14.02.2014

SHARE YOUR LOVE / Miejsca godne polecenia




Walentynki są dobrą okazją do dzielenia się swoimi uczuciami. Nie jest to dla mnie jakieś ważne święto, nawet go nie obchodzę , ale dzisiejszy dzień wydał mi się fajnym pretekstem do pokazania moich ulubionych miejsc w sieci. Większość polecanych przeze mnie znajdziecie w blogrollu, ale chciałabym kilka wyróżnić. Za każdym z nich stoją niezwykłe osoby, które zasługują na słowa uznania oraz gratulacje, że stworzyły kawałek internetu, do którego chce się wracać. 

Serduszka wędrują do: 
Heavenrain z bloga Whimisical Head  - chciałabym mieć większość kosmetyków które są na blogu, Heavenrain ma świetny gust w tej kwestii. Poza tym uwielbiam sposób w jaki pisze recenzje, szkoda tylko że robi to tak rzadko, ale może przez to są takie wyjątkowe. 

Asi z bloga Kosmetyczny przekładaniec - podziwiam ją od samego początku za rzetelne recenzje oraz dobrą organizację. Nieświadomie zmobilizowała mnie do przykładania się w zużywaniu kosmetyków, planowaniu wydatków oraz wpisów na blogu. Uwielbiam też czytać jej komentarze, które nie kończą się na zdawkowych słowach ;)  
Oli z bloga Recenzje wszystkiego - czyli kosmetyków, książek oraz filmów. Generalnie są to trzy dziedziny, które mnie kręcą, a Ola ma fajny gust, dlatego znajduję u niej wiele ciekawych pozycji wartych przeczytania czy obejrzenia. Dzisiejszego posta też gorąco polecam!

Olgi z bloga Vanilla bicycles in the city -  urocza autorka ze świetnym stylem, zupełnie wolnym od trendów, a do tego piękne zdjęcia.  edit: Niestety po mojej publikacji został zastrzeżony. Szkoda... 

Natalii z bloga SHfasion - bardzo fajne i klasyczne stylizacje oraz zachwycająca uroda samej Natalii. 

Macie swoje wyjątkowe miejsca w sieci? Podzielcie się nimi koniecznie!
_________________________________________

65 komentarzy

  1. Zadnego z tych blogow nie znam, mam kilka ulubionych blogow. Ja jestem dziwna, ale lubie zwiezle recenzje bo dlugie mnie nudza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam blog Natalii i bardzo lubie zerkac co tam dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się szczerze, że żadnego z tych blogów nie znam ale z miłą chęcią zajrzę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tylko Asię i podpisuję się pod każdym Twoim słowem o niej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nie znam nikogo z listy ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko blog Asi znam i czytam regularnie.
    Zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, jeszcze bloga Oli odwiedzam systematycznie! :)

      Usuń
  7. A u mnie akurat jutro pojawi się pierwszy post z serii o moich ulubionych blogach. :D Także nic nie powiem na temat moich ulubionych. :D Nie będę zdradzać tajemnicy, a co! :D
    Zaciekawiłaś mnie Kosmetycznym Przekładańcem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jutro zajrzę :)

      Usuń
    2. Ciekawa jestem typowania by Fabryczna :) Lubię podglądać takie posty :))

      Usuń
  8. Heavenrain szalenie lubię i jest Ona w gronie moich ulubienic :)
    Kosmetyczny Przekładaniec to dla mnie miejsce specyficzne i mocno kibicuję Asi od samego początku jak tylko trafiłam do niej na blog. Cieszę się, że Jej kącik rozwija się i staje się coraz lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra wróżka mojego bloga :) Dziękuję Ci bardzo, za wszystko :) Bardzo się cieszę, że idę w dobrym kierunku, choć wiem, że jeszcze wiele (nieustannej!) pracy przede mną.

      Usuń
  9. Anonimowy14.2.14

    Heavenrain znam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asię z bloga kosmetyczny przekładaniec odkryłam dopiero nie dawno. Jesli chodzi o pozostałe, blogi to ich nie znam, ale chętnie za chwilę zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama chyba stworzę taki post, bo mam kilka ulubionych blogów, gdzie zaglądam najczęściej, choć nie zawsze się udzielam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko 3 z wyróżnionych, lecę przeglądać pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam jedynie bloga Asi, którego zresztą bardzo lubię, i zgadzam się z tym co napisałaś. Jej komentarze zawsze są wyczerpujące. Ja bardzo to cenię, bo wiem że taka czytelniczka faktycznie przeczytała notkę i jest realnie zainteresowana tym co mam do przekazania. Do reszty blogerek z pewnością w wolnej chwili zajrzę :) A, i proszę o częstsze tego typu notki. Zazwyczaj nie mam czasu wyszukiwać nowych, interesujących blogów, a takie wpisy pozwalają poznać wiele ciekawych miejsc, do których być może w ogóle bym nie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbudowana odpowiedź w komentarzu to pewna rzadkość na blogach :)))

      Usuń
    2. Nie każdy ma czas komentować w sposób wyczerpujący temat. Czasami też brakuje słów ( ja tak często mam), bo przeczytałam, ale nie wiem jak to skomentować i z reguły odpuszczam, albo zostawiam po sobie minimalny ślad. Różnie to bywa... więc nie piętnuje nikogo, że pisze zwięźle, ale też miło mi przeczytać dłuższą wypowiedź.

