11.01.2014

WSZYSTKO PRZEZ SUPERPHARM / ZAKUPY

Ja wiedziałam, że tak będzie! Kilka dni wstrzemięźliwości, kilka kuszących przecen i już wylądowałam na zakupach. Tym razem skusiło mnie SuperPharm, które podesłało mi kupon na krem La Roche Posay Duo. Oczywiście na tym się nie skończyło, bo szafa Essie hipnotyzowała mnogością kolorów i nową promocją. 


Mianowicie z kartą Life Style drugi dowolny lakier kosztował 5 zł. Za oba zapłaciłam około 40 zł, więc za sztukę wychodziło 20 zł (regularna 35 zł). Od dawna chciałam dołączyć do swojej kolekcji Smokin Hot, tylko przy wcześniejszej zniżce (na przełomie stycznia i grudnia jedną sztukę, można było kupić za 20zł) w szafie stały same rozwarstwione lakiery. Wtedy skusiłam się na Demure Vix, ale Smokin Hot nie dawał mi spokoju. Tym razem się udało, a do pary dobrałam mu Sole Mate. W ten sposób gromadka Essiaków znowu się powiększyła :)


Oprócz kremu La Roche Posay DUO, postanowiłam kupić krem Pharmaceris z kwasem migdałowym. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale ostatecznie przekonała mnie recenzja innej blogerki. Wybrałam 2 stopień, czyli ze stężeniem 10% kwasu migdałowego. Jest jeszcze 1 stopień, który ma 5%, ale uznałam że to będzie za mało. Po ostatnich przygodach potrzebuję solidnego złuszczenia.


To co najbardziej mnie ucieszyło, to nowy Carmex waniliowy. Szukałam go, kiedy tylko dowiedziałam się że będzie dostępny. Jest bardzo smakowity i coś czuję, że szybko się skończy ;) Do koszyka trafił jeszcze balsam Nuxe, bo jestem ciekawa czy faktycznie warty jest tylu pochlebstw, które o nim słyszałam.


Pozostałe kosmetyki do pielęgnacji to żel do higieny intymnej Lirene (świetny!), krem do rąk Kamill ( do zakupów za 5 zł), chusteczki nawilżane Carex (gratis do zakupów) oraz kulka Vichy :)


I na koniec ma się ochotę rzec: ach te promocje! Z nimi źle, ale bez nich jeszcze gorzej ;) Zniżka na Essie trwa do 15 stycznia, skusicie się na własny duet?
__________________________________________

163 komentarze

  1. Demure Vix mam i ja i póki co jest to mój ulubiony essiak :D
    Szkoda, że SuperPharm jest daleko ode mnie, bo skusiłabym się na jakieś lakierowe duety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny na co dzień :)

      Usuń
    2. Na co dzień i od święta - również go uwielbiam :)

      Usuń
  2. Demure Vix kusi i mnie. Ale ja chyba zamówię ze stanów,bo bardziej mi tamtejsza forma odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda :) z trójcy Essiaków nie mam Demure Vix. Trzeba przyznać, że Super-Pharm poszalał teraz z promocjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Essie, kulkę z Vichy też. Co do Nuxe, chodzi za mną heh :D, ach ten blogowy świat

    OdpowiedzUsuń
  5. Demure Vix jest przepiękny! Effeclar również jest na mojej liście zakupowej : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie dobrałaś te kolory, można je nosić wszystkie na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj lakiery Essie to i mi się marzą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sole Mate będzie mój - jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam co do niego przekonana, ale po nałożeniu na paznokcie spodobał mi się niesamowicie :D

      Usuń
  9. też na tej promocji zaopatrzyłam się w Smokin Hot, promocje to zło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11.1.14

    ten balsam Nuxe... nie mogę iść na zakupy bo kupie... nie moge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A on też jest teraz w promocji ?

      Usuń
    2. A on też jest teraz w promocji ?

