25.09.2013

Lila / RIMMEL 620 How do you lilac it?

Moje zamiłowanie do lakierów 60 seconds marki Rimmel, rośnie z każdym nowym egzemplarzem. Tym razem do zacnej gromadki dołączył nr 620 How do you lilac it?. Nazwa definiuje całkowicie kolor. Jak się domyślacie jest to lila, czyli fiolet z odrobiną różu. 


Teoretycznie nie ma się nad czym zachwycać, odcień jakich wiele. Jednak kupiłam go z premedytacją, ponieważ ta seria odpowiada mi pod każdym względem, więc chciałam mieć  takiego pewniaka- przeciętniaka. Pewniaka oczywiście pod względem konsystencji, pędzelka, trwałości i ogólnej jakości, która mnie zachwyca. A wszystko za niecałe 10 zł! 

zimne
ciepłe

Pokazywałam już z tej serii Rose Libertine, Instyle Coral, Caramel Cupcake oraz Sky High. Obiecuję, że to jeszcze nie jest koniec ;) Szkoda tylko, że u nas tak ciężko o nowe odcienie.
Czy macie serię lakierów lub markę, którą lubicie tak bardzo jak ja 60-tki Rimmela?

84 komentarze

  1. Lubię tą serię, a moim faworytem jest nudziak nr 500 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem jak w Wawie, bo dawno nie patrzyłam, ale byłam parę dni we Władku i tam w Rossmannie mają 16 kolorów:) lakiery są super, mam 3, ale planuję powiększyć kolekcję:) chcę kupić Purple Reign i Green Eyed Monster

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie więcej jest tych z nowej kolekcji ;]

      Usuń
  3. Ja tak samo uwielbiam te lakiery! A poznałam przez przypadek, bo pierwszą buteleczkę dostałam od koleżanek. Teraz ciągle chcę nowe odcienie, i nie zawsze łatwo mi się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czekać na promo w Rossku, bo można je trafić za pół ceny ;)

      Usuń
  4. Kolor śliczny.
    A co do marki, to ja nie mam jakoś wybitnie ulubionej... ^^ Może dlatego, ze nie maluję paznokci :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja robię sobie przerwy, ale ogólnie wolę mieć pomalowane. Chociaż takim beżem jak Caramel Cupcake.

      Usuń
  5. ale śliczny *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię te lakiery :) Chociaż mam jak na razie tylko dwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie wybrałaś kolorki dla siebie?

      Usuń
  7. Różyczka najlepsza jak najlepsza dla mnie:)) Też lubię tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rose Libertine nic nie przebije, tu masz rację :)

      Usuń
  8. Bardzo delikatny kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie lilijki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. How do you lilac it to był mój absolutny ulubieniec w zeszłym roku. Rimmel robi dobre lakiery do paznokci a tanie... Ja kocham Essie za wybór kolorów ale niestety Essiaki sie mi na paznokciach nie trzymaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tymi Essiakami też różnie bywa :]

      Usuń
  11. ładny kolor, lubię tą serię lakierów Rimmela, ale niemalże identyczny odcień mam z Sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalny to on nie jest, też mam kilka podobnych ;)

      Usuń
  12. ładny :)
    również przepadam za tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam 2 lakiery z tej serii w tym ten, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokochałam je :) Mam już jeden i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tą serię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz mialam jeden prawie w koszyku... chyb mysze w końcu kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze lakieru z tej serii. Kolor przypomina mi wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraziłaś mnie tą serią Rimmela, ale na razie pas :D Chyba, że pojawi się jakiś extra kolor.

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem fanką serii, ale nie tego koloru, lubię bardziej zdecydowane kolory jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię tę serię. :) I jeszcze Lasting Finish PRO, i lakiery Miyo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna nazwa! Kolor też ciekawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiało u Ciebie wiosną:)
    Co do ulubionej serii/ marki to chyba takiej nie mam ale namiętnie szukam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doprawdy? Sądziłam, że już masz po tylu testach :)

      Usuń
  24. Ja najbardziej cenię sobie Essie. Mam do nich wyjątkowe szczęście, bo każdy lakier trzyma się bardzo mocno na moich paznokciach. No i ta łatwość aplikacji. Ale Rimmelowe lakiery też lubię. Nie mam aktualnie żadnego, bo ograniczyłam swoje zbiory, ale wspominam je bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z Essie różnie bywa, jedne się trzymają inne nie. Są całkiem fajne, jednak nie potrafię całkowicie ich polubić. Przede wszystkim za cenę oraz niewielki wybór.

