8.06.2013

Łowczyni promocji / THE BALM, URIAGE

Wiecie, że jestem zwolenniczką okazji i jeżeli jakaś wpadnie mi w oko, to nie odpuszczę. Tak też było tym razem! Dzisiaj po pracy pognałam do kolejnego Super-Pharm w poszukiwaniu małej wody termalnej Uriage. Polowałam na nią już w zeszły weekend, ale były tylko duże butle za ponad 50 zł. Gdybym używała jej wcześniej i wiedziała, że warto taką kupić, nie zastanawiałabym się dwa razy. Jednak jest to dla mnie nowość, a że ostatnio jest mocno zachwalana to szukałam mniejszej pojemności.


Poza tym do 12 czerwca w Super Pharm obowiązuje promocja na tę markę. Przy zakupie dowolnego produktu do pielęgnacji twarzy lub ciała o wartości 19,99, maseczkę nawilżająca otrzymujemy za jeden grosz. Jest to naprawdę korzystna oferta, ponieważ maseczka normalnie kosztuje 52,99. 
Poza tym odwiedziłam perfumerię Marionnaud, ponieważ obiło mi się o uszy, że mają mieć -20%. Po rozmowie z przemiłym Panem z obsługi okazało się, że nie ma takiej promocji, ale zakładając kartę klienta mogę odstać -23% . W ten oto sposób w końcu udało mi się  kupić rozświetlacz The Balm. Musicie wiedzieć, że chodziłam już za nim kilka razy i zawsze był wykupiony. Cieszę się podwójnie, bo nie dość że w końcu go upolowałam, to jeszcze z przyjemną zniżką. Dzięki karcie zamiast 61 zł, zapłaciłam 47 zł :)


Dodatkowo dostałam kupony na następne zakupy :


A tutaj krótka wzmianka na czym polega Club Card w Marionnaud:


I z bliska moje nowe cudo: 


Skuszona kolejną ofertą zawędrowałam do F&F. Dzięki kuponowi -25 zł pobranemu z Facebooka za nowe spodnie i kolczyki zapłaciłam jedyne 50zł. Oferta obowiązuje jeszcze tylko jutro, a kupon przysługuje przy zakupach za minimum 75 zł. Skorzystałam nie tylko ja, ale także mój mężczyzna, więc sądzę że warto się przejść. 


Na koniec jeszcze wspomnę o ciekawej akcji La Roche Posay. Można odebrać darmowe próbki a do zakupów otrzymać miniaturki. Dajcie znać w komentarzach, jeżeli znacie jakieś ciekawe promo, o którym nie wspomniałam. Skorzystacie z któregoś polecanego przeze mnie? 

121 komentarzy

  1. ależ z Ciebie skuteczna łowczyni :D
    Uriage mnie ciekawi, ale jeszcze mam jakąś wodę termalną, więc poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie La Roche kończy, dlatego kupiłam Uriage :)

      Usuń
    2. woda termalna jest u mnie niezastąpiona :)
      z LRP miałam i lubiłam, podobnie jak Vichy
      teraz mam z Iwostin, ale strasznym strumieniem 'sika' ..

      Usuń
  2. Niech się miło używa Mary-Lou :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Marionnaud bywam rzadko, ale kartę u nich mam :)

    Muszę upolować tę wodę Uriage w zestawie z maseczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, ja bywam jeszcze rzadziej w Marionnaud ;)

      Usuń
  4. Nie skorzystam, bo żadnego z tych sklepów nie mam koło siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. omg, maseczka z Uriage za 1 grosz? Specjalnie dla niej chyba coś kupię ;))). To teraz czekam na Twoją opinię na temat rozświetlacza :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jeszcze wodę termalną z Avene, ale jak ją skończę to przejdę się wtedy za Uriage.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo skuteczna lowczyni powiedzialabym :D Swietne lupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WODE TERMALNĄ MIAŁAM TYLKO Z La Roche Posay uznałam, że jest mi zbędna gdy odkryłam cudowne hydrolaty,
    przelewam do małej buteleczki z atomizerem i spryskuję twarz, szczególnie latem to super rozwiązanie.
    Wody URIAGE nie miałam ale słyszałam, że bije wszystkie inne na głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego chciałam jej spróbować :) A hydrolaty też bardzo lubię :)

