26.02.2014

Aromatyczny początek dnia / LIRENE Nektar miodowy; Mleczko migdałowe



Rozpoczęcie dnia od czegoś przyjemnego dobrze nastraja mnie na jego pozostałą część. Dobre śniadanie, przytulasy z kotami czy aromatyczny prysznic to czynności, które najbardziej lubię. Ostatnio porannymi umilaczami stały się żele pod prysznic marki Lirene. Mam słabość do otulających, lekko słodkich zapachów, a te kosmetyki świetnie wpasowały się w mój gust. 


Nektar miodowy to niebanalny zapach pomarańczy złamany śmietankową nutą. Orzeźwiający i jednocześnie lekko słodki, bez uczucia przesady. Zachwycałam się kiedyś podobnym i sądziłam, że jest jednostkowym przypadkiem. Mam tu na myśli masło do ciała Wellness&Beauty o zapachu Mandarine&Joghurt. Lirene naprawdę mnie zaskoczyło powieleniem mojego ulubionego zapachu. Jest tak apetyczny, że ma się ochotę go zjeść i można to zrobić dosłownie! Nie, nie mam na myśli opychania się masłem czy żelem ;) W Biedronce można dostać serek Tutii o smaku ciasteczkowym z pomarańczą i rodzynkami, który według mnie smakuje tak, jak oba te kosmetyki pachną.

Mleczko migdałowe zeszło na drugi plan. Jest to bardzo przyjemny migdałowy zapach, z ostrzejszą nutą. Jednak w porównaniu do Nektaru w mojej opinii plasuje się na drugim miejscu. Nie odkrywa przede mną nowych doznań, jest taki jaki większość tego typu kosmetyków, ale wciąż oferuje miło pachnące i odprężające chwile.


Oba kremowe żele są zamknięte w dużych butlach o pojemności 400 ml. Mogą wydać się niezbyt poręczne, ale dobrze leżą w dłoni. Przy zamknięciu mają wgłębienie, co pozwala na bezproblemowe otwarcie, nawet mokrymi rękami (ostatnio bardzo to doceniam, po przygodzie z produktami Isana ;) Kosztują około 14 zł. Mają kremową konsystencję i dobrze się pienią, więc do umycia ciała wystarczy niewielka ilość. Dzięki temu są też wydajne, chociaż ze względu na ładne zapachy nie żałuję sobie tej przyjemności. Przez producenta dedykowane są do każdego rodzaju skóry, więc powinny sprawdzić się u każdego członka rodziny. Chyba stąd też takie familijne opakowanie. Można ich też używać do kąpieli. Aromatyczny relaks gwarantowany!
Moja skóra nie należy do wymagających, więc jestem z nich zadowolona. Przede wszystkim nie wysuszyły jej i nie odczuwałam potrzeby balsamowania ciała po porannym prysznicu. Zawsze kremuję się wieczorem, więc nawet po myciu, stan nawilżenia był zachowany. Zapachy nie utrzymują się zbyt długo, więc nie kłócą się z perfumami czy antyperspirantem.


Dostępny jest jeszcze krem waniliowy. Nie miałam okazji go powąchać, ale patrząc na dwie pozostałe kombinacje, na pewno będzie równie przyjemny. Niby są to zwykłe kremowe żele, ale ich zapachy skutecznie mnie opętały ;) 
Co wolicie: pomarańczę, wanilię czy migdał? 
__________________________________________

48 komentarzy

  1. Ostatnio oczarował mnie gruszkowy żel z Lirene (prooooooooszę, niech zrobią taki balsam), więc chętnie sięgnę po inne cuda. Nie przepadam za miodem, ale jeżeli Nektar Miodowy pachnie śmietanką i pomarańczami, to chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię miodu i gwarantuję, że ten tak nie pachnie ;)

      Usuń
    2. Dobrze to słyszeć bo ja miodowych kosmetyków też nie ubóstwiam. A co do gruszkowego, to kocham ten zapach :)

      Usuń
    3. ja też nie lubię zapachu miodu ale migdały i cytrusy- uwielbiam

      Usuń
  2. Mają przyjemne opakowania, takie żółciutkie :D
    Miodek bym z chęcią przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Lirene dosłownie za wszystko :-) Szczególnie jestem ciekawa tego mleczka migdałowego :-)) Mniam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zapoznaje się z marką :) W kwestii pielęgnacji ciała jestem na tak :)

