29.06.2013

Ciężko odmówić... / YVES ROCHER PROMOCJA

Wiecie, ze lubię promocje, a jak jeszcze trafi się taka co ciacha ceny na pół, to pewniakiem złożę zamówienie. W ten sposób zostałam skuszona przez Yves Rocher. Ale nie myślcie sobie, że wybór kosmetyków był przypadkowy. Jeżeli chodzi o tę markę zawsze mam upatrzone jakieś kosmetyki i czekam tylko na rozsądną obniżkę cen ( bo jak wszyscy wiemy w regularnych nie opłaca się u nich kupować ;)


I w końcu doczekałam się Happy Hours! Teoretycznie zaoszczędziłam połowę, bo za wszystko zapłaciłam 50% mniej. Jednak jak to ostatnio mówią w mądrej reklamie: zaoszczędziłeś tyle ile masz na koncie :D Moje konto się uszczupliło, ale przynajmniej o mniejszą kwotę. 



Co mnie takiego zainteresowało z oferty marki? 
  • Eliksir do masażu relaksującego z olejkiem eterycznym z róży Tradition de Hammam - czyli nic innego jak olejek do ciała. Ostatnio wspominałam w poście Luksusowo i orientalnie o peelingu i maseczce z tej serii. Ponieważ niezmiernie podoba mi się jej kompozycja zapachowa  i mam ostatnio fazę na wszelakiego rodzaju olejki, wybór był oczywisty ;)
  • Woda do demakijażu oczu twarzy i oczu Pur Bleuet- bardzo intrygował mnie ten kosmetyk ze względu na konsystencję. Jest płynna, ale lekko żelowa i jestem ciekawa czy dzięki temu sprawdzi się lepiej przy demakijażu.
  • Koncentrat nawilżający Hydra Vegetal- to nic innego jak serum, które ma za zadanie ekstra nawilżyć skórę. Po pierwszych kilku aplikacjach jestem niesamowicie zachwycona. 
  • Dezodorant Moment de Bonheur- dostałam gratis do zakupów :) 
Wszystko przez niego :>
Jak widzicie dużo tego nie ma i jak zwykle jeżeli chodzi o Yves Rocher skupiłam się na samej pielęgnacji. W większości przypadków bardzo mi służy, dlatego ciągle poszukuję nowości z ich asortymentu. 
Miałyście któregoś z nich? 

99 komentarzy

  1. Ja też ostatnio napadłam YR i jestem pozytywnie zaskoczona, bo w sumie omijałam tę markę. Ja skupiłam się na pielęgnacji ciała, ale chętnie poczytam o serum do twarzy, bo szukam jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje drugie serum z tej marki i jest zdecydowanie lepsze od poprzedniego :) Szczegóły opiszę wkrótce ;D

      Usuń
  2. zainteresowal mnie eliksir do masazu :) fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo przyjemny zapach i tym zniewoliła mnie cała seria :)

      Usuń
  3. Zadnego nie mialam, ale sobie kupie i wyprobuje po Twoim poscie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eliksir do masażu znam jako olejek pod prysznic,patrząc na to zdjęcie,to jest ten sam kosmetyk. Mnie ten zapach strasznie odrzucał, bleeeeh!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten sam produkt, tylko producent nazywa go do masażu :)

      Usuń
  5. Orientalny olejek pod prysznic <3333 mój ulubiony! Cenę regularną ma powalającą, ale ostatnio dostałam go jako gratis do zamówienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te ich gratisy. Moja mama ostatnio dostała pełnowymiarowe opakowanie moich perfum jako gratis do zamówienia :) Oczywiście przekazała je mi i dzięki temu zaoszczeziłam dwie stówki ;D

      Usuń
  6. Woda do demakijażu niekoniecznie przypadła mi do gustu, ale serum uwielbiam- mam już 2 butelkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fenomenalne i działa natychmiastowo :D

