności od padającego światła wygląda różnie, ale niezaprzeczalnie ma w sobie więcej różowych tonów niż pomarańczowych. Cudo!


Zdjęcia robiłam podczas urlopu i nie byłam w ogóle przygotowana na malowanie. Nie miałam przy sobie topa ani bazy, nawet wysuszacza i zmywacza. A piszę o tym dlatego, żeby pokazać Wam jak łatwy i przyjemny jest w aplikacji. Konsystencja jest trochę gęsta, ale przynajmniej nie rozlewa się po skórkach. Kryje po jednej warstwie na krótkich paznokciach. Robi to bardzo równomiernie bez smug, bąbelków i innych niedoskonałości.  Wysycha naprawdę szybko i mimo tego, że paznokcie malowałam przed pójściem spać- nie zrobiły się pościelowe wzorki :) 
Z innych zalet muszę nadmienić, że trzyma się bardzo długo i dobrze. Nie odprysnął, lekko starł się na końcach, ale dzielnie trzyma się już piąty dzień. Gdyby nie widoczny odrost paznokcia pociągnęłabym z nim spokojnie cały tydzień. 


Jestem całkowicie zachwycona jakością lakieru Rimmel i to nie pierwszy raz! Na blogu możecie obejrzeć już: Instyle Coral, Caramel Cupcake oraz Sky High. Kilka mam jeszcze w zanadrzu, ale o tym będzie w przyszłości. Jak Wam się podoba, też lubicie 60-tki? 

Miłego, jesiennego wieczorku życzę :) Ja takie uwielbiam :D 

108 komentarzy

  1. Niecałe 3 godziny temu malowałam 60 paznokcie, jednak u mnie ponownie fuksja. Jakoś nie mogę zebrać się na zmianę, nawet ulubione nie tak dawno połączenie zieleni z lila-fiolet, poszło w odstawkę w starciu z fuksją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ostatnio kręcą tego typu kolory, ale fuksję też uwielbiam :D Ciekawe bo nie widziałam takiej 60-tki u siebie. Podaj proszę dokładaną nazwę lub numerek ;)

      Usuń
    2. chociaż nie wiem czy tego chce, bo co będzie jak mi się spodoba ? XD masakra ;P

      Usuń
    3. 260 Funtime Fuschia.

      http://bluegirl-ewa.blogspot.com/2013/08/na-zakupach-byam-co-nieco-tylko-kupiam.html

      Upolowałam ją w promocji, a to tym bardziej cieszy :)

      Usuń
  2. Lubię 60-tki chociaż kilka kolorów u mnie wyjątkowo szybko ściera się na końcówkach. Rekompensuje to bardzo duża przyjemność ich stosowania - wysychanie, konsystencja i krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I warto jeszcze przypomnieć o cenie, bo z reguły można je dostać za 7-10 zł :D

      Usuń
  3. Anonimowy2.9.13

    Kolor i mnie się spodobał :) Ale za Rimmelowymi lakierami nie przepadam, za szybko glucieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam, ale moje są stosunkowo nowe, więc się nie wypowiem :)

      Usuń
  4. Ja się ostatnio zachwycam Rimmel 60 s 430 Coralicious ;) cudo <3 i ten szeroki pędzelek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek to mój ulubieniec :) Jedno maźnięcie i pazur pomalowany :D

      Usuń
  5. Nie próbowałam tych 60tek- śmiesznie to brzmi ;) ale rimmelki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Rimmelki polubiłam dzięki 60-tkom :D Wcześnie chyba żadnego lakieru od nich nie miałam ...

      Usuń
  6. Uwielbiam te lakiery, jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby mnie zawiodły!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja niezmiennie bede zachwalac Eveline color Instant - najszybciej schnacy i wytrzymaly lakier ever - na moich paznokciach tydzien bez odpryskow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że tak intensywnie szukałaś tego lakieru. Kolor jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo że zdjęcia i tak nie oddają jego uroku, a szkoda :)

      Usuń
  9. sliczny jest. widziałam już i baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, od razu zapada w pamięć :D

      Usuń
  10. Anonimowy2.9.13

    ale, że serio u Nas znikł??? oooooo nie!
    wiesz, wydaje mi się, że szukanie czegoś z takim zacięciem daje masę satysfakcji po znalezieniu :D nieporównywalne uczucie z otwieraniem łatwo naklikanej paczuchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, co tam paczka, wycieczka do innego kraju po lakier to jest dopiero wyzwanie :P
      A co do koloru, to naprawdę go nie widziałam. Nawet pisałam do kilku blogerek które go miały (wiem- szalona) i ostatni zakup nastąpił pół roku temu :> Co każe mi przypuszczać że u nas niedostępny, skoro od pół roku ni widu ni słychu... nawet w necie ._.