      Usuń
  4. Miałam Miodowy Nektar! Zapach jak lody Manhattan Ice Cream!!! Uwielbiam go! Rano świetnie pobudza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten serek b.lubie, ale rodzynki mnie zabijaja:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten pomarańczowo - miodowy Nektar, już wiem, że będę go kupować, bo dawno żaden kosmetyk do mycia ciała nie zrobił na mnie tak dobrego całościowego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 400ml, nie wysusza... brzmi dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W Naturze były teraz po 9,90, ale się oparłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam <3 Nie miałam przyjemności ich wąchać (tym bardziej używać), ale coś czuję, że byśmy się polubili!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wszystko, co pomarańczowe :-) Jak się na niego natknę to na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten nektar miodowy w zapasie i po Twojej recenzji czekam na jego otwarcie :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie się prezentują :) jeśli mają w składzie SLSy to już odpadają w moim przypadku. Moja skóra ostatni zrobiła się bardzo kapryśna i mogę myć się tylko żelami dla dzieciaczków bez SLS eh.... a tak bym chciała takiego miodku wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej serii jeszcze nie poznałam, chętnie widziałabym u siebie wersje migdałową jak i miodową, niestety zapachy waniliowe jak dla mnie są mało fajne jeśli chodzi o kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią wypróbowałabym ten migdałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam je dzisiaj na półkach Superpharm.
    Wąchałam nawet :) Niestety, zupełnie nie moje zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze nic z tej serii, ale zachęciłaś skutecznie. Bardzo lubię produkty do ciała gdzie jest wyczuwalny zapach który aż chciałoby się zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych kosmetyków, ale bardzo lubię zapach miodu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odkąd pojawiły się na sklepowej półce od razu mnie przyciągnęły, ale mam spory zapas więc jeszcze się nie zdecydowałam na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachęciłaś mnie. Mijałam je bez zainteresowania, ale teraz kiedy je zobaczę to na pewno powącham i raczej kupię. Stawiam na miodowy. Musi pachnieć cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham zarówno zapach wanilii jak i migdały. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czuję się skuszona na ten Miodowy nektar :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Średnio przepadam za miodowymi zapaszkami, a jak już to bardziej zimą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nektar miodowy <3 myłabym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miodzio :)) uwielbiam - byleby nie chemiczny ;) migdałowy też i wanilę na deserek również hyhy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat od Lirene nic nie miałam, ale przyznam, że takie mleczka i nektary pod prysznic chętnie bym kupiła, powącham dziś w Hebe:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmmm muszą cudnie pachnieć, poszukam w sklepie, by obwąchać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Brzmi ciekawie, ale takie zapachy to u mnie raczej tylko na zimę czy jesień...Powoli już przestawiam się na świeżo pachnące żele :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miodowy nektar wygrywa choć nie wyczuwam miodu tylko pomarańcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 400 ml? w końcu coś dużego dla takiej dużej dziewczynki jak ja! :D
    ostatnio polubiłam się z miodem, którego wcześniej szczerze nie znosiłam, więc z chęcią spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak byłam w Polsce to potańczyłam z jednym z nich w Rossmanie, ale w końcu odstawiłam na półkę. Dla mnie szkoda, że nie pachnie miodem, bo bardzo lubię tę nutę zapachową, zwłaszcza na chłodniejsze pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam już wersję waniliową i byłam z niej zadowolona, więc mocno się ucieszyłam z możliwości wypróbowania pozostałej dwójki - zapachy bardzo moje, a działanie już znam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne żele, szkoda, że są takie rzadkie i ich zapach utrzymuje się tak krótko na ciele. Ale kąpiel z nimi to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  34. pomarańcza jest moim ulubieńcem :) ten żel pachnie jak jakieś czekoladki z aromatem pomarańczowym

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyczytałam w którymś z komentarzy że mają SLSy:( uuu niedobrze, bardzo niedobrze. W takim wypadku na pewno mnie wysuszą a już myślałam, że przyjrzę im się dokładniej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mleczka pod prysznic to brzmi ciekawie. Koniecznie no koniecznie muszeęęęę je mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).