11.06.2013

Kolejna 60-tka! / RIMMEL 415 Instyle Coral

Wszyscy obecnie zachwycają się lakierami Rimmel Salon PRO, a ja przedstawiam kolejny z serii 60 seconds. Według mnie są  naprawdę dobrej jakości i co najważniejsze tanie (około 10 zł). Tym razem nie mogłam oprzeć się kolorowi nr 415 Instyle Coral


Może nie wysycha w 60 sekund, jak chwali się producent, ale robi to szybko. Idę na żywioł i nie używam nawet  Seche Vite. Żeby zobrazować Wam jak szybko to robi : maluję nim paznokcie przed wykonaniem makijażu, a po skończeniu już są suche. Czyli 60-tka potrzebuje około 15 minut do całkowitego wyschnięcia. I to mi się podoba!


Dodatkową zaletą jest szeroki pędzelek, który bez problemu rozprowadza lakier. Na mojej szerokiej płytce wystarczą dwa maźnięcia do pomalowania całości. Emalia ma świetną konsystencję i  kryje za pierwszym razem. Trwałość też jest naprawdę dobra, bo trzyma się minimum 3 dni bez żadnych odprysków. Przy intensywnej pracy potrafi zetrzeć się na końcach, ale wystarczy dobry top coat i problem znika.



Co do koloru, to jest to typowy kremowy koral z większą nutą pomarańczu. Bardzo przyjemny i w zależności od padającego światła zmienia swoje nasycenie. Potrafi być stonowany lub wręcz neonowy. Pięknie prezentuje się na dłoniach i na paznokciach u stóp. Znajdzie wielkie uznanie wśród zwolenniczek butów z odkrytymi palcami. Wiem, że obecnie pogoda nas nie rozpieszcza, ale warto już się przygotować, bo przecież aura kiedyś się odmieni... prawda? 



Jak na drogeryjny lakier, to 60-tka jest rewelacyjna. Spróbujcie koniecznie, bo jakość jest naprawdę dobra i niewiele różni się od tych z droższych marek. Jeżeli Instyle Coral nie wpadł Wam w oko, to obejrzyjcie dwa pozostałe lakiery z tej serii, które pokazywałam na blogu. Dla amatorek delikatnych, beżowych odcieni polecam nr 500 Caramel Cupcake. A jeżeli macie ochotę na coś w wakacyjnym kolorze, to zerknijcie na nr 825 Sky High. 

Znacie te lakiery? Jaki  kolor wybraliście dla siebie?

68 komentarzy

  1. Mnie kusi ich klasyczna czerwień i kiedyś wreszcie ją zakupię ;) Ten odcień też jest piękny i nie wykluczam, że wpadnie mi do koszyka, jak będzie na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio w Rossmannie były po 7 zł, ale nie wiem czy to jeszcze aktualne ;)

      Usuń
  2. Śliczny kolor, lubię koralowe lakiery do paznokci, i niebieskie też, dlatego podoba mi się także numerek 825. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor to w rzeczywistości zieleń, ale taka morksa :) Piękna!

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam ale muszę kupić, żeby porównać z Salon Pro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chętnie poznam wyniki, bo niektórych kolorów nie ma w 60-tkach :D

      Usuń
  4. nie mialam z tej serii lakieru:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam teraz bana na lakierowe zakupy:( ale kolor jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta Twoja 60stka. Caramel Cupcake bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie soczyste kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam z tej serii jakiś czerwony - chyba jest taki sam jak pro, a tańszy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny - soczysty i idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również polecam te lakiery 60 seconds.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor jest prześliczny, żadne mój lakier nie schnie w tym tempie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo rzadko maluję paznokcie,ale myślę,że ten lakier mógłby,to zmienić :)

      Usuń
  12. śliczny, trochę podchodzi mi na ekranie w pomarańcz ale nie mniej jednak super. Mam nadzieję, że wprowadzą do sprzedaży Vinatage Rose, kolorek który jest w Anglii, bardzo mnie urzekl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam go, a tu się okazuje że u nas niedostępny ;]

