15.01.2014

MARIONNAUD ZNIKA / ZAKUPY



Nie wiem czy dotarła już do Was ta informacja, ale sieć perfumerii Marionnaud wycofuje się z Polski. Do końca tego kwartału mają zlikwidować wszystkie sklepy. Dopiero od niedawna stałam się ich stałą klientką, ale zawsze kiedy odwiedzałam któryś z salonów, wiało w nim pustkami. Nie było tego rozgardiaszu co w Sephorze czy Douglasie, tylko przeważnie ja i sprzedawca w wielkim sklepie. Dlatego ich decyzja mnie nie dziwi, szczególnie że już wcześniej likwidowali swoje punkty. 


Ponieważ zostało mi kilka kuponów po założeniu karty stałego klienta, postanowiłam je zużyć. Dowiedziałam się, że punkty na kartę nie są już nabijane i można korzystać tylko ze zniżek. Jak pewnie wiecie tylko Marionnaud było w Polsce bezpośrednim przedstawicielem marki The Balm. Oczywiście można też kupić online, jednak w przypadku kosmetyków kolorowych wolę je dotknąć przed zakupem (zwłaszcza jeśli mam ku temu możliwość). I tak stałam się posiadaczką planowanej bazy pod cienie Put a lid on it oraz różu Frat Boy
Oba produkty oczywiście były tańsze, za bazę zapłaciłam 49,50 zł zamiast 55 zł, a za róż niecałe 38 zł zamiast 48zł. Rabat jakiś duży nie był, ale i tak opłacało się porównując ceny np do sklepu internetowego Minti Shop, gdzie za całość musiałabym zapłacić 130 zł ;) 

źródło
Szkoda, że nie będę mogła obejrzeć najnowszego rozświetlacza Cindy-Lou manizer, który niebawem miał pojawić się w sprzedaży. Bardzo mi się spodobał i sądziłam, że moja Mary-Lou będzie miała siostrzyczkę, jednak patrząc po pierwszych swatchach w necie mój zapał trochę ostygł. Wygląda jak róż rozświetlający, a nie rozświetlacz z różowymi tonami. Chciałam sama go dotknąć i podjąć ostateczną decyzję, ale już nie będę miała takiej możliwości. Trudno! 
Wybierzecie się do Marionnaud? Co sądzicie o kosmetykach The Balm?
__________________________________________

93 komentarze

  1. U mnie Mario nie ma już dwa lata, więc nigdzie sobie nie pójdę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w Szczecinie też już kilka lat temu się zamknęli.

      Usuń
  2. A to pech. Lubiłam zaglądać do Marionnaud właśnie ze względu na theBalm. Frat Boy to mój ulubiony róż, mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny kolor :) Nie planowałam go, ale przekonał mnie po zmacaniu testera :)

      Usuń
  3. Szkoda, że te drogerie znikają, miałam w planach odwiedzić za niedługo ich punkt w Nowym Sączu... Bardzo ładne zdobycze, róż sama chętnie bym przygarnęła w takiej miłej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze trochę czasu, więc warto się wybrać :) Chociaż w moim szafa The Balm była już praktycznie wyprzedana.

      Usuń
  4. to faktycznie szkoda, przede wszystkim ze wszględu na dostępność produktów the Balm, na szczęście po weekendzie będę w pobliżu tej drogerii więc pewnie zajrzę bo już skończył mi się mój Batiste ale i zerknę na wyżej wymieniony the Balm

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jakiś czas temu oficjalny komunikat prasowy Marionnaud, sprzedaż w naszym kraju nie spełniła przyjętych założeń. Będą koncentrować się na innych rynkach: czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim. Trudno...

    Z różu na pewno będziesz zadowolona, bardzo go lubię :-)) Dla mnie kosmetyki The Balm nie mają żadnych wad. Co do Cindy - ja po pierwszych swatchach się nie zraziłam, efekt mi się podoba i tylko czekam aż pojawi się w sklepach internetowych :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoją prezentację, może przekonasz mnie że jednak warto sięgnąć po Cindy :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, szkoda, ale zawsze takie pustki tam były ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Frat boya i bardzo lubię, tak samo mary lou:) a co do Mario to akurat w moim mieście i tak nigdy nie było więc musiałam zamawiać w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w szczecinie już od kilku lat nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już wcześniej zwinęli się z niektórych miast.