      Usuń
  9. łowy jak najbardziej udane :) jestem ciekawa jak sprawdzi się u ciebie ta woda - ja już dawno chciałam, ale potem przeczytałam kilka opinii na nie i w koszyku wylądowała woda avene (swoją drogą najlepsza jaką miałam, wcześniej iwostin sprawdził się średnio a la-roche posay była po prostu ok).
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obecnie używam LRP i jest po prostu ok. Na temat Uriage czytałam takie pozytywne opinie, że musiałam przekonać się sama ;)

      Usuń
  10. bardzo lubię super-pharm. mam tam założoną kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazdroszczę wam drogerii w Polsce :) naprawde nie dośc ze nasze polskie produkty to często promocje, zbieranie punktow itp :))) Miliony produktow do wyborów półki od góry do dołu :) ja jak wpadam do drogerii jak jestem w PL to jak dzik sie zachowuje :))) bardzo fajne zakupy. Ja miałam kiedys wode termalna z Vichy ale jakoś furory nie zrobiła i nie jest to rzecz mi niezbędna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje że trzeba trochę się nakombinować, żeby w PL kupić coś taniej. Niby nie nastręcza mi to trudności, jednak wydaje mi się że za granicą są większe przeceny. Każda marka ma kartę stałego klienta i większe przeceny :)

      Usuń
  12. Muszę się przejechać do Tesco :). Ciekawa jestem, jak sprawdzi się u ciebie rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu go nałożyłam ;) Początkowo wydawało mi się że nic nie widać, ale jak zobaczyłam ten piękny połysk w sztucznym świetle to było tylko: wow O.O!
      Na to liczyłam i to dostałam :)

      Usuń
  13. Łupy zdecydowanie udane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to bardzo :) jestem z siebie dumna, bo kupiłam to co chciałam, nic zbędnego :P

      Usuń
  14. Mialam ten rozswietlacz, ale rowiedzialam sie ze w ich palevie Balm Jovi razem w zestawie jest to cudo to odrazu go sprzedalam i kase dolozylam do psletki. Teraz mam 12 cieni, rozswietlacz, roz i 2 blyszctyki. Paletka okazala sie strzalem w 10:-) fotki na blogu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta promocja do F&F fajna, ale niestety do Tesco kompletnie mi nie po drodze. Jakąś wodę termalną także muszę sobie kupić. Podobno dobra jest też z Avene, ale osobiście jeszcze jej nie miałam. :) Jeśli chodzi o kosmetyki MUA, to wysyłają do Polski. Dopiero niedawno odpisałam na Twój wczorajszy komentarz, bo większość dnia spędziłam poza domem na uczelni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ostatnio znieśli wysyłkę, bo było dużo kradzieży. Niestety sama tego też doświadczyłam ;] Dobrze, że już można znowu u nich kupować, bo ta strona DE jest taka sobie.

      Usuń
  16. Bardzo przyjemne te promocje :) Również czaję się na ten rozświetlacz ale jeszcze się wstrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się wstrzymywałam, później szukałam bez powodzenia, dopiero teraz się udało :)

      Usuń
  17. kusi ten rozświetlacz :) ale póki co mam MACa i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy8.6.13

    U mnie niestety nie ma ani Sephory ani Marionnaud,by móc korzystać z takich promocji :( za to mamy tesco i nawet chyba przejadę się tam jutro z tym kuponem ! :) a co do kosmetyków the balm - uwielbiam te opakowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowania mają fantastyczne :) Udanych zakupów :*

      Usuń
  19. Kusi mnie ten rozświetlacz, ale na razie rozsądek bierze górę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusił już bardzo długo, tylko wiecznie wykupiony. Nawet ostatnio założyłam zamówienie w Minti i chciałam kupić, ale oczywiście też brak. Dlatego cieszę się, że w końcu udało się kupić.