      Usuń
    3. nie, kupiłam go wcześniej :)

      Usuń
  11. Demure Vix jest piękny! Myślę czy by nie skorzystać z tej promocji :)
    Jeśli mogę zapytać, ile kosztował balsam Nuxe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za swój zapłaciłam około 30 zł, ale widziałam że w niektórych aptekach można go dorwać za 25 :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  12. Wszystkie trzy Essiaki są piękne :) Z rodziny Carmexów poważam jedynie wersje w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczek dla mnie to ostateczność ;) Przekonał mnie tylko Nuxe, Carmexa w tej formie jeszcze nie miałam.

      Usuń
    2. Jeszcze ze słoiczkowych gagatków tisane jest dobry ;)

      Usuń
  13. Piękne Esiaki Widze mój ukochany krem z Pharmaceris , obecnie mam 5% i kocham go , jest genialny dla mojej cery
    Balsam z Nux jest na mojej liście, jestem bardzo ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi Ostatnio moje usta to istna skorupa ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te zakupy... Miałam postanowienie o wstrzemięźliwości w tej materii ale właśnie przywędrowałam z kolejnymi zakupami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie zapoznam się z Twoją opinią nt. balsamu Nuxe:) Zauważyłam, że ten produkt stał się niezwykle popularny w blogosferze.

    Trio Essiaków wygląda zachęcająco:) Postawiłaś na odcienie, które są mi niezwykle bliskie. Obok czerwieni, szarości i brudnego różu nie potrafię przejść obojętnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobny gust jeśli chodzi o kolory :)

      Usuń
  16. Essie na całe szczęście mnie tak nie kuszą, ale za to Pharmaceris już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy11.1.14

    Muszę również wypróbować kremy Pharmaceris bo tyle o nich słyszałam....spodobał mi się ten krem do rąk z uwagi na wygodną formę aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno świetny, dlatego postanowiłam się przekonać :)

      Usuń
  18. Ja ostatnio również skusiłam się na kulkę z Vichy i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sole Mate mi się podoba :)
    Dalej chcesz porównanie Smokin Hot z Foie Gras? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Oba mi się podobają i teraz nie wiem czy inwestować w ten drugi ;)

      Usuń
    2. Haha, okej, planuję jakoś w tym tygodniu je porównać :)

      Usuń
  20. Wszystkie trzy Essie mam, więc nie mogę nie pochwalić dobrego wyboru i fantastycznego gustu kolorystycznego :))))))

    Przy mnie i Sylwii wyrośnie z Ciebie prawdziwa Essiemaniaczka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kusicie nimi niesamowicie :D

      Usuń
  21. ja kupiłam bahama mama i good to go :) a demure vix od dawna mam i kocham chyba najbardziej ze wszystkich esiaków, które mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bahama też mnie kusiło, ale podobny kolor z mam OPI więc odpuściłam :)

      Usuń
  22. Piękne kolory Essiaków wybrałaś :-) Sole mate jest oooobłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dzisiaj chciałam upolować Essie Crewed Interest, ale nie ma go w szafie :( Byłam tak nastawiona na ten lakier że nie byłam w stanie wybrać żadnych zamienników :P
    Krem "do zadań specjalnych" od Kamila bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jest piękny, więc próbuj dalej! Ja Smokin Hot nie dopuściłam :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  24. Wszystkie trzy lakiery mają piękne kolory, ale Smokin Hot spodobał mi się najbardziej. Pharmaceris mnie kusi od jakiegoś czasu... A po Carmexa waniliowego muszę koniecznie sięgnąć, uwielbiam te balsamy, a nie wiedziałam że pojawiła się taka apetyczna wersja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze limonka lub granat. Nareszcie pojawiły się u nas :)

      Usuń
  25. Miałam Pharmaceris właśnie 5% i wspominam go bardzo dobrze. Jedynymi minusem było to, że efekty były niemalże od razu, a po kilku tygodniach stosowania cera już była taka sama, jak przez zastosowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dobrze zrobiłam, że wzięłam mocniejszy. Liczę na długofalowe działanie ;)