      Usuń
  9. Nie mam nic z tej firmy, ale ostatnio trochę słyszałam i myślałam właśnie o ich różu. Chyba czas się pośpieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Macałam ten rozświetlacz i potwierdzam, że bardziej przypomina róż :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wybieram się do Mario,ale dopiero początkiem lutego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Mary-Lou i lubię ^^ A co do Cindy, to zgadzam się z Tobą. Spodziewałam się różowego rozświetlacza, a tu rozświetlający róż ... W tej postaci zdecydowanie mnie nie kusi ^_~

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim mieście i tak nie było tej perfumerii, więc wiele nie stracę... A rozświetlacz faktycznie wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie finalnie zostały tylko trzy produkty z tej firmy, pozostałe kosmetyki poszły w świat. Nie żałuję ;) Jest za to wiele innych marek.
    Co do Mario to przeczuwałam taką sytuację, kolejne zamykane perfumerie nie świadczyły o ograniczeniach ale całkowitym wycofaniu się. Szkoda, że od razu nie zagrano w otwarte karty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale już nie pierwszy raz tak robili. Mam jednak nadzieję, że The Balm pojawi się w innej sieciowej drogerii, bo ta baza pod cienie zapowiada się świetnie.

      Usuń
    2. W sumie mają dystrybutorów w PL więc to chyba tylko kwestia czasu.
      Jakiś czas temu kupiłam słynną bazę z Lime Crime i przyznam się, że na niej chyba zakończę poszukiwania bazy idealnej :D

      Usuń
    3. Też ją chciałam, ale nie mogłam się zdecydować ;) Dobrze wiedzieć, że masz o niej dobrą opinię :)

      Usuń
    4. To jak będziesz chciała, powiedz :) bo można złapać na nią dobrą ofertę cenową. Nie chcę zapeszyć, lecz widzę potencjał i w końcu coś ujarzmia moje tłuste powieki w 100%. Oby tak dalej :)

      Usuń
  15. Byłam w ubiegłym tygodniu w Mario, bo liczyłam na jakieś przeceny, ale nie było nic, co by mnie interesowało. A miałam chrapkę na paletkę Shady Lady... :( Do BC nie jest mi po drodze, więc bywam tam rzadko, dlatego raczej nie zamierzam polować. Szkoda tylko, że sklepy nie robią takich genialnych zniżek, jakie miało w zwyczaju robić Mario. Większość moich Balmów kupiłam ze zniżkami od 30 do 50%!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda! Ja swoje dwa kosmetyki upolowałam w BC, ale większość i tak już była wyprzedana. Wzięłam ostatnią bazę, a paletek nie było już w ogóle.

      Usuń
  16. Nie wszystkie kosmetyki z The Balm mnie cieszyły, ale baza pod cienie nawet się sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej dopiero dwa razy, ale zapowiada się nieźle :)

      Usuń
  17. Muszę koniecznie zajrzeć, a nuż będą mieli jakieś ciekawe wyprzedaże:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają ;) Tylko trochę już przebrane :)

      Usuń
  18. U mnie we Wrocławiu już dawno zlikwidowali. Ale niezbyt przepadałam za tą perfumerią, przede wszystkim w tym punkcie w którym byłam była okropnie "upierdliwa" sprzedawczyni, która dosłownie podążała w krok za mną. Zresztą i tak najbardziej lubię Douglas i tam najchętniej kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka obsługa potrafi skutecznie zniechęcić do zakupów :]

      Usuń
  19. Ja nigdy nie widzialam tej drogerii, z The Balm nic nie mam niestety, ale predzej czy pozniej na cos sie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie Mario zamknęli kilka miesięcy temu. Szkoda, bo kupowałam tam własnie the Balm :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęscie oba masthewy, czyli Mary-Lou i Bahama Mama już mam. Żałuję za to, że nie uda mi się zmacać ich nowej serii róży. Co prawda do Mario i tak mam nie po drodze, przedwczoraj straciłam sporo czasu na wycieczkę do Reduty i Blue City żeby dowiedzieć się, że promocja 4 za -40% nie obowiązuje. A tak się nakręciłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to dowiedziałam się, że promocje się nie łączą. Czyli jak kupon to tylko na regularne ceny, szkoda.

