19.02.2014

REAL TECHNIQUES / Core Collection; Powder Brush

Mogę już odhaczyć pierwszy punkt z mojej wish listy. Dotarło do mnie w końcu zamówienie z iHerb z pędzlami Real Techniques. Warto było czekać na nie prawie dwa tygodnie. Kupiłam je znacznie taniej niż w polskich sklepach internetowych. Za zestaw Core Collection (115zł) oraz pędzel do pudru (59zł) zapłaciłabym 174 zł, plus koszty wysyłki. Natomiast na amerykańskiej stronie zamówiłam je razem z kosztami dostawy za niecałe 100zł. Jednak iHerb bardzo mi podpadło, bo przestało autoryzować moją kartę płatniczą (nie mam kredytowej), musiałam się wspomóc się braterską. Szkoda, że nie można też płacić u nich przy pomocy Pay Pal. Natomiast cała reszta jak zawsze była na wysokim poziomie, zarówno obsługa jak i dobrze zabezpieczona paczka. Szczerze polecam zakupy na iHerb.


Co do samych pędzli, to kolejny raz się nie zawiodłam. Używam ich już ponad tydzień i całkowicie spełniły moje oczekiwania. Wiedziałam oczywiście czego się po nich spodziewać, bo wszystkie poprzednie się sprawdziły, ale wiecie jak to bywa. Włosie jest typowe dla pędzli tej firmy, czyli syntetyczne, bardzo miękkie i elastyczne. Dobrze się domywają przy pomocy zwykłego mydła i nie wypada z nich włosie. 

Żałuję, że po Core Collection nie sięgnęłam wcześniej. Składa się z czterech pędzli oraz etui. Teraz widzę, że właśnie takich egzemplarzy brakowało mi przy codziennym makijażu. Mały języczkowy (detailer brush) jest idealny do aplikacji pomadki czy cienia rozświetlającego w wewnętrznym kąciku. Większy języczkowy (pointed foundation brush) świetnie sprawdza się do wklepywania korektora pod oczy lub oprószania go pudrem. Dedykowany jest do podkładu, ale jak dla mnie jest za mały. Pędzel do konturowania (contour brush) bardzo polubiłam do nakładania różu. Pasuje mi idealnie rozmiarem. Natomiast pędzel do pudru (buffing brush) okazał się uniwersalny. Najczęściej używam go zgodnie z przeznaczeniem, ale tak samo dobrze radzi sobie z aplikacją fluidu jak i bronzera.


Powder Brush, czyli największy puchacz dokupiłam oddzielnie, chociaż wygląda identycznie jak te z zestawu. Doszłam do wniosku, że taki pędzel zawsze się przyda. Najchętniej stosuję go do aplikacji pudrów prasowanych lub kulek Guerlain. Dzięki niemu efekt jest bardzo naturalny, a sam makijaż wykonuje się szybciej. 

Ze wszystkich moich pędzli Real Techniques jestem bardzo zadowolona. Cechuję je przystępna cena oraz dobra jakość. Najstarsze egzemplarze służą mi trzy lata i nadal są w świetnej formie. Liczę że z tymi będzie podobnie.

 - Produkty wegańskie, nietestowane na zwierzętach.

82 komentarze

  1. Nie miałam, ale z pewnością są znakomite!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po roku euforia opadła, szkoda że nie można tych pędzli kupować "na sztuki" bo niestety te zestawy nie są czymś, co przypadło mi do gustu. Najbardziej lubię pędzel do pudru, różu częściowo zestaw Core :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym pojedyncze sztuki, ale jak dotąd skusiłam się tylko na zestaw Core i jestem z niego całkowicie zadowolona.

