27.07.2013

Tanie lakiery Essie :)

Uprzejmie donoszę, że obecnie w Hebe można trafić lakiery Essie po 16 zł. Dowiedziałam się o tym dzięki Madzi z bloga Magda na wakacjach i popędziłam czym prędzej na zakupy. Promocja obejmuje lakiery z wiosennej kolekcji, ale u mnie dostępne były tylko cztery z sześciu: Go Ginza, Avenue Maintain, Maximillian Strasse Her i Bond With Whomever, który wybrałam dla siebie :) 

Gratis dostałam próbkę wody Beyonce

Z samym lakierem nie mogłam wyjść, nie opłacałoby się jechać w ogóle :P Ponieważ pędzle to taka moja mała obsesja (tak- zaraz po kosmetykach, lakierach, kolczykach i książkach) przygarnęłam za 12 zł cudo do pudru z Sense&Body. Z reguły przechodzę obok nich obojętnie, ale po pierwsze była promocja, więc od razu przykuła moją uwagę, a po drugie wydał mi się niesamowicie miękki i sprężysty. Jest wykonany z syntetycznego włosia, które preferuję najbardziej i naprawdę niezły z niego puchacz. Poszedł w ruch jak tylko wróciłam do domu i muszę przyznać, że zapowiada się bardzo dobrze. 
Przy okazji wpadł jeszcze micel z L'oreal przeceniony z 15 zł na 10,50. Kończę właśnie pierwszą butlę i jestem z niego niesamowicie zadowolona. Drugi egzemplarz był nieunikniony i mam nadzieję w tym tygodniu zamieścić recenzję. 


Jeszcze mały offtop dla zainteresowanych. Przyszły moje kolorowe nakładki na telefon z Ebay. Pokazywałam je na Facebooku i zdjęcia były bardzo kuszące. Wybrałam dwie i chyba dobrze zrobiłam, że nie kupiłam więcej. 


W porównaniu do mojej wcześniejszej- marki Nillkin, te wykonane są z cienkiego, przezroczystego plastiku. Kolorowy nadruk jest nałożony z zewnątrz i mam małe obawy, że będzie się ścierać. Na dodatek ta w "azteckie" wzory troszeczkę różni się kolorem od tego przedstawionego na aukcji. Mimo wszystko obie bardzo mi się podobają, jednak nie wiem czy na dzień dzisiejszy jest sens inwestować w kolejne dwie sztuki. Przetestuję i zobaczę ile mi posłużą ;) 





109 komentarzy

  1. Lakiery widzialam, ale kolory mnue nie ruszyly. Chcialam sie zalapac na promocje essie lakier plus odzywka za 1 zl, ale tez nic nie bylo ciekawego:-) czekam na jesien i jakies fajne bordowe kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jesienną kolekcję Essie i mnie nie zachwyciła :) Może następne będą lepsze :)

      Usuń
  2. tannie essie są w sklepie internetowym Kosmetyki z Ameryki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem ale trzeba jeszcze doliczyć przesyłkę :)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że moim info pomogłam Twojej lakierowej kolekcji się powiększyć ;P
    Pokazuj od razu na łapkach! Na tego micela mam ochotę, ale na razie zużywam swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wziąć ten co Ty, ale jednak wybrałam odcień ciemniejszy :) Nigdy jakoś specjalnie nie ciągnęło mnie do mleczaków :>

      Usuń
    2. Hmm, no nie nazwałabym Go Ginzy mleczakiem, ale wiem, o co Ci chodzi :)
      W moim hebe akurat były wszystkie, oprócz Bond with ;)

      Usuń
    3. miałam na myśli, że jest zbytnio rozbielony :)

      Usuń
  4. czekam na recenzję płynu z l'oreala i pędzla do pudru, bo szukam jakiegoś zamiennika dla mojego staruszka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nigdzie nie ma u mnie Hebe ;( Nawet w pobliskich miastach ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, już pewnie niedługo, bo szybko otwierają nowe punkty :)

      Usuń
  6. Najlepsze są nakładki na telefon silikonowe. Te twarde wszelkie to tragedia. Silikonowe mam w kilka wzorów i bardzo sobie chwalę. Tylko też trzeba kupić dobrą jakość.
    Skuszę się chyba na ten micel od L. Choć w sumie mam miceli z 3 butelki w zapasie:)
    W moim Hebe lakierów Essie od czorta w różnych kolorach, ale mnie ta marka totalnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikonowe są fajne, ale ostatnio miałam i już mi się znudziły :P Chciałam poza tym coś wzorzystego :)

      Usuń
    2. Silikonowe też są w różne wzory. Czasem niesamowicie piękne. Ja co jakiś czas dla odmiany kupuje inne:)

      Usuń
  7. oo widziałam lakiery Essie w promocji w Hebe :> I też dostałam tą próbkę perfum - bardzo ładne :)
    obudowy do telefonu genialne :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jaki się skusiłaś? Czy może coś innego kupiłaś?

