2.02.2014

PALETKA PEŁNA BLASKU / FUSION BEAUTY Ultraflesh Shine Box


Paletkę, którą dzisiaj zaprezentuję otrzymałam w ramach współpracy z Strawberrynet.com. Robiłam tam już wcześniej zakupy i jak do tej pory byłam zadowolona. Truskawka, bo tak potocznie się nazywa, posiada szeroki asortyment kosmetyków oraz perfum i słynie ze świetnych rabatów. Trzeba tylko trafić odpowiedni moment. W ten sposób zdobyłam na przykład kulki Guerlain za połowę ceny. Za każdym razem wysyłka była szybka i dobrze zabezpieczona, mimo że darmowa. Dlatego nie miałam większych obiekcji, żeby przystać na ich ofertę. 


Ultraflesh Shinebox Highlight & Shimmer Collection firmy Fusion Beauty był edycją limitowaną i obecnie jest dostępny tylko w Strawberrynet.com. Jest to pomysłowo wykonana kasetka, która rozkłada się jak wachlarzyk. Nie trzeba jednak otwierać całości, można wybrać poszczególny segment. Całość jest solidna oraz praktyczna. Zabezpieczona przed samoczynnym otwarciem, dzięki wbudowanym magnesom. Zawartość to same rozświetlające kosmetyki, w postaci jednego dużego pudru (4,2g), dwóch kremowych cieni (3,2g jeden) oraz dwóch kredek (0,19g).
Największy rozświetlacz to typowy puder. Drobno zmielony, ale lekko wilgotny, więc nie pyli się i nie kruszy przy aplikacji. Kolor jest lekko miedziany, więc sprawdzi się przy cieplejszym odcieniu skóry. Pigmentacja jest zachwycająca, a na skórze daje lekki efekt tafli. Nie zawiera brokatu, więc jest to sama perłowa poświata. Gdyby był w innym odcieniu, zdecydowanie trafiłby do moich ulubieńców. 


W następnym segmencie znajdują się dwa kremowe "cienie". Tak je nazwałam, ponieważ są mniejszych rozmiarów, ale mogą być stosowane także przy makijażu twarzy. Oba zawierają lekki shimmer, więc błyszczą się nieprzyzwoicie. Mają natomiast różne odcienie. Pierwszy jest lekko złotawy. Ma ciepły odcień, ale na tyle subtelny, że nałożony nawet w większej ilości dobrze komponuje się z moim chłodnym typem karnacji. Drugi natomiast, to już prawdziwy ideał. Subtelny odcień różu pasuje mi idealnie i lubię go używać na kości policzkowe. Oba trzymają się bardzo dobrze przez cały dzień, chociaż to też zależy od rodzaju podkładu.


Ostatnie dwa kosmetyki to mini kredki w kolorze białym i różowym, które świetnie sprawdzają się przy przy makijażu oczu. Standardowo używam ich w wewnętrznym kąciku oraz do zaznaczenia łuku brwiowego. Na linię wodną nie próbowałam ich nakładać, ponieważ przy moich oczach wszystko spływa do wewnętrznego kącika. Mają bardzo przyjemną kremową konsystencję i niezwykle dobrą pigmentację. W tym przypadku, jestem również zadowolona z obu kolorów.


Dla miłośników rozświetlania jest to bardzo fajne rozwiązanie. Mnie osobiście zaskoczyła jej dobra jakość oraz ciekawe wykonanie. Na truskawce kosztuje około 120 zł, ale obecnie jest przeceniona /klik/.
Co o niej sądzicie? 
__________________________________________

62 komentarze

  1. daje bardzo ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę i ją i firmę na oczy :) Osobiścię czaję się na Contour Kit z Anastasia Beverly Hills :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw idealny!
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rozwiązanie z tym wachlarzykiem, na pewno przyda się na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się go udało kupić na Truskawce za... 37 zł! takie świetne rabaty bywają na ich stronie :) jeszcze go nie używałam, więc dzięki za recenzję kasetki, którą mam w zbiorach i zupełnie o niej zapomniałam ;) trafiła na samo dno szuflady i przepadła. Chętnie się jej przyjrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę przyznać, że w świetnej cenie ją upolowałaś :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona tak samo jak ja :D

      Usuń
  6. Anonimowy2.2.14

    nigdy nie mialam stycznosci z ta firma ale paletka prezentuje sie wysmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo interesująco!
    Bardzo fajne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Firmy niestety nie znam, ale opakowanie jest bardzo pomysłowe. Kolory bezpieczne :) Ale to kredki najbardziej przyciągnęły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby puder był w innym odcieniu, to dla mnie byłaby idealna ;)

      Usuń
  9. Rewelacyjny zestaw! Małe opakowanie a tyle potrzebnych rzeczy, wow! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie mieć taki zestaw rozświetlaczy. Tej firmy nie znam i trudno znaleźć o niej jakieś opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To amerykańska firma, więc u nas dużo o niej nie usłyszysz :)

      Usuń
  11. Bardzo pomysłowy gadżet:) Na pewno sprawdzi się na wyjazdach, bo mamy tu kilka kosmetyków w jednej, malutkiej paletce. Gdyby ten rozświetlacz był w nieco innym kolorze chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby miał chłodniejszy odcień, to dla mnie byłaby to paletka idealna :)

      Usuń
  12. Zestaw byłby idealny dla mnie, + ktoś był bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny patent! Ładnie się składa.
    Podoba mi się tez efekt, jaki dają te proszki.

