1.07.2013

Małe rozdanie - zamknięte :)

Mam drobny upominek, tak jak obiecałam w poście Po miłym spotkaniu...  :) Zestaw składa się z peelingu do twarzy Skin Future, serum modelująco-wyszczuplającego na brzuch i talię Slim Line 5D oraz dwóch saszetek z maseczkami z serii AA Prestige  :)



Żeby wziąć udział wystarczy:
  •  być publicznym obserwatorem tego bloga  
  •  polubić Fanpage na Facebooku  [KLIK]
  •  wypełnić formularz
  •  Udostępnienie informacji na blogu, Twicie, Google+ czy Facebooku mile widziane. Wystarczy podać link w formularzu.
  •  Zgłoszenia możecie wysyłać  od 1 lipca 2013 do godz 20:00 14 lipca 2013. 
  •  Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie, jeżeli stwierdzicie że coś poszło nie tak wpiszcie wszystkie dane w komentarzu 


Udział w konkursie jest jednoznaczny z zaakceptowaniem regulaminu.

REGULAMIN KONKURSU
1.                  Konkurs trwa od 1 lipca 2013 do godz 20:00 14 lipca 2013. Konkurs jest dla Obserwatorów mojego bloga, osoby małoletnie proszone są o zgodę rodziców. 
2.                  Pseudonim zwycięzcy, pod którym wziął on udział w konkursie zostanie opublikowany na blogu w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu.
4.                  Laureat proszony jest o wysłanie adresu do wysyłki nagrody na adres iwetto@gmail.com w terminie do siedmiu dni od ogłoszenia wyników na blogu. W razie niedopełnienia tego warunku, zostanie wyłoniona inna osoba.
5.                  Nagroda zostanie wysłana do zwycięzcy w ciągu tygodnia od otrzymania adresu.
6.                  Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z organizacją konkursu.
7.                  Zgłoszenie udziału w konkursie jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu.
8.                 Jako organizator zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.
9.                  Konkurs nie podlega Ustawie o Grach i Zakładach /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992


12 komentarzy

  1. Fajne rozdanko, serum przydałoby mi się po porodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zgłosiłam :) Super nagrody, lubię AA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam fejsbunia, ale trzymam kciuki za koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moze tym razem mi sie poszczesci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wypełniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. wysłałam dwa formularze, ponieważ w pierwszym źle podałam link. Proszę o uwzględnienie :)

    OdpowiedzUsuń

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).