      Usuń
    2. Anonimowy2.9.13

      daj odlewkę :D
      hehe taki nieudolny żarcik :D

      Usuń
    3. dobry XD moge Ci troche nakapać XD

      Usuń
  11. O boskości !!!!!!!! Śliczny, muszę go mieć, muszę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że uda Ci się go znaleźć :)

      Usuń
  12. uwielbiam 60! przede wszystkim za trwałość i szybkie wysychanie. Ten róż jest piękny i gdyby był u nas dostępny zgarnęłabym go z drogeryjnej półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia i tak nie oddają jego uroku :)

      Usuń
  13. Dzięki Tobie kupiłam Caramel Cupcake i jestem zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam miete z tej serii
    kupilam ja rok temu
    lakier jest naprawde swietny
    coraz bardziej lubie lakiery z rimmel
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miete też chce, ale też została wycofana ;] Jest coś podobnego z nowej serii, ale nie podobają mi się te bulwiaste buteleczki :P

      Usuń
  15. piekny, poszukam u siebie:))#przezCiebie:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te lakiery, a ten kolor jest obłędny! Pragnę go ;). Szkoda, że już nie dostanę w PL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie powinna być dostępna cały czas pełna gama! O!

      Usuń
  17. Anonimowy2.9.13

    Śliczny kolor :) Nie miałam jeszcze lakieru 60 sekund ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jeśli jakiś kolor wpadnie Ci w oko to polecam :) Warto kupować w Rossie bo często są w promocji za 5zł

      Usuń
  18. Anonimowy2.9.13

    Piękny jest! Gdybym nie miała już tylu brudnych róży to pewnie poszłabym i kupiła ten odcień.
    I jak uwielbiam jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom nie mam wielu tego typu odcieni ;)

      Usuń
  19. Przepiękny jest! Poszukam go w UK jak będę :D
    A tą serię też bardzo lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy2.9.13

    trochę się boję tych szerokich pędzelków Rimmela, ten kolor rzeczywiście jest piękny, mam ochotę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pasują idealnie, bo mam szeroką płytkę :) Przy wąskiej też nie powinno być problemu, bo aplikacja będzie za jednym maźnięciem ;D

      Usuń
  21. Cudowny kolor! No tak, jak coś ładne to z półek znika w mgnieniu oka, a niekiedy brzydactwa nie do opisania na tych półkach zalega i zalega i zalega. Lubię 60-tki, mają fajny pędzelek, nakładają się wyśmienicie a noszą jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chciałabym jeszcze jakieś kolory dokupić, ale na naszych półkach nie ma już zbyt dużego wyboru :]

      Usuń
  22. Świetny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałąm jeszcze 60-tki/ ciekawe zdjecia na pniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jest baaardzo ładny :) jednak ja mam tyle lakierów, że już nic mnie nie kusi od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną jest odwrotnie, apetyt rośnie w miarę jedzenia ;D

      Usuń
  25. nie znam 60tek, ale ten kolor jest niewątpliwie prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś tam w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorek przyjemny, chociaż ja po takie sięgam rzadko :) dzisiejsza pogoda nastawiła mnie na mocne, ciemne lakiery - jesienne. ta seria lakierów jakoś nie jest moją ulubioną, ale kilka buteleczek miałam i dobrze wspominam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze nie ciągnie do jesiennych kolorów, ale pewnie już niedługo po nie sięgnę :) Szczególnie że mam dużo burasów :)

      Usuń
    2. z przyjemnością pooglądam wszystkie twoje burasy :D

      Usuń
  28. Wczoraj widziałam go w Rossmannie, stałam i się mu przyglądałam, ale się nie skusiłam, bo juz mam na prawdę za dużo tych lakierów.. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ale to chyba nie był ten kolor?

      Usuń
  29. Śliczny! :D
    I ja też kocham jesienne wieczorki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolorek, lubię te lakiery choć mam zaledwie dwa kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolorek nie miałam okazji testować ich jeszcze.czekam aż pare moich wykończę

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tej serii nie mam ani jednego, ale ostatnio taki dobry wynik miałam z Eveline, pokarzę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny :) Ja się czaję właśnie na koral, który kiedyś pokazywałaś, tylko niech znów będzie w jakiejś promocji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossku na szczęście są często za piątaka :)

      Usuń
  35. ale kusisz...:-) Będzie mój !