      Usuń
  20. Podziwiam zacięcie do polowania na okazje, bo mnie zazwyczaj brakuje cierpliwości i jak chcę coś mieć to na już, na teraz a najlepiej na wczoraj :))) Chyba, że są to produkty, które zostaną zdublowane lub będą czekać w kolejce to inna sprawa.
    W każdym razie gratuluję udanego polowania, bo sama mam rozświetlacz z TheBalm i bardzo się lubimy. Szkoda co prawda, że to nie zimna tonacja ale wszystkiego mieć nie sposób ;)))

    A co do wody termalnej, to u mnie została ona zdetronizowana przez Wodę Winogronową z Caudalie. Mam nadzieję tylko, że występuje w mniejszych opakowaniach bo nie wyobrażam sobie bez niej funkcjonowania a póki co u używam wyłącznie dużych pojemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba skuszę się jeszcze na rozświetlacz z MACa Soft&Gentle bo czytałam, że daje bardziej chłodne wykończenie. Tylko jeszcze go nie macałam, więc wszystko się okaże na miejscu. Ale to w przyszłym miesiącu, bo w tym byłoby to już przegięcie :P

      Co do promocji to one same się do mnie garną :< Tam usłyszę, tu przeczytam, tam ktoś poleci i jak się tak uskłada przez tydzień to wiem po co jechać. Z reguły jestem tak samo niecierpliwa jak Ty.

      Caudalie chyba najmniejsza jest 30 ml. Służę linkiem:
      http://aptekaodnowa.pl/p,pl,3996,caudalie+woda+rozswietlajaca+eau+de+beaute+30+ml.html
      Właśnie do mnie leci ;) hehehe no musiałam jej spróbować po tylu zachwytach, ale też zachowawczo wzięłam mniejszą butlę :D

      Usuń
    2. Ale to link do wody rozświetlającej, której ja nie lubię :P To, o czym piszę to Grape Water -http://uk.caudalie.com/organic-grape-water-1.html i akurat znalazłam małą pojemność.

      Co do samych promocji to fakt, mam podobnie i robię listy jednak w większości wypadków kupuję od razu idąc za ciosem. No i jest mały ból, bo te marki które mnie interesują rzadko są w okazyjnych cenach.

      MAC z jednej strony mnie kusi, ale po kilku produktach z kolorówki mam coraz bardziej chłodny stosunek do firmy. I pomimo, że sklep pod nosem to rzadko mnie tam ciągnie. Poczekam na Twoją opinię, czy warto :) Np. na róże czaję się od dawna, ale przy moim zbiorze staram się ograniczyć nowe nabytki, ale od dawna chodzi za mną Coygirl :D

      Usuń
    3. O wybacz, mój błąd. To mam nadzieję, że ta rozświetlająca mi się spodoba.
      Co do MACa to też nie mam szału, ale kilka ich rzeczy muszę mieć.
      Odnoszę wrażenie, że pokazujesz nam tylko niewielką cząstkę tego co masz :] Ze stratą dla nas ;D

      Usuń
    4. Z chęcią przeczytam o Twoich wrażeniach :) bo jakoś póki co opieram się na opiniach na Beaute Test niż na polskiej blogosferze :P

      Na co polujesz z MAC'a? pochwal się koniecznie! :)

      Wiesz, częściowo brakuje mi czasu. Niestety :( No i do pełnych recenzji potrzebny jest określony przedział czasowy. Nie chcę spieszyć się z wydaniem opinii.

      Masz rację, nie pokazuję wszystkiego. Nie czuję potrzeby, na pokazywaniu stanu posiadania. Wolę skupić się na tym, co faktycznie ma sens czyli prezentacja/recenzja itd. Notki zakupowe też nie zawierają pełnego szaleństwa. Może dlatego, że wybieram rzeczy po które będę sięgać w najbliższych miesiącach/tygodniach i stają się wstępem. Za to od czasu do czasu na FB jest szybka publikacja :)
      Staram się znaleźć złoty środek, by nie epatować "patrzcie co kupiłam" lecz przedstawić to w stylu "o czym niebawem poczytacie". No i to są wyłącznie moje zakupy, wybory. Nie żadne współprace, czy przemycana reklama pocztą pantoflową :P
      Nie przynudzam dłużej, bo znowu wyjdzie elaborat :P

      Usuń
    5. Doskonale Ciebie rozumiem :)
      Ja lubię pokazywać swoje zakupy, bo często wspominam przy tym o promocjach oraz dla rozeznania się w zainteresowaniu danym kosmem. Poza tym robię to dla samej siebie, bo widzę mniej więcej ile dany kosmetyk u mnie leżakuje :P Lub kiedy go mniej więcej go otworzyłam (chociaż z reguły jak już do tego dojdzie, to zużywam).

