18.06.2013

Chiński zamiennik REAL TECHNIQUES / PĘDZLE JOURSNA

We wczorajszym poście Dobra iwnestycja przedstawiłam Wam swoje nowe pędzle Real Techniques. Dzisiaj przyszła pora na ich chiński zamiennik, czyli Joursna! Dowiedziałam się o nich dzięki Natalii z bloga Baby Jane Hudson i musiałam sprawdzić osobiście, czy faktycznie są takie fajne. 


Pędzelki kupiłam na eBayu u sprzedawcy z Hong Kongu. Nie będę go polecać, ponieważ nie zabezpieczył odpowiednio przesyłki. Nie wysłał ich nawet w kopercie, tylko wrzucił do torby foliowej, której używają kurierzy. Nie były niczym zabezpieczone, więc całe szczęście że po miesiącu podróżowania dotarły całe. Ucierpiało tylko plastikowe opakowanie. Trochę się połamało i musiałam taśmą klejącą nadać mu kształt, aby jako tako prezentowało się na zdjęciach. Tak to jest z darmowymi wysyłkami ;) 


Cena pojedynczej sztuki, w zależności od waluty w jakiej płacimy, oscyluje w granicach 10 zł. Są łudząco podobne do pędzli Real Techniques. Niemal z identycznego materiału mają wykonany trzonek, stopka jest gumowa, ale błyszcząca, włosie praktycznie takie samo, chociaż w chińskiej wersji trochę dłuższe. 


Drugi pędzel Joursna przypomina mi włosiem i kształtem ten z Sephory nr 45 Mineral Powder. 


Dostępne są w kolorze różowym lub miętowym. Istnieje tylko pięć modeli do wyboru i wszystkie są przeznaczone do makijażu twarzy. Każdemu z nich przyporządkowany jest numer, a nie nazwa jak w przypadku pędzli Samanthy Chapman. 


Oba pędzelki Joursna wyglądają zadziwiająco dobrze i solidnie. Jeszcze ich nie używałam, bo przyszły dopiero dzisiaj. Jednak po rekomendacji Baby Jane Hudson wiem, że nie będę zawiedziona. Moja recenzja na pewno też się pojawi, tylko najpierw muszę przeprowadzić dogłębne testy ;)

110 komentarzy

  1. Przetestuj je dobrze bo nie wiem, kupować, czy nie ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha to samo chciałam napisać :)

      Usuń
    2. Jasne, na pewno dam znać :)

      Usuń
    3. I ja tez sie dolaczam :D

      Usuń
    4. Wow, testuj szybciutko bo mam na nie ochotę :)

      Usuń
    5. Też chętnie się dowiem, jak się spisują!

      Są z syntetycznego włosia, prawda?

      Usuń
    6. Tak , sztuczne ale bardzo przyjemne i miękkie :)

      Usuń
    7. Też się przyłączam do próśb o recenzję. Na zdjęciach wyglądają bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. Naewt nie wiedziałam ,że istnieją zamienniki, ale Chińczycy wszystko podrobią , hehe... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;)

      Usuń
    2. Nie ma co się dziwić, w końcu nawet pamiątki z dużych europejskich miast są 'made in china' :>

      Usuń
    3. Teraz to już MADE IN PRC, tak dla zmyły ;D

      Usuń
  3. Wyglądają bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zle. Ciekawe cty sie nie rozsypia. Daj znac za jakis czas ci i jak

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wrzuciłaś ten post i filmik, bo byłam zdecydowana zbierać na RT, później pojawiły się te podróbki i już zwątpiłam, ale dzięki Twojemu postowi zdecydowałam, że jednak zbieram na RT. Mam nadzieję, że w końcu uzbieram, a nie się złamię i zamówię te chińskie z eBay ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za wytrzymałość, bo naprawdę warto w nie inwestować :) Przynajmniej te do twarzy ;D

      Usuń
    2. Mimo, że na początku w ogóle nie byłam przekonana do takiej inwestycji w pędzle, to jak Hexxana mi je zachwalała, to w końcu zaczęłam szukać jakichś informacji i muszę przyznać, że oglądając różne filmy na YT widzę, że ich pędzle naprawdę działają cuda. Ciągle liczę na jakąś promocję w Boots typu drugi produkt za pół ceny, bo wydaje mi się, że raz taką widziałam.

