26.01.2014

WISH LIST vol. 1 // PHENOME, HOURGLASS, REAL TECHNIQUES, ZOYA, CHLOE

Ostatnia tego typu lista pohamowała moje kompulsywne zakupy, dlatego postanowiłam stworzyć nową. Oczywiście poprzednia została całkowicie zrealizowana. Ponownie są to kosmetyki lub akcesoria do makijażu. Wybrałam tylko 5 produktów, na których najbardziej mi zależy i które przyspieszają bicie mojego serca ;)
Maska oczyszczająca do włosów z glinką Phenome chodzi za mną już od dłuższego czasu. Byłam bardzo zadowolona z podobnej odżywki The Body Shop, dlatego zwróciła moją uwagę. Jest dedykowana włosom przetłuszczającym się i ma za zadanie nie tylko oczyścić skórę głowy, ale  też usunąć z włosów środki stylizujące i inne zanieczyszczenia.
Hourglass Ambient Light, czyli rozświetlający róż do policzków z wiosennej kolekcji 2014 zachwycił mnie totalnie. Czekam jeszcze na pierwsze swatche, ale już widzę że ma potencjał. Jeżeli mnie rozczaruje na pewno skuszę się na puder do twarzy. Podobno ma świetne wykończenie, lepsze od kulek Guerlain i  muszę zaspokoić swoją ciekawość. 
Chloe Rose woda toaletowa spodobała mi się od pierwszego spotkania w Sephorze. Wzięłam odlewkę i przez ostatnie dwa tygodnie używałam codziennie. Ten zapach całkowicie mnie oczarował. O ile klasyczna wersja w ogóle nie jest w moim typie, to różana propozycja mnie zniewoliła. Już wiem na co wykorzystam swoją urodzinową kartę upominkową.
Zoya Pixie Dust - Carter, czyli piasek z brokatem. Nie byle jaki! Napatrzyłam się na niego na blogach i zapragnęłam własnego egzemplarza. Do tej pory podobały mi się tylko piaski z p2, ale Zoya stworzyła fiolet idealny, nietuzinkowy, więc musi być mój ;)
Real Techniques Core Collection to ostatni zestaw pędzli Samanthy Chapman, którego mi brakuje. To znaczy wszystkich nie posiadam, ten po prostu chcę jeszcze dołączyć do swojej gromadki. W sumie to już go zamówiłam, tylko czekam aż przyleci z USA. Jak zawsze zamawiałam na iHerb, bo tam są najtańsze.

Co jest na Waszej liście ?
__________________________________________

Źródło: Phenome / Hourglass / Zoya / Real Techniques / Chloe

77 komentarzy

  1. O tak, pędzle z RT z chęcią bym wypróbowała!:D Ja też swoją "małą" wish list zrobiłam ostatnio, http://samatonazwij.blogspot.com/2014/01/co-planuje-zakupic-w-2014.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała powąchać tę Chloe, bo różany zapach uwielbiam, więc coś czuję, że i mnie się te perfumy spodobają :)
    Carter również chcę, wraz z kilkoma innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25.1.14

    Puder z Hourglass sama chętnie bym przygarnęła :>
    Maskę oczyszczającą Phenome sama mam w planach, a Carter jest nieprzeciętnie boska, myślę, że docenisz jej urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chloe mnie również się marzy :)))
    I kilka kosmetyków z asortymentu Phenome.
    Spełnienia, zatem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier Zoyi i mi wpadł w oko, chociaż nie miałam jeszcze żadnego tej marki, więc jakikolwiek kolor by mnie zadowolił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jeden mam i nie tylko z powodu koloru warto je kupić ;) Jakościowo też są dobre.

      Usuń
  6. maska z Phenome mi się również marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chloe Rose jest piękna :) a z maseczki Phenome na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dzisiaj opublikowałam swoją listę ;)
    Życzę zrealizowania wszystkich 5 pozycji :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie zrobiłam listę na początku roku i niestety strasznie szybko sie powiększa:P Ten zestaw pędzli też bym chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska oczyszczająca do włosów z glinką Phenome również nas kusi, mamy mocno przetłuszczające się włoski niestety..