      Usuń
    2. Kupiłam inne lakiery ;) ale po przeczytaniu Twojego posta jak byłam w Hebe to kupiłam Essie! ♥ No i traf chciał, że wybrałam dla siebie taki sam jak Ty :D Dopiero teraz się kapnęłam :D

      Usuń
    3. Super, bardzo ładny kolor trafiłyśmy ^___^

      Usuń
    4. Zgadzam się z tym ;)

      Usuń
  8. O dobrze wiedzieć ;) pójdę jutro zobaczyć do mojego hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być, skoro u mnie też się pojawiły :)

      Usuń
    2. Była i najpierw nie mogłam ich znaleźć :P okazało się, że bezcenne stoją przy kasie ;) Eh...miałam to co zwykle czyli na blogach mnie zachwycały i mówię "muszę kupić jakiś jeden, niezależnie od koloru" a w sklepie żaden mnie nie zachwyca, nie wiem jaki wziąć i nie kupiłam...

      Usuń
    3. I słusznie, nie ma parcia :) Lepiej kupić coś co będzie Ci sprawiało radość podczas noszenia.

      Usuń
  9. Zawsze marzyłam o jakimś z lakierów Essie ale jakoś nigdy nie miałam okazji ich zakupić. Szkoda że u mnie nie ma hebe ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisała koleżanka kilka pięter wyżej- W drogerii internetowej kosmetyki z ameryki można je dostać całkiem tanio :)

      Usuń
  10. Te obudowy jakoś licho wyglądają... Mam właśnie Nikilina na mój galaxy s3 mini i jestem w sumie zadowolona, bo wygląda masywnie, ale ten brud wchodzący w zagłębienia... ;/
    Zastanawiam się czy będzie u nas Naughty Nautical...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już za późno, ale może się pojawi :)

      Usuń
  11. Nie mam Hebe w pobliżu, ale Essie to też nei ejst moja ulubiona marka, wiec nie rozpaczam. A na telefon mam silikonowe ubranko i bardzo je sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że bardzo polubiłam się z Essiakami ;)

      Usuń
  12. Świetna cena za lakiery Essie! Z miejsca się pochwalę, że do mnie doszły właśnie w ten weekend moje dwa pierwsze lakiery Essie, pierwsze w moim życiu :) Chciałam Island Hoping, czy jakoś tak, ale nie było go tutaj, oni chyba dość często mają rotacje kolekcji, przez co pewnie takie promocje czasem sezonowe.
    Jestem bardzo ciekawa tego micela z L'oreal, bo naprawdę jest szał na niego :) Jak skończę mój z AA i moja zaginiona przesyłka z micelkiem Lirene Young się nie odnajdzie, to sobie go fundnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Island Hoping i jeżeli będziesz miała okazję, to serdecznie go polecam. Z micelka jestem całkowicie zadowolona i sądzę, że warto sprawdzić.

      Usuń
  13. Bardzo przydatna informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obudowy do telefonu ciekawe,no i kolorek Essie śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że u mnie nie ma Hebe:(

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba przejdę sie w poniedziałek do hebe i jakiś lakier dla siebie przygarne :) ten Twoj kolor bardzo mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tego essiaka i w ogóle tę kolekcję w wersji mini, więc na promocję się nie skuszę. Za to po jakiś pędzel pognam do hebe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było wielkiego wyboru, ale wyglądały ciekawie.

