18.07.2013

Złoto pustyni / ISADORA Eyephoria 02 Golden Sand

Jak wiecie mam chłodny typ karnacji i już nieraz wspominałam, że średnio lubię złoto. Ale lubię migoczące cienie, a złote się do takich zaliczają. Do czego zmierzam- ciężko znaleźć cień w chłodnym odcieniu złota. Miałam już kilka wersji, jednak wszystkie były bardziej żółte i ciepłe.


Oczywiście znalazłam już kolor idealny wśród kosmetyków marki IsaDora. W sumie gdybym go nie dostała, to raczej sama nie zwróciłabym na niego uwagi. Na pierwszy rzut oka to typowe złoto, ale po nałożeniu jest bardziej beżowe i chłodne. Prezentuje się idealnie! 


Jest to cień Eyephoria w odcieniu nr 02 Golden Sand. Opakowanie zawiera 4 g produktu i kosztuje około 59 zł. Ma bardzo przyjemne metaliczne wykończenie, połyskujące, ale bez żadnych drobinek (czyli takie jakie najbardziej preferuję). Konsystencja jest lekko wilgotna. Producent opisuje ją jako pudrowo- żelową i coś w tym jest.
Wykończeniem przypomina mi trochę cienie L'Oreal z serii Infailible, jednak tamte mają trochę inną teksturę. Są jeszcze bardziej wilgotne i miałkie, dlatego mają dekielek, żeby móc je na nowo uklepać.
 Dobrze aplikuje się przy pomocy zwykłego języczkowego pędzla lub puchacza do rozcierania. Nie kruszy się i nie osypuje. Co do trwałości się nie wypowiem, bo zawsze używam bazy pod cienie. 


Dobrze współgra z kolorystyką paletki Urban Decay Naked 2 i świetnie ją uzupełnia. Niestety złotko zawarte w tej palecie, czyli Half Baked jest dla mnie zbyt ciepłe. Tak to już jest z dużymi paletami, przywykłam :) Na zdjęciu makijaż z Golden Sand w roli głównej oraz Snakebite w załamaniu.


Muszę przyznać, że jestem zadowolona z tego cienia, jednak chętnie poznałabym tańszy odpowiednik. Liczę na Wasze podpowiedzi w komentarzach! 

83 komentarze

  1. Marzy mi sie ta paletka Naked... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajnie wygląda :) coś dla mnie bo ja lubię takie "zimne" złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam odpowiednika, ale cień faktycznie ślicznie wygląda, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada ladnie ;)
    Ja uwielbiam zlotko na oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby mi bardziej pasowało to też bym uwielbiała :)

      Usuń
  5. 59zł sporo skubaniec kosztuje... ale jest nieziemski :O uwielbiam takie delikatne makijaże :) bardzo ładnie rozświetlił Ci oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet można używać go jako rozświetlacza. Podobny jest kolorem do Mary Lou z The Balm, ale tamten jest lepiej zmielony :)

      Usuń
  6. Catrice ma chyba jakieś podobne złotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie wiecznie wykupione, albo ja źle trafiam ;]

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Ci w tym złocie. Właśnie oglądałam dzisiaj klinikę Urody i ich wizażystka promowała złoty makijaż. Jesteś na czasie Moja Droga.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest ♥ też szukam właśnie takiego cudeńka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz na co zwrócić uwagę przy najbliższych zakupach :)

      Usuń
  9. Śliczne oczko zmalowałaś. Ja złote cienie uwielbiam, mam kilka pojedynczych i trio w brązach z L'oreal Color Appeal. Z tego co teraz pamiętam to brązy mam jeszcze w paletkach Sleek Au Naturel i MUA Undressed, które zapewne znasz, więc nic nowego tutaj nie polecę. W sumie to nawet nie wiem, czy są one dobre dla chłodnej karnacji, bo się na tym nie znam niestety. A Naked 1 lub 2 mi się marzy, może kiedyś będzie moja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszystkie są z reguły dla ciepłej ;) Au Naturel też mam, więc wiem co piszę ;) Teraz w Sephorze można było UD N2 dorwać za stówkę na wyprzedażach ;)

      Usuń
  10. ja też nie lubię złota, ale ostatnio wbrew rozsądkowi kupiłam cień Maybelline Color Tattoo właśnie w złotym odcieniu i jakimś cudem nie jest źle ;) do tego cienia Isa Dory faktycznie mu daleko, bo ten jest prześliczny, ale chwilowo zaspokoiłam głód na złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, bo mam dwa cienie z tej serii i niestety po godzinie już ślad po nich ginie na powiekach. Szybko mi spływają, a szkoda bo pokochałam kolor Taupe.

