26.06.2013

Po miłym spotkaniu z marką Oceanic i Moniką Brodka

W miniony poniedziałek miałam możliwość dowiedzieć się czegoś więcej o firmie Oceanic. Jest to dystrybutor znanych marek, a także producent kosmetyków AA. Przyznam się szczerze, że o firmie miałam bardzo mgliste pojęcie, bo na przestrzeni lat miałam raptem ich kilka produktów. Dlatego to zaproszenie tak bardzo mnie zainteresowało.


Przede wszystkim jestem pod wielkim urokiem Pani Doroty Soszyńskiej -właścicielki firmy. Niezmiernie podobało mi się z jaką pasją opowiadała o wszystkim, skupiając się na najmniejszych detalach. Począwszy od składników produktów, skończywszy na opakowaniach. Mało tego mimo tak odpowiedzialnej i przypuszczam absorbującej pracy znajduje czas na prowadzenie bloga razem z córką! Zainteresowanych zapraszam na Nasz Blog, gdzie możecie bliżej poznać obie Panie, a także ich zainteresowania, bo piszą nie tylko o swoich kosmetykach.


Twarzami marki są Kayah, Małgorzata Braunek oraz Monika Brodka. Na spotkaniu pojawiła się najmłodsza przedstawicielka AA. Miło było posłuchać o jej stosunku do swojej pracy i dowiedzieć się co nieco o kosmetykach jakich używa. Cały czas pamiętam ją z Idola i zadziwia mnie jaką drogę i metamorfozę przeszła przez te kilka lat. 


Bardzo miło spędziłam czas i cieszę się, że wzięłam udział w takim spotkaniu.  Dziękuję nie tylko organizatorkom i blogerkom, ale też każdej/każdemu z Was, który wspiera mnie swoją obecnością na blogu. Z tego powodu zapraszam Was wkrótce na małe rozdanie! 

84 komentarze

  1. mam z tej zielonej serii płyn micelarny i krem zwężający pory...z płynu jestem bardzo zadowolona,z kremu troszkę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micela nie mam, więc może skuszę się przy najbliższych zakupach :)

      Usuń
  2. Kurde! Naprawdę następnym razem biorę wolne w pracy! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam, chociaż początkowo sądziłam że dam radę się urwać ;D Mam nadzieję że się spotkamy :>

      Usuń
  3. Świetna spotkanie! Uwielbiam obie Panie a córka pani Soszyńskiej jest po prostu śliczna:) Zazdroszczę, że mogłaś poznać osobiście Monikę Brodkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznać to za dużo powiedziane, raczej popatrzeć przez godzinę :P

      Usuń
  4. Za firmą nie przepadam, choć dawno temu od czasu do czasu coś tam gościło na mojej półce. Lecz te czasy się skończyły i nie sięgnę już w stronę tej marki.
    Za to fajnie było przeczytać co Ty sądzisz i jakie masz odczucia względem takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że było fajnie zorganizowane i dosyć kameralnie :) To mi się akurat podobało. Były oczywiście pewnie niedociągnięcia, ale mało znaczące ;)
      Co do marki to sama jestem ciekawa ich kosmetyków, bo jak wspomniałam wiele nie miałam. Ostatnio był to micel z linii Eco, który mi się nie spodobał w ogóle. Za to w zamierzchłych czasach miałam jeszcze micela z serii drogeryjnej i ten z kolei mnie uczulił ;) hehehe zobaczymy co będzie z resztą :)

      Usuń
  5. Kiedyś często używałam kosmetyków tej marki, od jakiegoś czasu zauważyłam, że sięgam po nie coraz rzadziej... ale zazdroszczę możliwości poznania marki od innej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc dało mi do myślenia ile czasu i pracy ludzie wkładają w takie małe kartonowe pudełeczko z kremikiem w środku. Poznać to od podszewki to naprawdę jest zaskakujące, bo z reguły człowiek nie zdaje sobie z tego sprawy. Czuć wielkie zaangażowanie.