      Usuń
    2. Dlatego zawsze zazdroszczę blogerkom z usa, kiedy oglądam ich relacje z zakupów. Po zsumowaniu kuponów, rabatów i innych bajerów kosmetyki mogą kupić za pół darmo. Nie jestem zwolenniczką teorii 'zagranico mają lepiej', ale pod tym względem czuję się nieco poszkodowana ;)

      Usuń
    3. Przerabiałam ostatnio ten temat. Weźmy chociażby ceny Yankee Candle czy Bath& Body Works. Tam przeceny -75%, a u nas podnoszą ceny. Żenada.

      Usuń
    4. Cóż... my za to mamy dobre jedzenie :D
      Zmieniałaś coś w szablonie? Mam wrażenie, że czcionka jest mniejsza ;)

      Usuń
    5. tak, zmniejszyłam.

      Usuń
  22. nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy, chociaż wielokrotnie mnie kusiły :) jestem ciekawa, jak będzie prezentował się u Ciebie róż - czekam na pierwsze wrażenia i makijaż :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam Frat Boya codziennie od lipca i jestem z niego bardzo zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał, ma fajną fakturę :)

      Usuń
  24. Szkoda, że znikają bo lubiłam robi u nich zakupy:(

    OdpowiedzUsuń
  25. We Wrocławiu zamknęli mi Marionaud przed nosem, dokładnie par dni przed tym jak dostałam kupon na 35 zł :(
    Prawda, zawsze tam były interesujące pustki ;) ale zaopatrzyłam się niegdyś w Mary Lou i Bahama Mama i Sext Mama

    OdpowiedzUsuń
  26. Mario jednak się nie utrzymało.. szkoda trochę

    OdpowiedzUsuń
  27. ojej, szkoda, miałam w planach się do nich niedługo wybrać, bo moja Mary Loumanizer się rozbiła, a że rozświetlacz nie jest kosmetykiem, którego używam codziennie jakoś odkładałam tę wizytę, teraz muszę się zmobilizować i może chwycę coś jeszcze z the Balm :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja nie byłam i mi smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie byłam w Marionnaud :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie, ruchu mieli niewiele...

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzadko tam bywałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze mówiąc to nawet nie słyszałam o tej drogerii...

    OdpowiedzUsuń
  33. Raczej nigdy nie słyszałam o tej drogerii. Natomiast kosmetyki The Balm są bardzo kuszące... właśnie dziś zamówiłam sobie Mary-Lou :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy15.1.14

    W Rumi sklep zlikwidowali zdaje się jakieś pół roku temu i na wyprzedaży towaru były pustki jakich mało. Fajnie, że udało Ci się coś upolować! Mi się nie udało, choć miałam ochotę zaszaleć, bo miałam bon na -70% :D A została tylko garstka kolorówki, która wyglądała jak testery :/ Nie zdecydowałam się na nic niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłą zniżkę miałaś :) Ja chciałam jakiegoś kosma z marki selektywnej, ale też wszystko było zmacane i nieestetyczne. Jak widać The Balm też trochę pokiereszowane, ale wyglądało najlepiej.