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten kolor :) Zerkałam w jego stronę już parę razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, fantastyczny na lato:)))
    U mnie pogoda jest w porządku, nie narzekam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. je bardzo lubie te 60-siątki!!!! planuje kupić kolejne kolorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor ;) A ja jestem taka głupia, że mi oprócz koloru musi się podobać też buteleczka ;p
    Więc jestem szczęśliwą posiadaczką 6 kolorów z Salon PRO/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor, iście letni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor piękny, lada dzień będzie można pokazać go na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakiery z tej serii wytrzymują naprawde baardzo długo na stopach! miałam kiedys chyba nawet ten kolor i miesiac sie ładnie trzymał :) pozdrawiam :) chyba wypróbuje coś z tej seri Pro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc nie nosiłam, ale długo się utrzymuje ;)

      Usuń
  21. Mam kolor lila z tej serii i też uważam, że fajny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorek nie bardzo mi przypadł do gustu ;)
    a co do Rimmela Pro to ja się właśnie nie zachwycam,zawiodłam się na nim, jakby co recenzja u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś używałam go, ale ciocia mi go zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy11.6.13

    nie lubię pędzelków Rimmela, ale kolorek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny kolor, bardzo lubię pomarańczowy na paznokciach, nawet przemycony w koralu :) miałam kilka lakierów z tej serii, całkiem dobrze się sprawdzały. mi nie zawsze ten pędzelek malowanie ułatwia - niby nie mam malutkiej płytki, ale malowanie małego palca to prawdziwa gimnastyka :D przyrównując jakość do ceny, wypadają bardzo dobrze.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo odpowiada ten pędzelek, bo mały palec maluję jednym maźnięciem ;D

      Usuń
  26. to taki z gatunku moich ulubionych "kolorów na lato"

    OdpowiedzUsuń
  27. z 60tek mam staruszka Lemon Drop i solo go uwielbiam, a do ombre przy nakładaniu gąbką lubi skurczybyk bąbelkowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one faktycznie przy grubszej warstwie bąbelkują.

      Usuń
  28. ostatnio kupiłam dwa lakiery z tej serii: 500 caramel cupcake oraz 840 blue eyed girl, nad tym koralowym też się zastanawiałam, ale ostatecznie odłożyłam go na półkę tłumacząc sobie, że mam już kilka lakierów w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh skąd ja to znam ;) po powrocie do domu okazało się że mam bardzo podobny, ale o tym napiszę w przyszłości ;D

      Usuń
  29. Kolor ładny, ale dość powszechny wśród innych marek. Osobiście nie przepadam za tą serią Rimmel- dla mnie są za gęste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację że powszechny, ale te lakiery lubię i dlatego zdecydowałam się na zakup :)

      Usuń
  30. Lubię te lakiery, schną stosunkowo szybko i ten pędzelek bardzo ułatwia aplikację. Kolor śliczny, uwielbiam wszelkie korale i pomarańcze. Jak dorwę na jakiejś promocji to będzie mój! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba teraz jest promocja na nie w Rossmannie ;D

      Usuń
  31. Kolor jest ładny, ale to wykończenie średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolor, lubię tą serię lakierów za szybkie wysychanie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. dla mnie ten kolor bomba ;> od początku miałam chrapkę na te lakiery, a jakoś zawsze wybierałam inne ;) teraz wiem że warto wrzucić do koszyka ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, bardzo warto ;) A jak jeszcze promocja się trafi... ;D

      Usuń
  34. kolor nie bardzo moj, ale fajnie ze ma taki pedzelek, ilez to musze sie nameczyc z essiakami :( probowalas juz te z barry m?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essiaki w EU są super, mają bardzo podobny pędzelek. Wy w UK macie jeszcze cienki?
      Barry M jeszcze nie próbowałam, ale zgadnij co? Dokupiłam dwa kolejne :P Boskie mają te pastelowe kolory ;D

      Usuń
  35. bardzo lubię tę serię, ale kolorki mnie nie porywają :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Baardzo letni kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor jest po prostu obłędny :-) nie mam żadnej 60 - tki, ale chyba ten koral będzie pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny, letni kolorek :) Mam bardzo podobny z Golden Rose, który bardzo czeto gości na moich paznokciach:)
    Uwielbiam pędzelki 60 z Rimmel :d

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).