      Usuń
  26. Demure Vix jest cudowny <3
    Ja mam już stworzoną listę i w poniedziałek uderzam po Essiaki do SP :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co wybierzesz, więc koniecznie się pochwal :)

      Usuń
  27. Spore zakupy :) ładne kolory Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy11.1.14

    Demure Vix jest śliczny :) Balsam Nuxe atakuje mnie ze wszystkich stron i już też chcę go mieć ;p A kremu z Pharmaceris z kwasem używam i nie wiem co myśleć, raz wydaje mi się, że działa a raz że nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdecydowanie działa i w połączeniu z LRP Duo moja skóra wracam szybko do formy. Szkoda, że Tobie nie przypasował.

      Usuń
  29. Ładny ten Demure Vix, muszę mu się przyjrzeć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  30. niestety szafy essie przebrane i nic dla siebie nie znalazłam ;/
    za to skorzystałam z promo na Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie Essiaki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem 10% dla mnie okazał się za słaby, fajne efekty widziałam przez ok 2 tyg, a potem wszystko wróciło do normy i krem nic nie dawał. Oby u Ciebie sprawdził się lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zaczynam mieć pewne obawy ;) Na razie jest super, ale mam nadzieję że pomoże mi długofalowo.

      Usuń
  33. SP ma fajne promocje, nadprogramowo kupiłam odżywkę do włosów John Frieda ale już długo ją chciałam, a skoro -30%;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Essiaki mają śliczne kolorki !
    Od jakiegoś czasu chodzi za mną krem z kwasem migdałowym od Pharmaceris również słyszałam o nim wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż wolę nie przeliczać w głowie ile Cię to kosztowało :D. Kolory lakierów wybitne, uwielbiam takie barwy. Ja zaś chcę kupić peeling z kwasem migdałowym tej marki, ale narazie się zastanawiam. Właśnie niedawno zastanawialam się, u kogo czytałam wiele pochlebnych opinii odnośnie do kulki Vichy. Tak, to z pewnością było tutaj.. Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Smokin hot jest piekny *.*

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Z lakierów najbardziej podoba mi się Demure Vix :) A z zakupów zaciekawił mnie ten krem z kwasem migdałowym.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne lakiery Essie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy11.1.14

    Vaniliowy Carmex ? Może w końcu powiem o nim dobre słowo jak się dobiorę :))
    Pharmaceris z 10% kwasem mam, używam już pare miesięcy i szykuje się recenzja. Od razu mówię - nie przeraź się ilością skórek w pierwszym tygodniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na to przygotowana, ale u mnie pierwsza faza przebiegła bezproblemowo. Żadnych skórek i silnego złuszczenia, tylko dobre nawilżenie i ogólna poprawa kondycji. Cieszę się niezmiernie, bo to oznacza że stężenie jest w sam raz :)

      Usuń
  40. Z Essie mam ochote na Szynszyla lub Sand tropez...moze jutro podskocze do SF, ale jakos Essie do mnie nie przemawia. Niby duzo kolorow, ale nie wyobrazam sobie siebie w nich;)

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę poszukać waniliowego Carmexa! cały czas o nim pamiętam, ale nigdzie go jeszcze nie spotkałam... lakiery bardzo w Twoim stylu :D czekam na słaczowanki ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zakupy :) Essiaki piękne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam ten antyperspirant z Vichy, od jakichś 2 lat nie używam niczego innego. Gdyby nie moje wielkie zapasy, to tez skusiłabym się na te promocje w SP...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszelkie zmiany zawsze kończyły się powrotem do Vichy ;)

      Usuń
  44. Śliczne kolory kupiłaś ;) ciekawa jestem jak wyglądają na paznokciach, pokaż czym prędzej :D
    Nuxe mnie ciekawi.. i ta waniliowa Carmex..