      Usuń
    2. Anonimowy16.1.14

      Aż żal było jej nie wykorzystać - no, ale nic na siłę, "testerów" nie chciałam kupować ;)

      Usuń
  35. Frat Boy jest cudowny, bedziesz na pewno zadowolona :) Mnie tam nie zal, ze likwiduja Marionnaud, wcale tam nie zagladalam, bo drogo jak cholera ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona :) Bardzo fajnie prezentuje się na policzkach :)

      Usuń
  36. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków. U mnie też nie ma już tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy15.1.14

    Nie orientowałam się nawet, że w Minti te kosmetyki są wycenione na droższe, niźli w Mario (tu też rzadko bywałam). Prawdę mówiąc, na luźno, sądziłam, że jest odwrotnie ;)

    Fajne nabytki przygarnęłaś, ciekawi mnie baza, bo nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. A moje powieki zawsze muszą być wspomożone przez taki produkt. Na razie mam jeszcze podstawową wersję bazy UD (czy ona kiedyś się skończy? :D), ale dobrze mieć rozeznanie na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baza The Balm zapowiada się świetnie, ale nie testowałam jej jeszcze w ekstremalnych warunkach jak np upał ;) Obecnie używam UD więc mam porównanie.

      Usuń
  38. Anonimowy15.1.14

    O patrz.. jak już postanowiłam tam iść i w końcu kupić coś z TheBalm to się okazuje, że nie mam gdzie. W sumie ja również się nie dziwię - u mnie taka sama sytuacja z pustkami.

    OdpowiedzUsuń
  39. A mnie o dziwo na swatchach Cindy się podoba :D aż jestem w szoku :P

    OdpowiedzUsuń
  40. No właśnie ja nie mam gdzie wymacać kosmetyków theBalm. Nie przeszkadzałyby mi zakupy online za drugim czy trzecim spotkaniem z marką ale pierwszy produkt musi być wymacany. Ostatnio patrzyłam na ich kosmetyki w Internecie i zdziwiłam się, że mają kosmetyki pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a o tym nie wiedziałam, dzięki za info :)

      Usuń
    2. ;-) na pewno widziałam szampony, odżywki i chyba tonik do twarzy?

      Usuń
  41. Moge na palcach jednej ręki policzyć ile razy byłam w Marionnaud, bo ich sklepy znajdowały się poza moim zasięgiem, ani nigdy akurat w te rejony się nie zapuszczałam. Szkoda ze względu na The Balm, bo robili dość fajne promocje. Tak Karotka zresztą upolowała mi Mary-Lou Manizer. Też jestem ciekawa tego chłodniejszego rozświetlacza, ale mimo wszystko mając ten, chyba nie miałabym serca wydawać na kolejny. Chociaż... Teraz pozostaje nam tylko Minti Shop :( Chyba, że ktoś przejmie dystrybucję w PL.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapodali ta informację jakoś około świąt na facebooku. Trochę szkoda, ale z drugiej strony i tak rzadko u nich bywam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Będę musiała się tam wybrać i zobaczyć czy coś jeszcze zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś mi ich ekspedientka mówiła że chcą konkurować z Sephorą i Douglasem ale chyba im nie wyszło. Może w Kato mają jakieś promocje to zerknę

    OdpowiedzUsuń
  45. Byłam dziś u siebie w Mario. Było sporo przecenionej kolorówki Diora, Lancome, z TheBalm już resztki. Ekspedientka potwierdziła, że do końca marca zabierają się z Polski i szykują się porządne wyprzedaże, ale nie znała szczegółów. Pop prostu zaleciła zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. To smutna wiadomość, na facebooku Marionaud informował już w grudniu, że wycofują sklepy z Polski, też lubiłam tam czas od czasu robić zakupy, FratBoy`a bardzo lubię, też u nich kupowałam, po wypróbowaniu w sklepie, przepadłam, płaciłam w zeszłym roku 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie byłam tam, chętnie jednak bym coś od nich po testowała szkoda że się wycofują

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy15.1.14

    Całkiem polubiłam tę drogerię, szkoda, że wycofują. No nic, i tak wszystkiego pod dostatkiem. Na TheBalm czaiłam się dość długo, wiec chyba już nie będzie ku temu okazji. A na silę kupować też nie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwsze swatche Cindy mocno mnie zawiodły, nie podoba mi się.
    Po weekendzie wybiorę się do Mario, może załapię się na likwidacyjną zniżkę -40% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mnie też zawiodły, pierwsza wersja zdecydowanie ładniejsza :)

