28.10.2013

Świetna sprawa- blogerska kawa :D

W sobotę w lokalu Kava&Vino odbyło się VI spotkanie warszawskich blogerek urodowych . Nareszcie miałam okazję poznać je osobiście. Sprawiło mi to ogromną radochę, bo z reguły mamy kontakt przez komentarze tudzież maile. Tym razem mogłyśmy na żywo pogadać o kosmetykach, a także pośmiać się i pożartować. Atmosfera była naprawdę rewelacyjna i dawno nie bawiłam się tak dobrze :) Z resztą wszytko widać na zdjęciach, na przykład na tym szczerzę się do Oli :) 


Pierwszym punktem programu była prezentacja kosmetyków Mary Kay:


Nacieramy łapki:


Krótka prezentacja kosmetyków do makijażu:


Drugim punktem był pokaz kolorówki Vipera Cosmetics i ich magnetycznych palet:


swatchyki 


Lakieromaniaczki ;)


Smile :)


I to co tygryski lubią najbardziej:


Na koniec cała śmietanka: 


Wielkie podziękowania dla organizatorek- Pauli i Sylwii za zaproszenie :* 
Basket of Kisses 
Lacquer –maniacs 


oraz dla Marty za świetne zdjęcia :* 


73 komentarze

  1. Ale Ty mas już długie włoski! :D Super wyglądasz, tak radośnie! :) I to to na paznokciach, to Rimmel Twój ulubiony, tak? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ty masz oko :D Tak, to Rimmel Rose libertine :)

      Usuń
  2. Spotkanie było bardzo udane :) Cieszę się bardzo, że mogłam w nim uczestniczyć, a co najważniejsze zobaczyć i poznać Ciebie w końcu na żywo :D Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :D I pamiętam to moje zaskoczenie kiedy powiedziałaś, że ty o TY :D :D :D hihihi

      Usuń
    2. Haha :D No i w idealnym miejscu się o tym dowiedziałaś :) Mam nadzieje, że będzie okazja się jeszcze spotkać i nieco więcej ze sobą pogadać :)

      Usuń
    3. Też na to liczę :D

      Usuń
  3. Wszystkie w pięknych makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i bomba :) Bardzo przyjemnie było Cię poznać i zabrać pazernie Twoją torbę :P Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha Spoko :D Dobrze że nocowałaś w Wwie i mogłyśmy się spotkać :)

      Usuń
  5. Jakie uśmiechnięte wszystkie, super wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Wam fajnie! Ciekawość mnie zżera cóż to za nowości szykuje Vipera!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno już wcześniej to weszło, ale ja dowiedziałam się teraz. Wprowadzają palety magnetyczne oraz humstery, czyli sposób łączenia pojedynczych cieni. Bardzo podobne do tych od Freda Farrugia :)

      Usuń
  7. Było super ;) Szkoda, że nie mogłyśmy pogadać trochę dłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedziałyśmy na dwóch końcach :( Mam nadzieję, że następnym razem się uda :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie spotkania:) Dzięki nim można poznać osoby, z którymi dotychczas porozumiewałyśmy się za pośrednictwem internetu:) Na zlotach zawsze ładuję akumulatory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, było mnóstwo pozytywnej energii :)

      Usuń
  9. O i widzę jeszcze Kabodreams, którą śledzę w blogosferze:P Ale musiało być fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, było super :) Nie zawsze się to zdarza ;)

      Usuń
  10. Dzięki, że przyszłaś i mam nadzieję do zobaczenia wkrótce w mniejszym gronie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow zazdroszczę fajnego spotkania,super z Was dziewczyny i jakie radosne aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę, widzę że Vipera idzie w ślady Inglota z tymi opakowaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie :) Muszę wypytać się o ceny ;)

      Usuń
  13. Fajnie, fajnie :) Też ostatnio byłam na takim pokazie Mary Kay, ale w malutkim gronie w domowym zaciszu, całkiem przyjemnie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka też brała w czymś takim udział :) Przyjemnie kiedy marka "wychodzi" tak do ludzi.

      Usuń
  14. Jak świetnie razem wyglądacie! :-)

    Dziękuję za tę relację, zupełnie jakbym tam była, choć tego dnia byłam daleeeeko... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Było naprawdę fajnie! Uwielbiam spotkania w takim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miło się tak spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam, że Vipera ma palety magnetyczne. Widzę, że staje się to coraz popularniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i wyglądały całkiem ciekawie :)

      Usuń
  18. Jak Was fajnie zobaczyć razem :)
    Te uśmiechy mówią wszystko!

    Podoba mi się bardzo jak się "szczerzysz" :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spotkanie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każda wygladała prze ślicznie !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy29.10.13

    Piękne KObiety to i zdjęcia zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie wesołe dziewczyny :) Wcale się nie dziwię, spotkanie wygląda na bardzo udane! I ile ciekawych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo, bardzo się cieszę, że Ci się podobało! :*
    do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To nie fair :<! dlaczego nie mieszkam w Warszawie?:P świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie bym wypiła z Wami taką blogerską kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super uśmiechnięta i pozytywna kobietka z Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać że spotkanie się udało :)
    wszystkie zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Było cudownie! Dawno tak miło nie spędziłam sobotniego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że musiałaś tak szybko wyjść :) Już drugi raz się widziałyśmy i nie miałyśmy okazji zamienić słowa ;)

      Usuń
  30. Ale fajny spęd miałyście :D :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo się ciesze, że wsumie po latach udało się nam poznać

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna relacja :) No o i przy okazji pokazałaś mi parę fajnych blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ja Wam zazdroszczę! :D
    jak pojawię się w Warszawie to wyciągnę Cię na kawkę:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia ;)
    Widać, że miło spędziłyście czas ;) Mam nadzieję, że kiedyś i mi uda się poznać blogerki na żywo :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem takie spotkania są wspaniałe i jednym z moich malutkich marzeń jest znaleźć się na jednym z nich i poznanie Was wszystkich:) Niestety kilometry robią swoje;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale bym się przeszła na jeszcze jedno blogerskie spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie byłoby kiedyś Was poznać :)
    Aaa powiedz mi, któż to w tym sweterku z wiewiórką, bo wstyd się przyznać, nie kojarzę twarzy? Sama sprawiłabym sobie jakąś odzież ze zwierzyną i nie wiem do kogo uderzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Ania z bazarku kosmetycznego ma taki świetny sweterek :D

      Usuń
    2. Dzięki! :) Sweterek mega!

      Usuń
  38. Jak ślicznie wyglądasz :D jeszcze ładniej niż za czasów YT :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest raczej nie możliwe ;) Wtedy miałam mniej kg i lepszą cerę :P

      Usuń
  39. Dzięki za obecność, fajnie było się znowu zobaczyć :D No i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  40. ale Wam fajnie :) widzę kilka znajomych mordek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. serdecznie zazdroszczę takiego przyjemnego spotkania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  42. fajna sprawa takie spotkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Było świetnie! Ja chyba jeszcze nigdy nie czułam się tak totalnie na luzie, cieszę się, że mogłam Cię poznać na żywo, mam nadzieję, że następnym razem uda się więcej pogadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło, że ekipa byłą tak dobrana, że czułam się jak z dawnymi koleżankami :) Mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze okazję :D

      Usuń
  44. Musiało być świetnie, co z resztą widać na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy3.11.13

    Bardzo lubię takie wpisy, zawsze chętnie podglądam, jak znajome z blogów dziewczyny spędzają czas :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).