      Usuń
  25. Też już mam kilku żołnierzy z drużyny 60tek (: Ten jest fajny, delikatny, nada się do pracy. Jestem na tak! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I można nim szybko malować pazury przed pracą ;) Wysycha za nim skończę makijaż :)

      Usuń
  26. Chyba nigdy tego lakieru nie miałam (jeszcze :P).

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam pojęcia dlaczego ja jeszcze nie mam żadnego lakieru z tej serii :P
    Miałam kiedyś niebieski, ale oddałam, bo tego koloru nie lubię na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię niebieskości na paznokciach, chyba że są bardzo ciemne lub pastelowe.

      Usuń
  28. Ja w sumie, jak patrzę na swoje lakiery to nie mam tak, że wiele powtarza się (ogólnie nie posiadam ich jakoś dużo). Jednak, mam dwa z Lovely z serii Gloss Like Gel i jestem z nich zadowolona, do tego moja siostra ma kolejne 3. Będąc teraz u niej, malowałam sobie nimi paznokcie i utwierdziłam się w przekonaniu, że są super. Długo się u mnie trzymają (raz nosiłam jeden przez 8 dni), gama kolorystyczna jest super, kryją przy dwóch warstwach, mają szerszy pędzelek, szybko schną i kosztują bodajże 6 zł. A co do lilaczka, to miałam podobny z nieistniejącej już serii Rimmela Lasting Finish, ale nie lubiłam go. Kolorek jest śliczny, ale kompletnie nie pasuje do mojej skóry. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie spojrzeć na Lovely. U mnie akurat brak tej szafy, ale przejadę się do jakiegoś większego Rossa. Co do lakierów Rimmel czasami mam wrażenie, że oni tylko zmieniają opakowanie, ale lakiery z nowych serii różnią się nieznacznie kolorem ;)

      Usuń
  29. Jeszcze nie miałam żadnego lakiery z tej serii, nie bij ;)
    Ten mnie nie przekonuje, niezbyt lubię takie odcienie ;)
    A co do serii, to ja bardzo lubię Rich Color z Golden Rose, mam już chyba 4 egzemplarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się im uważnie przyglądam i widzę że są warte uwagi :)

      Usuń
  30. bardzo ładny kolorek, widzę że nawet lekko wpada we wrzos :) szczerze powiedziawszy nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej serii ale lakiery Rimmela bardzo lubię, kolory nie są przekłamane, mają świetną trwałość i nie kosztują fortuny (poza tym często są na nie jakieś promocje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, właśnie promocje skusiły mnie do posiadania takiej ilości ;)

      Usuń
  31. Uwielbiam 60tki :D Mam dwie narazie (Green eyed monster i Blue eyed girl) i jestem nimi zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Tobie też pasują :)

      Usuń
  32. Ja osobiście bardzo lubię lakiery Rimmel i uważam że mają świetną jakość w stosunku do ceny.
    Ostatnio na moich paznokciach często gości Black Cherries z kolekcji I <3

    http://i971.photobucket.com/albums/ae198/cosmeticcupcake/Nail%20polishes/Rimmel/IMG_1910copy.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, piękny jest! Bardzo oryginalny :)

      Usuń
  33. nie poluję jakoś przesadnie na lakiery, ale jeśli już kupuję, to prawie zawsze pada na te z Rimmel'a. no po prostu przypadkiem ;) mam ten odcień i na prawdę prezentuje się na paznokciach przecudnie. cena także zachęca, łatwo je wszędzie dostać, spory wybór kolorów... no jak dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, szczególnie kiedy jeszcze obniżają na nie cenę ;D