    Gratuluję współpracy z Truskawką! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale gadżeciarskie ;)))
    sroka mi się włącza przy takich kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy produkt, ale ja już mam swoich ulubieńców w tej kategorii;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie bardzo ciekawe :) ja jednak wykorzystałabym zapewne tylko kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Calkiem,calkiem:) Wygodna sprawa do kosnetyczki w podroz.

    OdpowiedzUsuń
  18. przypominam sobie, ze w sephorze była marka , która produkowała podobne wachlarzyki... kojarze, ze w nazwie był chyba john :)) ale nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli kosmetyki Freda Farrugia, z tym że tam były do kupienia pojedyncze segmenty. Poza tym też został już wycofany z Sephory :]

      Usuń
    2. He he, no to rzeczywiscie john w nazwie ;))

      Usuń
  19. ooo, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny patent z taka paletka:)) lubie to co sie swieci:D

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba wcześniej nie słyszałam o fusion beauty

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam aż do mnie dotrze ta kasetka :) Twoja opinia sprawiła, że nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  23. Gratuluję współpracy :D jeśli uda mi sie trafić na jakąś większą promocje chętnie wypróbuje, mam dość ciepły odcień skóry, więc może to być stzrał w 10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata trafiła ją za 37zł na truskawie ;)

      Usuń
  24. Opakowanie genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że nie jestem jedyną osobą, która ma problem z kredką zbierającą się w wewnętrznym kąciku;) Róż wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spotkałam takiej, która by tego nie robiła ;)

      Usuń
  26. Ale fantastyczne opakowanie, prezentuje się cudownie! Muszę sobie pooglądać, jakie jeszcze inne cuda na tej truskawce są!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rozwiązanie dla kogoś, kto ma przekonanie, że będzie jej używał. U mnie pewnie, produkt tego typu leżałby i się kurzył... Ostatnio idę w makijażu po najniższej linii oporów i rzadko korzystam z takich ekstra dodatków, choć niekoniecznie jestem z tego dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły też stawiam na minimalizm, ale to ze względu na moją cerę (zwłaszcza ostatnio). Ogólnie bardzo lubię tego typu produkty, a do rozświetlaczy mam już szczególną słabość :)

      Usuń
    2. Za mną, z tego typu produktów chodzi tylko porządna kredka rozświetlająca pod linię brwi...

      Usuń
  28. Opakowanie podoba mi sie bardzo!!! Paletka sama w sobie jest przepiekna i odcienie sa cudne, takie delikatne :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna rzecz w podróży:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda uroczo :) Uwielbiam rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  31. najbardziej podobają mi się kredki, i świetny zestaw dla lubiących rozświetlenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy3.2.14

    wygląda zachęcająco ;) ja jednak na razie jestem wierna Mary z The Balm ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary też mam i uważam, że to jeden z lepszych rozświetlaczy :)

      Usuń
  33. Na truskawce coś kiedyś kupowałam i tez nie miałam problemów, paletka fajna, lubię takie segmentowe opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł z ta paletka, kolory nawet moje ale jednak mnie nie kusi - chyba czegos jej tu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  35. W miedzianych odcieniach się nie czuję dobrze, ale reszta paletki prezentuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajna ta paletka, podoba się:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Proponowali mi tą współprace ale zeryzgnowałam ze względu na ciepłe odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardziej zależało na stałej zniżce na zakupy ;)

      Usuń
    2. O to widzę, że miałaś inne warunki nie co :)

      Usuń
  38. Opakowanie fajne, ale kolory nie dla mnei, nie wiedzialabym do czego to uzywac ehhe

    OdpowiedzUsuń
  39. Czekam na zdjecia w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialna paletka, przygarnęłabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie widzialam jeszcze tej paletki ..fajnie wygląda ,ale do nowości , szczególnie nie najtanszych podchodzę z rezerwą aktualnie,więc raczej bym nie kupilła,choc wygląda naprawdę fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale fajne rozwiązanie. I tyle rzeczy do rozświetlania :))
    Podobają mi się te "cienie".

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie to piękne <3 uwielbiam wszystko, co się świeci<3

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, rzadko zdarza się, aby wysyłka była darmowa :) Myślę, że cienie przypadłyby mi do gustu, bo takich mniej więcej używam na codzień :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).