19.10.2013

Good news! / MAC SKLEP ONLINE

Przychodzę do Was z dobrymi wieściami. Pisałam o nich na Facebooku , ale są na tyle spektakularne, że postanowiłam podzielić się nimi także na łamach bloga. Mianowicie drogerie Douglas wprowadzają do sprzedaży kosmetyki marki MAC. Mało tego MAC Cosmetics w końcu otwiera sklep internetowy w Polsce. Z tego co donosiła Magda z bloga Cosmetics Lady przez chwilę był nawet dostępny. 

A drugi dobry news to promocja w drogeriach Hebe :) Znowu startuje akcja -40% na wybrane marki. Po więcej info polecam zajrzeć na bloga Lusterko Em.

I co Wy na to? Good news? 


59 komentarzy

  1. Anonimowy19.10.13

    Ciekawe, jakie beda ceny maczkow w Dugim... Fajnie, w koncu nie MAC bedzie szerzej dostepny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o markę Phenome, która jest dostępna stacjonarnie oraz internetowo to Dougi nie zawyża ich cen jak np. Sephora Pat&Rub ;)

      Usuń
    2. ZAWSZE ale to zawsze ceny są takie same jak w salonach ;) w Niemczech u mnie w douglasach także mamy stanowiska MAC i ceny są identyczne. W sklepie internetowym również. Jedynie często się zdarza że stanowiska takie nie prowadzą chociażby wkładów róży czy cieni.

      Usuń
    3. dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  2. Oficjalnie zbieram szczękę z podłogi! Nareszcie cywilazacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem ich jakąś szaloną wielbicielką, ale się cieszę bo czasem jednak człowiek by chciał coś kupić, a Trójmiasto wybitnie po macoszemu traktowane było przez markę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam oficjalne gromadzenie funduszy na zakupy :DDDD really good news :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jakie ceny dowalą w D. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeeejjjj :) ale super, widzę, że Douglas sukcesywnie poszerza swój asortyment na marki selektywne, najpierw Bobbi Brown teraz MAC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze Laura Mecier, ale zapomniałam o tym wspomnieć ;)

      Usuń
  7. Przynajmniej jedna dobra wiadomosc:-) aczkolwiek mnie to roznicy nie robi bo w Krakowie MAC stacjonuje. Fajnie ze w Hebe taka obnizka bo odkrylam ostatnio Catrice i sie zakochalam:D aaaa ja siedze pociągająca w pracy na 11h wiec byle do 21. Ahh ta jesień. Choroba za choroba -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwróciłam uwagę na Catrice i ubolewam, że dopiero teraz :] Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia!

      Usuń
  8. ooo dobre wieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niestety mac będzie tylko w największych douglasach, czyli u mnie lipa:-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna czekam na maca on line

    OdpowiedzUsuń
  11. Plany oszczędnościowe legły w gruzach z wieeeelkim hukiem:-P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super newsy, ale nie dla mnie :D W MACu byłam raz w sklepie, bo jest w Krakowie, ale tylko po to, by dobrali mi kolor podkładu, którego i tak nie kupiłam, bo mnie nie stać :D Więc informacja mnie akurat nie rusza :D Ale fakt, że wygodniej będzie teraz innym robić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko spoko, ale obawiam się, że będę musiała coś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Liczę na rozsądek moich gdańskich Douglasów i ich zacięcie w walce o klienta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Douglas ma ciekawe promocje, więc może będą dotyczyć też MACa ;) Oby, bo jedyne co proponują to gratisowy makijaż przy większych zakupach.

      Usuń
  15. A wiadomo kiedy go wprowadzą:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawno odbyła się konferencja prasowa, więc pewnie wkrótce.

      Usuń
  16. Już czuję co się będzie działo jak otworzą sklep internetowy. Szał ciał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie :) Ja jednak poczekam na wizytę w Warszawie bo kolorówkę lubię macać osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  18. o nie, omijam w przyszłym tygodniu Hebe :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój portfel właśnie Cię zahejtował -.-
    :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo good news, bardzo :))
    Wreszcie będę mogła nabyć coś z Mac'a bo niestety nie miałam nigdy dostępu do produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już biegnę do hebe ! :D

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu M.A.C. na wyciągnięcie ręki! Nareszcie! Wspaniała wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! Chyba się cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Good news to mało powiedziane :) Szkoda, że u nas MAC taki drogi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest szansa na promocje w Douglasie ;)

      Usuń
  25. bardzo dobre wieści :) chociaż ja cały czas czekam na otwarcie Hebe u mnie w mieście i doczekać się nie mogę...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. teraz to mi to już wsio ryba, bo i tak będę miała stacjonarnie salon MACa już za 5 dniiiiii!! aaaaa! orgazm ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. do Douglasa mam tak blisko, że obawiam się piszczącego z bólu portfela, bo od kilku dni planuję polowanie na MACa w sieci ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Co prawda, osobiście mam dostęp do MAC, jednak podoba mi się, że Douglas rozszerza asortyment o MAC i np. ostatnio również o NYX, więcej osób będzie miało dzięki temu dostęp i będzie się mogło zapoznać z tymi cudownościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NYX już kiedyś był w Douglasach, kiedy jeszcze nie było oficjalnie marki w PL. Ceny niestety wywalili zaporowe, nie je wiem jak jest teraz. Ale fajnie że się rozwijają, bo wprowadzają jeszcze kosmetyki Laura Mercier :)

      Usuń
  29. MAC w Douglasach? Świetnie! Może i nie zaglądam często do ich salonów (z wiadomych powodów cenowych), ale jakby co to będę miała bliżej ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19.10.13

    To ja chyba zacznę już odkładać na MACa ;) a Hebe nie lubię,bo dalej nie ma tej drogerii u mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy19.10.13

    No wreszcie! O planowanej obecności MACa w Douglasie słyszałam, ale o sklepie internetowym już nie. Wieści cudowne niesiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  32. W przyszłym roku otwierają pierwszego Douglasa w Lublinie - zatem cieszę się, może nie rzucę się z pazurami na MACa ale fajnie jest mieć do niego dostęp :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam o tych promo z Hebe :]

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne wiadomości :) w końcu będę mogła pomacać maczki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za info :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Od ponad roku trwały negocjacje dougiego z MAC:) Oby sie powiodło na 100%!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz MAC zaleje blogsferę ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).