      Usuń
  7. obok takich promocji nie sposób przejść obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zakupy, też jestem bardzo podatna na promocje i wszędzie widzę super, niepowtarzalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to umieć z nich korzystać ;)

      Usuń
  9. Z Tradition de Hammam ostatnio nabyłam peeling do ciała, a w zasadzie wybrałam go sobie w zamian za zebrane pieczątki :)
    Ja także lubię kosmetyki z YR, wiadomo - tak jak i inne firmy mają lepsze i gorsze produkty, ale część z nich mi naprawdę służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona. Ja bardzo go polubiłam :)

      Usuń
  10. Anonimowy29.6.13

    O serum słyszałam masę pozytywnych opinii i, a jakże, mam ochotę je wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzi serum i ta woda bławatkowa do demakijażu, bo u mnie była ona totalną porażką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że zdania są podzielone, dlatego chciałam sprawdzić do której grupy dołączę ;)

      Usuń
  12. Yves Rocher kusi coraz częściej fajnymi akcjami. Pewnie i ja ulegnę, bo chciałam kilka nowych kosmetyków od nich kupić. Do tej pory kupowałam sprawdzone żele i szampon, pora chyba poszerzyć horyzonty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma co się ograniczać, bo może Ci umknąć jakaś perełka :)

      Usuń
  13. Kusi mnie ta seria orientalna, ale odstraszają zapasy pielęgnacji w moim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, doskonale Ciebie rozumiem :)

      Usuń
  14. Wzięłam sobie bardzo do serca to hasło reklamowe po ostatniej promocji -40% w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. j z yr mam raczej niewielkie doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ten olejek do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, la najważniejsze że zapachem nie różni się od innych kosmetyków z tej serii :D

      Usuń
  17. Nie mam kontaktu z tą firmą,więc zupełnie nie znam tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na pewno poczytasz o nich w przyszłości :)

      Usuń
  18. Olejek do ciała uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kusi mnie to serum nawilżające...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, teraz wiem dlaczego je tak chwalą ;)

      Usuń
  20. Też bym pewnie skorzystała, ale muszę uważać ostatnio na kasę...z resztą jak zawsze;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto korzystać z promocji :)

      Usuń
  21. Ciekawe to serum, już samo opakowanie jakoś pozytywnie mi się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie to miła odmiana po ich eliksirze ;)

      Usuń
  22. A ja wrzuciłam kilka rzeczy do koszyka, ale jednak się rozmyśliłam...

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ich promocje :) jednak teraz sie nie skusilam :P czekam na sierpien i wykorzystanie książeczki czekowej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię tylko zakupy online, więc nie znam ich innych programów zniżkowych :)

      Usuń
  24. Widzę znajome produkty :) Lubię, lubię!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chociaż sama pisałam na blogu o tej promocji, to jednak pełna szafka w łazience wybiła mi zakupy z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego moje były takie zachowawcze :)

      Usuń
  26. czekam na lepsza premie to sobie chce sprawić to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jeżeli potrzebujesz solidnej dawki nawilżenia :)

      Usuń
  27. Cały czas zbieram się od pierwszego zamówienia, ale nie wiem na co zdecydować się w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam do czynienia z żadnym z zaprezentowanych kosmetyków. W stosownym czasie chętnie zapoznam się z Twoją opinią nt. wody do demakijażu twarzy i oczu. Wciąż poszukuję preparatu, który upora się z żelowym eyelinerem Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doprawdy? U mnie dobrze spisują się wszelakiego rodzaju dwufazy, ostatnio np fajna okazała się Eva z serii Herbal Garden :)

      Usuń
  29. Uwielbiam ich wodę do demakijażu! I konsystencja jest naprawdę cudowna :) Wszystkie inne płyny do demakijażu oczu strasznie mnie piekły :( ale ta jest idealna pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę nią tak samo zachwycona :)

      Usuń
  30. Jak dawno nie mialam nic z YR...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej nic od nich nie potrzebujesz ;D

      Usuń
  31. Kurcze,jeszcze nie miałam nic z YR ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nic nie miałam z YR... ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. wowo szkoda ze nie widziałam o tym wczęsniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam na Facebooku odpowiednio wcześniej ;D

      Usuń
  34. Śweitne zakupy ;) perfumowany balsam jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. cieszę się, że koncentrat Ci się podoba! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie, bardzo pozytywne!

