20.06.2013

Uroczy guzik / ESSIE CUTE AS A BUTTON

W tym poście będzie o guzikach, ale nie w dosłownym znaczeniu tego słowa ;) 
Najpierw kilka słów o lakierze marki Essie Cute as a button, który jest idealnym letnim kolorem.



Posiada wszystkie zalety, które są gwarancją marki. Jakość, trwałość, pigmentacja, kolor- wszystko jak zawsze na wysokim poziomie. Nie smuży , nie bąbelkuje, nie odpryskuje. Kryje po dwóch warstwach i utrzymuje się nagannie przez minimum 3 dni. Noszę go ostatnio bardzo często, nie tylko na paznokciach u rąk, ale też u stóp. Piękny koralowy odcień z wybijającymi się różowymi tonami, bardzo dobrze komponuje się z moją skórą. Czasami lekko neonowy w zależności od padającego światła.




Chciałam Wam jeszcze przedstawić uroczą osobę i obecnie moją ulubioną Guru na zagranicznym You Tubie, czyli Estee z kanału Essiebutton. Odnalazłam ją przez przypadek i od razu przepadłam. Bardzo podoba mi się jej własny styl, oryginalność i to jaki dystans ma do siebie. 
Sądzicie że któraś polska vlogerka zamieściłaby tego typu filmik:



nie sądzę... ;)

Co najśmieszniejsze Estee nie lubi lakierów Essie, ale ja zaczynam je coraz bardziej doceniać. Z każdą nową buteleczką lakieru rośnie moje uwielbienie, tak samo jest z filmikami Essiebutton ;) Oba guziki gorąco polecam! Znacie? Lubicie?

78 komentarzy

  1. Anonimowy20.6.13

    lakier piekny :) ale vlogerki nie znam :) ja nawet Polskich nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja śledzę regularnie, to dlatego że kiedyś sama w tym uczestniczyłam :)

      Usuń
  2. kolor lakieru bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny kolor na wakacje, ale cena lakierów z essie dalej mnie nie zachęca;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w promo drugi za grosz. Za taką jakość warto zapłacić trochę więcej :)

      Usuń
  4. Anonimowy20.6.13

    Estee nie znam, natomiast Guzikowy Essiak grzeje wysokie miejsce w moim lakierowym rankingu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20.6.13

    Nie mam żadnego essie, ale coraz bardziej widzę ich niepowtarzalność w kolorach. Niby koral, ale wcześniej nie widziałam nic podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom jest trochę podobnych i mam zamiar zrobić dupe. Jednak jakość już nie ta sama ;)

      Usuń
  6. Ale optymistyczny kolor, a przy jego radosnym odcieniu, stonowany i nawet elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznei odcień bardzo zbliżony do mojego MS...podoba mi się właśnei ten neonowy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też ma ten neonowy akcent, ale ciężko go uchwycić :)

      Usuń
  8. Ładny kolorek, na lato idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Estee oglądam już od dawna :)
    A kolorek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam ją niedawno i jeszcze nie obejrzałam wszystskich jej produkcji ;)

      Usuń
  10. kolorek ładny, chociaż nie do końca mnie urzekł. a buttonka uwielbiam, jest jedną z moich ulubionych nagrywających osóbek, zaraz za zoella i tanya burr jeśli chodzi o dziewczyny z UK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tego typu kolor, który trzeba zobaczyć w rzeczywistości ;) Na dodatek wyświetlacze od sprzętu go przekłamują, bo na moim laptopie wygląda jak koralowy róż, a na monitorze od kompa jak neonowy pomarańcz ;)

      Usuń
  11. Anonimowy20.6.13

    Przepiękny kolorek!
    Choć z Essie średnio się lubię marzy mi się jakiś ładny fiolecik od nich ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Essie się co raz bardziej lubię, co mnie zdumiewa ;D

      Usuń
  12. Znam tylko drugi guzik ;)
    Kanał uwielbiam od wielu miesięcy i kocham tę dziewczynę za naturalność i niewymuszanie niczego :) mówi jak jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i jeszcze nie próbuje na siłę być specem od wszystkiego :)

      Usuń
  13. Essiebutton znam od dawna i szalenie Ją lubię :) Niestety nie widzę nikogo z polskiej vlogosfery na Jej miarę i nie tylko. Szkoda.
    Kiedyś miałam kilka ulubionych kanałów polskojęzycznych, zostałam tylko przy Maxineczce. To jedyna osoba na tę chwilę i dłuższą, która potrafi mnie zainteresować :)

    Co prawda za Essie nie przepadam, ale w moje ręce wpadł całkiem pokaźny zbiór. Dwa w postaci urodzinowego prezentu a pozostałe sama wybrałam. Jakoś tak wyszło :)
    Cute as a button podoba mi się u innych, sama raczej się nie zdecyduję bo mam podobne kolory z innych firm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że ja też oglądam więcej kanałów zagranicznych, ale są polskie You Tuberki które lubię i zawsze czekam na ich nowy filmik :)
      Essiaki miałam wcześniej ale jakiś pojedyncze sztuki, teraz jakoś mnie naszło przy promocji w hebe i dokupiłam jeszcze 3. Teraz zaczynam je doceniać :)

      Usuń
  14. Podobają mi się kolory Essie, jednak nie dogaduję się z nimi tak wspaniale. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie jest odwrotnie, nie widzę tam wielu kolorów dla siebie, za to lubię ich jakość i pędzelek :)

      Usuń
  15. Kolor fajny: owocowy - malinowy.