      Z MACa chcę rozswietlacz Soft&Gentle, olejek do demakijażu i kredkę do brwi. To są plany na najbliższy kwartał :)

      Usuń
  21. O kurcze, musze wysłac siostre, ponieważ bardzo sie lub ie z woda termalną Uriage, i ogolnie z ich produktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ma jeszcze trochę czasu na poszukiwania :)

      Usuń
  22. Brawo brawo ;) Udane polowania są najlepsze, o wiele lepsze niż nudne zakupy :D
    F&F uwielbiam, mają faje spodnie na duże tyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że w Łodzi nie ma Marionnaud :(
    Choć z jednej strony to lepiej, bo zewsząd następuje kuszenie ;)
    Tylko skąd na to wszystko wziąć gotówkę..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to? Pracować, oszczędzać, kupować ;D

      Usuń
  24. Anonimowy8.6.13

    ja też chcę wybrać się do SP aby skorzystać z tej świetnej oferty! próbowałam sobie odmówić, ale wiem że się nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  25. W końcu masz ten rozświetlacz i jeszcze dostałaś go w takiej promocji, super:) Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona.
    Też skorzystałam z tej promocji w SP, ale wzięłam krem pod oczy:) Tym razem wodę termalną sobie odpuściła, bo w zapasie mam tę z Avene, choć ta z Uriage moim zdaniem bije każdą na głowę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? W takim razie cieszę się, że dokonałam tak dobrego zakupu, bo początkowo skłaniałam się do Avene :)

      Usuń
  26. O, udało się Ci ustrzelić Mary Lou :) Swoją drogą śledzi mnie ona ostatnio, pierw na blogu Natalki, teraz u Ciebie. Ja myślę, że to znak, a portfel szczęka zębami ze strachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macałam go już jakiś czas temu i bardzo mi się spodobał. Niepotrzebnie wtedy odpuściłam ;)

      Usuń
  27. Haha już sobie wyobrażam te składy kosmetyków, których nie widać końca :)
    Mydełka przytargałam z Ukrainy, ogólnie najzwyklejsza kostka mydła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm ;D coś tak mniej więcej :P
      Sądziłam że to jakieś specjalne ;D

      Usuń
  28. Woda Uriage widnieje na chciej liście od dłuższego czasu ale na wakacje muszę ją kupić, dla odświeżenia podczas upałów jak znalazł !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, a teraz jeszcze maseczkę dostaniesz za grosza :)

      Usuń
  29. a kto nie lubi cenowych okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już rozumiem, co miałaś na myśli, pisząc, że szalejesz na wyprzedażach ;). Fajne łowy. Nawet bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po Uriage chyba się jutro przemaszeruję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Na wybrane kosmetyki Glazel jest promocja -50%;)
    Zadna inna nie przychodzi mi do glowy.
    Jestem ciekawa tego rozswietlacza!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też capnęłam wodę termalną z Uriage i maseczkę, chociaż maseczka składem nie grzeszy

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooo jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi Uriage ;)
    Ja też uwielbiam kupony, promocje itp. Dzisiaj na przykład skorzystałam z kuponu Avanti (- 40% w Croppie)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa tej wody :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. faktycznie dobrze trafiłaś z tymi okazjami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciesze się, ze dorwałaś rozświetlacz z The Balm :) promocja w SP kusząca :D mam ochotę na tą wodę termalną bo każdy tak zachwala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego chciałam spróbować ;)

      Usuń
  38. Skorzystam z promocji na kosmetyki Uriage, ponieważ moja woda termalna ostatnio sięgnęła dna... Cieszę się, że w końcu upolowałaś rozświetlacz The Balm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę i mam nadzieję, że uda Ci się kupić wodę :)

      Usuń
  39. Podobają mi się kolczyki:)
    Ciekawią mnie kosmetyki Uriage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kosmach na pewno będzie więcej :)