      Usuń
  3. Ja mam tylko 1 pędzel RT ale jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym w końcu jakiś pędzel z RT kupić, chociaż jeden, malutki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne puchatki :) ja choruję na pędzel tej firmy do podkładu mineralnego :) może nie długo znajdzie się on w mojej skromnej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci życzę, bo uważam że warto w nie inwestować :)

      Usuń
  6. do mnie dziś dotarła kuleczka Joursna i jedzie do mnie jeszcze skunks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z obu jestem zadowolona, więc mam nadzieję że też będziesz :)

      Usuń
  7. Kupiłam, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze pędzli tej firmy. Mam Hakuro, ale z jednego zaczęło mi się delikatnie sypać włosie. Zastanawiam się, czy nie przetestować pędzli jakiejś innej marki. Co polecasz?? RT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z RT polecam pędzle do twarzy, do oczu Zoeva :)

      Usuń
    2. Dzięki! Zapamiętam :)

      Usuń
  9. byalm przekonana, ze od dawna masz wszystkie ich pedzle a tu taka niespodzianka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dozuje sobie tą przyjemność ;)

      Usuń
    2. :))) ja mam tylko jeden, expert face i tez sobie dozuje, bo zbieram na inne:))

      Usuń
    3. Jest świetny :)

      Usuń
  10. Ostatnio właśnie odkryłam jak duże są różnice w cenach tych pędzli między iHerb, a sklepami internetowymi u nas. Kosmos!
    Zastanawiam się nad jakimś zestawem podstawowych pędzli, podoba mi się też nowość RT - silikonowy pędzelek do linera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nim zastanawiam, bo zapowiada się ciekawie :)

      Usuń
  11. Jedyny zestaw jaki mi się podoba w całości to skunksy na inne pędzle trudno mi się zdecydować, wolałabym je kupować na sztuki

    OdpowiedzUsuń
  12. Największego puchacza mam i ja .... uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Core collection mam, o tym do pudru marzę jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka! Wolę nie patrzeć, bo moja chciejlista się powiększy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzel do konturowania i pędzel do pudru bardzo by mi się przydały :) Z resztą też mam je na Wish liscie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo masz pędzli RT? Zastanawiałam się nad nimi i może kupię jeden z ciekawości. Który najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wybrać jeden? Ciężko tak podjąć decyzję ;)
      Mam tylko te do makijażu twarzy i z każdego jestem zadowolona, każdy też u mnie służy do czego innego. Napisz do czego potrzebujesz najbardziej pędzla, to Ci odpowiem który spisze się najlepiej :)

      Usuń
    2. Zajrzałam ponownie dzisiaj do Ciebie, by powiedzieć, że kupiłam tez ten zestaw Core :) Będzie w przyszłym tygodniu pewnie u mnie.

      Usuń
  17. Pędzel do pudru uwielbiam, dla mnie ideał<3
    Ten zestaw zamierzam w tym roku przygarnąć i pewnie kupię też zestaw pędzli do oczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do oczu jeszcze nie mam, ale nie kusiły mnie tak jak pozostałe. Core szczerze polecam :)

      Usuń
  18. Śliczne, sama bym z chęcią je przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam i lubię!
    W swoim ''zestawie'' nie mam duo fiber i tych z nowego wypustu.
    Ze wszystkich jestem zadowolona, czego nie mogę powiedzieć o Hakuro.

    Mam nadzieję, że twoje RT będą ci dłuuugo służyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duo fiber miałam, ale nie spełniły moich oczekiwań i puściłam w świat. Z tych nowych zastanawiam się nad silikonowym pędzlem do linera, ale chyba poczekam z zakupem na pierwsze recenzje ;)

      Usuń
  20. Oj kuszą zewsząd te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw wygląda ciekawie ;) Mam ten puchaty do pudru, jest rewelacyjny! Do porównania mam podobny z Eco Tools no i widać różnicę w jakości. Z RT posiadam również zestaw duo fiber i również jest bardzo dobry :) Ostatnio jeśli chodzi o pędzle sprawiłam sobie jeden do oczu z Zoevy na próbę... i przepadłam! Nigdy nic tak miękkiego nie miałam, a cienie rozcierają się wprost idealnie i niezwykle lekko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pędzli do oczu Zoeva też jestem bardzo zadowolona :) A Eco Tools nie polubiłam, a miałam wszystkie zestawy ;)