      Usuń
  11. uwielbiam takie delikatne złotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, miła odmiana po moim migocie z Sephory ;)

      Usuń
  12. Trochę przypomina mi patinę z MAC.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie piękny:-) tylko cena trochę wygórowana, zważywszy na to, że ostatnio udało mi się upolować w Sephorze Naked2 za 94 zł :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę ładne złotko :) ja również preferuję te chłodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny! poszperam w moich cieniach i jesli cos znajde podobnego a tanszego, to dam Ci znac:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny cień :) A w Inglocie nie znalazłabyś podobnego ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i by się coś znalazło, ale w swojej sporej kolekcji nie mam żadnego podobnego :)

      Usuń
  17. Mam ochotę... na tą kredkę Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ma kolor, jednak jak przystało na żelowe- szybko mi spływa ;D

      Usuń
  18. Ja jednak wolę ciemniejsze złotko

    OdpowiedzUsuń
  19. cień zdecydowanie w moim stylu - mimo wszystko nie mogę przekonać się do koloru na swoich powiekach - mam wrażenie, ze wyglądam wtedy jak nie ja:) paleta naked to moje kosmetyczne marzenie od dawna więc aż się ślinię do monitora w tym momencie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pędź do Sephory, można ją teraz dostać za mniej niż stówkę ;) Taniej nie trafisz, wiem co piszę ;)

      Usuń
    2. za mniej niz stówkę ? ale jak to ? :D

      Usuń
  20. Nie wiem czy uznasz go za porównywalny, ale zerknij na cienie z Golden Rose z serii silky touch pearl w kolorze 102. Ma w sobie trochę ze złota, a jednocześnie brak w nim tych pomarańczowych podtonów :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę ładny makijaż oka zmalowałaś:) a sam cień śliczny. Bardzo lubię takie kolorki:)
    Tak sobie myślę, że chyba nie ma sensu szukać zamiennika, bo nim zużyjesz ten cień, to troszkę czasu minie, ale z drugiej strony instynkt łowcy i poszukiwacza się włącza, więc jak najbardziej rozumiem potrzebę znalezienia odpowiednika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi też o tańszą alternatywę na przyszłość i ogólnie może komuś się też przyda taka informacja :)

      Usuń
  22. Bardzo ładnie prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie niezobowiązujące i pasujące do każdego makijażu kolory cieni.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta paletka Naked:) Ja osobiście uwielbiam złoto w makijażu. Bardzo ładny makijaż- taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurczaki! muszę go mieć :D
    TO jest właśnie takie odcień jakiego szukam i potrzebuję od dawna. Przez moje ręce przewinęło się wiele podobnych/zbliżonych odcieni jednak takiego nie miałam okazji poznać :(
    Masz gdzieś IsaDorę obok siebie? :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy18.7.13

    Bardzo ładny odcień tego złotka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie piękne chłodne złoto, ideał! :-) Jeju, ostatnio silniej rozważam zakup Naked 2, ale teoretycznie jej nie potrzebuję... Ach, ten zgrzyt pomiędzy potrzebami, a pragnieniami :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spełniam swoje pragnienia, a później najwyżej sprzedaję dalej :P

      Usuń
  28. Złoto cudowne :D Wspaniały odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie na oku rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne chłodne złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię chłodne złotka, choć chyba lepiej czuję się w tych ciepłych, niemal miedzianych :) Ten cień z Isadory wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie właśnie mi z kolei nie pasują. Wyglądam w nich jak chora ;)

      Usuń
  32. kolorek bardzo łądnie na Tobie wygląda, ja przy złotych cieniach lubię dla mocniejszego efektu spryskać pędzelek fix+ lub jakąś wodą i nałożyć na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły używam termala :) Ale Fix+ mam na uwadze ;)

      Usuń
  33. Naprawdę ładny cień. Piękny efekt daje na oku, strasznie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejciu, coś pięknego! Osobiście uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szukałaś w Inglocie? Tam mają baaardzo dużo różnych odcieni. A UD2 Kocham <3 piękny masz ten cień z IsaDory. Faktycznie bardzo ciężko znaleźć taki odcień :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaglądałam, ale teraz zastanawiam się czy czegoś podobnego nie mam w palecie. Muszę sprawdzić, ale tamten chyba bardziej beżowy jest ;)

      Usuń
  36. znakomicie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja uwielbiam kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecasz coś konkretnego, na co powinnam zwrócić uwagę?

      Usuń
  38. Pięknie się prezentuje, nie miałam jeszcze cieni z Isa Dora, będę musiała się zapoznać z tymi produktami. Ja z kolei przepadam z błyszczykami tej firmy, tak jak nie lubię błyszczyków tak z Isa Dora jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden i faktycznie jest bardzo fajny :) Szczególnie opakowanie przypadło mi do gustu :)

      Usuń
  39. ładne :)
    ale ja nie lubię złota w sumie w żadnej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też nie przepadam za ciepłym złotem. Twoje oko świetnie wygląda z tym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiście kolor jest bardzo ładny. Sama bym się na niego skusiła, gdyby spuścił trochę z tonu i obniżył cenę ;) A właśnie jeśli chodzi o coś tańszego, to może Inglot?

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie Ci! pasuje Ci taki kolor na oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Był taki czas że szalałam z chęci posiadania tej palety, ale potem na spokojnie pomyślałam, czy jej potrzebuję i wyszło na to, że mam większość tych kolorów :) Ale kolorystyka jako taka jest bardzo uniwersalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mam hopla na punkcie palet i ta musiała być moja :> Niedługo pokażę kolejną z UD, którą pragnęłam ;D

      Usuń
  44. Piękny kolor.
    Bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. przypomina mi retrospeck z MACa ale nie jest on tańszym zamiennikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest ;)

      Usuń
    2. Miałam dokładnie to samo odczucie ;) bardzo przypominał mi tego z MAC'a :) ale cena również jest wysoka :/

      Usuń
  46. Ładnie wygląda,przypomina mi trochę Maca:) I jak czytam wielu dziewczynom także;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem obeznana z ich cieniami, więc dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  47. Anonimowy22.7.13

    A myślałam, że chłodne złoto, to odcień niemożliwy :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).