      Usuń
  36. spośród tych kosmetyków co kupiłaś nic nie miałam, ale YR ma teraz nowy letni suchy olejek i pachnie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz żałuję, że o nim nie wiedziałam wcześniej ;)

      Usuń
  37. Koncentrat wygląda bardzo obiecująco :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak na razie obiecująco się zapowiada :D

      Usuń
  38. Z serii orientalnej miałam olejek pod prysznic. Początkowo zapach mnie trochę przytłaczał, ale z czasem nie mogłam wyobrazić sobie chwili pod prysznicem bez tego produktu. Nie nawilżał jakoś niesamowicie, ale delikatny efekt był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go ze względu na zapach, reszta się nie liczy ;D

      Usuń
  39. Uwielbiam ich promocje i coraz częściej z nich korzystam.
    Tego serum jestem niezmiernie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wiedzą jak przyciągnąć klienta ;D

      Usuń
  40. wybrałaś zupełnie inne rzeczy niż ja, ale też mnie zainteresowały, naprawdę podobają mi się kosmetyki YR, ale masz rację – u nich najlepiej kupować z rabatami, dobrze, że co chwilę jakieś się trafiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa co wybrałaś dla siebie :)

      Usuń
  41. uwielbiam serie hammam, mam w zapasie zawsze :) polecam tez plukanke octowa, oplaca sie ja kupowac w promocji wlasnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam YR szczególnie gdy są promocje ;) Miałam kilka próbek tego serum i bardzo mi się spodobał, więc za pewne niedługo trafi do mnie pełna wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, bo efekt nawilżenia jest natychmiastowy ;)

      Usuń
  43. Oj uwielbiam promocje, które nie są korzystne dla mojego portfela! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam tą wodę Pur Bleuet ale jakoś się nie polubiliśmy. Z trudem używam od czasu do czasu. Z olejku co mycia jestem zadowolona ale też nie wielkie cudo, choć przyjemny. Mocno niewydajny. Właśnie aktualnie go używam.

    OdpowiedzUsuń
  45. witam, ile kosztuje przesyłka kosmetyków ze strony cherryculture.com?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy ile kupisz, chyba minimum 6 USD

      Usuń
  46. ja nic z tej marki nigdy nie miałam :(, nie wiem jakoś nie zwracam uwagi nigdy na ten sklep, zawsze tylko rossmann i super pharm :) Ale to serum mnie zaciekawilo i do tego z pompką :D szukam mojego nastepnego serum, bo za jakiś czas te z Biodermic mi się skończy i już zaczynam poszukiwać następcę ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę o nim coś więcej :)

      Usuń
  47. ja nic tego nie miałam,ale regularnie kupuje żele pod prysznic z tej marki i uważam ze sa super.Na kolorówce ich juz nie raz się przejechalam i już po nią nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawie brzmi ten koncentrat.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie kusi to serum do buzi. Chyba jednak zdecyduję się na nie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja właśnie kilka dni temu dostałam kod promocyjny na -50% i zamowiłam to serum i kilka innych kąsków, do tego te prezenty (w tym krem przeciwzmarszczkowy za 145 zł, który będzie dla mamy), no jak tu nie skorzystać :)

    Cieszę się, że jesteś zadowolona z tego serum, bo ja je dziś przypadkowo podpatrzyłam na stronce, a przy okazji odwiedzin u Ciebie rzuciło mi się w oczy opakowanie

    Czyli już zacieram rączki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona :) Odkąd je kupiłam używam codziennie i dobrze nawilża, przy czym nie obciąża mojej mieszanej cery :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).