      Usuń
  22. Jak dla mnie te pedzelki sa za drogie :P Gdyby kosztowaly polowe mniej to moooooze bym sie skusila, poki co przepadam za Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kusząco się prezentują. Ja od dwóch miesięcy jestem posiadaczką trzech pędzli RT, musiałam się przekonać czym różnią się od tych z ebay. Myślę, że za jakiś czas skrobnę o tym parę słów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pedzlowo jestem zaspokojona przez Hakuro:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie można już płacić przez PayPal? Nie wiedziałam, szkoda, bo nie mam karty, a planowałam sobie zamówić w niedalekiej przyszłości jakiś zestaw pędzli właśnie z RT albo chociaż jeden do konturowania i różu -taki z różowym trzonkiem.
    Twój zestaw i dodatkowy duży pędzel prezentują się naprawdę świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pędzel do pudru chyba juz dwa lata i jestem bardzo zadowolona, expert brush genialny do podkladu. Brakuje mi tego zestawu core. Mszę przyznać, że pędzle są rewelacyjnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozazdrościć :) Piekne skarby, sama myślałam o pędzlach tej firmy, ale na początek planuję Hakuro i LancrOne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech dobrze służą jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam je. Porzucilam inne od czasu gdy mam Rt:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żałuję, że nie można tam robić zakupów przez Pay Pal. Ale pędzle RT mam na swojej liście, ostatnio macałam je w sklepie i WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzę o ich pędzlach. Na razie dobrze służą mi Eco Tools, ale chyba się w końcu skuszę i na te :)

    OdpowiedzUsuń
  32. core collection chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzę o pędzlach RT. :) Może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o, a ja właśnie dziś odebrałam paczkę z bestmakeup.pl, a w niej m.in. mój drugi w kolekcji pędzel od Real Techniques, taki malutki Shading Brush. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi, te pędzle wydają się bardzo specyficzne. Mam też taki duży do różu i zupełnie inaczej się nim aplikuje wspomniane róże, niż którymkolwiek pędzlem z mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad nim, ale ostatecznie odpuściłam. Będę czekać na Twoją opinię :)

      Usuń
  35. Bardzo dużo zaoszczędziłaś na wysyłce! Też wolę robić zakupy na zagranicznych portalach.
    Tych pędzli nie znam, ale wyglądają na bardzo przyzwoite :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten zestaw od wakacji i bardzo często po niego sięgam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. W piątek wypłata więc zamawiam również, nie zdecydowałam się tylko nad tym, które kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20.2.14

    Ależ Ci zazdroszczę! Ja się prędko nie zdecyduję, bo nie cierpię zakupów przez internet - to jest taka ostateczność, kiedy muszę zamówić coś, bez czego nie mogę żyć : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz odwrotnie, wolę kliknąć przez internet niż chodzić i szukać... stać w kolejkach, znosić fochy sprzedawców itd :P

      Usuń
  39. Ah wspaniałe są te pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam okazji poznać tych pędzli, ale wyglądają całkiem sympatycznie:) Ostatnio czuję potrzebę dokupienia kilku sztuk do swojej kolekcji, więc będę je miała na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mam tych pędzli i z jednej strony chetnie bym je widziała w swojej kolekcji, a z drugiej zasnanawiam się, czy faktycznie są mi potrzebne ;) A w ogóle to żałuje, że na iherb nie można płacić paypalem, znacznie by mi to ułatwiło sprawę...
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  42. mam core collection i szczerze mówiąc bardziej je lubię od pędzli ecotools :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z RT najchętnie przygarnęłabym właśnie Core Collection, Blush Brush i Setting Brush, ale ciągle odkładam zakupy. Nie są mi w tej chwili niezbędne, więc dopóki nie mam ciśnienia, ani okazji, to próbuję się powstrzymać, ale prędzej czy później z pewnością je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cała piątka wygląda świetnie. Do tej pory wzbogaciłam się w jeden pędzel RT, ale z ogromną chęcią rozszerzyłabym kolekcję o taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy20.2.14