      Usuń
  18. śliczny Essiak ! ;) nie słyszalam o tej promocji , chyba trzeba podejśc do Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może to okazja, żeby w końcu kupić swojego pierwszego Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej cenie to już naprawdę warto spróbować ;)

      Usuń
  20. a ja w końcu nie polazłam do hebe :D Ale zamowiłam za to nowe lakiery z ORLY :D na otarcie łezek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakiś czas temu kupiłam "nowy" tonik z tej "nowej" serii z L'Oreala - do złudzenia przypomina produkt Garniera, wersję winogronową. ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że mam w pobliżu hebe! ;(( Kolorek jest śliczny! ♥ A obudowy wyglądają bardzo ladnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy27.7.13

    Ehhh po raz kolejny pytam: czemu u mnie nie ma Hebe? :( śliczny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O nie, dlaczego to przeczytałam, teraz nie mogę się znaleźć w pobliżu Hebe, bo pewnie bym jakiś nabyła ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjemne te obudowy, mam nadzieje ze posłużą

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem, czy i w moim Hebe je przecenili. Byłam dzisiaj, ale widziałam plakietkę z regularną ceną.
    Czekam na recenzję płynu z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam z niecierpliwością na promocje w Rosku na ten micel bo na biedronkowy mam uczulenie a Bioderma trochę za droga ;/

    fajne te promocje w Hebe - szkoda ze u mnie go nie ma ani w Gdańsku (tzn chyba jest 1 ale daleko od miejsc w których często bywam)

    Śliczne te etui na telefon :) tzn ten w paski - ogólnie to oni mają super wzory - powiedz mi proszę czy to taki sylikonowy plastik (miękki) czy raczej twardy/ kruchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hebe w Gdańsku chyba właśnie niedawno zostało otwarte. Jest pierwsze więc ktoś musi mieć daleki :>
      To etui jest twarde.

      Usuń
  28. Mi żaden kolor nie wpadł w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy! Micelu z L'oreal jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hebe mówisz... W takim razie trzeba sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piekny Essiaczek! pokaż koniecznie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, już się nim wymalowałam :D

      Usuń
  32. W Hebe jest też dodatkowa promocja na Essie czyli kupując lakier odżywkę mamy za grosz :) Te pędzle są naprawdę godne uwagi nie tylko z racji kuszącej ceny, mam języczkowy do podkładu i typu 'skunks' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżywam oczarowanie tym pędzlem, dosłownie! Jest niesamowity i teraz żałuję, że nie wzięłam jeszcze jednego ;) Skunksa akurat nie było, za to języczkowy do podkładu i jakiś do cieni.

      Usuń
  33. O, jak Avenue Maintain, to może i ja zajrzę do Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, szczególnie że cena dwa razy niższa.

      Usuń
  34. Mówisz, że pędzel dobry? To się im przyjrzę :) Szkoda, że pokrowce nie są gumowe, ja tylko takie noszę, bo mam z przodu brzydką pamiątkę po upadku i chcę ją zasłonić. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też upadł, ale miał mocną osłonkę i to ona zebrała cięgi ;D Spojrzyj koniecznie na pędzle, ja jestem nim na maxa oczarowana.

      Usuń
  35. Ja chcę do Hebe :(((

    mam obudowę z tek samej serii! są super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie również kusiły Essie, a skusił mnie pędzel, i zestaw odżywek Nail Tek. Pędzel jest niesamowicie miękki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kupiłaś? Niesamowicie mi się podoba, a cena zachęca mnie do kupienia jeszcze jednego ;)

      Usuń
  37. także uwielbiam tego micela z loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. case na telefon bardzo mi się podobają ale jednak się nie skuszę z racji że to plastik.. na ace 2 miałam plastik i niestety ramka mi się poobcierała..

    Szkoda, że nie mam dostępu do Hebe bo na pewno bym się skusiła na essie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tego się obawiam. Mimo tego że wybór tych obudów jest duży i większość ma niesamowicie piękne wzory, to na razie wstrzymam się z zakupem następnych.

      Usuń
  39. 16zł za Essiaka? Szczęściara! Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, żal było się nie skusić ;D

      Usuń
  40. Essie za 16zł? Marzenie. Szkoda tylko, że wybór kolorów bardzo ograniczony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem, wcześniej była promocja 2 w cenie 1 i bardzo się opłacało ;)

      Usuń
  41. U mnie ten micel nie zrobił wrażenia ;) Nie bardzo rozumiem panujące zachwyty nad nim i na dodatek firma sobie robi jaja, bo ten sam produkt nazwała inaczej w PL/UK a skład jest ten sam. Podziękuję :P Kupiłam na urlopie podkuszona nie wiem czym i teraz będzie idealny do wstępnego czyszczenia pędzli.