      Usuń
  40. Faktycznie niezła z Ciebie łowczyni :D Po wodę Uriage się chyba wybiorę bo moja już się powoli kończy. A tak swoją drogą to te wielkie butle są super (chyba 300 ml) ale nie mieści mi się ona na żadnej półce w łazience :/. Ciekawe opcje ma Marionaud (czy jak tam się to pisze) ale nie mam do niej po drodze. W sumie jedyna jaką znam w Krakowie to w centrum handlowym nawet blisko mnie ale nie jeżdżę do niego za często. Się rozpisałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam Marionnaud nigdzie w pobliżu, dlatego rzadko tam bywam. W ogóle mają mało sklepów i jeszcze część likwidują, więc tak dziwnie :>

      Usuń
  41. Moja Droga-mam straszny sentyment do tego kremu i myślę, że jeszcze kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba też zapoluję na tą wodę. Ciekawi mnie rozświetlacz. Kiedyś chciałam go kupić, ale czytałam opinie, że jest nietrwały.. czekam na twoją recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rozświetlacz jest świetny:) kupiłam w zeszłym tygodniu w sklepie internetowym, bo nie dostałam żadnej informacji przy zakładaniu karty w Marionnaud tydzień temu, że obowiązuje mnie jakakolwiek zniżka, o kuponach nie wspomnę. Polityka tej firmy mocno mnie rozczarowuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Może teraz mieli jakąś akcję promocyjną dla posiadaczy karty?
      Ale że kuponów nie dostałaś to się dziwię, bo karta była do nich przyklejona :>

      Usuń
  44. Jestem ciekawa tej wody termalnej Uriage. Tyle promocji, ale u mnie w mieście niedostępnych... Dziękuję za wspomnienie:-D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam tą maseczkę i bardzo ją lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jest nadzieja, bo nic o niej nie wiem :)

      Usuń
  46. tej wody termalnej jeszcze nie mialam, ale poluje na nia, bo moje z vichy i la roche juz sie koncza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej warto się wybrać :)

      Usuń
  47. czyli taka mała woda kosztuje 19,90? to ja chyba też się skuszę, wszędzie o niej głośno, a szkoda wyłożyć od razu 50zł;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta promocja z kosmetykami Uriage jest świetna. Może jeszcze zdążę coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jesteś szaloną łowczynią promocji :)))))

    OdpowiedzUsuń
  50. też chcę ten rozświetlacz!

    OdpowiedzUsuń
  51. Tez sie zastanawiam nad tym rrozswietlaczem. Jestes z niego zadowolona? Daje bardziej rozowe, srebrne czy bezowe wykonczenie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest to kolor szampana, czyli ciepły beż. Jednak na mojej chłodnej karnacji z różowymi tonami, przy oszczędnej aplikacji prezentuje się dobrze. Jestem zadowolona :)

      Usuń
  52. Też uwielbiam promocje. Potem tylko portfel płacze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne promocje! Muszę wybrać się do SP :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Miszczu :> Ja ostatnio też mogę sobie przyznać medal w tej kategorii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :D Mam nadzieję, że się pochwalisz :D

      Usuń
  55. Lubię "łowić promocje";D

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zakupy :) Radar na promocje działa :) a ja wciąż się zastanawiam czy chcę rozświetlacz z The balm czy z Maca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAca na pewno też kupię, ale dopiero w przyszłości ;)

      Usuń
  57. rozswietlacz znam, wiec bede czekac na opinie o maseczce Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Też chcę zakupić wodę Uriage ale nie wiem czy nie brać od razu w dużej pojemności. Z drugiej strony nie będę takiej butli nosić w torebce...
    O i masz Mary Lou :-)) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja doszłam do wniosku, że najpierw spróbuję małej pojemności, bo nie wiadomo jak się sprawdzi. Nareszcie udało mi się upolować ten rozświetlacz ;D

      Usuń
  59. Nie boisz się, że rozświetlacz będzie dla Ciebie zbyt złoty? :> Jak zwykle super zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma kolor szampana, więc to takie chłodniejsze, subtelniejsze złotko. Poza tym kolor nie jest widoczny, tylko połysk w sztucznym świetle <3 Uwielbiam go :P

      Usuń
  60. Każdy pretekst do promocji jest dobry^^

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).