    mam dokładnie ten sam zestaw... jednak powiem szczerze, po zachwytach nad RT, chyba spodziewałam się czegoś więcej, może zbyt wiele... Jednak te pędzle są dla mnie zwykłe;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  46. RT to moje marzenie :) Mówisz, że przyjmują karty kredytowe? Moja mamcia ma, może ją jakoś wyproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyjdę na dużą ignorantkę jak powiem, że mi potrzebne są tylko pędzle: do bronzera, języczkowy do cieni i do blendowania? :)
    Jakoś większych potrzeb nie mam, ale nie zmienia to faktu, że recenzje o pędzlach zawsze czytam z ciekawością.
    No i ten pędzel do bronzera chętnie bym wypróbowała bo dotychczasowo używałam do tego celu np. flap topa i ciekawa jestem jak inny kształt sprawdziłby się na mojej buzi.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kuszą mnie pędzle z RT. Obecnie mam z Hakuro, ale jeden po kilku miesiącach używania się rozpadł na części mimo tego że o pędzle dbam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne pędzle! Chętnie bym wypróbowała, choć jestem zadowolona z moich Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  50. moje marzenie, dużo oszczędziłaś może kiedyś jak jeszcze będą dostępne to kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. mam dwa pędzle RT - do podkładu i pudru. Do pudru polubiłam od razu, ale do podkładu długo nie mogłam się przyzwyczaić, a teraz nie mogę się z nimi rozstać :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja się zastanawiam ostatnio nad tymi podróbkami ebajowymi, chyba się na jakieś skuszę po wypłacie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. No nie... jak zwykle kusisz !

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja dopiero zaczynam pędzelkowanie (hmm dziwnie zabrzmiało) Póki co mam pędzel do korektora tej marki ale i tak wolę palce...jeszcze duuużo pudrów, cieni i innych substancji koloryzujących musi minąć żebym mogła się pędzlami sprawnie posługiwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy23.2.14

    Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja mam je prawie wszystkie i bardzo poważnie się zastanawiam czy ich najnormalniej w świecie nie oddać komuś. Owszem zdarzają się "perełki" takie jak np. ta fioletowa kuleczka która świetnie się nadaje do korektora ale większość z tych pędzli mnie rozczarowała i przyznam szczerze że po ponad 2 latach stosowania wolałabym kupić pędzle choćby ze sigmy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam ten zestaw już ze dwa lata, również zamawiałam na stronie iherb. Jestem naprawdę bardzo zadowolona z tych pędzli, po takim czasie nic się nie zmieniły. Tylko to tego pędzla języczkowego jakoś nie mogę znaleść zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty jak używasz tego pędzla?

      Usuń
    2. Tak jak napisałam w poście :)

      Usuń
    3. ups, coś mi umknęło...czytam jeszcze raz :)

      Usuń
    4. rzeczywiście była ta informacja, przepraszam :)
      Ale nadal nie mam zastosowania do tego pędzla, korektor wklepuję palcami, pudruję puszkiem. Kiedyś rozprowadzałam tym pędzlem kremy na twarzy ale jakoś odeszłam od tego. Nie żałuję tego zakupu, jestem bardzo zadowolona z tych pędzli ale ten języczkowy trochę się marnuje :/

      Usuń
  58. Piękności :) Ten puchacz gdzieś mi umknął, ale na razie do pudru stosuję pędzel z Ecotools.

    OdpowiedzUsuń
  59. Też się przymierzam do pędzli z RT, ale raczej takich do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam te pędzle są najlepsze:) ciekawy blog dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).