      Usuń
  6. Pasja to jest właśnie to. Superowo, że niektóre firmy wychodzą do klienta organizując spotkania, gdzie dzielą się pasją do tego co robią i przy okazji przedstawiają nowe pomysły, innowacje i produkty. Pozytywny marketing czasem działa cuda. Osobiście zauważyłam, że może dziecinnie, ale częściej sięgam po produkty, których firma ma przyjazną konsumentowi politykę niż firmy które są "ą, ę jakie to my wspaniałe kosmetyki produkujemy" i na tym się kończy.

    Buziak Iwetto.
    Cantiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Do tej pory nie znałam tego z tej drugiej strony. Dało mi to do myślenia, ale nie oznacza że będę pobłażliwa dla kosmetyku, który mnie wypryszczy. Jeżeli firma chce dbać o konsumenta, to musi też udoskonalać formułę :) A z tego co słyszałam na spotkaniu marka Ocenic stawia to na pierwszym miejscu.

      Usuń
  7. Która to Ty na tym zbiorowym zdjęciu ;-)? Ta w niebieskiej bluzce??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz moją ciekawość, czyli dobrze trafiłam :-)) sugerowałam się Twoim zdjęciem po prawej :-) Fajnie byłoby Cię kiedyś poznać, buziaki :-*

      Usuń
    2. Nawzajem :)

      Usuń
  8. piękna brodka :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie miałyśmy okazji pogadać :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Brodzia! też ma z nią zdjęcie po koncercie, zazdroszczę spotkania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, czasami ciężko sobie takie zdjęcie zrobić :)

      Usuń
  11. Fajnie, że mogłaś tam być :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, chociaż początkowo podchodziłam do tego sceptycznie ;)

      Usuń
  12. super, pięknie kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo sympatyczne :)
    można podkraść 2gie zdjęcie? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Same ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście Brodka cały czas się rozwijała po wygraniu Idola. Fajnie, że miałyście okazję ją poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne są takie spotkania i trochę Wam ich zazdroszczę ale tak ciut ciut :D Chwali się to,że sama właścielka wychodzi do ludu, mogłaby przecież siedzieć na złotym tronie a do roboty wysyłać kogoś innego. Bardzo dobrze jak dla mnie to wygląda. Noo skończyłam micela z tej serii matującej, bardzo dobry aczkolwiek trochę się lepi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda i jeszcze prowadzi bloga, to zaskoczyło mnie najbardziej :) Micela nie mam, ale skoro się lepi to nie chcę :P Ale jeżeli ma pomóc, to może zainwestuję...

      Usuń
  17. Milo bylo Cie spotkac, szkoda ze bylo tak goroco i dlugo ze nie zdazylam pogadac z wami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę Ciebie, masakrycznie gorąco ;) Nie dla mnie takie temperatury.
      Następnym razem mam nadzieję, że uda nam się dłużej pogadać :)

      Usuń
    2. W 1 rzędzie było najgorzej - tak myślę:)
      I ja się bardzo cieszę ze spotkania!:*

      Usuń
    3. Mam nauczkę, żeby następnym razem nie urządzać sobie półgodzinnego marszu przed takim spotkaniem ;) Nie dość że doszłam zziajana, to jeszcze gotowałam się w środku :P

      Usuń
  18. Mój ulubiony micel pochodzi z AA. A ten krem zwężający pory widoczny na pierwszej fotce używam właśnie. Ogólnie bardzo lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brodka, strasznie fajna dziewczyna- pamiętam ją z koncertu w Sopocie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakże miło Was wszystkie zobaczyć :)

    A Monika wyglądała przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że pozazdrościłam jej tak pięknej cery ;)

      Usuń
  21. Polecam Płyn micelarny z AA. Dobrze mi się go używało;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę takiego spotkania :) A tak z innej beczki. Czy byłaś dzisiaj może w New Looku na Marszałkowskiej około godziny 19?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, a podeszłaś zgadać? :D

