2.07.2013

Duplikat? / ESSIE Cute as a button vs RIMMEL Instyle coral

Zdarzy mi się od czasu do czasu kupić bardzo podobny lakier z dwóch rożnych firm. Z reguły tego unikam, ale kiedy chodzi o koral to sprawa nie jest taka prosta. Tak było z lakierami Rimmel Instyle Coral oraz Essie Cute as a button. Jeden ma w sobie więcej różu, drugi pomarańczu. 





Oba uwielbiam i serdecznie polecam. Pełne recenzje już się pojawiły i wystarczy kliknąć w podlinkowane u góry nazwy. Który według Was ładniejszy? 

85 komentarzy

  1. Mam ten lakier z rimmela ii również go pole am ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle z tej serii lakiery są świetne, mam jeszcze kilka kolorów :P

      Usuń
    2. mam 1 bardzo go lubię za kolor, konsystencje i aplikacje ale nie trzyma mi się długo na pazurkach :(

      Usuń
  2. Obydwa są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, ile kosztuje przesyłka kosmetyków ze strony cherryculture.com?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy ile kupisz, minimum chyba 6 dolarów i rośnie wraz z ilością :)

      Usuń
    2. aha dzięki za odpowiedz, ja chcę kupić paletę z nyxa, kredki jumbo i pare pomadek

      Usuń
    3. To licz się z większymi kosztami przesyłki, warto zrobić z kimś zamówienie żeby je podzielić.

      Usuń
  4. Kurczę, no torszkę podobne i obydwa mam :P Właśnie mam Cute na paznokciach :) A który ładniejszy? Sama nie wiem. Moim zdaniem In style coral chyba jednak jest ładniejszy, bo Cute wydaje mi się podobny do Peach Daiquiri...

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie wolę odcienie różu tym razem jednak wybrałabym rimmel :)Urzekł mnie ten kolorek! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczególnie że jakościowo jest świetny!

      Usuń
  6. Essie ładniejszy, ale Rimmel niewiele odstaje :) Po prostu wolę bardziej różowe korale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Wydaje mi się, że Essie ma też koral który jest pomarańczowy, stoi obok guzika właśnie, tylko nie pamiętam jego nazwy. Byłby chyba bardziej podobny do rimmela :)

      Usuń
    2. dla mnie tez essie ładniejszy... ale latem oba sie spiszą :)

      Usuń
  7. Podobne i jakie ladne!

    OdpowiedzUsuń
  8. essie wygrywa, chociaż przyjrzę się rimmelowi przy następnej okazji :) sky high z tej serii bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Essie podoba mi się bardziej :) Ale Rimmel też jest b. ładny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rimmel mi się bardziej podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten rimmel, chyba się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. lekko się różnią ale jeden i drugi mega!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie podobne w 90%:). Różnica niewielka ale bardziej podoba mi się Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie wiem który bo podobają mi się bardzo oba!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obstawiam Essie. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego lakieru z Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam tę serię, bardzo się z nią polubiłam ;D

      Usuń
    2. potwierdzam, super jest :)

      Usuń
  16. tak oglądam i oglądam te zdjęcia ale chyba jednak Essie jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwa są ładne. Nie wiem, co dziwne minimalnie bardziej podoba mi się Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudno powiedzieć, ale chyba Essie ciut bardziej mi się podoba. :)
    A powiedz, czy Twój Rimmel też ma taką gęstą konsystencję? Ja niedawno kupiłam z tej serii zielony, i właśnie ta konsystencja mnie wkurza...

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie RIMMEL wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Essie znacznie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba piękne, sama nie wiem, który bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w pierwszym swoim pości porównywałam tego Essiaka z Golden Rose 326 :) Są niemal identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie obwiniaj się ;) Ja mam mnóstwo kosmetyków kolorowych, które na pierwszy rzut oka niczym prawie się nie różnią ale jak wiadomo "prawie" robi różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie przepadam za koralem, ale essie ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  25. A wiesz, pomalowałam paznokcie Coralicious i miałam w głowie obraz Twojego pokazu Essie Cute as a button. I teraz im dłużej wpatruję się w obecne porównanie to tym bardziej jestem tego pewna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A on nie był bardziej neonowy i z większą domieszką czerwieni?