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Hourglass przymierzam się do kilku rzeczy, ale jeszcze nie jestem pewna co tak naprawdę chcę :))) W zasadzie to pora na nową listę :D
    Chloe Rose wymieniłam na Red Roses Jo Malone, zdecydowanie bardziej w moim typie.
    Z RT miałam pełny pakiet, ale zadecydowałam że wolę MAC'a i nową serię Zoevy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiła się już na nowe pędzelki Zoeva? Bardzo fajnie się prezentują :)

      Usuń
  12. Ten lakier Zoya widziałam u Cat, faktycznie robi duże wrażenie :) Ta maska z Phenome też mnie kusi, czekam jeszcze na jej recenzje u Infinity (jeśli mnie pamięć nie zawodzi) i chyba czas zrobić listę pragnień z tej firmy :D
    Życzę szybkiego spełnienia marzeń i by nowe pędzle RT się dobrze sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze "pisząc" to jest plan na najbliższy kwartał. Wolę nie realizować tej listy zbyt szybko, żeby dozować sobie przyjemność :)

      Usuń
    2. Doskonale to rozumiem, sama lubię sobie dawkować przyjemności, zwłaszcza, jeśli nie potrzebuję czegoś w danym momencie. Doszło do tego, że teraz, jak miałam przypływ pieniędzy, to kupiłam kilka rzeczy i schowałam sama przed sobą ;) Wręczę to sama sobie, jako prezent na lato ;)

      Usuń
  13. Fajne typy, a chloe uwielbiam każdą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się przekonać do podstawowej, ale może powinnam poczuć ją na sobie, a nie na papierku ;)

      Usuń
  14. Świetne rzeczy, ten zapach mam, jest prześliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej różowej Chloe nie widziałam,muszę koniecznie powąchać,bo standardowa wersja Chloe jest moim ulubieńcem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zoyę i ja chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lakier Zoya jest śliczny:) chyba też na niego zachoruję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier Zoya jest absolutnie fantastyczny, więc podzielam z Tobą tę zachciewajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chloe Rose też za mną chodzi - chyba ją sobie kupię "na walentynki" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i słusznie :) Trzeba się rozpieszczać :D

      Usuń
  20. Zoya Pixie Dust - Carter mnie zaciekawił, a ponieważ kocham fiolety, zabieram się za poszukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio napisałaś, że zapach różany z Yver Rocher odradzasz ze względu na jego szybkie znikanie ze skóry, co potwierdzam na podstawie konwaliowego tej serii - ale pachnie tak pięknie :) Może zamienię go w takim razie na Chloe:) Dozbieram troszkę grosza i może mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria Yves Rocher właśnie nie jest zbyt trwała. Szkoda, bo jak wspomniałaś kompozycje są naprawdę przyjemne.

      Usuń
  22. Wczoraj zamówiłam ten róż (tylko w innym odcieniu). Też mnie oczarował na zdjęciach promo ... ciekawe jak to się przełoży na rzeczywistość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was już są dostępne? Mam nadzieję, że w UK pojawią się stosunkowo szybko ;) Czekam na Twoje swatche w takim razie.

      Usuń
  23. U mnie ostatnio w głowie powstała myśl, czy by nie zamówić dobie zestawu do oczu z RT, bo akurat odczuwam dziwne braki w tej pędzlowej kwestii, ale nie wiem, czy nie chciałabym wypróbować innej firmy, typu Sigma, Zoeva etc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście inwestuję tylko w pędzle do twarzy z Real Techniques, bo nie mam przekonania do tych do oczu, Zoeva też jest całkiem przyjemna, ale spodziewałam się czegoś lepszego. Nie wszystkie które mam mogłabym polecić. Z Sigmą Ci nie podpowiem, bo jeszcze nie miałam.

      Usuń
  24. krótka lista,ale za to najpewniej do zrealizowania :) ciekawi mnie ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  25. Róż wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Maska z Phenome to najlepszy kosmetyk do włosów jaki kiedykolwiek miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym chciała tą maskę bardzo bardzo :) Puder z Hourglass również :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pędzle RT znalazłyby się również na mojej wishliście :) Ten zestaw i kilka pojedynczych pędzli - w tym oczywiście Blush Brush i Setting Brush :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też z chęcią bym przygarnęła Chloe i pędzle z RT ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, chyba zachorowałam na ten Hourglass Ambient Light :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ta maska i za mną chodzi już jakiś czas:) pędzle RT również, i postanowiłam, że w końcu się na nie skuszę. ZOYA też za mną chodzi ale nie ten kolorek. chociaż i fioletowy kolorek mogłabym przyjąć:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja obecnie pragnę palety Sleek Garden of eden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nią interesowałam, ale ostatecznie odpuściłam :) Ostatnio jakoś rzadko używam Sleeków.