      Usuń
    3. Była taka, bo sama przy jej okazji (za pośrednictwem) kupiłam dwa pędzelki ;)

      Usuń
    4. O świetnie, czyli to nie moja wyobraźnia ;) Zerknę na iHerb, które polecasz, jak tam ceny wyglądają :)

      Usuń
  6. ale jestem ciekawa jak się sprawdzą przy dłuzszym uzytkowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przedwczoraj przczytałam o nich u Belloleum i zamówiłam sobie dwa :)
    Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą, w sumie nie żałuję, 20 zł to nie majątek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zapowiadają się ciekawie :)

      Usuń
  8. chciałabym kupić ale ebay to dla mnie czarna magia;/ Jakbyś kiedyś robiła zbiorowe zakupki to pisze się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuję na razie, ale będę pamiętać ;)

      Usuń
  9. kupiłam 3 te niebieskie, wielokrotnie myłam i są jak nówki :]
    zobaczymy co życie przyniesie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ejjjj super wyglądają!:D chyba też kliknę ze dwa z ciekawości:) za taką cenę żal nie brać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszłam do takiego samego wniosku :D

      Usuń
    2. nie mogę ich na ebayu odszukać:/

      Usuń
  11. Moje moje moje :D Już nawet nie pamiętam które chciałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już swóje dwukrotnie uprałam i są ok, będziesz zadowolona :) Fajnie, że już do Ciebie dotarły! I jeszcze odnośnie opakowania - moje pędzle były w kopercie bąbelkowej, ale również pozgniatane i upchane maksymalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, czyli nawet na wielkości koperty oszczędzają ;)

      Usuń
    2. A jakże - po takiej wycieczce z Chin wszystko było pięknie sprasowane :)

      Usuń
    3. To tak samo było u mnie ;)

      Usuń
  13. Do mnie już lecą... jestem ciekawa ich bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, nie mogę doczekać się jutrzejszego testowania :D Idę je uprać, zeby były gotowe na rano ;D

      Usuń
  14. Wpisałam nazwę na eBayu i nic nie znaleziono...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się nie udało:|

      Usuń
    2. Po nazwie ich nie znajdziecie ;) Musi wpisać: Professional Powder brush lub Blush Brush lub Foundation Brush.

      Usuń
    3. no patrz! nie mogli pójść na łatwiznę z nazwą;)?

      Usuń
    4. Też mnie to dziwi ;)

      Usuń
  15. bARDZO fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tam, nie narzekajcie na przesyłkę – dotarły całe? no właśnie, niech żyje chińska myśl ekonomiczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam szczęście. Mój pędzel tej marki dotarł świetnie zapakowany. Nic nie ucierpiało. Przesyłka szła równe 2 tyg. Także bezpłatna więc to nie jest tak, że jak bezpłatna to zła. Z pędzla jak na razie jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam w tekście, napisałam że tego sprzedawcy nie polecam. Co nie oznacza że z innymi nie miałam dobrej współpracy i szybkiej wysyłki, mimo że darmowej ;)

      Usuń
  18. Wyjdę na snobkę :P ale nie przemawiają do mnie te pędzle. Mimo wszystko wybieram RT, które niesamowicie mnie zaskakują jak na razie i nie sądzę, abym je wymieniła ;)
    Natomiast to może być dobra propozycja dla osób, które nie dysponują większym budżetem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój budżet jest też naprawdę ograniczony, zwłaszcza w tej chwili, a mimo to wolę spróbować oszczędzić na RT. Wg mnie to nie snobizm, a decydowanie o zakupach wedle swoich potrzeb. Ja muszę przyznać, że od kiedy pamiętam mam problem, że kupuję dużo tanich rzeczy, zamiast raz, a porządnie i zawsze później tego żałuję. Czas na zmiany :)
      Ale to też wynika z tego, że od ostatniego roku używałam Frauelin, które choć są tanie, to ja byłam z nich naprawdę zadowolona, bo teraz trochę się już sztywne zrobiły, ale dzięki temu wiem, jakie w ogóle pędzle się u mnie sprawdzają i na te nie boję się przyoszczędzić. Nie ma sensu wg mnie zaczynać od drogich pędzli, bo potem może się okazać, że to co wydawało nam się odpowiednie w teorii, w praktyce się nie sprawdza.