      Obiecuję, że będę częściej dodawać tego typu posty :) Na razie średnia wynosi jeden na rok, a przecież jest tyle do pokazania :)

      Usuń
    3. Ja też często korzystam z tego typu postów, ponieważ sama mam zbyt mało czasu, żeby wyszukiwać nowych ciekawych miejsc :)

      Usuń
    4. To nie jest rodzaj piętnowania, ale jeżeli ktoś faktycznie chce podzielić się czymś więcej niż tylko komentarzem "w przelocie" to tym bardziej doceniam. Dlatego cenię sobie takie osoby :)

      Usuń
    5. Bardzo nie lubię lakonicznych komentarzy, które można wstawić z automatu pod w zasadzie każdą możliwą notką. Nawet pisząc krótko, bo też nie na każdy temat jest dużo do powiedzenia, można odnieść się konstruktywnie do tekstu i trochę szkoda, że nie wszyscy myślą w ten sposób :)

      Usuń
  14. Znałam tylko Kosmetyczny Przekładaniec i Recenzje wszystkiego, dzięki za pokazanie nowych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja żadnej z dziewczyn nie znam, daję sobie naganę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. żadnego z nich nie znam
    a ulubionych chyba nie mam jeszcze,muszę się zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam 4 na 5 więc muszę nadrobić, jak wreszcie wygrzebię się z obowiązków, których ostatnio mi się nawaliło sporo naraz na głowę :C nie mam czasu na blogi, masakra!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam nikogo, zaraz lecę czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Heavenrain ma świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. takie podpowiedzi sa na wage zlota!:))) planuje sie przyjrzec blizej blogu-owi Heavenrain:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego ze wskazanych przez Ciebie blogów nie znam, ale z chęcią zajrzę, ponieważ poszukuję nowych blogów, a samemu czasem trudno trafić, dlatego bardzo lubię tego typu posty i z chęcią poczytam kolejne notki z Twoimi blogowymi ulubieńcami.

    Sama zastanawiam się nad takim zestawieniem, ale chyba nie umiałabym wybrać tych najulubieńszych blogów, chociaż z drugiej strony nigdy do tego tematu nie przysiadłam na poważnie, więc nie wykluczam, że za jakiś czas coś podobnego pojawi się i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam blog Olgi i Natalii, pozostałe chętnie przejrzę. A może akurat zostanę na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest mi bardzo miło, że znalazłam się w tym zestawieniu. Zaraz biorę się za czytanie pozostałych poleconych blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią zaglądnę ;-) Twój blog jest m.in. moim ulubionum miejscem w sieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam żadnej z tych stron! Mam czym zajać się w ten wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znałam żadnego z tych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeeeeeeejuuuuuu tooootalnie miło z samego rana!
    Bardzo dziękuję za serduszko, za wyróżnienie i docenienie!
    Nic tak nie dodaje skrzydeł! :D
    Chętnie zajrzę na inne blogi, które zostały "zaszerduszkowane" przez Ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam tylko pierwszego z polecanych blogów i również bardzo lubię na niego zaglądać. Zawsze z niecierpliwością czekam na nowy post:) Reszty nie znam, ale na pewno tam zajrzę. Może odkryję nowe czytadło:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaglądam wczoraj na blogera w kąpieli, pomiędzy pracą, a walentynkową randką i przecieram oczy ze zdumieniem. Skąd tylu nowych obserwatorów? Po odespaniu w planach posiadówka przy przeglądzie blogów. Zaglądam do siebie, a tutaj ta wyczekiwana już od dawna, piękna, okrągła liczbą - 300! Zaglądam do Twojego posta i zagadka rozwiązana!
    Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo się cieszę! Bloga stworzyłam, jako odskocznie. Nie do końca potrafiłam się odnaleźć w UK, czułam się zdołowana. Po prawie dwóch latach, za każdym razem, gdy życie daje w kość - skupiam się na blogu. Poświęcam mu moją energię i myśli, to moja terapia na to, gdy w innych sferach mi się nie układa. Bardzo, bardzo dziękuję Ci za takie wyróżnienie. Szczególnie, że Twój blog należy zdecydowanie do czołówki najlepszych wg mnie, blogerów na których warto się wzorować :)

    Na inne blogi na pewno zajrzę, bo nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za polecenia, bo nie znałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam żadnego z podanych blogów, lecę popatrzyć na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. aż mi serce jedno bicie opuściło :)
    Iw, dzięki serdeczne za miłe słowa. Odwiedzam ZAWSZE chociaz nie zawsze się melduję, ściskam mocno. :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy15.2.14

    pewnie, że macie, wiele mam takich miejsc i nie koniecznie są to blogi kosmetyczne, choćby green canoe;)

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. z przyjemnością zobaczę, co kryje się pod linkami :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie urocze serduszka - chętnie odwiedzę nowe dla mnie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kapitalny pomysł z tą wersją walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Będe miała co czytać. Uwielbiam odkrywać nowe, zachwycające blogi <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam żadnej z tych stron. Idę poznawać nowe

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzeba się zabrać za czytanie nowych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie odwiedzę polecane przez Ciebie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie kojarzę żadnego z tych blogów, ale już nadrabiam :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog!!! Zapraszam też do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja nie mogę wejść na blog Olgi :( Pojawia się informacja, że jest tylko dla zaproszonych :( Poza tym żadnego z nich nie znam i chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że go zastrzegła. Szkoda, bo rzadko trafiają się takie miejsca :(

      Usuń
  44. Anonimowy23.2.14

    Dla mnie to między innymi Twój blog jest takim miejscem :) (Właśnie robię sobie wieczorną rundkę po Twoich ostatnich postach - żałuję, że nie mam czasu czytać ich systematycznie.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi czytać takie słowa :)

      Usuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).