      Usuń
  33. Ja również chciałam aktualizować swoją chciej listę ale zawsze coś mi wypada. Muszę wziąść się w garść i ogarnąć całą gromadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chloe zaraz jest na mojej liście za słynnym "SI" G.Armaniego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam ten zestaw pędzli, też zamawiałam go na iherb :) będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. core collection chodzi za mną od dawna, ale jakoś nie mogę usprawiedliwić zakupu kolejnych pędzli skoro mam wszystko, czego mi potrzeba, więc tak sobie tylko o nich cały czas myślę ;) a Chloe różanej nie wąchałam, ale muszę to zmienić, bo wydaje mi się, że pół światka urodowego oszalało na jej punkcie a ja nadal nie wiem co mnie omija :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz, a ja się o nich dowiedziałam dopiero w Sephorze :) Jakoś ominęły mnie te zachwyty, więc dobrze że na nie wpadłam.

      Usuń
  37. A ja właśnie tez się zabieram za taki pościk :P Może dzieki takiej liście , kupię to co chce , a nie pod wpływem impulsu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo pomaga skupić się na najważniejszych rzeczach, które chcę mieć.

      Usuń
  38. Ja juz mialam wrzucac do koszyczka rozyk z Hourglass, ale sie nie zdecydowalam, a pozniej juz zniknal. Okazalo sie, ze w naszym SpaceNK troche sie pospieszyli ze sprzedaza i pozniej spowrotem wycofali. Troche zaluje, ale co sie odwlecze to nie uciecze. Z pedzli chcialabym komplet od Gossa, albo dokonczyc kompletowanie pedzli Forda (ale one drogie sa skubane)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli były już na Spacenk? Właśnie codziennie zaglądam do nich, żeby od razu kupić. Mam nadzieję, że szybko pojawią się ponownie.

      Usuń
    2. Tak byly. Mozna bylo zrobic pre-order i wyslaliby wczoraj czy jakos tak. Nie wiem, czy tak szybko przerobili zapasy ktore mieli, czy po prostu za bardzo sie pospieszyli :'(

      Usuń
  39. Maska oczyszczająca do włosów brzmi ciekawie. Też bym ją chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Spełnienia :*

    Wąchałam Chloe Rose. Cudny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam nadzieję, że cała whishlista Ci się spełni :))

    ta maska do włosów hmm.. ciekawi mnie bardzo, zwłaszcza, że ostatnio mam manię na punkcie włosów :D więc chętnie o niej u Ciebie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. do mnie też leci zamówienie z iHerb :)

    OdpowiedzUsuń
  43. iHerb to fajny sklep możesz powiedzieć jak wychodzą koszty wysyłki? :) Będę wdzięczna za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańsza opcja to 4 dolary. Za każdym razem zamawiałam tę wysyłkę i zawsze przychodziły. Tylko trochę trzeba poczekać około dwóch tygodni.

      Usuń
  44. Anonimowy26.1.14

    fajna konkretna wishlista, zycze Ci, zebys wszystko kupila :)
    moja lista jest pelna pierdol, musze sie wziac za siebie i konkretna zrobic :)

    z pokazanego kompletu pedzli, chyba tylko jeden znalazlby u mnie zastosowanie - ten najwiekszy, pewnie do podkladu ;)
    rozswietlacz roz jest przepiekny!

    nic jednak z Twojej wish listy nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zoya Pixie Dust - Carter oj już widzę że jest to małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. choruję na te pędzle i choruję, coś niedługo muszę z tym w końcu zrobić. Jakie będzie najlepsze lekarstwo na tę "chorobę"? Odwiedzenie iHerb :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Konkretna jesteś :D Moja kosmetyczna wish lista jest obecnie... pusta :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmm, planuje sprawic sobie podklad idealny - tylko jeszcze na taki nie trafilam:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na mojej liście również sa pędzle RT :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze nigdy nie wąchałam żadnego zapachu Chloe, chyba muszę to wreszcie nadrobić...

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam te perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Na mojej liście dokładnie te pędzle z Real Techniques :) Co do Chloe, klasyczna wersja też mnie nie porwała, ale teraz mnie zaciekawiłaś różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z hourglass to mam chec na tyle rzeczy ze az glupio, na szczescie albo niestety nie sa tak latwo dostepne wiec zyskuje na czasie, albo tylko sama siebie oszukuje bo chcialabym wkoncu cos kupic, zwlaszcza te "Ambient powdery" :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Najbardziej kusząco wygląda róż. mam kilka ale ciągle szukam różu doskonałego.

    OdpowiedzUsuń
  55. Chodzą za mną te pędzle, ale jestem twarda ^^

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).