16.01.2014

SOLE MATE / ESSIE



Nie byłam pewna co do tego koloru. Stanęłam przed szafą Essie i nie mogłam się zdecydować. Potrzebowałam dobrać jedną sztukę do Smokin Hot podczas ostatniej promocji w SuperPharm. Rozmyślałam nad Bahama Mama, ale podobny mam z OPI. Chciałam Sexy Divide, tylko po co mi kolejny fiolet (mimo że piękny)? Chinchilly było wykupione, więc sięgnęłam po Sole Mate. Wrzuciłam do koszyka, ale wahałam się czy to dobra decyzja. 


Zaraz po przyjściu do domu wylądował na paznokciach. Jakość ponownie okazała się zachwycająca. Idealna konsystencja, która nie rozlewa się na skórkach. Z racji ciemnego koloru wymaga precyzji przy nakładaniu, ale wystarczą dwie warstwy do pełnego krycia. Piękny błyszczący odcień burgundu, ciemnej wiśni zachwycił mnie swoim widokiem. Taką czerwień lubię, a musicie wiedzieć że w większości przypadków jej nie toleruję. 


Zakup okazał się bardzo udany. Nie tylko zachwycił mnie kolor, ale też trwałość! Jest to jeden z nielicznych egzemplarzy Essie, który trzyma się u mnie nienagannie przez 4 dni. Później zaczynają lekko ścierać się końcówki, ale wytrzymuję z nim jeszcze dwa dni. A potem zmywam i nakładam na nowo. Czuję już małe uzależnienie i stwierdzam, że czasami warto się przełamać i sięgnąć po coś nowego. Chyba mi brakowało takiego koloru.
Jak Wam się podoba?
__________________________________________

103 komentarze

  1. Piękny jest! Ostatnio mam fazę na takie kolory :) Dobrze, że mnie tu nie było kiedy była ta promocja :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16.1.14

    mam go z essie boxa w 5ml wersji jest piękny taki elegancki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :)
    Zmiany w szablonie na plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio także Essie na tapecie i zdecydowałam się na Mademoiselle, Chinchilly i Luxedo :) Mam ochotę na więcej, a teraz z kartą Lifestyle są po 25 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest cudowny! choc mam już dwa podobne lakiery z niższej półki to ten również bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten kolor ale chyba mam coś podobnego i równie trwałego z GR ;-) sama zresztą teraz się zastanawiam nad kolorami Essie jakie chcę ale nic nie wiem :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O o o! Własnie właśnie, z GR mam podobny odcień z serii Rich Color o numerze 28. Ma świetną jakość, porównywalną do Essiaków. Mam 3 lakiery GR o tak dobrej jakości i cudownym błysku.

      Usuń
    2. Słyszałam o nich wiele dobrego i faktycznie mają bardzo podobny odcień w swojej ofercie :)

      Usuń
  7. Piekny kolor w sam raz na teraz

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor :) właśnie się zastanawiam czy czas zainwestować w jakieś bardziej wiosenne kolory z Essie czy może jednak trzymać się jesienno-zimowych odcieni, ten Twój skłania mnie do tego, żeby kupić jeszcze trochę ciemnych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak widzisz ...ja tez go kupilam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Essie ten jest przepiękny, brakuje w mojej kolekcji typowo jesiennego odcienia tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam bardzo podobny z Maybelline - kolor super, tylko trwałość i aplikacja bardzo kiepska :/ Jak będę w Superpharm to się zdecyduję :) Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor! Fajna lampa się w nich odbija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo zdjęcia powstały dzisiaj po północy ;)

      Usuń
  13. Anonimowy16.1.14

    Podoba mi się bardzo, chociaż jeszcze go nie mam :) Essie doceniam nie tylko za kolory, ale i tę łatwość i przyjemność obsługi właśnie. Jest szybko, miło, bezproblemowo i efektownie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy u mnie się tak sprawdza, jakbym sobie tego życzyła, ale jest dobrze :) Dlatego po nie wracam ;D

      Usuń
  14. Uwielbiam ten kolor. Mam bardzo podobny z Rimmel z serii Salon Pro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor faktycznie jest piękny. Udany zakup!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie lubiłam takich odcieni, ale teraz bardzo mi się spodobał :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo sie podoba! :)
    P.S. Kochana, będziesz jeszcze musiała chwilę poczekać na porównanie Skomin Hot i Foie Gras, bo złamałam dziś paznokcia i musiałam wszystko zmyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, nie pali się :) Dzięki że o mnie pamiętasz :D

      Usuń
    2. Pamiętam, pamiętam i na pewno w końcu zrobię :)

      Usuń
    3. ok, nie ma pośpiechu :)

      Usuń
  18. Ale cudne zmiany na blogu :)
    Lakier jest śliczny, nic tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaki śliczny kolorek :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny jest! sama chciałam go ostatnio kupić, ale w końcu zdecydowałam się na tart deco ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też go niedawno przygarnęłam, ale jeszcze nie malowałam nim paznokci. U Ciebie prezentuje się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bahama mama to mój ulubieniec! :) ten też jest piękny, ale mam identyczny z Maybeline, a na dodatek też podobny przyszedł mi w grudniowym glossy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest przepiękny! Kocham takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja go bardzo lubię, jest kobiecy i seksowny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny, elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odcienie takie jak ten kocham! Lakierów Essie jeszcze nie miałam okazji używać. Jednak jakiś czas temu miałam coś podobnego z Golden Rose. Lakier znikł w ekspresowym tempie, bo tak często po niego sięgałam.:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wykończenie ma moje ulubione - szkliste i kremowe, mniam. :) Koror jest klasyczny, dlatego według mnie jest po prostu od tak sobie, bez efektu wow. Ale z ogromną niecierpliwością czekam, aż pokażesz pozostałe dwa: Smokin Hot oraz Demure Vix. : -) Najlepsze na koniec, budujesz napięcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *hah "koror" mówi mój czteroletni chrześniak. Oczywiście o kolor mi chodziło :D