      Usuń
    2. Haha no właśnie nie, bo coś mi nie grało, ale dziewczyna naprawdę bardzo podobna do Ciebie :D Jednak coś mi nie pasowało i nie podeszłam. Sądzę, że gdybym była na 100 % pewna, że to Ty to na pewno bym zagadała :D

      Usuń
    3. Spoko, już nie pierwszy raz słyszę ze mój sobowtór kręci się po mieście :)

      Usuń
  23. Muszę przyznać, że właścicielka zrobiła na mnie ogromne wrażenie! Aż oglądałam bloga jej i jej córki, którego podałaś. Co za klasa i przy tym jaki ciekawy styl, nietypowy, a przy tym dalej na najwyższym poziomie :)
    Zazdroszczę Wam takich eventów muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mi też to niezmiernie się podobało :) Widać pasję, ambicję i ciągłą ciekawość świata. Niezwykle mnie to zainspirowało. Sądzę, że Pani Dorota sama powinna być twarzą marki AA, skoczyłaby nieźle sprzedaż ;D

      Usuń
  24. Anonimowy26.6.13

    Jakaś Brodka taka sztywna i mało naturalna za to Soszyńska bardzo na plus lekko zwiewnie i z klasą. Kosmetyki tej firmy nie należą do moich ulubionych i raczej nie znalazłam nic dla siebie w ich ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nic nie przykuło mojej uwagi, ale Karotka ostatnio pisała o kremie nawilżająco-matującym, więc może u mnie też się sprawdzi :)

      Usuń
  25. ja już Ci pisałam na FB hehe

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nie przepadam za AA, choć może dopiero odkryję jakieś ich cudo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie znałam ich asortymentu i mam nadzieję, że znajdę jakieś cudo ;D

      Usuń
  27. wiem, ze to tak nieładnie, ale zazdroszczę spotkania w tak zacnym gronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. to musiało być fajne spotkanie:) Co do kosmetyków AA, to mam nijaki stosunek, co miałam było ok, bo ani zachwycające ani wołające o pomstę do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super musiało być to spotkanie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie Wam, tak się spotykać możecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz tak jakbyś nigdy nie spotkała się z żadnymi dziewczynami ;) W każdym razie mam nadzieję, że kiedyś nam się uda ;)

      Usuń
  31. Spotkanie było bardzo udane, a pani Dorota oczarowała mnie swoją otwartością i tryskającym od niej optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne spotkanie musiało byc:)zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  33. nie wszystkie blogi znam, ale milo jest rozpoznac niektore twarze - cale 3:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę podpowiedzieć ;D

      Usuń
    2. bardzo prosze :) moze wrzucisz linki, bym mogla sie rozejrzec?:)

      Usuń
    3. Podeślę na maila :)

      Usuń
  34. Ale miłe spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezmiernie zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe spotkanie. Ja ze swojej strony przyznam, że po AA nie sięgam od czasu gdy jakieś wieki temu coś mnie uczuliło.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię produkty AA :) Super, że mogłyście wziąć udział w takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny zestaw kosmetyków, gratuluję spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to akurat zdjęcie poglądowe, nie ja je robiłam :P

      Usuń
  39. Monika Brodka wygląda przepięknie. Ciekawa jestem czy rzeczywiście używa tylko tych kosmetyków :) Bo mimo tego, że ja uwielbiam kosmetyki pewnej polskiej marki dermokosmetycznej, to jednak z ciekawości sięgam też po inne zagraniczne marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tych na pewno nie. Z tego co pamiętam dosyć ogólnikowo wypowiadała się na ich temat.
      Jedyne co jej się podobało i wymieniła z nazwy to płyn do kąpieli Oillan ;)

      Usuń
  40. Świetne wydarzenie... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja kiedyś, jeszcze na studiach, miałam krem pod oczy i bardzo mi się podobał wtedy. hmm...
    :)

    fajnie, że spotkanie było udane! zawsze się cieszę jak ktoś ma takie doświadczenie, bo to ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ooo super takie spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).