1.06.2013

Like a child :) / OPI Misso happy with this color

Dzisiejszy Dzień Dziecka postanowiłam uczcić kolorowym mani. Kobiety to jednak mają fajnie, bo nawet te dorosłe korzystają z kredek, kolorów i mogą mazać do woli :) A paznokcie to już w ogóle! Można dać upust swoim dziecięcym fantazjom. Dlatego postawiłam na neutralną bazę i kolorowe kropki. 




Do kropek użyłam sondy i przyznam się, że chyba po raz pierwszy od jej zakupu ;)


Kropki zmalowałam przy pomocy mini lakierów Mariza, a za bazę posłużył lakier mi OPI o nazwie "Misso happy with this color".  Jest to bardzo jasny, przydymiony róż. Mogę śmiało nazwać go moim idealnym "nudziakiem" o kremowym wykończeniu. Jak przystało na tę firmę jest dobrej jakości i nie mam większych zastrzeżeń. Aplikuje się świetnie, trzyma długo i ładnie się prezentuje. Więcej mi nie potrzeba ;)



Post został zainspirowany akcją Skittles Day ;)


Wszystkiego najlepszego dzieciaki :* 

69 komentarzy

  1. Ekstra wyszło!
    Muszę kiedyś spróbować właśnie na nudziakowej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, fajny trójwymiar wychodzi :D

      Usuń
  2. na dzień dziecka w sam raz!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1.6.13

    Normalnie nie zdecydowałabym się na takie bogactwo, ale przy wyjątkowych okazjach, czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pazurki i sliczny OPIk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie Ci wyszło! :) Ja nie umiem nawet zrobić równej kropki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak super równo nie wyszło, ale sonda jest bardzo pomocna :)

      Usuń
  6. Uwielbiam kropki na paznokciach, sama zazwyczaj robię po skosie i na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te kropeczki :) Muszę takie sobie kiedyś sprawić :D

    Jeśli miałabyś ochotę to zapraszam do mojej galerii ze SkittlesMani :) Będzie mi miło jeśli dołączysz :)
    http://daguszka.blogspot.com/p/skittles-mani-2013.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo fajnie :D Z wielką chęcią się przyłączę :)

      Usuń
  8. Skittles w innym wydaniu :D Słodko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudnie Ci to wyszło! A ten OPI cudny kolor ma:))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie to wygląda:) ale pewnie z kropkami trochę miałaś roboty;) szczególnie u lewej ręki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom nie, z sondą poszło raz dwa :)

      Usuń
  12. efekt kropeczek jest świetny, ze stonowanego niudziaka zrobiłaś powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Calosc wyszla zjawiskowo :D !

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze, ja bym nie miała cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja wersja Skittles jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy1.6.13

    Bardzo ładne ;) Mnie by się nie chciało ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski mani. Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kropeczki mega fajne, do tego efekt naprawdę ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi nawet takie kropki nie wychodzą xDDD Uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kropki <3 świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kropki swietnie się prezentują :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się Twoja interpretacja skittlesów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super pomyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, świetny pomysł. Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie rowne kropeczki, ty to masz cierpliwosc. Ja ostatnio tez kropkuje, ale lakierem confetti loreal

    OdpowiedzUsuń
  27. Kropki są fajne. Ale nudziak i tak odwrócił moją uwagę od nich- jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja do OPI mam kilka wątpliwości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dosłownie kilka kolorów, ale nie lubię marki na tyle, żeby za nią szaleć ;)

      Usuń
  29. jakie nietypowe skittles! super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie kropki to aż bym sobie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajnie - lubię kropki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śświetnie wyszły ;) lakier Opi ma przepiękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  33. a można wiedzieć gdzie kupiłaś tą sondę do robienia kropek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją zamawiałam na Allegro, kosztuje dosłownie kilka złotych :)

      Usuń
  34. Świetne te kropki są.A mogłabyś mi napisac czy te lakiery z Marizy są dobre?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam kropy :D :D Fajnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda po prostu świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Elegancko i wesoło :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepięknie Ci to wyszło :) idealnie komponuje się z wczorajszym dniem dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajny efekt :) strasznie spodobał mi się ten manicure - idealny na dzień dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wyszło, aż dziw, że pierwszy raz się sondą bawiłaś :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno na naukę :P

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).