      Usuń
  34. Przepiękny odcień! Uwielbiam takie kolory :) I muszę przyznać, że lakiery Rimmel sprawdzają się na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 60-tki są super, ten pędzelek, łatwa aplikacja, szybka. Super, kolor lila również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny kolor wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny kolorek!! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo odpowiada mi jakość lakierów Rimmel z serii Salon Pro, może skuszę się też na 60-tki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ten kolorek i bardzo go lubię, zreszta masz rację, że cała seria jest niezwykle udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jej nie wycofają i będą uaktualniać ofertę o nowe odcienie :)

      Usuń
  40. Mam 3 lakiery z tej serii ale jeszcze ani razu nie malowałam nimi paznokci.
    Muszę to koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe nie pytam jak to możliwe, bo sama mam kilka które leżakują ;)

      Usuń
  41. Nie mam żadnego lakieru z tej serii. Na pewno jakiś wypróbuję, bo kusiły mnie one już dużo wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny odcień, ale mam bardzo podobny z Essie...

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie wygląda chociaż ja wolę bardziej intensywne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładny bladusek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. no właśnie mam problem z tą serią, bez względu na zastosowany top coat bardzo szybko ścierają mi się końcówki :( a kolory mają piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  46. kolorek taki sobie - nie zbyt dobrze się w nich czuję. po serię też nie sięgam zbyt często... jakoś mi ostatnio przeszedł szał lakierowy i od dłuższego czasu noszę gołe paznokcie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  47. Również bardzo lubię lakiery z tej serii i mam kilka w swojej kolekcji ;). Niestety wszystkie to raczej letnie kolorki, więc teraz mam wymówkę, aby zaopatrzyć się też w jakieś jesienne ;).

    A kolorek śliczny, lubię takie na swoich paznokciach ;).

    OdpowiedzUsuń
  48. Tą serię lubię bardzo, ale tym razem odcień mnie nie oczarował. Dużo bardziej podoba mi się w buteleczce niż na paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładny odcień. Nie mam żadnego lakieru z Rimmela ale kiedyś muszę się skusić skoro są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Już dawno się nad nim zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam ten sam odcień, bardzo go lubię, ale to dla mnie kolor tylko na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię te lakiery, ale ten kolor jakoś specjalnie do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja miałam jeden lakier z tej serii i mnie nie kupił, ale właśnie ten kolorem mignął mi gdzieś jakiś czas temu, najpewniej właśnie u Ciebie i jak go znalazłam za funta, to bez wahania go sobie wzięłam. Przypominał mi Purple Sherbet z Ciate, a cenowo wypada korzystniej, więc uznałam, że fajnie będzie mieć zamiennik. Właśnie mam do pierwszy raz na paznokciach i muszę przyznać mu, że ma w sobie to coś, choć u mnie wydaje mi się, że wygląda inaczej, niż u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. O jak cudny lilak :D 60-tki Rimmela są rewelacyjne, trwałe, świetnie się nakładają, no jak ich nie kochać? :) Ja wprost uwielbiam piaski GR, mam już ich 9 i chcę jeszcze, żałuję, że ma u nas neonowych odcieni tych piasków :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy27.9.13

    Śliczny kolor ;) Miałam kolor fuksjowy (nie pamietam nazwy) z tej seri 60tki, ale trzymał się tylko 2 dni, wiec nie skusiłam się na inne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudny kolor,wyjatkowo pogodny :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nie mialam lakierow z tej serii. Jezeli szybko wysychaja to cos dla mnie, bo prawie zawsze maluje paznokcie na ostatnia chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię lakiery z tej serii, ale ten jakoś wybitnie do mnie nie przemawia :)

    Ja właśnie nic nie powąchałam, może to był błąd, ale jakoś mi tak było dziwnie wszystko otwierać i wąchać xD

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie mam żadnego lakieru z tej serii... Kurdę, muszę wypróbować, bo wiem, że to już kolejny, który lubisz :-))

    OdpowiedzUsuń
  60. Ich lakiery z Rimmel są super *O* ja mam dwa inne kolory ( gdzieś tego nie widziałam a jest genialny ) i jestem zachwycona ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).