    Ostatnio spojrzałam na swoje zasoby Essie i stwierdziłam, że pojawiło się ich aż za dużo jak na osobę, która Essie nie lubi :P

    Dostałaś e-maila? bo wysyłałam na szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi spodobał się niezmiernie ten micel, jestem ciekawa co Ci w nim tak przeszkadza?

      hehehe mnie Essiaki wciągnęły tak samo jak Rimmelowe 60-tki ;D

      Maila prawdopodobnie dostałam, ale nie jestem na bieżąco. Dzisiaj nadrobię :)

      Usuń
    2. U mnie on sobie nie radzi ze zmyciem makijażu także to pierwsza sprawa, jak już przemyję nim skórę to jest takie bardzo denerwujące odczucie braku świeżości. Dodatkowo ściąga mi skórę :( To nie jest miłe.

      Spasuję, mam trzy 60-tki z Rimmela z czego dwie w użyciu na okrągło i zauważyłam, że one bardzo szybko gęstnieją. Też tak masz? bo to nie na moje nerwy. Nie są drogie, ale wolę dołożyć i kupić OPI :) Essie starczy, no i jednak moją największą miłością są OPI, od buteleczek po formułę lakieru i pędzelek :P

      OK, na razie u mnie nic się nie zmienia także decyzja należy do Ciebie, ale chyba lepiej będzie poczekać.

      Usuń
    3. Jeszcze nie zauważyłam, żeby gęstniały. Najwyżej będę reanimować je kroplami Seche.
      Z OPI mam kilka lakierów, ale nie polubiłam się z nimi ;) Według mnie są przeciętne i kupuję tylko dla koloru.

      Dam znać, ale przez ten sezon urlopowy nie wyrabiam się ze wszystkim, stąd obsuwy w odpowiedziach ;)

      Usuń
    4. U mnie aż tak dużo OPI-ków nie ma, ale wybieram raczej kolory, które bardzo ale to bardzo chcę mieć. Nie mam do nich zastrzeżeń i jest to pierwsza marka, którą poznałam z tej półki. Pamiętam jak nie rozumiałam zachwytów Przyjaciółki, do czasu aż trafiły do mnie pierwsze egzemplarze. I tak się zaczęło :)
      Jak na ironię losu, to właśnie OPI jest odpowiedzialne za miłość do lakierów do paznokci.

      Spokojnie, rozumiem. Mnie teraz nie będzie przez parę dni a stały dostęp do netu odzyskam od czwartku. Chyba, że pogoda pokrzyżuje plany.

      Usuń
  42. ja też polubilam micel z loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  43. kosmetyki kosmetykami, ale te nakładki są tak urocze!!! zdecydowanie też muszę wreszcie w coś ubrać swój telefon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam czegoś oryginalnego ;)

      Usuń
  44. Anonimowy28.7.13

    Hebe otworzyli u mnie niedawno, ale jeszcze tam nie byłam. Jak na złość nie mam kasy, a takie fajne promocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, mają takie często ;)

      Usuń
  45. Anonimowy28.7.13

    Czytałam gdzieś o L'Orealu, że jest nawet lepszy od Biodermy. Ale chcąc zmierzyć się z legendą, najpierw kupiłam Biodermę. Mam też Biedronkowe "cacko" w zapasie, także L'Oreal jeszcze chwilkę poczeka ;) Ale przyjdzie i na niego pora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj jeszcze z Vichy, dla mnie drugi po Biodermie ;D

      Usuń
    2. Anonimowy30.7.13

      Dzięki, poszperam sobie :)

      Usuń
  46. Kurza twarz. Czemu w moim mieście wciąż nie ma tej drogerii?

    OdpowiedzUsuń
  47. Szkoda, że w Krakowie nie ma Hebe ;(((

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam ten odcień Essie,uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny, od razu powędrował na paznokcie ;D

      Usuń
  49. Czy już mogę napisać, że "przez Ciebie" pojechałam do Hebe i kupiłam ten sam lakier, co Ty ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha obie się dobrze nakręcamy w tej kwestii ;D

      Usuń
  50. :( a ja nie będę miała okazji być w najbliższym czasie w Hebe...
    ta nakładka na telefon w kolorowe paski wygląda niezwykle wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze w moich ulubionych fioletach ;D

      Usuń
  51. omijałam dzisiaj hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Muszę zajrzeć do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).