13.02.2014

Naughty Nautical / ESSIE




Naughty Nautical jest tytułowym kolorem letniej kolekcji 2013. Od pierwszej chwili poczułam do niego miętę. Długo biłam się z myślami i ostatecznie odpuściłam zakup pełnowymiarowego opakowania. Doszłam do wniosku, że owszem jest piękny, ale na pewno będę używać go sporadycznie. Rozsądek wziął górę nad chęcią posiadania. Jednak z jakiegoś powodu go mam i prezentuję na blogu. Wszystko dzięki Zuzi z bloga Zu maluje, która urządziła blogową wyprzedaż (nadal są dostępne Essie, więc zajrzyjcie TU). Miniaturowa wersja okazała się rozwiązaniem idealnym dla mnie i zaraz po otwarciu paczki, lakier powędrował na paznokcie.


Nie napiszę Wam jak się spisuje przy zmywaniu i czy przebarwia płytkę (doszły do mnie takie słuchy). Trwałość to kwestia indywidualna, w dużej mierze zależy też od techniki malowania oraz top coatu. W moim przypadku większość lakierów Essie trzyma się bardzo dobrze przez trzy dni, a później różnie bywa. 
Mogę Wam za to napisać, że Naughty Nautical ma bardzo przyjemną, lekko kremową konsystencję. Równomiernie pokrywa płytkę i dokładne krycie uzyskuję przy dwóch cienkich warstwach. Nie smuży i nie bąbluje, całkiem szybko wysycha. Pędzelek jest gruby, taki jak lubię. Chociaż ten jest dziwnie nierówny, ale zakładam że to wada tego konkretnego egzemplarza. 
Kolor typowo morski, z większą przewagą zieleni. Zawiera w sobie drobny srebrny shimmer. Zupełnie nienachalny, widoczny tylko z małej odległości. Wykończenie jest kremowe, takie jakie najbardziej lubię.

Ma w sobie wiele uroku i całkowicie zyskał moją sympatię. Waszą też? 
_________________________________________

69 komentarzy

  1. Bardzo fajny ale na szczęście mam dwa podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę! Już go rozdziewiczyłaś? :D Szybciutko! Niech się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam! Tyle czasu już do niego wzdychałam ;)

      Usuń
  3. Kupiłam go niedawno, ale czekam z nim na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i bardzo lubię, przypomina mi o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Zrobiło się od niego wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten kolor ale niestety zabarwił mi płytkę i to strasznie... ;/
    U Ciebie rewelacyjnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszły mnie takie słuchy. Mam nadzieję, że baza da radę :)

      Usuń
  7. Piekny kolor :)) taki idealny na wiosne/lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale idealny na letnie wycieczki :) Skoro kremowy, to i moje serce by podbił :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wiosnę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten kolor, katowałam go późnym latem :)) Polubiłam się z nim, choć już np. lawendowy lakier z tej kolekcji tak u mnie bąblował, że poszedł do kosza w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niewdzięczny egzemplarz się trafił :<

      Usuń
  11. Bardzo lubię takie kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, uwielbiam takie kolory wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię ten kolor, ale niestety barwi płytkę :/ także równiez się cieszę, że mam wersję mini :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tu u Ciebie pięknie kochana; zdjęcia zachwycają jakością , a szata graficzna jest jak dla mnie perfekcyjna:)

    Lakier srednio mnie zachwycił ale ja ogólnie nie przepadam za zielonym , czy niebieskim kolorem na paznokciach, więc mój głos się nie liczy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ on piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny na cieplejsze dni :) zieleń na paznokciach, jakaś fantazyjna apaszka - ślicznie by to wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go,ale nie polubiliśmy się na dłużej i poszedł w Swiat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wygląda, choć to trochę nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor i bardzo fajna taka miniaturowa wersja :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny kolor, taki optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie noszę takich odważnych odcieni :) Ale najważniejsze, że dobrze się w nim czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ladny kolor :) Essie mnie kusi ale tyle pieknych kolorow ze nie wiem na ktory sie zdecydowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kolor, ale ja już mam bana na lakiery... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny choć przyznam, że to nie moja bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo, że za zieleniami nie szaleję, ten odcień mi się bardzo podoba. I ten delikatny shimmer jest interesujący