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne zakupy poczyniłaś, może urwałaś się spod wstrzemięźliwości, ale widać, że nie były przypadkowe i celowałaś w interesujące produkty, w dodatku w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Krem Pharmaceris kusi mnie od dawna, ale pojęcia nie mam jak moja twarz na niego zareaguje... Trochę się boję, może zacznę od 5% i jak coś to później zwiększe do 10% :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory lakierów Essie piękne. Przygarnęłabym każdy z nich.:)

      Usuń
  48. Chyba wyjdzie na to, że też skończę w superpharm na tych promocjach. Lakiery od essie <3 uwielbiam je! Pharmacis T strasznie pogorszył moją cerę. Przerzuciłam się na bioderme, ale za krótko by mówić o rezultatach. Jestem ciekawa tego duo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie Pharmaceris działa świetnie, ale zobaczymy jak się dalej rozwinie ta znajomość ;)

      Usuń
  49. Bardzo lubię ten 10% krem z Pharmaceris, dokup jeszcze płyn 2% i będziesz miała zestaw idealny. U mnie bardzo się sprawdza!
    Płyn z Lirene także bardzo lubię, a Sole Mate to mój pierwsze Essie, który kupiłam lata temu. I wiesz, że on nadal jest zdatny do użycia? :)

    A teraz z innej beczki, ja nie wiem jak WY to robicie w SP. Ile razy tam byłam, to w sumie wychodziłam z góra dwiema rzeczami :crazy:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe to są moje zakupy z dwóch wypadów, ale ja tam zawsze coś znajdę, więc lepiej żebym omijała ;)
      Dzięki za podpowiedź z płynem, rozejrzę się za nim.

      Usuń
  50. Wszyscy kupują tego Nuxe! :D Ja go kiedyś używałam na wakacjach (koleżanka miała) i fajnie się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  51. "I na koniec ma się ochotę rzec: ach te promocje! Z nimi źle, ale bez nich jeszcze gorzej." - święte słowa Kochana! Ja dzisiaj w Super Pharm kupiłam (zupełnie nieplanowanie) waniliowo-kokosowego Lip Smackera i przepadłam :) Pachnie tak smakowicie, ze chyba go zjem :D I jeszcze splądrowałam Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko i teraz zachciało mi się Smackera :D Szczególnie, że faza na kokos mi nie minęła, wręcz odwrotnie ;) Czekam na posta z Inglotowymi łupami :D

      Usuń
  52. Śliczne kolory lakierów :) Widać, że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba będę musiała zajechać do Super-pharm. Chodzą za mną Essie i cena 20 zł za buteleczkę jest dla mnie do przełknięcia.

    Świetnie, że pojawił się nowy Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne Essie :) Demure Vix i ja posiadam. Dawno nie malowałam nim paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne essiaki kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  56. no piękne zakupy :) smokin hot do mnie nie przemawia, kupiłam go kiedyś w TkMaxx też w jakiejś śmiesznej cenie i od tamtej pory używłam tylko raz,... ale ten sole mate i demure vix bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Lakiery są przepiękne! Też mnie bardzo ciekawią te nowe wersje Carmexów, muszę je koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę przetestować kulkę Vichy, bo tak nią kusisz ! Będę twarda i Essie nie kupię, chociaż te wszystkie kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Smokin hot to piękny kolor, mam i szczerze polecam

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawa jestem jak te nowe Carmexy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne te lakiery ;) Chciałam iść do SP po jakieś essiaki na tej promocji, ale silna wola wygrała :P Ale kupiłam odżywkę od nich All in one ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. a ile kosztował ten balsam do ust Nuxe? Ja go szukałam, ale się nie doszukałam. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był nieznacznie przeceniony i zapłaciłam 33 zł

      Usuń
  63. Ach te Essiaki, maja cos w sobie i tyle :P W DUO tez musze sie zaopatrzyc w koncu :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Sole Mate uwielbiam, to mój kolor na jesień i zimę :).