      Usuń
    2. Asiu jestem ciekawa co powiesz o białej LE, bo mnie trochę rozczarowała. Nie tego się spodziewałam ;)

      Usuń
    3. Iwonko, zostawiłam ślad wcześniej :) a jeden komentarz to mi zjadło :/ W każdym razie LE świetnie wygląda na zdjęciach bo spodziewałam się czegoś więcej.

      Asiu, powiem Ci tak. Tam, gdzie postawiłam na droższe pędzle żadnym jeszcze nie się rozczarowałam. Wyjątkiem jest Zoeva, tania a dobra, ale oni swoje pędzle też dopracowywali bo wcześniej było różnie. Sama choć nie trafiłam a słabsze sztuki to czytałam na niemieckich blogach.
      Trochę śmieję się z mojego snobizmu, ale kilka razy przejechałam się po taniości. Szczególnie wnioski zapamiętam z Hakuro. Porwałam się na spory pakiet, a teraz jestem zła jak osa. Pojedyncze sztuki nadają się do użytku i wyłącznie te do twarzy. Bo gorszych pędzli do makijażu oczu to dawno nie miałam.
      Dlatego też coraz częściej robię mniejsze zakupy, ale porządne. Owszem, zdarzają się wpadki jak np. z ZAO, ale mam cenną nauczkę która zostawiła ślad. Niebawem będę pisać na blogu.

      Usuń
    4. Z Zoevy też jestem zadowolona, chociaż nie wszystkie okazały się takie fajne jakbym sobie tego życzyła. Jednak jakość jest bardzo dobra.

      Usuń
    5. A które Cię rozczarowały?

      Usuń
  19. czekam na Twoją i Oli opinię, i może kliknę sobie flat topa i jajko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny na razie wypowiadają się pozytywnie, zobaczymy co wyjdzie po testach ;D

      Usuń
    2. Czy tylko ja jestem ebayowym laikiem:(?

      Usuń
    3. A co to za filozofia? Kupujesz jak na Allegro :D

      Usuń
  20. Ciekawe które były pierwsze RT czy te które pokazujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, o tych pędzlach info krąży od niedawna ;) Nie tylko w PL, ale i na zagranicznych kanałach YT czy blogach.

      Usuń
  21. Zamówiłam jeden na próbę: mam pecha do pędzli do podkładu, a poza tym warto mieć kilka żeby móc robić jedno większe pranie pędzli zamiast rozmieniać się na drobne ;) Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, dlatego kupiłam na razie dwa :) Te najbardziej mnie interesowały, jeżeli wszystko będzie dobrze, pewnie dokupię dwa następne :D

      Usuń
    2. Do mnie już leci jeden chińczyk, ten którego porównujesz do Sephory. Zobaczymy! :)

      Usuń
  22. faktycznie wyglądają podobnie :) jeśli jeszcze jakościowo nie będzie dużej różnicy, to już w ogóle miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ale nasuwają się dziwne wnioski ;D

      Usuń
  23. Czekam na Twoja recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiłaś mnie... Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam z niecierpliwością na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nooo... wyglądają ciekawie!
    Czekam na Twoje o nich zdanie

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo żałuję, że poruszam się jedynie na polskich stronach "zakupowych"... Może doczekam się tych pędzli na allegro :D.
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EBay wiele nie różni się od polskich stron ;)

      Usuń
  28. uuu właśnie potrzebuję nowych pędzli :D to już wiem, co kupię!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy zamiennik! Mam nadzieję, że u Ciebie też okażą się godnymi zamiennikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę ;) Pierwsze testy wypadły pomyślnie.