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny kolorek, stonowany ale jednak widoczny na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest lekko koralowy, więc w sztucznym świetle wygląda trochę neonowo :)

      Usuń
  37. Jest cudowny, nie dziwie się, że go tyle szukałaś :)
    PS. Odebrałam dzisiaj bronzer z Bourjois :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Może to głupie ale jak tylko zobaczyłam kolor tego lakieru odrazu skojarzył mi się z Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy3.9.13

    Mam Sky High i zmycie go jest jakąś porażką.. nie wiem jak jest z innymi kolorami, ale niebieski brudzi całe paluchy. Szkoda, bo ten róż bardzo mi się podoba i bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytałam o nim sporo dobrego.Faktycznie wygląda ślicznie.Uwielbiam takie pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak się blogerka uprze, to nawet spod ziemi wykopie kosmetyk :))
    Ale warto było - bo kolor super;) No i ta trwałość o której piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, małe szaleństwo tak szukać lakieru,ale co tam...

      Usuń
  42. Cudowny kolor!
    nie mam żadnej 60-tki, ale teraz strasznie mnie kusi!!

    OdpowiedzUsuń
  43. w Turcji mamy ten kolor cały czas dostępny, też go widziałam u essiebutton i trochę się koło niego kręciłam, ale boję się takich odcieni różu, mało który wygląda znośnie na moich dłoniach :) u Ciebie wygląda super! i fakt, jakość tych lakierów jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakoś kolor mnie nie przekonuje, cóż, to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo lubię tą serię, ale tego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor piękny:-) muszę go obadać przy najbliższej wizycie w Czechach:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładny:) uwielbiam róże do bladych dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam tę serię tylko,że oprócz czerwieni nie podobają mi się inne kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam te alkiery ;) mam z nich zawsze smerfowy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  50. Zupełnie mi się nie podoba. Jest coś w nim takiego, że mnie odpycha. Ważne, że tobie się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mimo braku przygotowania zdjęcia wyszły fajnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny kolor! Żałuję, że nie jest u nas dostępny, bo z chęcią bym go przygarnęła! Wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. 60tki skradły moje serce, pięknym połyskiem oraz długim żywotem na moich pazurkach. Twój jest rozkosznie dziewczęcy (:

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolorek bardzo mi się podoba, zachciałam 60 i to już ;)
    Piękne zdjęcia, a to na pniu - mistrzostwo! Lakier od razu rzuca się w oczy nawet w tak " dorodnym " naturalnym towarzystwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładnie "oprawiłaś" tekst zdjęciami :)))
    Przyznam się, że początkowo miałam tylko sztukę dla Ciebie ale im dłużej na nią patrzyłam, tym bardziej mnie uwodziła. I skutecznie :)

    Ta seria lakierów jest udana, tylko przeszkadza mi, że z czasem gęstnieją. Z drugiej strony wydatek nie jest duży więc przymykam oko ;)))
    Moim letnim hitem stał się Sun Downer ♥ i Coralicious.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sun Downer nie kojarzę :) Ale zaraz podejrzę sobie ;)
      Może na to zgęstnienie pomoże SV Restore? Próbowałaś dodać kropelkę?

      Usuń
    2. To taka cudna pomarańczka podszyta czerwienią ♥ Kurczę, cudo! gdybym nie dostała tego lakieru ze strony Rimmela to ominęłaby mnie taka atrakcja. Nie kupiłabym :P bo unikam jak ognia takich odcieni. Na szczęście domieszka czerwieni ratuje sytuację.

      SV Restore na pewno pomoże. Będę musiała po niego sięgnąć, a kilka lakierów uratował od wyrzucenia :)

      Usuń
  56. Ten kolor to troszkę podobny do tego olessskowego z Wibo, prawdaż, czy nieprawdaż?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie miałam go. Porównując zdjecia z neta, to ten ma w sobie więcej koralu.

      Usuń
    2. Hm, jak dla mnie to zupełnie inne kolory.

      Usuń
  57. Ładny kolor! Ale uff, dzięki bogu, że nie naszło mnie na tak intensywną pogoń za żadnym lakierem (ostatnio ;P )

    OdpowiedzUsuń
  58. Rzeczywiście śliczny kolor :) Pamiętam, że też zwróciłam na niego uwagę u Essie, ale potem mi to jakoś umknęło ;)
    Bardzo fajowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  59. piękny cukierkowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześliczny jest, warto było go ścigać :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolor jest bardzo przyjemny, dziewczęcy, delikatny :) Dużo osób, łącznie z Tobą oczywiście, chwali tę linię lakierów, z tego powodu ostatnio kupiłam inny egzemplarz, by nie oceniać przez pryzmat już dość starego lakieru, jaki już mam, ale chyba się z nimi nie polubię :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Też lubię 60-tki :D Co prawda mam tylko jeden z ej wersji, ale na prawdę jest genialny! :)
    Śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczniutki jest *.*

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).