    OdpowiedzUsuń
  65. na świetne promocje trafiłaś ;) sama chciałam kupić tem krem z pharmaceris, tylko wersj 5% ale gdy juz poszłam wszystkie zostały wykupione :/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak to dobrze, że od dłuższego czasu omijam galerie i podobnego rodzaju pomieszczenia :) Mój portfel jest mi wdzięczny haha :))
    Ale zakupy super :)

    OdpowiedzUsuń
  67. U mnie nie ma tej drogerii :-( a lakiery wybralas piękne. Pokusił mnie tym kremem z kwasem migdalowym.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo zainteresował mnie ten krem z Pharmacerisa :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja przez Ciebie poszłam wczoraj do SP po Essiaki. Kupiłam "fiji" i "wicked" :)
    I oczywiście do koszyka wpadło jeszcze kilka innych rzeczy przy okazji.
    A gdzie kupiłaś balsam do ust Nuxe? Bo ja go poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w Super Pharm :)

      Usuń
    2. Ooo, nie wiedziałam, że Nuxe jest dostępny w SP :)
      Dzięki :D

      Usuń
  70. ja uwielbiam takie promocje :) niestety do SuperPharm nie mam dostępu nad czym ubolewam

    OdpowiedzUsuń
  71. powiedz proszę, że promocja trwa jeszcze dzisiaj ... :)

    OdpowiedzUsuń
  72. też na tej wcześniejszej promocji w SP zaopatrzyłam się w Demure Vix ;-) jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Capnęłabym wszystko poza lakierami :) jakos mnie szal na essie nie bierze, czaje sie na Orly. A moge spytac ile kosztuje balsam z Nuxe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był trochę przeceniony i kosztował 33 zł.

      Usuń
  74. Essiaki bardzo fajne, ja bym się też chętnie zakręciła w okół kremów z Pharmaceris, ale będąc w ciąży wolę nie przeginać z kwasami :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Effaclar Duo znam i lubię, muszę kupić nowe opakowanie :) Kulka Vichy i balsam Nuxe mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam nadzieję, że Demure Vix Ci się spodoba :* Ja z kolei kupiłam Nuxe w sztyfcie i jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy12.1.14

    Smokin Hot i Sole Mate JESZCZE nie mam, ale obydwa są piękne i będę chciała uzupełnić nimi mój zbiorek :) Demure Vix posiadam, ale rzadko ostatnio ląduje na paznokciach. Moja relacja z nim raz jest pełna zachwytów (pomimo 3 warstw, których na moich paznokciach wymaga), innym zaś razem zaraz po malowaniu mam ochotę go zmyć - mimo iż jest piękny, niejednoznaczny i interesujący.

    Balsam z Nuxe jest moim hitem, szybciutko pozużywam co mam i wracam do niego :P

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne lakiery. Ja niestety do SP zawsze mam nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  79. W tygodniu i ja znajdę się w SP :) muszę zakupić..no własnie , co ja miałam kupić- aaaaaaaaaaa, balsam Nuxe - ten co Ty do ust, bo wszędzie wszyscy chwalą, i coś do intymnej- i ta kulka Vichy tez kusi, ahh juz ja widze te zakupy:)hehe

    OdpowiedzUsuń
  80. Mam nadzieję, że krem z Pharmaceris będzie Ci służył tak dobrze jak mi :) Ja długo miałam ochotę na Effaclar Duo, ale w sumie w tej chwili chyba już nie jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zazdroszczę kilku zakupów. Na mojej liście jest też kulka VIchy, balsam Nuxe i krem z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  82. oo dobrze wiedszieć, bo mam zamiar kupić ten krem z kwasem Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  83. Chyba czas najwyższy założyć wreszcie tę kartę z Super Pharm :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne zakupy- i jak zwykle wszystko przez te sklepy :D Smokin hot tez mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Essiaki śliczne, ja powoli coraz bardziej sie w nie wkręcam.
    Czekam na Twoją opinię na temat tego balsamu Nuxe - ciągle gdzieś go widuję na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  86. To żeś poszalała :D Ale czuj się rozgrzeszona, same dobre promocje i fajne produkty :) Kolory lakierów śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Demure piękny kolor Duo mój ulubiony krem na cięższe chwile z Pharmaceris tego cudaka nie mialam ale z pewnością kiedyś na niego trafię bo kusi oj kusi