    OdpowiedzUsuń
  26. mam go i lubię, ale ogólnie to nie jest jakiś oryginalny kolor i mam ze 2 podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę go, chcę :) Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ladnie sie prezentuje :) :)

    Zapraszam do obserwacji i najnowszego posta! :)

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/02/kosmetyki-body-shop.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorek zdecydowanie nie mój :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Na wakacje byłby świetny taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miniatura to świetne rozwiązanie w tym przypadku, kolor jest naprawdę piękny, ale tak jak piszesz, wydaje mi się, że trzeba mieć na niego ochotę :) Patrząc na ten piękny turkus od razu pomyślałam o wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. przyznam, że zywiej mi serce zabiło ;) bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie przepadam za takimi kolorami, ten dla mnie jest trochę smutny mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny i bardzo na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy13.2.14

    jest kocurzasty :) jak bum tarara

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przyjemny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy kolorek, ostatnio mam jakiegos bzika na punkcie róży -.- chyba wypada coś zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Szybko się za ten lakier wzięłaś :) ja mam dwa takie do sprzedania, ale jakoś nikt się nie połaszczył ;) a sam kolor uwielbiam! Często go nosiłam na przełomie lata i jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  39. Raczej bym go nie przygarnęła, to nie do końca mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny kolor aczkolwiek nie lubię miniaturek

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ wiosną zapachniało :) ja z Essie się nie polubiłam, może po prostu pechowo trafiłam. Tak się zbieram żeby zrobić nowe podejście.

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię go, wiosna w czystej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super jest ta miniaturowa buteleczka, mi zawsze lakiery Essie po prostu wysychają i jest mi bardzo szkoda. Ten się zużyje i wyrzuci - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham lakiery Essie, ale akurat do zieleni mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ladny, ale nie do konca moj kolor

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi się ten kolor :)
    Ładnie się prezentuje na krótkich zadbanych paznokciach.

    Życzę żeby jednak płytki nie zabarwił ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam dość podobny kolor z Miss Sporty, z tą różnicą, że bez shimmeru, bardzo podobał mi się w buteleczce i ten na Twoich paznokciach też mi się podoba, ale jak się nim pomalowałam to jakoś mi się nie widział :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Do mnie jakoś lakiery tej firmy nie przemawiają ale kolorek jest piękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. ładny ten kolorek, bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny kolor. Mam bardzo podobny z yves rocher:)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny kolorek :) Ja chodzę z miętą na pazurach od wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo lubię ten lakier :) na początku nie byłam do niego przekonana, ale świetnie wygląda przy lekko opalonej skórze. już znudziły mnie trochę zimowe kolory i dla higieny umysły na paznokciach wylądowała soczysta zieleń z P2 :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaki świeży, radosny kolor. Idealny na te ponure zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy17.2.14

    Lubię u kogoś takie kolory, ale sama się w nich źle czuje. Wydaje mi się, że trochę trupio wyglądają u osób z jasną karnacją :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolor śliczny, choć u siebie zieleni nie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. U Ciebie ślicznie wygląda. Ja się źle czuję w miętusach niestety. Ale nawet nie wiedziałam, że są dostępne miniaturki Essie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dostępne, ale tylko jako mini kostka, czyli cztery miniatury lakierów z danej kolekcji.

      Usuń
  58. Anonimowy23.2.14

    Nie jestem przekonana do tego typu kolorów na paznokciach. Ale skoro polubiłam niebieski to kto wie ;) Essiaka mam jednego. To mój najtrwalszy lakier!

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).