      Usuń
    2. hehehe przynajmniej jest zabawnie :D
      Nie wiem kiedy kolejne pokażę, bo ten znowu wylądował na pazurach XD

      Usuń
  28. Mam go właśnie na paznokciach:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam, mam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam teraz podobny kolor na paznokciach - prawie identyczny (JOKO) a niedawno też miałam podobny lakier Victoria (przyszedł z GB albo SB nie pamiętam). Podoba mi się taki manicure bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny:) Wcześniej na niego nie zwróciłam uwagi, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny, elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo uwielbiam takie odcienie. Idealne do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bo ja go osobiście uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boski kolor!! Ja nie wiedzialam jaki drugi lakier wziac...

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam ten odcień kiedyś przyjaciółce na urodziny i bardzo sobie chwaliła. Kurczę, może i ja się skuszę, bo wygląda tak zacnie na paznokciach:) Też mi brakuje takiego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorek zdecydowanie nie mój, ale pięknie się błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Konkretnie wiśniowy, aż zgłodniałam :D. Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się kolorek i wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie ciemne lakiery się nie sprawdzają zbyt dobrze, mam bladą skórę - dotyczy to też dłoni :)
    Ale u Ciebie wygląda rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam i tak przy okazji zapraszam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. prezentuje się niezwykle elegancko!
    dla mnie ciut za ciemny.. jak wiesz jestem fanka konkretniejszych czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny kolorek :-) coś takiego właśnie chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor jest piękny, dobrze że się na niego skusiłaś :)
    A zmiany na blogu bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładny!
    Lubię ostatnio taki kolor i sprawiłam sobie podobny lakier. :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładny ten kolor, takie klasyczne bordo, które powinna mieć każda kobieta w swoich zbiorach:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny! Wygląda elegancko i tak starannie nałożony, jestem pod wrażeniem, efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Shearling Darling jest chyba nieco podobny, mam go właśnie na paznokciach i widze spore podobieństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny kolor i paznokcie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny, lubię pazurki w kolorze czerwonego wina :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mi się podoba.
    Ja dzisiaj zastanawiałam się nad nim a midnight cami.
    Ostatecznie nie kupiłam żadnego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe to odwrotnie niż ja ;) Kiedy nie mogę się zdecydować z reguły biorę oba :P

      Usuń
  51. Jak dla mnie klasyka:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę piękny odcień a pomyśleć, że kiedyś takich nie lubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy16.1.14

    Uwielbiam wszelkiego rodzaju kolory wina na paznokciach. Ostatnio nawet kupiłam dwa i namiętnie je noszę pokryte "żelowym" topem z Golden Rose.
    Coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny kolor, taki mój :))

    OdpowiedzUsuń
  55. ja jestem fanką lakierów Essie, jak staję przy szafie to podobają mi się wszystkie :) Bardzo wyrafinowana, elegancka czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Widzę zmiany na blogu :) Bardzo przyjemne dla oka :) Essiak jest bardzo ładny, chociaż ostatnio stwierdzam, że ta firma ma takie zwykłe kolory, które bez problemu można kupić, ale innych marek. Chyba coś się ze mną niedobrego dzieje, ale to dobrze dla mojego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam o tej firmie bardzo podobne zdanie. Uważałam ich kolory za przeciętne i takie nijakie. Nie wiem co się stało, że mi się zupełnie odmieniło ;)

      Usuń
  57. Widziałam go ostatnio w szafie Essie, ale stwierdziłam, że mam podobny kolor i nie wezmę. Teraz żałuję, bo straszliwie mi się spodobał nie tylko odcień, ale też wykończenie. Ech :)

    OdpowiedzUsuń
  58. To nie mój typ, ale jest zdecydowanie elegancki i przyciąga wzrok, jak zresztą chyba wszystkie Essiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. jany kolor ale ja nie znosze essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. tez go mam i tez sie zastanawialam czy go kupic, ale bardzo i sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochana, zapraszam do zabawy! Zostałaś nominowana w TAGu Liebster Award :) http://czarny-flamaster.blogspot.com/2014/01/tag-liebster-award.html

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękny kolor, taki głęboki :) +Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Znów mnie kusisz Essie, paskudo niedobra ;*
    Podoba mi się, kurde, kolejny już... Kaso - mnóż się !!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam takie kolory, wydaje mi się, że bardzo zbliżony do niego jest Shearling Darling z zimowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ładny:) Też nie przepadam za czerwienią, zwłaszcza tą krwistą i intensywną. Ale takie wisienki, to już co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  67. O bardzo ładny! Choć 4 dni to jeszcze nie tak dużo :) U mnie niektóre tydzień wytrzymują (a inne jeden dzień :>)

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękna czerwień, kojarzy mi się z seksownymi vampami :)
    To był ewidentnie strzał w dziesiątkę, że go kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  69. piekny odcien, co tu kryc:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam go już jakiś czas i szczerze go uwielbiam (świadczy o tym zużyta połowa buteleczki) :) Moim zdaniem jest to idealny lakier jesienno- zimowy! U mnie trzyma się jeszcze dłużej, bo prawie tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękny, klasyczny odcień :) Takie kolory chyba nigdy nie wyjdą z mody.

    OdpowiedzUsuń
  72. przepiękny jest! bardzo lubię takie kolory na paznokciach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny, bardzo fajny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękny kolor <3 klasyczna elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny! A jak ze zmywaniem? Barwi skórki?

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).