    OdpowiedzUsuń
  88. Ile zaplacilas za balsam nuxe? Tez za mną chodzi i nie wiem czy w de taniej czy jednak w pl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go za 33 zł i był nieznacznie przeceniony, ale w internetowej aptece Ziko było (albo nadal jest) za 25 zł :)

      Usuń
  89. Och Ty moja kusicielko :))) Napisz czy Nuxe jest warty zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Lakiery Essie to coś, co kocha chyba każda kobieta <3
    świetne zakupy, udanych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  91. Jeżeli Avene TriAcneal nie da rady (jak na razie nie widzę żadnych efektów...) na pewno kupię Pharmaceris z kwasem migdałowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Avene u mnie też nie było żadnych efektów, podejrzewam że był zbyt łagodny.

      Usuń
  92. demure vix - cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  93. nic mi nie mow o lakierach..Ty widziałaś z czym ja się będę mierzyć codziennie ? wielka szafa profesjonalnych Essie...moj portfel tego nie wytrzyma !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam! I powiedzmy że poniekąd Ci współczuję ;D

      Usuń
  94. Demure Vix i Smokin Hot to lakiery które koniecznie muszę znaleźć się w mojej kolekcji <3
    A baslamu do ust Nuxe zazdroszczę, dużo mówiła i pisała o nim Nissiax. Jeśli sprawdzi się tez u Ciebie to też kupię.

    Swatchuj lakiery, testuj balsam, czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go od dwóch tygodni i mam takie samo zdanie co Agnieszka- jest świetny :D

      Usuń
  95. Ja tam póki co nie ulegam przecenom ;) Chociaż w Sephorze są całkiem konkretne, więc może jakiś peeling z Pat&Rub? Zaciekawiłaś mnie tym waniliowym Carmexem, poszukam w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam właśnie skusić się na P&R w sephorze, ale masła były już wykupione z serii otulającej :(

      Usuń
  96. o kochana, ale dałaś czadu, świetne zakupy! prawie wszystko sama wrzuciłabym do koszyka :). a największy szacun za wybór Essie – no piękne zestawienie, ja zawsze wariuję przed ich szafą i nigdy na nic nie mogę się zdecydować, a te Twoje... wszystkie trzy ogromnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze głupieję przed szafą ;) Duży wybór onieśmiela i już nie wiadomo co się chciało ;)

      Usuń
  97. Lakiery są cudowne, effaclar duo to mój ulubieniec, a na nowego carmexa jak tylko zacznę mykać będę polowac

    OdpowiedzUsuń
  98. Ach ta zła i niedobra drogeria :D Wszystko przez nią :P

    OdpowiedzUsuń
  99. Przepiękne lakiery wybrałaś! Ja zawsze dostaję hopla przed szafą Essie i nie mogę się na nic zdecydować ;) Czekam na Twoją opinię na temat balsamu Nuxe. Coś czuję, że niedługo będzie musiał zawitać i w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  100. piękne kolory essiaków wybrałaś :P sole mate piękny a ja go jeszcze nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  101. o tak szafa Essie potrafi hipnotyzowac mnogością kolorów:))9
    piekny jest ten smokin hot- tez sie na niego czaje :)
    wow carmex waniliowy - tez chce:))))))))))))))
    pozdrawiam serdecznie agata

    OdpowiedzUsuń
  102. no nie! u mnie w Super Pharm nie ma nowych Carmexów :(

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale Essiaki piękne, idealne na jesień i zimię ;) Aaaa, Carex waniliowy <3 koniecznie po przetestowaniu napisz recenzje, bo przyznam, że bardzo mnie zaciekawił ;>

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetne zakupy, kulkę vichy bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  105. SuperPharm już mi brakuje. Świetne promocje trafiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  106. Będę czekała na recenzję balsamu z nuxe. Wszyscy go tak zachwalają że w końcu ja będę musiała się na niego zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  107. O widzę mój ukochany Effaclar Duo:-) a na balsam Nuxe''choruję'':-) już od dłuższego czasu:-)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).