      Usuń
  30. Moja Droga, czekam na dokładną recenzję bo może i ja się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądają zachęcająco :) Poczekam na Twoją recenzję

    OdpowiedzUsuń
  32. kurczę, jeżeli testy u Ciebie wypadną dobrze, to chyba się na jakiś zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądają całkiem ciekawie - jeśli będziesz z nich zadowolona to pewnie i ja się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pędzle rzeczywiście na pierwszy rzut oka robią dobre wrażenie, poczekam na Twoją opinię

    OdpowiedzUsuń
  35. czekam na testy. :)
    baby jane hudson faktycznie wygląda jak baby jane. przerażające.

    OdpowiedzUsuń
  36. No proszę, tak an pierwszy rzut oka wydają się fajne, obejrzę jeszcze filmik, no i czekam na Twoją recenzję :D A potem może kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba się skusze na dwa pędzelki :) za taką cenę szkoda nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, akurat przyda mi się drugi do konturowania i flat top <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pędzle zawsze przydatne, szczególnie jak się zapomina je myć ;D

      Usuń
  39. za te pieniądze to chyba aż żal nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wzięłam dwa na próbę, jeżeli się sprawdzą pewnie dokupię resztę :)

      Usuń
  40. Ja tu przygotowuję posty o wielkim oszczędzaniu a przez Ciebie tym razem się skusiłam i zamówiłam! Po filmiku Natalii byłam blisko ale jakoś się powstrzymałam. Tym razem uległam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby mówią, że oszczędziłaś tyle ile masz na koncie. Jednak jak na kobiecą logikę przystało- jeżeli się sprawdzą zaoszczędzisz, bo są tańsze od RT :D :P

      Usuń
  41. Ja mam podróbkę mac kabuki - jest genialny :D dałam za niego "grosze"
    Te również mam na oku od jakiś 2 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już nimi śmigam jakiś czas:) do skunksa nie mogę się na razie przekonać, reszta jest świetna i po umyciu jak nowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już myłam je dwa razy i też jestem zadowolona :) Zobaczymy co będzie dalej ;D

      Usuń
  43. chyba bym nie wytrzymała z czekaniem miesiąca na przesyłkę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. czekam na recenzje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Powiem szczerze że mnie zaciekawiły ;) Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy19.6.13

    Oj kusisz :P Poczekam na recenzję po testach ;) Ciekawe czy przetrwają. Fajnie że będziesz mogła porównać je z RT, taka recenzja będzie najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. kurczę, czekam na recenzję jak przetestujesz. Bo kusisz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam nadzieję, że czujesz się winna, że właśnie kliknęłam 2 sztuki :P

    OdpowiedzUsuń
  49. W Chinach to chyba wszystko potrafią podrobić.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wydają się w porządku;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Właśnie przed chwilą zamówiłam trzy, nie czytając, że Ty też się na nie skusiłaś :)
    Ja odkryłam je za pośrednictwem tej samej osoby. Jednak znalazłam inną recenzję, prawdopodobnie umotywowaną tym samym źródłem :)
    Pozostaje mi teraz tylko czekać, a zamówiłam dokładnie te same, jak http://belleoleum.blogspot.com/2013/06/pedzle-joursna-jak-real-techniques.html?showComment=1371458340917
    :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy20.6.13

    Piękny lakier na paznokciach!
    Chętnie skuszę się na te pędzle w przyszłości : ))

    OdpowiedzUsuń
  53. Widziałam ten filmik, ale zarówno pędzle RT, jak i te w ogóle mnie nie kuszą :-)) Mam nadzieję, że ze swoich nowych będziesz zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. czekam z niecierpliwością na wnikliwa recenzję, bo nie wiem, czy zamawiać, czy nie;))

    OdpowiedzUsuń
  55. Odpowiedzi
    1. Na razie bardzo dobrze, wręcz rewelacyjnie ;) Ale miesiąc jeszcze nie minął odkąd je mam :P Nie chcę brać na siebie odpowiedzialności za ewentualne straty ;)

      Usuń
  56. jak będziesz robić kolejne zamóeienie koniecznie daj znać iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).