    Rzadko oglądam vlogi, za to znam i sledze blog Essiebutton. Jeden z ciekawszych blogów "urodowych" jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, aż dziwię się że znalazłam ją dopiero teraz ;)

      Usuń
  16. Kolor lakieru boski! to mój hit tego lata :) z Essie nie posiadam,ale mam dwa-trzy z innych firm w zbliżonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też bardzo lubię Essiebutton, jest świetna, naturalna, zabawna. Co do lakieru to wygląda cudnie muszę sprawdzić w sklepie czym różni się od Status Symbol bo na zdjęciach wyglądają dosyć podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam i lubię. Zresztą, czy ja nie lubię jakiegoś Essiaka? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Dive Bar podpadł- sądziłam że na pazurach będzie ładniejszy ;)

      Usuń
  19. uwielbiam Guziczka :)
    idę zerknąć na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor fenomenalny......zabieram sie za film

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki fajny kolorek jak dla mnie malinka

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Essie ;) kolorek bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeden z moich ulubionych:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten Guziczek - nie mam go, ale mnie kusi już długo:) Również uwielbiam Essie, chociaż nie mam porównaia np. do OPI czy Zoyi:)

    Co do Estee - znalazłam ją ze 2 tyg. temu i też mi bardzo przypadła do gustu, fajna z niej dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam porównanie ;) Opi nie lubię, chociaż mam kilka ze względu na kolor. Nie podoba mi się jakość i te duże butle, pędzelek też taki nijaki. Zoykę mam jedną i jest fajna, ale kiepsko dostępna, więc się nie angażuję ;)
      A Essie ma dla mnie kiepski wybór kolorów, za to wszystko inne w niej lubię :)

      Usuń
  25. Estee oglądam od kilku miesięcy i super, że otworzyła drugi typowo vlogowy kanał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki śliczny kolor <3
    Kurcze, jak zjechałam na dół i zobaczyłam zajawkę filmiku, bo już pomyślałam, że znów zaczęłaś kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ostry ten Twoj Essiak, ciekawe jakby wygladal u mnie; Estee ogladam z doskoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zależności od moniotra tudzież wyświetlacza wychodzi ostro. U mnie na laptopie wygląda realnie, a na monitorze jak neon ;)

      Usuń
  28. Jaki piękny! *.* Ja się jeszcze bronię przed EssieManią, ale ostatnio stałam przed szafą z lakierami kilka minut, a to oznacza, że powoli przegrywam i w końcu wyjdę z drogerii z jakimś kolorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny ten lakier, w pełnym słońcu takie odcienie świetnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Iwetto, litości, ostatnio pędzle, teraz nowy kanał do oglądania. Wpuszczasz mnie koleżanko, wpuszczasz ;). A lakier ładniutki, acz essie mnie nie kusi na razie :). Pozdro! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam go, to moim zdaniem jeden z najładniejszych Essiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Estee i jej poczucie humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  33. guziczka nie mam ale mam peach daiquiri(który różni się tylko o ton) i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja bardzo lubię Essiaki choć gdybym miała wybierać między nimi a lakierami Anny miałabym problem..
    Bardzo ladny ten Twoj kolorek:) taki iście letni:)

    OdpowiedzUsuń
  35. zdecydowanie "cute" :-) przypomina mi peach daiquiri i california coral :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Essie guziczka znam i lubię, Estee jeszcze nie- idę pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam taki kolor z innej firmy - idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Essiebutton uwielbiam, po prostu jest to taka przyjemna odskocznia, że hej. Polskie vloggerki w większości przypadków sprawiają, że robi mi się smutno. Wszystkie ich produkcje są bardziej amerykańskie niż amerykanek i w ogóle jakoś tak strasznie biednie. No ale rozumiem. Pewnie gdybym ja miała kanał na YT to też by ze mnie wyszło zamerykanizowanie. Nie hejtuję w komentarzach, życzę im jak najlepiej i nawet czasami oglądam w pracy jak nie mam co robić.. ale no naprawdę. Wszystkie zawsze mają to samo co koleżanki zza oceanu i oczywiście wszystkie robią te same filmiki w tym samym czasie.
    A lakier też mam taki podobnawy, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładny kolorek, nie ma jak koral na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kolor piękny i nazwa urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam bardzo podobny lakier w swojej kolekcji i jest jednym z moich ulubieńców :)
    Essiebutton nie znałam, ale jestem bardzo szczęśliwa, że ją poznałam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. kolorek bardzo przyjemny - lubię od czasu do czasu takie mocno wakacyjne, wesołe kolorki :) lakiery essie lubię średnio, dużo bardziej odpowiada mi OPI czy Orly. a dziewczyna z yt jest świetna, już jakiś czas temu na nią trafiłam i bardzo spodobały mi się jej filmiki.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten lakier doprowadza mnie do szału! Mam go, ale trafił mi się jakiś koszmary, felerny egzemplarz, który nie kryje nawet po trzech warstwach, a z paznokci schodzi przed upływem doby... Tragedia! Ale kolor jest tak piękny, że rozważam dokupienie nowego egzemplarza, prawdopodobnie lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pech, faktycznie trafił Ci się jakiś kiepski egzemplarz ;]

      Usuń
  44. Swietny...ja natomiast mam szal na rozowe i czas przestac ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czaję się na niego i czaję i za kazdym razem biorę coś innego. Teraz Ty go pokazałaś i znowu go chcę mieć. Ach...

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo lubie ten kolor... tak naprawde jest on bardzo podobny do Funday Sunday ktory jest na moim blogu (ostatnia letnia kolekcja). Filmik mi sie dlugo laduje, ale zaraz obejrze, pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie mam co kupować Funday Sunday :)

      Usuń
  47. Moim zdaniem nie, to znaczy tylko jesli wolisz guzik z brokatem i w sloncu bardziej orange

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).