      Usuń
  50. zawsze szkoda, gdy perfumerie/drogerie nas opuszczają, ale – jak już pisałam – ten brand był bardzo źle wypromowany, skoro do dziś logo i nazwa kojarzą mi się z eleganckimi ubraniami, zamiast z kosmetykami. Zakupy fajne, ja od niedawna jestem posiadaczką dwóch produktów The Balm – pudru Sexy Mama i cudownej paletki Nude'Tude, którą niebawem pokażę na blogu. Także u mnie póki co same zachwyty :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi się marzy róż Down Boy i Bahamka, a ta baza tez by mi się w sumie przydala. Ja moge się czaić tylko na Minti online, zazdroszczę, że miałaś okazję udać się do Mario przed likwidacją :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy nie spotkałam się z tą marką :) A jeśli czegoś nie znam- nie wydam tak sporej kwoty :)

    OdpowiedzUsuń
  53. O, nie wiedziałam. W sumie szkoda - konkurencja o klienta mniejsza. Ale nie jestem zdziwiona. mam nadzieję, ze klienci odejdą od sieci, które nie robią próbek perfum. To idiotyzm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Poza tym większość nawet nie wie, że można prosić o taką próbkę. Sporo osób wysyła mi zapytanie jakim cudem wzięłam odlewkę zapachu, chociażby w Sephorze. Kiedyś też o tym nie wiedziałam.

      Usuń
  54. kusi mnie jakiś róż ale niebyt lubię tak bez macania :p szkoda, że w Krakowie już nie ma żadnej ich drogerii

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja właśnie chciałam się uraczyć Bahama Mama i Mary Lou, ale okazało się, że się zwijają i niestety w szafie The Balm zawiało pustką :( Będę musiała zamówić je online, a nie chciałam, bo podobnie, jak Ty, jednak produkty z kolorówki czasem jest dobrze sobie "pomacać" :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie fakt zamknięcia trochę dziwi, bo pierw w Gdyni wyremontowali perfumerie, a teraz mają zamknąć:/ Problem tych perfumerii to małe zaopatrzenie w porównaniu do Sephory czy Douglasa, co chciałam coś kupić z marek występujących również w Sephorze, to nie było:/ Ja nie dostałam żadnych kuponów zniżkowych a szkoda;/ Czekam w takim razie na likwidacje i może wtedy coś zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, daj znać jak będziesz coś wiedziała :)
      ja się czaję na The Balm :)

      Usuń
  57. no kilka zniknęło, zauważyłam
    wybiorę się od gdyni, popatrzę co mają
    tylko nie pamiętam gdzie dokładnie jest

    OdpowiedzUsuń
  58. W Krakowie już jakiś czas temu zlikwidowali swój jedyny punkt, niestety nie zajrzałam tam ani razu :/

    OdpowiedzUsuń
  59. Nigdy nie byłam w Mario i chyba już nie zajrzę :( Baza bardzo mnie zaciekawiła, czekam w takim razie na pełną recenzję :) Cindy faktycznie wygląda jak róż, szkoda, mógł z niej być piękny rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  60. Faktycznie, od kiedy pamiętam ta perfumeria świeciła pustkami. Kiedy jednak ja tam zaglądałam to zwykle towarzyszyłam mojej mamie i wtedy szafy z kolorówką omijałam szerokim łukiem. Teraz żałuję, że nie wiedziałam o thBalm i o tym, że faktycznie można było wszystko pomacać osobiście. Miejmy nadzieje, że thBalm podpiszę umowę z jakąś inną drogerią, albo zaczną otwierać własne butiki. To by było dopiero super! :)
    www.ekaterinakozlova.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć baltic company będzie prowadzić the balm , więc można się spodziewać marki w douglasie ;)

      Usuń
    2. To świetna wiadomość :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).