      Usuń
    2. Nie widzę w nim aż takiego neonu, ale czy ma większą domieszkę czerwieni? Nie powiedziałabym. Trudny jest do obfocenia, trochę się przy nim męczyłam ale finalnie przyznaję, że udany koral szczególnie, że wolę domieszkę czerwieni :)
      Najlepiej byłoby użyć ich razem, ale ze względu na odcień nie planuję zakupu Essie.

      Usuń
    3. Zobaczę na żywo jak trafię ;)

      Usuń
  26. Cute as...mam i uwielbiam,tego Rimmela muszę obczaić;)

    OdpowiedzUsuń
  27. różnica minimalna, oba są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rimmel jakoś bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrzę i patrzę, i nie mogę się zdecydować, który lepszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Róznica minimalna.. ale oba sa piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. faktycznie inne.. ale oba piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Guziczek jest śliczny kolorystycznie i jak dla mnie ma idealną konsystencję, IC lubiłam, ale po dwóch użyciach bardzo mi zgęstniał i poszedł w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niedobrota, mam nadzieję że mój będzie bardziej wyrozumiały i się nie skwasi :P

      Usuń
  33. Oba ładne, choć bardziej podoba mi się ten różowy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne kolory. Muszę się przyjrzeć temu z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Trudna decyzja, chyba nie umiem zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeden i drugi bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Iw,Ty mnie z torbami puścisz :D oba śliczne :D i co? i czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Essie jest teraz promocja :P Po 25 zł są :)

      Usuń
  39. obydwa ładne, chociaż mi bardziej przypadł do gustu Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  40. rzeczywiście podobne :) oba ładne ale wybrałabym essie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Essie niestety ładniejszy, przez to że bardziej różowy. Niestety dlatego, że Rimmela mam a Essie jest dość drogie a ja nie lubię kupować drogich lakierów ;) Rimmel jako lakier dość w porządku ale niestety trafił mi się egzemplarz z paskudnym, krzywym i rozcapierzonym pędzelkiem co utrudnia równe nim malowanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przytnij go trochę nożyczkami?

      Usuń
  42. Mam lakier z Rimmela o podobnym odcieniu, sprawdza się znakomicie. Długo utrzymuje się na paznokciach, łatwo się nakłada i tak samo łatwo się zmywa. Także jakościowo jest bardzo porównywalny do Essie. A kolorki... oba są śliczne (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Rimmel zaskoczyły mnie swoją jakością i już mam kilka :P

      Usuń
  43. Faktycznie podobne! Chociaż Essie mi się bardziej podoba, ma ciut chłodniejszy i głębszy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne kolorki , ja wybrałabym Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podobne, ale Essie wygrywa bezapelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sama nie wiem, który ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy3.7.13

    Obydwa są piękne :D
    Ale Essie zawsze u mnie wygrywa - ot, moje ograniczone podejście ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. wybralabym Essie - zdecydowanie!:P

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobne ale nie takie same:) Ja jednak pozostanę wierna Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Różnica naprawdę niewielka;) Oba piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeden i drugi śliczny. I gdybym miała wybierać ciężko by było :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oba odcienie są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. oba ładne:-) ostatnio też mi się zdarza kupować podobne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam takie kolory;) Prześliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam lakiery Essie, ale tutaj bardziej podoba mi się odcień Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy4.7.13

    Bardziej podoba mi się Rimmel ;) Oba kolory są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. W buteleczkach faktycznie widać różnicę, natomiast na zdjęciu wydają się być baardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to zależy od wyświetlacza na którym oglądasz ;)

      Usuń
  59. bardzo fajne kolorki, minimalnie ale jednak bardziej podoba mi się rimmel :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  60. Wydaję mi się, że rimmel jest bardziej pomarańczowy niż koralowy essie - jednak nie zmienia to faktu, że chcę któryś z nich mieć u siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  61. podobne, ale nie takie same :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).